Ga naar inhoud

summer600cc : 29 oktober 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Wjoahahahaha wat goed van die vork! Ik ga zeker ook iets zoeken waarmee ik kan mrabben, ik heb sowieso alijd al jeuk haha. Fijn dat t zo goed gaat en dat ze zo goed voelen zeg! Ik kan niet wachten tot volgende maand! Nog meer Nio fans!

Vul je boodschappenlijstje maar snel aan als je ook zo jeukerig bent. Niets is erger als jeuk hebben maar niet kunnen krabben!

Spannend hè, het is bijna zo ver! Het is inmiddels al een hele club hahaha. Zou hij hier wel eens lezen? Weten dat hij zo op handen wordt gedragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Wat lief, dankjewel!

Ik heb net bij je foto's gespiekt en je hebt idd wel meer hang als dat ik voor mn bv had. Als Nio aangeeft dat jij 700cc nodig hebt om op te vullen dan zou ik daar voor gaan als ik jou was. Hij is een echte kenner hahaha. Ik las dat Nio je borstplooi gaat verlagen, dat heeft hij bij mij ook gedaan. Zo creëert hij een optische lift. Ik ben er heel blij mee! Mijn tepels staan weer waar ze horen ;-) De oude borstplooi is niet meer te zien of voelen. 

Succes met je keuze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei summer600cc:

Wat lief, dankjewel!

Ik heb net bij je foto's gespiekt en je hebt idd wel meer hang als dat ik voor mn bv had. Als Nio aangeeft dat jij 700cc nodig hebt om op te vullen dan zou ik daar voor gaan als ik jou was. Hij is een echte kenner hahaha. Ik las dat Nio je borstplooi gaat verlagen, dat heeft hij bij mij ook gedaan. Zo creëert hij een optische lift. Ik ben er heel blij mee! Mijn tepels staan weer waar ze horen ;-) De oude borstplooi is niet meer te zien of voelen. 

Succes met je keuze 

Dat is goed om te weten dank je ik  zal het met hem overleggen heb nog tijd 1 april is me dag hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, dan heb jij nog heeeeeel veel tijd om te twijfelen, stressen, panikeren en nog meer twijfelen hahaha! Sorry, flauw grapje.. :-) Fijn dat je al een datum hebt om naar uit te kijken. 

Luister goed naar je gevoel (en naar nio) Ik denk dat 700cc je goed zal staan. Maar ik ben misschien niet objectief genoeg, ik hou van volle boobies ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.