Jump to content

summer600cc : 29 oktober 2015 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Ik stel me even voor. Ik ben Summer en ik laat binnenkort mn borsten vergroten door dr Nio. Vind het super spannend maar heb alle vertrouwen in mn PC. Na verschillende consulten en door dit forum bij hem terecht gekomen. Eerste consult mc amstelveen dr beekmans, advies 300cc voor de spier. Nog niet zo wijs en nog niet zeker of dit wel zou zijn wat ik wilde toch voor consult bij diana langs gegaan. Advies van diana, lift 300cc dp... Helemaal in de war en teleurgesteld naar huis. Dit kon toch niet waar zijn... Het forum nog eens flink na gelezen. Daar was het antwoord, NIO!! Afspraak gemaakt en een super fijn gesprek gehad. Voelde direct goed, zo fijn na die andere teleurstellingen. Het word 600cc dp. Kon en mocht ook meer maar dit vond ik mooi. Hij legde het goed uit en tekende het zelfs voor me hihi. Hij was ook de enige die me heeft opgemeten. Zo, dit was het voor nu maar er volgt vast meer.

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Ik stel me even voor. Ik ben Summer en ik laat binnenkort mn borsten vergroten door dr Nio. Vind het super spannend maar heb alle vertrouwen in mn PC. Na verschillende consulten en door dit forum bij hem terecht gekomen. Eerste consult mc amstelveen dr beekmans, advies 300cc voor de spier. Nog niet zo wijs en nog niet zeker of dit wel zou zijn wat ik wilde toch voor consult bij diana langs gegaan. Advies van diana, lift 300cc dp... Helemaal in de war en teleurgesteld naar huis. Dit kon toch niet waar zijn... Het forum nog eens flink na gelezen. Daar was het antwoord, NIO!! Afspraak gemaakt en een super fijn gesprek gehad. Voelde direct goed, zo fijn na die andere teleurstellingen. Het word 600cc dp. Kon en mocht ook meer maar dit vond ik mooi. Hij legde het goed uit en tekende het zelfs voor me hihi. Hij was ook de enige die me heeft opgemeten. Zo, dit was het voor nu maar er volgt vast meer.

Goeie keuze hoor !

En als een lift niet hoeft alleen maar beter.

Hoi hoi

Super goede keuze! :35: Fijn dat je via dit forum bij hem terecht gekomen bent en niet via Diana een onnodige lift hoeft..
Ik zal je titel even wat aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen, aangezien je al een datum hebt :)

Dan kun je hier ook straks je operatieverslag typen als je wilt en heb je alles fijn bij elkaar staan :35:

Lekker aftellen nu!!

Ps, wordt je in het SLAZ geopereerd?

xx BB

Hè best boobie.

Thanx voor het aanpassen. Ja idd, gelukkig geen onnodige lift. Wist wel dat ik haar advies niet heel serieus moest nemen maar vond het wel een nare ervaring. Er was bij haar en beekmans ook niet echt iets anders bespreekbaar. Daarom zo gelukkig met Nio!! Alles was bespreekbaar :-)

Best boobie, hier nog even een dikke veer in je poepertje! Veel van je geleerd. Je bent een soort boobie orakel hahaha! Respect voor al je moeite en tijd die je voor iedereen neemt.

Liefs xxx

Welkom hier :)

Dat zijn flink verschillende adviezen inderdaad, gelukkig heb je het er niet bij laten zitten

En heb je verder gezocht om jou wens te verwezenlijken

En een pc gevonden die wel naar jou wensen wil luisteren en je nu krijgt wat je graag wil, toppie :)

X

Hè tijgertje.

Ja fijn hè! Ben ook blij dat ik niet voor de eerste de beste ben gegaan. Mede door dit forum. Las hier wel vaak dat meiden achteraf niet tevreden waren. En dat gevoel had ik ook na mn eerste 2 consulten. Dat ik niet tevreden zou zijn. Wilde meer en groter :-) hahaha. Was volgens de eerste 2 zeker niet mogelijk. Terwijl ik zeker wist dat er ruimte was voor meer. Nu nog ff heel veel geduld, de dagen kruipen voorbij... Wil zo graag mooie boobs!

xxx

• 1 month later...

Hè,

Hier het beloofde verslag van mn operatie.

Afgelopen donderdag was het dan zo ver. Om 4.00 opgestaan om rond 5.15 te vertrekken naar Amsterdam. Ik was als de dood om me te verslapen of te laat te komen door file. Niets van dat alles en ruim op tijd in het slaz. Moest er om 7.00 zijn maar ik was er al om 6.30... Toen ik me ging melden om 6.45 kreeg ik te horen dat ik als eerste geopereerd zou worden. Ik zou eigenlijk de tweede zijn maar de eerste stond in de file. Vanaf toen ging alles razend snel. Na dat ik mn prachtige blauwe jasje had gekregen van super lieve verpleegkundige (Marja) kwam dr nio me al aftekenen. Nog geen kwartier later ging ik al richting de ok. Daar werden er een aantal mensen aan me voorgesteld en weg was ik. Het ging zo snel allemaal! Vond ik niet erg want daardoor had ik weinig tijd om te gaan stressen. Ik kwam voor mn gevoel 5 minuten later bij in de uitslaapkamer. Hoe lang het precies heeft geduurd weet ik niet. Heb niet op de klok gekeken, alleen maar onder de dekens liggen gluren hahaha. Ik was zo blij!!! Daarna terug naar de afdeling waar ik heel fijn werd opgevangen door Marja. Wat een schat! Ik heb daar direct 2 broodjes kaas op met een kopje thee erbij. Ging allemaal prima. Pijn viel mee en geen morfine genomen. Om een uurtje of 14.00 mocht ik naar huis. Terug rit was goed vol te houden. Thuis op de bank gaan hangen en mezelf lekker laten verwennen. De eerste nacht was wel pittig. Moeite met een fijne houding zoeken. Meer last van mn rug als mn boobs hahaha. Iedere nacht gaat het iets beter. Afgelopen nacht voor het eerst in bed geslapen ipv de bank. Ging best goed. Heb heerlijk geslapen. Gisteren voor het eerst douchen. Was wel spannend maar ook heel lekker. Heb ze nu ook voor het eerst echt kunnen bewonderen. Ben er al zo blij mee. Wat een verschil met die lege zakjes!!

Al met al is het me tot nu toe allemaal meegevallen. De pijn is te overzien, het is meer ongemakkelijk en lastig.

Ik plaatst zo ook nog ff een foto.

Zo he, wat een verhaal hahahaha.

Liefs xxx

Leuk verslagje meid geniet van je nieuwe vriendinnen en goed herstel gewenst!

Hoop dat je herstel spoedig en prettig verloopt. Enne... Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Hè DreamLou.

Dankjewel!!

Ik zie dat jij maandag een consult hebt bij Nio. Hopelijk kan hij je geven wat je graag wil. Ik ben nu al zo blij en dit is nog niet eens het uiteindelijke resultaat. Zo happy dat ik me door hem heb laten opereren :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.