Ga naar inhoud

prothese Gezakt gedraaid


happy82

Aanbevolen berichten

OH fijn meid!!

Gelukkig kon hij gewoon terug gedraaid worden..

Maar wat heb je nu voor advies mee gekregen? Neemt hij aan dat het met een paar dagen sportbh wel goed komt?

Dus toch de pocket te groot, balen.. maar als je besloten hebt sowieso voor een lift te gaan, dan kan het probleem op dat moment wel echt helemaal opgelost worden.

Fijn dat je gerustgesteld bent :35:

Nu dan maar weer een tijdje lekker forummen haha! Welcome back!! ;)

xxxx BB

Even rustig aan doen en op me rug liggen en sportbh aan. ik merk vanzelf wel wanneer er weer wat is. HIj zei het kan gewoon gebeuren helemaal als inderdaad wat jij zei pocket net te groot is geworden. Ik vroeg ook van stel je gaat een cup groter (wat ik niet wil maar meer nieuwsgierheid) veranderd de pocket hij zei wel het kan alsnog dan weer groter worden, en met lift zou het wel wat kunnen oplossen, maar ik kwam daar zelf mee vind ze net teveel hangen maar komt ook door de zwaartekracht en ik denk dat ze met een lift nog mooier kunnen worden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja is ook zo.. met een lift trek je alles net weer strakker en heb je prontere borsten. Het is natuurlijk maar net wat je wilt.. Kun jij alleen beslissen. Jij ziet ze elke dag en jij moet er happy mee zijn :)

De zwaartekracht blijft een rol spelen, net als gewicht. Kom je bij, heb je altijd (ook na een lift) het risico dat een pocket te groot wordt. Dat heeft ook met de elasticiteit te maken van je huid.. Rekt je huid gemakkelijk uit, maar veert niet makkelijk terug, dan blijft die pocket groot...

Is er veel gewichtstoename geweest? en wat is dat voor iets dat hij gemeten heeft? Die 9,5 en 10,5 zeggen me niks.. Is dat de afstand van tepel naar borstplooi of zo?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook zo.. met een lift trek je alles net weer strakker en heb je prontere borsten. Het is natuurlijk maar net wat je wilt.. Kun jij alleen beslissen. Jij ziet ze elke dag en jij moet er happy mee zijn :)

De zwaartekracht blijft een rol spelen, net als gewicht. Kom je bij, heb je altijd (ook na een lift) het risico dat een pocket te groot wordt. Dat heeft ook met de elasticiteit te maken van je huid.. Rekt je huid gemakkelijk uit, maar veert niet makkelijk terug, dan blijft die pocket groot...

Is er veel gewichtstoename geweest? en wat is dat voor iets dat hij gemeten heeft? Die 9,5 en 10,5 zeggen me niks.. Is dat de afstand van tepel naar borstplooi of zo?i

ik onthoud laatste tijd dingen zo slecht, geheugen van een zeef. ja uhm even denken hij had sws alles opgemeten, omvang. borst naar tepel en ect, dit was van dat je wel inderdaad zag dat het iets groter is geworden, dat is wat kan onthouden kan het wel voor me eigen info even opvragen en laten doormailen hahhaah.

ik woog altijd 59 kilo, en ik zit nu zellf op 66 kilo, waar ik veel ben aangekomen is voornamelijk me kont en me heupen.. maa het is niet dat je zegt goh wat ben je dikker geworden ofzo... komt door dat me schildklier nu langzamer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk bericht! Ben blij dat het is opgelost voor je! Tetten vastschroeven in je sportbh..

Maar dat schilklier verhaal en toename in gewicht? Vraag dat nog maar effe na want daar snap ik niets van...heb zelf ook schildklier enne ergggg nieuwsgierig naar dit bruggetje!

Rustig aan en weer genieten van de tetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, maakt ook niet zo heel veel uit hoor haha. Je hoeft het niet voor mij op te vragen, want kan er verdre ook eigenlijk niet echt iets mee ;)

Maar 7 kilo is natuurlijk toch wel aardig wat. Fijn dat je het niet ziet hihi, maar het kan natuurlijk wel invloed hebben op je borsten...

Als je een lift laat doen, misschien kijken dat je dat in een periode doet waarin je gewicht zo goed als stabiel is.. Dan krijg je het beste restultaat :)

Sterkte nog met alles zeg.. Je hebt een stressvolle periode gehad en dat werkt sowieso altid nog een tijd door... :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, maakt ook niet zo heel veel uit hoor haha. Je hoeft het niet voor mij op te vragen, want kan er verdre ook eigenlijk niet echt iets mee ;)

Maar 7 kilo is natuurlijk toch wel aardig wat. Fijn dat je het niet ziet hihi, maar het kan natuurlijk wel invloed hebben op je borsten...

Als je een lift laat doen, misschien kijken dat je dat in een periode doet waarin je gewicht zo goed als stabiel is.. Dan krijg je het beste restultaat :)

Sterkte nog met alles zeg.. Je hebt een stressvolle periode gehad en dat werkt sowieso altid nog een tijd door... :(

xxx

hahaahah ja, ik eet ook sinds paar maanden veel, begin van de scheiding geen eetlust en opeens nu emo eter hahaahhahha.. love food.

Oh ja dat is wel een goed idee, even goed in de gaten houden dan. bedankt voor de tip.

dank je wel erg lief van je

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Het zou misschien nog een x kunnen gebeuren, is meer een ja en nee antw, en ik zou dan het zelf kunnen proberen terug te draaien als dat zou gebeuren. Missschien anders een kliniek dicht bij bij huis opbellen en vragen of hun het voor mij willen doen.

haha ja inderdaad..

xxx

Ok, nou laten we hopen dat het niet meer gebeurt, en dat de bh en op de rug slapen er weer voor gaat zorgen dat het netjes op zijn plaats blijft zitten.

En emo eter,snap precies wat je bedoeld,en dat komt dan hard aan als je ook nog een schildklier probleem hebt, en soms kan het dan idd in de tegenovergestelde richting gaan, een vriendin van mij heeft dit gehad,maar dan met een traagwerkende, en die viel alleen maar af,en waarom kon haar arts niet vertellen, heel vreemd hoe een lichaam soms werkt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey happy ik vroeg me al de hele tijd af hoe het met je ging

Heb je nu ook een foto van hoe ze nu weer zitten??

Ben ik toch weer nieuwsgierig naar sorry

hai,

gaat goed met jou ? zag gister hoe mooi je borsten zijn gewoden/

ja, ik zal morgenavond even in me album plaatsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.