Ga naar inhoud

Borsten die slinken of borsten die groeien na BV


Aanbevolen berichten

Wat ik erg verwarrend vind is dat ik aan de ene kant veel hoor de je borsten na de BV nog erg zullen slinken, en aan de andere kant hoor ik juist mensen die praten over het groeien van de borsten in de loop van de tijd na een BV. Ik had zelf het idee dat het verschil zit in de plaatsing van de protheses, maar ben benieuwd of dat idee echt klopt.

Dus de vraag is: hoe zijn jou protheses geplaatst (achter spier, voor de spier of dual plane) en zijn ze in de loop van de tijd na de BV juist groter geworden of juist geslonken??

Ik heb ze voor de spier en heb het idee (niks gemeten, dus weet het niet zeker, maar ik hoop het wel) dat ze de afgelopen weken zijn geslonken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane (split pocket) : cupmaat na 2 jaar hetzelfde als daags na bv .

Na enkele weken is je vocht weggetrokken , de zwelling minder , je protheses zijn al een stuk ingedaald én je bent al wat aan de (nieuwe) grootte gewend .

Rezultaat : je borsten LIJKEN geslonken .

Sommigen dragen jaren de verkeerde bh-maat .

Stel je droeg steeds een 70B maar eigelijk had je omtrek 75 moeten zijn .

Bij een grotere omtrek heb je een kleinere cup nodig : dus die denken dat hun borsten 'geslonken' zijn .

Ik draag bvb nu de 80C maar een 75D past ook al zit die ietsje te strak (heb van omtrek 76/77cm) MAAR ik heb dus wel een grotere cup .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook het idee dat ze kleiner waren geworden maar is niet waar, de bh's die ik gekocht had (6 weken PO) zitten nu nog precies hetzelfde. Wat b-cupje zegt zal ik ook wel hebben, ik ben waarschijnlijk al helemaal aan de maat gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Bij mij is de maat van net na de bv en nu (4,5 maand po) nog steeds dezelfde, ik had ook weinig of geen zwelling, de vorm is wel verandert en er is een beetje hang ingekomen, maar ze zijn niet kleiner of groter geworden. Ik heb ze voor de spier.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net na de bv had ik echt hele grote bloemkole,haha,zaten echt tot in me nek zowat!

Na 6 weken was al het vocht eruit en ja....dat scheelde wel 2 cupmaten,dus voor mijn idee waren ze wel geslonken,vond ze geweldig zoals ze waren.

Dus eigenlijk voelde ik me genept....haha.

maar goed ik heb nu een 80 E/F dus mag eigenlijk niet klagen maar doe het lkkr wel!125.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.