Ga naar inhoud

Akachanel : 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste Reactie

Wow wat een enthousiaste reacties op het werk van de nio.

Ik overweeg een consult bij hem.

Nu zie ik in de galerij bijna alleen maar foto's van borsten die hij mooier gemaakt heeft die kwamen vanaf al een mooie c cup.

Zijn er ook foto's van borsten die hij vergroot heeft vanaf een a- cup?

Dan kan ik een beeld krijgen of hij ook de mijne zou kunnen mooi maken:-)

En wat maakt dat jullie zo blij zijn met zijn werk? Is het consult bij hem gratis?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boob, hoe was je consult?

Het was het een of het ander. Of opvullen met 200cc. Of 200cc van mijn eigen borsten afhalen dmv een lift :( en 240cc erbij. en dat laatste omdat ik zo pietleuterig ben. En doodsbang dat het weer gaat hangen of te groot wordt. De keuze is dus aan mij. Maar heb geen zin in weer een lift :( maar ben ook bang dat het te zwaar wordt er weer gaat hangen:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aanstaande maandag mn eerste consult

Bij nio.ben vooral benieuwd naar welke prothese hij me aanraadt. Ben nieuwsgierig naar die 85% gevulde aangezien ik natuurlijke borsten wil die mooi bewegen.maar ben bang voor rimpelvorming. ..heb een strakke dunne huid.Hoop dat hij me een top advies en gevoel geeft. Wil van een a naar een kleine d cup.

Weet iemand of hij alleen euro siliconen heeft of ook andere merken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aanstaande maandag mn eerste consult

Bij nio.ben vooral benieuwd naar welke prothese hij me aanraadt. Ben nieuwsgierig naar die 85% gevulde aangezien ik natuurlijke borsten wil die mooi bewegen.maar ben bang voor rimpelvorming. ..heb een strakke dunne huid.Hoop dat hij me een top advies en gevoel geeft. Wil van een a naar een kleine d cup.

Weet iemand of hij alleen euro siliconen heeft of ook andere merken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nicole,

Ik heb maar 1 advies: als het klikt met Nio niet meer twijfelen maar voor hem gaan. Hij is gewoon top, goed en goedkoop. Doet wat jij wilt en luistert daar naar. Hij heeft Eurosilicone maar volgens mij doet hij oook Motiva. Zie ook mijn PB aan je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update na mijn intake bij dr Nio in het slaz.



Ik had op dit forum al vooral veel goeds gelezen over Nio, dus ik was super nieuwsgierig naar wat hij me aan zou raden.



Na dus door de ene pc een anatomische dual plane aangeraden te hebben gekregen en van een andere pc 375 rond dual plane is er bij dr Nio weer wat anders uit gekomen;-)



Goed was dat in de wachtkamer ik een dame sprak die voor nacontrole kwam. Ze kwam uit Den Bosch, speciaal voor dr Nio en ze was erg tevreden met zijn werk..Dat gaf ook al vertrouwen in de arts;-) (dus dame als je dit leest, bedankt voor je verhaal en mening;-)




Ik vond het een fijn gesprek met Nio. Niet meteen shirt uit en showen maar wat je (niet) hebt, maar hij nam eerst de tijd om de verschillende prothese soorten te laten voelen en de voor en nadelen te vertellen. Niet je als een nummertje voelen.



Het bleek inderdaad wel dat hij een liefhebber is van de 85% gevulde eurosiliconen. Rond vond hij bij mijn lijf te opvallend en anatomisch zou teveel een'hang-borst creëren.



Maar eerlijk gezegd was dat ook een reden waarom ik naar Nio gegaan ben, deze prothese soort lijkt me ideaal aangezien ik het lastig vond te kiezen tussen rond of anatomisch.



Fijn vond ik het ook dat hij alle nadelen ook heeft benoemd..dat de prothesen bij dual plane mee kunnen bewegen bij flinke aanspanning van je armen, dan ze door de spier op hun plek zitten..voor en nadeel..een 'spleetjes-decollete' zal je er niet snel mee krijgen en dat de natuurlijke borst in de loop der jaren zakt en de prothese niet doordat hij door de spieren op zijn plek gehouden wordt..dat dat een reden kan zijn dat over heel wat jaren er daarom een prothese wissel nodig kan zijn.


Ik gaf aan bij deze soort prothese bang te zijn voor rimpelvorming. Maar volgens hem komt dat amper voor wanneer hij ze via dual plane plaatst.



Ik hou er van..open en eerlijkheid.



Ik heb besloten dat ik dan ook voor deze 85% gevulde ga en graag door hem wordt geopereerd in het slaz.


Het is type 81 en het wordt dual plane. (volgens mij is deze soort altijd high profile?).


En volgens Nio past deze 85% gevulde perfect bij mijn wensen..een beetje bolling aan de bovenkant, natuurlijkere look, zachtheid en meebewegen.



Ook heeft hij gekeken naar foto's die ik mee had genomen wat ik mooi vond. Ik heb gemerkt dat in de loop van afgelopen weken sinds ik besloten heb een operatie te plannen mijn wensen veranderen..eerst zei ik een kleine C als wens te hebben..nu vind ik een D ook prima;-)



Aan de hand daarvan..en van het passen van de kipfileetjes kwam ik nu uit op meer cc da ik had verwacht.. :49:



350 vond ik te klein..500 te groot..ik vond 400 en 450 mooi.



Ik twijfel nog een beetje tussen 400-450..maar aangezien iedereen hier zegt bij twijfel een maatje meer te nemen denk ik dat ik voor 450 cc ga....spannend hoor..



Nio raadde me dit ook aan passend bij mijn lengte (1.73) en gewicht. 63 kg (alhoewel ik wel het idee kreeg dat hij inderdaad van groot houdt;-)



Als het maar natuurlijk en mooi vol er uit ziet vind ik het perfect.



Ik kreeg ook meteen info over de anesthesie, mogelijke data, welke aan te schaffen sport bh etc.


Hij raadde mij Triumph Tri-action 80c/75D aan.



p.s weten jullie trouwens of 450 cc bij deze 85% gevulde eurosiliconen een even groot effect geeft als 450 anatomisch/rond. Heb het idee omdat hij 'minder gevuld'is ook minder opvallend zal zijn maar weet niet of dit klopt.


Ik zoek ook foto's van iemand die begint met een A-cup en ook via 450 cc 85% een bv heeft laten doen..vind er weinig..wil nog meer inspiratie op doen;-)



Ciao



Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Nicole,

Leuk verslag en verbaast met niet dat je enthousiast bent. Heb zelden hier gelezen (volgens mij nooit) dat iemand ontevreden bij hem weg ging. Man heeft zoveel ervaring dat hij heel goed weet wat hij doet en altijd luiterst naar wat jij wilt. Denk dat je keuze voor Nio en Eurosilicone nu wel vast staat.

Tja, de grootte en aantal cc´s in altijd de issue, zeker als het de 1e keer is. Je bent bang voor te groot (waarom eigenlijk?), maar je wilt toch ook niet dat je veel geld en moeite doet en er te weinig van ziet. Mijn verhaal is hetzelfde als die van jou. Ik begon met 350cc bij Bergman en bij Nio was t 400 of 500cc. En Nio zij meteen, dat hij 500cc beste vond passen bij mijn omvang en bouw. En hij zij beter te klein dan te groot ( hij bood me zelfs aan dat als ik t te groot vond hij ze gratis voor kleinere zou wisselen, maar dat had nog nooit iemand gedaan :)) haha. Ik heb toen maar na lang dubben 450cc genomen. Achteraf went het zo snel, dat ik spijt heb niet iets groter te hebben genomen.

Ik kwam van een volle B en heb nu 75F, maar ziet eruit als een D. Eurosilicone staat bekend om projectie naar voren en wat minder breed, maar 85% scheelt natuurlijk wel iets. Maar goed jij begint met n A, dus zou ik als ik jou was zeker kiezen voor 500cc (of 450cc maar zeker niet kleiner). Grootte went ongelooflijk snel, lees maar alle verslagen! Pffff moeilijk he :))) :118:

Suc6 liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een berichtje over de communicatie tussen het olvg (slaz) en mij als toekomend bv klant;-)

Na mn 1e consconsult bij nio en een telefoontje de volgende dag van mij naar de afdeling plastische chirurgie om een datum voor de operatie door te geven kreeg ik een voice mail van nio met alle info over de operatie etc en nu belde ie nogmaals om de datum te bevestigen. .kijk..dat geeft een goed gevoel..dat de lijntjes kort zijn en je als 'patient' duidelijke info voorgeschoteld krijgt.

Ook meteen een rekening in de bus:-) het wordt officieel nu. Tot nu toe bevalt de gang van zaken me goed. Nu geduld hebben tot maart.

Ik gaf aan de telefoon door toch lichte twijfels te hebben over het volume..400 of 450 cc. Ik ben altijd welkom om nog eens te passen zei nio..maar hij dacht dat dat weinig zin had..dat ik toch zelf moet kiezen. ..pff

Ze hebben alle maten in huis, dus ik kan zelfs de dag vd operatie nog kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja he ik heb het zo druk gehad met van alles maar he jeetje wat gaat tijd snel voorbij man je moet al bijna ik tel mee xxx

Ahh dankjewel! Ja nog even ruim 4 weken en dat is het gewoon al zo ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een berichtje over de communicatie tussen het olvg (slaz) en mij als toekomend bv klant;-)

Na mn 1e consconsult bij nio en een telefoontje de volgende dag van mij naar de afdeling plastische chirurgie om een datum voor de operatie door te geven kreeg ik een voice mail van nio met alle info over de operatie etc en nu belde ie nogmaals om de datum te bevestigen. .kijk..dat geeft een goed gevoel..dat de lijntjes kort zijn en je als 'patient' duidelijke info voorgeschoteld krijgt.

Ook meteen een rekening in de bus:-) het wordt officieel nu. Tot nu toe bevalt de gang van zaken me goed. Nu geduld hebben tot maart.

Ik gaf aan de telefoon door toch lichte twijfels te hebben over het volume..400 of 450 cc. Ik ben altijd welkom om nog eens te passen zei nio..maar hij dacht dat dat weinig zin had..dat ik toch zelf moet kiezen. ..pff

Ze hebben alle maten in huis, dus ik kan zelfs de dag vd operatie nog kiezen.

Hi!

Ik koost een minuut voordat ik weggereden werd nog voor 375 cc ipv 325! Nio houdt van groot :-) Hij wilde bij mij 500-550 erin doen...ik ga nu na 2 jaar voor een borstlift....wil ze echt kleiner en niet meer hangend....

22 febr mag ik weer op consukt bij hem

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik koost een minuut voordat ik weggereden werd nog voor 375 cc ipv 325! Nio houdt van groot :-) Hij wilde bij mij 500-550 erin doen...ik ga nu na 2 jaar voor een borstlift....wil ze echt kleiner en niet meer hangend....

22 febr mag ik weer op consukt bij hem

xx

Hı bedoel je dat je met 375 toch achteraf te groot gegaan bent? Je wilt ze nu gelift hebben en ander volume?

Het blijft lastig hè. Ik twijfel nog steeds tussen 450 en 400. Ha ha.hopeloos word ik er soms van.ik krijg dual plane. .heb jij dat ook?

Groetjes

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hı bedoel je dat je met 375 toch achteraf te groot gegaan bent? Je wilt ze nu gelift hebben en ander volume?

Het blijft lastig hè. Ik twijfel nog steeds tussen 450 en 400. Ha ha.hopeloos word ik er soms van.ik krijg dual plane. .heb jij dat ook?

Groetjes

Nicole

Hi

Ik wilde met de passessie eerst max 300-325 cc....ik had al een lege D....en laatste wat ik wilde was hele grote tieten....maar omdat Nio 450 adviseerde ben ik een minuut voor de operatie toch geswitcht naar 375 cc. ZIe je hoe groot mijne nu al zijn? als daar nog eens 125 cc had bijgekomen....en ze hangen nu al enorm. wrs hadden ze meer op spanning gekomen maar het hangen had mss nog wel meer geweest

Ik denk dat dual plane beter geweest was bij mij

xx

Hi

Ik wilde met de passessie eerst max 300-325 cc....ik had al een lege D....en laatste wat ik wilde was hele grote tieten....maar omdat Nio 450 adviseerde ben ik een minuut voor de operatie toch geswitcht naar 375 cc. ZIe je hoe groot mijne nu al zijn? als daar nog eens 125 cc had bijgekomen....en ze hangen nu al enorm. wrs hadden ze meer op spanning gekomen maar het hangen had mss nog wel meer geweest

Ik denk dat dual plane beter geweest was bij mij

xx

ps...wil ze gewoon lekker stevig en niet groot...haha dus wrs zal het op een lift uitdraaien met prothesen ...denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het. Dat je baalt dat de zwaartekracht zijn werk gedaan heeft.

Nio heeft mij uitgelegd dat bij dual plane de prothesen zeg maar deels aan de spier vast worden gemaakt. Ze kunnen dan niet zakken.

Alleen in de loop de tijd, zeg na 15 jr zakt je'eigen borst'weefsel wel..dat kan dan lager komen te hangen dan de prothesen..die kunnen nergens heen.

Dus dual plane klinkt dan zeker als een betere optie.

Ik vertrouw maar op Nio..als hij zegt dat 450 bij mijn lijf past...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en akachanel meis...jouwe lijken in voorstadium op de mijne...ik had een cupmaatje meer. Ik heb nu 60-65 FF/G.....

jij krijgt gelukkig achter de spier. Ze worden wel heeeel groot he....ruilen haha

Hey meid ik was helemaal verliefd op je borsten ik had zelfs je foto's mee bij de consult en zei tegen Nio dit wil ik en hij beloofde dat ik ze kon krijgen. Ik moet nog onder het mes maar nu lees ik je verhaal en zie je foto's na 2 jaar.... Ik weet het effe niet meer... Laat me weten hoe en wat xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde verhaal maar dan bij dr Hupkens. Alle chirurgen wilden me een lift aansmeren en 300cc. Maar dat wilde ik helemaal niet. Uiteindelijk heeft dr hupkens 500cc geplaatst zonder lift en vind het veel mooier. Ben echt blij dat ik geen lift heb gehad!

Hey meid wat goed dat het toch mogelijk was zonder lift! Het is niet niks he een lift en al die littekens pffff ben blij dat het bij mij ook mogelijk is. Nu nog me afspraak in april xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes dames we hebben een datum :D nee het is geen grap 1 april om 7uur moet ik me melden bij Nio het wordt zoals eerder afsproken 700cc dualplane. Eerlijk gezegd ben ik echt bang dat het overdreven groot en te opvallend wordt maar goed me boobs moeten goed gevuld worden en dit was volgens Nio nodig dus we will see. 

Nog 2,5 maanden yoehoe :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Akachanel:

Yes dames we hebben een datum :D nee het is geen grap 1 april om 7uur moet ik me melden bij Nio het wordt zoals eerder afsproken 700cc dualplane. Eerlijk gezegd ben ik echt bang dat het overdreven groot en te opvallend wordt maar goed me boobs moeten goed gevuld worden en dit was volgens Nio nodig dus we will see. 

Nog 2,5 maanden yoehoe :rolleyes:

Hoi. Ik moet ook om 7 uur me melden. Wat is jouw datum? De mijne vrijdag 4 maart

Ik heb van de assistente begrepen dat je een maand van te voren telefonisch zou kunnen informeren bij de ok (telefonisch word je dan doorverbonden) om hoe laat je staat ingeroostert. Want inderdaad. Nio zegt tegen meerdere dames voor de zekerheid aan dat je er op hetzelfde tijdstip moet zijn. Maar je kunt gerust pas om 12 uur aan de beurt zijn. 

Je komt dan eerst op de afteken afdeling.

Nio zei tegen me dat hij voor iedere operatie zo'n 10 minuten per client heeft om te tekenen en eventueel nog even details te bespreken. Prothesen passen kan dan niet meer. Dat moet echt van te voren.

Ik heb 450 cc dual plane anageraden gekregen..eurosiliconen 85%gevuld..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.