Ga naar inhoud

Hebben jullie het vertelt aan iedereen? Of houden jullie het geheim?


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Hallo lady's!

Ik heb over 6 dagen mijn operatie en zit met het volgende.

De borstvergroting gaat bij mij best een zichtbaar verschil worden.

Nu heb ik het na veel twijfelen toch maar aan een aantal vrienden vertelt (positieve reacties alom). Maar ook aan héél veel vrienden/familie niet..bang voor een oordeel misschien.

Hoe denken jullie daarover? Hebben jullie het gewoon maar aan iedereen verteld? Of houden jullie de borstvergroting geheim? (en hoe deden jullie dat dan?)

ik denk dat ik het maar ga vertellen..maar hoe :ph34r: zucht. Het is ook zo zonde om te verbergen als je het eindelijk hebt he?

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen over hoe jullie de confrontaties wel of niet zijn aangegaan zo rond/na de operatie.

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote kans dat ze het niet eens zien, heb al zoveel mensen gezien in mijn omgeving met een verschil waar je niet omheen kan. En toch zien mensen het niet

Al denk ik dat jij zeker meer dan een C ga krijgen trouwens effie tussendoor :1bouncingboobs:

Verder weet iedereen van mijn operaties, waarom niet mijn leven en ben er super trots op! en showen dat ik het ga doen :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja lastig is het zeker! <_< Ik heb het lang niet iedereen verteld... een paar vrienden (toen ik dronken was), een paar familieleden (toen ik er niet onderuit kon)

Ik heb nog geen opmerkingen gehad van 'zooo die zijn gegroeid' omdat die beha alles platdrukt en fijnperst, maar straks mag dat ding uit en dan kan ik het niet langer verbergen :unsure:

Ik vertel het trouwens niet aan vage kennissen of van die '2e rang vrienden'. Alleen aan de belangrijke mensen! Maar het moet toch verteld worden he... ik ga alvast mn speech oefenen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het alleen aan mijn familie en vrienden verteld, derest niet en als ze wat ervan zeggen dan vertel ik het wel. ik zit meer met het feit of ik het wel of niet aan mn stiefkinderen zou vertellen, mijn mening is dat ze dat niet hoeven te weten, ze zijn 8 en 11, praten veel tegen andere en ik vind ze te jong om dit soort dingen te weten terwijl mijn man vind dat ze het mogen weten.. lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niemand verteld nog ,en ga dat ook waarschijnlijk niet doen,(6 maanden nu).

Ik heb geen zin in geroddel van anderen ,ook mn ouders weten het niet,alleen mn man ,en zn colega en manager(dat vond ik er al 2 teveel)

Ja en als ik dan bij ze op vistie ga(woon niet meer in de buurt,dat maakt t makkelijker) dan trek ik iets wijders aan zodat het niet opvalt.

Ik heb nu een beste wel groot verschil,maar het is wel te verbergen.ph34r.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang het nog te verbergen valt,is het niet groot genoeg :152: LOL

nee ff serieus weer.....

nee ik heb het nooit aan de grote klok gehangen,dit is gewoon een prive zaak vind ik,ik hou zulke dingen voor me,ik ben zoiezo geen type dat zomaar alles open en bloot gooit qua prive zaakjes.dus ook me bv niet.

ookal zien mensen verschil,ze doen toch wel of ze niks doorhebben,maar ze hebben het wel door,ze zeggen het alleen niet tegen je,die lef heben ze vaak niet,nee dat doen ze onderling wel hahahahahahah :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna iedereen weet het wel ja. En als ik ze het niet persoonlijk heb verteld, maar ze wel roddels hebben gehoord, vind ik dat alleen maar grappig...je ziet ze dan gewoon denken van: zal het wel of zal het niet!

Het boeit me ook helemaal niks wat anderen denken of wat er geroddeld wordt.

Verder praat ik er met bekenden over alsof ik het over pakjes boter heb hahaha! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wist iedereen het bij mij al want ik was zo enthousiast

en ze mochten het allemaal weten hihi :46: ,ik praat er heel makkelijk over.

de meeste weten al dat ik een bv al lang op mijn verlanglijstje had staan en toen ik 2jaar

eerder al wat heb laten doen was ik een soort voorbeeld om zo maar te noemen want nu zijn er

inmiddels meer moeders die een stapje durven wagen na de kliniek hihi.

En wat de omgeving vindt dat houdt me niet zo bezig want het

gaat om wat ik wil! :)

Geroddeld wordt er toch wel achter je rug,zijn meestal diegene die het hardts roepen

van jij hebt het niet nodig....maar ondertussen zouden ze het zelf o zo graag willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het alleen verteld aan de mensen die dicht bij me staan,

Schoonfamilie, en vrienden waar ik close mee ben en natuurlijk mn ouders, vriend en zus!

Soms ben ik wel bang dat het gaat opvallen en rare reacties krijg maar dan denk ik , het is mijn keuze en ik sta er helemaal achter :7:

Als ze vragen heb je een bv gehad? Zeg ik ook eerlijk ja.

Ze mogen van mij denken wat ze willen maar straks ben ik helemaal happy!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Interressante vraag !

Ik heb het ook maar enkel tegen een paar mensen gezegd die heel dicht bij me staan . ( uit euforie )

Weet eigenlijk niet of ze het wel gaan zien, en als ze het zien en ernaar vragen heb ik geen moeite om dat te zeggen.

Maar heb geen zin dat wanneer ik dat nu wel doe ze automatisch naar mijn borsten gaan staren ( dat zou ik dan weer doen 131.gif ) . Heb ook

liever dat ze zich afvragen : zijn die nu echt of...? haha

Mijn kindjes vertel ik het ook niet omdat ik vind dat ze daar nog te jong voor zijn (bijna 9-11 jaar) en ze dat nog niet echt verstaan en geheim kunnen houden.

Ik zie het gebeuren dat we ergens op een feestje zijn ofzo en dat ze daar dan wel eens een spontaan grapje over kunnen maken ( lief he 106.gif ) maar wel genant 66.gif

Dit vind ik dan toch net iets te privé om aan de grote klok te hangen, maar dat is dan weer persoonlijk he .

Ben benieuwd wie het gaat opvallen en er iets van durft te zeggen...1.gif

Liefs Robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst wou ik het niemand vertellen, had het alleen 2 vriendinnen en mijn ouders verteld tot we een verjaardag hadden en de hele familie er was. Iedereen weet hoe ik over mijn (oude) boobs dacht en had aan iedereen trots verteld dat ik geopereerd werd. :blush:

Uiteindelijk weet 1 buurvrouwtje het, al mijn directe collega's en al mijn familieleden.

Ik wil niet dat de mensen het weten voor wie ik werk, wil wel dat mensen mij serieus blijven nemen (Werkt een groep van ongeveer 60 mannen). Alleen de vrouwen van kantoor weten 't dus.

Tot nu toe heb ik van niemand die het niet wist wat gehoord. Er is bij mij 360 cc ingegaan maar toch valt het reuze mee. Ja ik heb borsten maar blijkbaar valt het niemand echt op.

En nog heb ik de neiging om het mensen te vertellen. Op de 1 of andere manier wil ik zo iets delen, kan ik erover praten ofzo. En toen ik die ene week thuis op de bank hing na de operatie, was het eigenlijk toch best fijn om telefoontjes, smsjes en kaartjes te krijgen.

Er was maar 1 iemand (vrouw) die het 'onzin' vond, maar zij is zelf nogal onzeker over d'r buik, en ik ben vrij slank dus probeer me dat niet aan te trekken. waarschijnlijk een jaloerse opmerking. Zij heeft ook nooit gevraagd hoe het nou met me ging na de operatie.

Ik zou er niet over inzitten, uiteindelijk valt het misschien niemand op. Of ze twijfelen van 'huh?' maar zeggen niks. Waarom zou je over de borsten van iemand beginnen? Durven de meeste mensen niet eens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het voorlopig ook voor mijzelf, alleen mijn man, directe collega (man) en beste vriendin weten ervan..

En verder op het werk heb ik een week vrijaf genomen, doe admin. werk. En mocht ik daarna moeten tillen, dan zeg ik dat ik last van mijn rug heb (ofzo)...

Ook voor mij geld dat het een prive-zaak is

Ben ook eigenlijk een beetje de preken en het commentaar aan het ontzien :wacko:

Verder ben ik best slank en tevreden en je hebt inderdaad van die mensen die dan vinden dat het onzin is.....

Ze moesten eens weten hoe graag wij allemaal uitzien naar onze nieuwe voorgevel, haha!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna iedereen die ik ken, weet dat dit een grote wens van me is. Ik vertel er ook gemakklijk over, net zoals hier al genoemd werd, alsof het over een pakje boter gaat.

Ik hoef me er toch ook niet voor te schamen? Als iemand flaporen heeft en deze laat corrigeren, zegt toch ook niemand; "nou, dat vind ik echt niet nodig, je gaat snijden in een gezond lichaam, het is alleen maar ijdelheid" en meer van dat soort kul.

Of ze gaan er meteen van uit dat je erg onzeker bent en dat je het daarom doet. Nee, daarom vertel ik er liever over. Misschien dat iemand zichzelf dan nog geinspireerd voelt, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik praat er erg gemakkelijk over. Veel mensen weten 't, zelfs een aantal (goede) klanten. Dus nee... ik vind niet dat ik het hoef te verbergen. Bij mij is het een prothesewissel, dus ik heb nu al boobs. Maar, ze worden wel een stukkie groter (iieehaaaa!!) dus dat zal wel gaan opvallen.

Goed statement: een flapoor corrigeren is ook cosmetisch, dus waarom zou een borstvergroting onzin zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk op een oud familiebedrijf. Als iemand van mijn collega's het zou weten dan heb ik kans dat binnen no-time het hele bedrijf + m'n hele (schoon)familie het weet! :blink: .

Ik wil op m'n werk ook serieus genomen (blijven) worden. Ik ben al blond ( :141: ) dus heb het idee dat ik al meer moeite moet doen om serieus genomen te worden in m'n werk (blijkt ook uit onderzoek! En ik merkte echt verschil toen ik een poosje m'n haar donker had!). Dus als m'n collega's weten van mijn BV dan wordt ik echt in een hokje geplaatst (en kan ik m'n carrière wel op m'n buik schrijven in dat kantoor :121: ).

Mijn (schoon)familie is niet zo ruimdenkend vind ik. Hebben al snel een oordeel klaar over mensen die 'anders zijn of anders doen'. Mijn eigen familie zou het afkeuren, maar misschien vertel ik het ooit nog wel eens aan mijn moeder. Maar liever niet; krijg ik vast een hel preek :134:

.

Ik heb er dus een leugentje tegenaan gegooid om een reden te hebben dat ik er een paar weken tussenuit ben gegaan. Bij terugkomst vroeg iedereen ook "Hoe is het met je schouder?? Laat eens zien!" en dat soort dingen... :blush: . Ik ben nog maar 2 dagen op kantoor geweest en had wijde dingen aan; niemand is het nog opgevallen. Ik hoop dat dat zo blijft, ook als ik langzamerhand weer strakkere dingen aan doe!!

Dus: alleen m'n man weet het, en wat familie (die wat dichter om me heen staan, maar niet m'n ouders / schoonouders), en 3 vriendinnen. That's it! O ja, en de personeelsmanager (gelukkig een vrouw!).

Ik vind een BV iets persoonlijks. Het zijn toch zeker míjn tieten :1big_boobs: ? Daar heeft verder niemand iets mee te maken. Mensen denken al gauw dat je onzeker bent, of naar perfectie streeft ofzo. Maar de echte reden weten ze niet. Ik vind dat je recht hebt op privacy als het gaat om je eigen lichaam. Dus daarom voel ik me ook niet echt heel erg 'schuldig' over mijn leugen. Al moet ik mezelf dat wel keer op keer vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit euforie weten het al redelijk wat mensen, en de andere via roddels.

De klanten zullen het hopelijk niet opmerken en als ze het wel doen vraag ik me af wat ze zullen zeggen en hoe ik erop zal reageren.

Dinsdag gaat operatie door dus veel tijd om te tobben is er niet.

kijk er enorm naar uit ...eindelijk hihi

Sommige geven toe dat ze zelf ook iets willen veranderen dus laat me een inspiratie zijn voor hen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op m'n werk geen wijde trui aangedaan maar 'gewone' kleren. Heb niet het idee dat iemand het opvalt! Zie mensen niet kijken ofzo. Ik ben van A/B (die ik altijd opvulde) naar een flinke D (misschien E?) gegaan.

Een collega die het wel weet zegt dat het niet zo opvalt, omdat het bij m'n lichaamsbouw past. Ze zou denken dat ik een goeie pushupper aan heb...

Nou; prima! Het kan dus best verborgen gehouden worden als je dat graag wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik heb het verteld aan: mijn ouders, vriend (duh :D), broertje, zusje, vriendinnen en een paar collega's. Meer mensen hoeven het wat mij betreft niet te weten, anders gaan ze er toch achter je rug om over praten en daar heb ik geen zin in. Mijn schoonfamilie is ook niet zo ruimdenkend, dus ik zeg lekker niks! Mochten ze er iets over zeggen, dan ben ik van pil veranderd en 'aangekomen'. :D Ze vonden mijn navelpiercing jaren geleden al niks, dus kun je nagaan... <_< Mijn eigen ouders doen er helemaal niet moeilijk over gelukkig. Al vonden ze wel dat ze mij 'perfect' op de wereld hadden gezet en daarom vonden ze het grote onzin. :154: Maar echt erg vinden ze het niet. Het is mijn lichaam, mijn keus.

Momenteel draag ik wel nog een beetje wijde shirtjes naar m'n werk. Langzaamaan ga ik over een tijdje steeds strakker. ;) M'n boobies zitten nu ook nog zo hoog, dat valt veel te veel op! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik kan het niet verborgen houden.. :1big_boobs: Hihi. Daarbij komt dat het nu echt een beetje lente/zomer wordt en dat betekent topjes en strakke shirjes. Heel veel mensen die ik ken komen naar me toe met de vraag of ik soms veel kipfilet heb gegeten ofzo? Of aan een hormoonkuur zit.. Want je ziet bij mij echt niet dat ze "nep" zijn!

Ik heb het van tevoren wel tegen mensen verteld waarmee ik close ben. Ik was toch even anderhalve week uit de running. Dus om vragen te voorkomen..

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het heerlijk aan de grote klok gehangen, tenminste in mijn vrienden en familiekring. Was veel te blij en gelukkig om het te verbergen. Iedereen vond het alleen maar heel knap en waren blij voor me, die reactie verwachtte ik al, dus dan is het ook makkelijker. Mensen op mijn werk en school hebben niks door, het lijkt me een shirt aan net zo als eerst, maar het is toch echt dik 2 cupmaten groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het de eerste keer eigenlijk alleen aan mijn moeder en toen partner verteld. Maar verder niemand, daarna aan mijn nieuwe vriend. En pas na jaren aan zijn ouders omdat we het er toevallig over hadden. Ik vind ook niet dat ik het aan de grote klok hoef te hangen. Als mensen het aan me zouden vragen zou ik het niet ontkennen, maar zolang ze het niet vragen, zie ik geen reden om het ze te vertellen. Nu ik binnenkort voor mijn prothesewissel ga weet mijn dochter van bijna 10 het wel, maar die verteld het ook niet door. En mijn zoontje van 6 die vertel ik het niet, want die kan nooit zijn kleppie houden haha. Trouwens ik heb al heel lang last van mijn schouder dus hij dacht vorige keer toen hij het woord operatie hoorde, dat ik die liet opereren. Het is dan de laatste week van school als ik het laat doen, dus dat is nog te overzien allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.