Ga naar inhoud

summer600cc : 29 oktober 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Super dat alles zo makkelijk en snel is gegaan!

Dat wil ik ook donderdag! ;)

Gefeliciteerd met je boobies.

Nu lekker rustig aan en iedereen in de rondte commanderen, haha.

Xxx

Hè Joyce.

Ja, fijn hè. Kan het zelf ook bijna niet geloven hoe soepel alles is gegaan.

Bij jou gaat het vast ook helemaal goed komen!

Enne... Dat commanderen gaat me goed af hahahaha ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hè DreamLou.

Dankjewel!!

Ik zie dat jij maandag een consult hebt bij Nio. Hopelijk kan hij je geven wat je graag wil. Ik ben nu al zo blij en dit is nog niet eens het uiteindelijke resultaat. Zo happy dat ik me door hem heb laten opereren :-)

Ik ben ook zooooo benieuwd! Vind t super spannend, al las ik net dat bij anderen hun afspraak voor de 16e is afgezegd omdat ie de kkmende twee maandagen niet aanwezig is..... Hopelijk hoor ik niks en kan alles gewoon doorgaan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zooooo benieuwd! Vind t super spannend, al las ik net dat bij anderen hun afspraak voor de 16e is afgezegd omdat ie de kkmende twee maandagen niet aanwezig is..... Hopelijk hoor ik niks en kan alles gewoon doorgaan!

Daar zou ik me niet te druk om maken. Ik heb aanstaande maandag mijn eerste controle afspraak en er is bij mij niets afgezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! Leuk verslagje ook geeft mij ook weer even een beeld van wat me te wachten staat :)

Fijn herstel gewenst!

Dankjewel en graag gedaan! Nog een paar weekjes en dan ben jij aan de beurt . Ik zal vanavond weer eens foto's maken en een update geven.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het gaat goed, enigste momenten dat ik pijn heb is snachts als ik wakker word en voor de rest doe ik het lekker rustig aan.

hoe gaat bij jou tot nu toe ?

Fijn dat het zo goed gaat. Vond je laatste foto prachtig. De band heeft z'n werk gedaan.

Met mij gaat het echt heel goed. Geen echte pijn gehad, wel ongemakkelijk. Ze voelen nog niet van mezelf en vind het soms eng om ze aan te raken hahaha. Zal wel weer over gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè,

Hier even een update. Nu 10 dagen po. Gisteren mn eerste controle gehad. Kort maar krachtig. Pleisters er af en het zag er prima uit. Ik moet mn bh een stuk losser dragen. Daardoor kan mijn nieuwe borstplooi beter in z'n vorm zakken. Kan bijna niet wachten op het uiteindelijke resultaat. Het lijkt wel of ze iedere dag veranderen. Voelt wel erg zwaar zonder de ondersteuning.

Het herstel valt me verder reuze mee. Eigenlijk geen echte pijn gehad. Vind het niets doen erger.

Ik heb ook een nieuwe foto geplaatst die alleen zichtbaar is voor vriendinnen. Bij interesse even een verzoekje sturen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het er goed uitzag bij de controle! Het ziet er ook echt mooi uit op de foto.

Ik krijg ze ook voor de spier en hoop net zo'n goed herstel te krijgen als jij. Ze zullen bij mij wel minder groot zijn, ik krijg 500cc rond. Maar als ik jouw ervaring zo zie met je foto's, zie ik het helemaal zitten!

Leuk om nog even een update te lezen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het er goed uitzag bij de controle! Het ziet er ook echt mooi uit op de foto.

Ik krijg ze ook voor de spier en hoop net zo'n goed herstel te krijgen als jij. Ze zullen bij mij wel minder groot zijn, ik krijg 500cc rond. Maar als ik jouw ervaring zo zie met je foto's, zie ik het helemaal zitten!

Leuk om nog even een update te lezen :1:

Lief van je, dankjewel!!

Een verschil van 100cc is niet zo veel. Jij krijgt ook een aardig volume hoor ;-)

Fijn om te lezen dat andere er iets aan hebben. Vond het zelf ook prettig om ervaringen van andere te lezen. Het is toch super spannend en onbekend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hè dames.

Hier nog een update. Vandaag precies 4 weken po. Heb foto's geplaatst van 3 en 4 weken po (alleen voor vriendinnen, bij interesse een verzoekje sturen) Ondanks dat ik geen pijn heb gehad voel ik me deze week pas weer een beetje mezelf. Vond het allemaal toch een beetje eng... Bang voor complicaties ect. Komt ook omdat ik er regelmatig heftig over droomde. Ben ook nu pas al dat vocht kwijt. Dacht dat ik wel 5 kg was aangekomen door alle taartjes en koekjes van alle lieve mensen die op "ziekenbezoek" kwamen. Vandaag voor het eerst op de weegschaal gaan staan en ben nu 2.2 kg zwaarder. Ben dus 1 kg aangekomen, de rest is natuurlijk van de nieuwe boobs :-) Vandaag ook voor het eerst proberen om auto te rijden. Hopelijk lukt dat een beetje. Volgende week krijg ik mn nieuwe auto en daar wil ik graag beetje mee cruisen natuurlijk hahaha!!

Voel me verder prima en ben super blij met mn boobs!! Ik val in de categorie zandloper qua figuur en ik vind dat mn volle borsten daar mooi bij passen.

Nu nog even lekker genieten van mn laatste 2 weken vrij!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je goed voelt! Hoe gaat het autorijden? Blij met je auto? p.s. Ik heb je even toegevoegd als je dat goed vindt. X

Ja, super hè. Had me op het ergste voorbereid en het is enorm meegevallen. Auto rijden gaat ook goed. Het was in het begin een beetje eng en ik had de rijstijl van een bejaarde hahahaha. De nieuwe auto is zo mooi en gaaf! Sinterklaas is dit jaar een gulle gever ;-)

ik heb je verzoekje geaccepteerd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hè lady's.

Hier een update van 10 weken po. Voel me super goed en ben echt zo blij met mn mooie boobs! Ze voelen nu heerlijk zacht en zitten mooi op hun plekje.

Rond 6 weken po mn tweede controle bij Nio gehad. Zag er prima uit en hij heeft ze flink betast en laten zien wat er mee kon. Hij duwde ze flink bij elkaar en omhoog. Ik was tussendoor ook nog bij mn huisarts voor iets anders en ze vroeg me of ze het mocht zien. Geen probleem voor mij. Ze vond het prachtig en stond versteld vd littekens. Na 3 weken waren ze al bijna niet meer te zien. Nu moet je ze zoeken. Super tof!!

Ik heb heel weinig last gehad van mn operatie. Voelde me de eerste weken wel een waterballon die zwanger was maar dat trekt (gelukkig!!!!!) vanzelf weg. Waar ik het meeste last van heb gehad is de spierpijn na 6 weken bijna niets doen. Been en buikspieren hebben overuren gedraaid in die periode dus dat was geen probleem maar mn schouders en armen..... OMG dat was echt een ander verhaal! Zat enorm vast en ik was echt een stijve hark.

Nog even een paar tips, dingetjes waar ik niet zonder kon. Veel kussens, groot en klein. Een rare grote plastic sla vork (klinkt zo raar haha) om mezelf te krabben op plekken waar ik niet bij kon. Leek wel of ik ineens chronisch kriebel op mn rug had. Dat gekke ding lag overal waar ik was. Ik had de eerste dagen na de operatie een enorme vette zweet kop. Het leek wel alsof ik de narcose uit mn gezicht moest zweten bah! Een goede tonic doet wonderen ;-) Maakte wel 5x per dag mn gezicht er mee schoon. Het tussen stukje voor mn sportbh was ook geen overbodige luxe. Die heb ik zeker wel 3 weken gebruikt.

And last but not least, dit forum en de fijne mensen om me heen, thnxxx!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je update te lezen! Dat is nou juist iets waar ik nieuwsgierig naar ben... Hoe gaat dat dan na die 6 weken! Ook fijn dat je weinig last hebt gehad en dat je littekens zo mooi zijn.

Ik mag over twee weken bij dr. Nio onder het mes, ben benieuwd!

En oeh, goed idee van die krabber! Heb ik niet eens bij stil gestaan hoe irritant het kan zijn als je ergens niet bij kan om te krabben! Gaat gelijk op mijn lijstje :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! Vind het ook leuk als meiden na langere tijd nog iets laten horen en zien. Heb er zelf ook zo veel aan gehad.

Die littekens zijn zo netjes. Moet voor de zoveelste keer weer opscheppen over Nio. Mn boobs waren best ongelijk en nu zijn ze (inclusief tepels) precies gelijk. Zo knap gedaan, Nio is echt mijn Held!!

Jou datum is ook al dichtbij!! Spannend hè...

Weet zeker dat jij ook je droom boobs krijgt ;-)

Goed om je lijstje aan te vullen. Zo heb ik dat ook gedaan. Alleen had ik de tip voor rug krabbertje niet mee gekregen. Ik stond midden in de nacht als een razende in de keukenla te graaien. Op zoek naar iets waar ik me mee kon krabben. Werd helemaal gek hahahaha! Vandaar de gekke sla vork maar misschien verkopen ze ook wel echte krabbertje voor jeuk op je rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wjoahahahaha wat goed van die vork! Ik ga zeker ook iets zoeken waarmee ik kan mrabben, ik heb sowieso alijd al jeuk haha. Fijn dat t zo goed gaat en dat ze zo goed voelen zeg! Ik kan niet wachten tot volgende maand! Nog meer Nio fans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.