Ga naar inhoud

Nathalie : 29 juni 2010 : Dr van der Meulen : Veldhuiskliniek R'dam


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Aangezien ik na mijn eeste consult bij het ACCZ toch te veel twijfelde, besloot ik toch nog een kliniek te raadplegen. Gister heb ik de Veldhuiskliniek gebeld voor een consult, gezien voor mijn eind juni goed zou uit komen voor mijn BV, mocht ik vandaag al op consult komen!

Ik ben super goed geholpen. Dr van der Meulen heeft me heel goed voorbereid, heeft uitgebreid de risico's en nadelen met me besproken en heeft er echt de tijd voor genomen na te gaan wat ik precies wilde. Na een hoop meetingen, passen van kipfiletjes ect. zijn we er uit gekomen.

Aangezien ik vrij slank ben( maatje 32/34, 48 kg, 1,66m lang) en ik een heel natuurlijk resultaat wilde heb ik gekozen voor een Mentor Coh 3 CPG 322( druppelvormig) van 225 CC, welk onder mijn spier geplaatst gaat worden.

Bij een groter formaat zouden bij mij randen zichtbaar worden...

Het is de bedoeling dat ik van een 75 B naar een volle C ga.

Ik ben heel blij en heb er een super goed gevoel over!

Dinsdag 29 juni 2010 ben ik aan de beurt...........KAN NIET WACHTEN!!! :1bouncingboobs:

Een aantal dagen daarvoor moet ik al pijnstillen slikken om zo zo confortabel mogelijk uit de operatie te komen ( ze spuiten ook extra verdoving in de borstholte, zodat je de eerste 5 dagen bijna geen pijn schijnt te hebben...we zien het wel)

Ik ben Zooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Nathalie!

Gefeliciteerd met je datum, en slim dat je even verder bent gaan kijken want je moet je wel prettig voelen bij de kliniek waar je je laat opereren! En nu hopen dat je tijd lekker snel gaat en voor je het weet is het zover!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Nathalie!

Ik wordt ook door Dr. van der Meulen geholpen :D 2 weken voor jou op 15 juni!

Veel voorpret toegewenst en ik hou je op de hoogte ;)

Xx C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb vannacht bijna niet kunnen slapen. Vind het zooooooooooooooooooo super spannend!

Toch gaat er nog van alles door mijn hoofd:

- ik krijg 225 CC, dit vond dr van der Meulen het best bij mijn lichaam passen...maar ik zit toch te twijfelen om er 255 van te maken ( ik kon max tot de 300 CC gaan)

- Mijn prothese word onder mijn spier geplaatst....oogt het dan kleiner ( komt het over een wat ik met de pas-kipfiletjes gezien heb)

-Welk merk sport BH kan ik het best gaan kopen

-ik krijg een mentor prothese Coh 3, cpg 322 (225 CC), als ik op de site kijk van mentor is er ook een cpg 332, welk bedoelt is voor mensen met een smale borstkas (wat bij mij het geval is)zou dit een betere optie zijn?

Naja, het in eens weer onzekerere gevoel zal er wel bij horen....hihihi :rolleyes:

Cloud, hou me op de hoogte! Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden!

Maar ik weet eigelijk wel zeker dat dr van der Meulen het heel mooi gaat maken!

Aardige man en schijnt heel precies te zijn.

Oja,had hij bij jou ook af geraden het groter te maken?

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er vandaag, vannacht...eh eigelijk constant aan mijn BV gedacht...tis nog een week of 6...ik ga aftellen.

Weet iemand hoe je z'on diagram onder je tekst krijgt met daarop het aantal dagen? 9 zoals de meeste hebben..)

Ik zit er mee te klooien, maar het lukt niet.

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nathalie,

Ik ben er ook continu mee bezig :126: Nu je eenmaal de stap hebt gezet en een datum hebt .. begint het wel heel echt te worden.

Ja de consulente zei idd ook tegen mij dat Dr. van der Meulen een Pietje Precies is. Ik heb 3 maten gepast, en de grootste was 375 ofzo. Echt TE groot voor mij! Ik vond het ook "zwaar" aanvoelen in de pasbh. De pc zei ook dat hij die maat nooit bij mij zal "zetten".. onnatuurlijk effect.

Ik zie ook bij jou het type van de Mentor prothese. Ik weet dit zelf niet welke het bij mij gaat worden.. Heeft hij dit tegen jou gezegd?

Ik weet zelf ook nog niet welke sportbh ik ga aanschaffen, ik lees hier goede ervaringen van de Hema bh heavy sport, ik ga van het weekend ervoor shoppen :)

Je kan de "tickers" bij verschillende websites maken, en in je handtekening zetten op je profielpagina. Als je op die van mij klikt kom je vanzelf op de website waar je 'm kan maken. Knippen en plakken en klaar ;)

Xx C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cloud,

Tja, als iemand mij nieuwe borsten gaat aanmeten, vind ik het wel een fijne eigenschap dat iemand dan ook pietje precies is! :1bouncingboobs:

Ik ga zelf ook als van het weekend op zoek naar een BH.

Dat van die Tickers...tja ben een beetje een digibeet...denk, vraag vanaaf of mijn man me even helpt.

Had wel een mooie in elkaar geflanst, alleen kon ik hem steeds niet toevoegen.

We gaan elkaar op de hoogte houden, vind het zooooo spannend!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

Ik ben ook geopereerd in het velthuiskliniek, heb daar een hele goede ervaring.

Ben geopereerd door dr van adrichem, heb 225cc op de spier gekregen coh 2.

Als sportbh heb ik die van de hema voor zware sport, zit super lekker.

Spannende tijden hoor maar o zo leuk!!!!!

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Gefeliciteerd nog 6 weken en je heb ze. Zie dat je toch een andere pc hebt gekozen?

Zal denk ik ook wel dichter bij jou in de buurt zij he?

Ik hoop dat alles goed gaat, hebben ze je ook verteld dat je 6 weken de kleine niet mag op tillen? Want je mag 6 weken niet zwaar tillen.

Suc6 ermee ik hoor van je hoe t is gegaan he, en heb je vragen mag je me altijd vragen.

Liefs,\

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Hier vind je ook meer info over hoe je die ticker in je handtekening krijgt! Het word er goed uitgelegd, je moet dus de BB-code kopiëren en plakken in je handtekening! Succes!

Je kunt natuurlijk zelf kiezen waar je je ticker maakt, bij the ticker factory, daisypath, 7910 ticker, enz.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben gister langs de consulente bij de Veldhuiskliniek geweest om toch nog even te passen...

Jee, wat zijn somige keuzes toch moeilijk!

Koop je een motor...en het aantal CC bevalt je toch niet, dan ruil je hem weer in en ga je voor wat meer of minder CC (bij de koop weet je toch, dat je er niet minimaal 10 jaar tegen aan hoeft te kijken)

Tja, bij borsten ligt dat heel anders. Die ruil je niet zo makkelijk weer even in :1:

Maar dat maakt het allemaal zooooo moeilijk!

Gister bij het passen had ik het gevoel dat ik liever iets meer borsten zou gaan krijgen dandat de consulente mooi/natuurlijk bij mij vond staan...

Ik gaf aan dat ik toch liever 255CC kreeg.

Alleen was dit niet haalbaar. Ik ben ben vrij tenger gebouwd en qua breetje kon ik per prothese max 10,5 cm hebben-------dus dan kom je uit bij mentor coh lll CPG 322op 225 CC ( dit betreft het moderade plus profiel)

bij 255 zou ik een breete krijgen van 11 cm, dus randen.

De enige andere optie is om voor Mentor coh lll CPG 323 a 260 CC te gaan ( dit betreft dan de midium height-high profiel)---- deze ig hoger en minder breed

De consulente gaf aan dat mijn borsten er dan wel duidelijk vergroot uit gaan zien.

Tja...kom niet uit de keus. Zou er een nachtje over slapen...maar kom er niet uit! :wacko:

WIE WIL MIJ ADVIES GEVEN BIJ DEZE KEUZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor mezelf:

waarom ik voor 225, keuze kliniek moet gaan:

-meest natuurlijke resultaat

-in sauna minder snel :"zij heeft haar borsten vergroot"

-man vind groote borsten toch niet mooi

-normale volle borsten bij mijn figuur

waarom ik voor 260, moet gaan

-ben bang dat borsten anders voor mijn gevoel te klein uitvallen

-borsten komen dan meer overeen met mij opvulbh nu..

Iemand een advies...anders dan toch maar kop of munt.... :)

liefs Nathalie

ps Moniqueje... keuze voor een andere kliniek maakte ik o.a. door dat deze vlakbij is en omdat ik geen bloed meer mag geven als ik in duitsland bloed zou krijgen, wanneer dit nodig zou zijn (tevens kom ik dan mijn medische keuring (werk) niet meer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Tgoh, allemaal geen makkelijke keuzes hé, :wacko: 'k weet het! Maar eigenlijk is er toch niet echt zoveel verschil tussen 225 en 260cc hé, slechts 35 cc. Je bent ook vrij tenger zoals ik, ik kon ook max een breedte van 10,5 hebben, en inderdaad, ze hadden echt niet breder gekunt bij mij, dat zou er niet meer natuurlijk hebben uitgezien (dan zaten ze zeker onder m'n oksels haha), dacht dat je m'n foto's al had gezien hé, ik heb dus maar 200cc gekregen.

Vraag me af of je dan met die 260 niet een smalle hoge borst gaat krijgen, lijkt me niet echt mooi, denk dat ik persoonlijk voor het advies van de kliniek zou gaan. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt!

Je hebt natuurlijk ook al een mooie basis, 75 B, ik had slechts 70 A/AA en zit nu op een 70 C (dus toch minstens 2 maten vooruit gegaan) en je wilt dacht ik naar een mooie volle C, dus zou toch zeker moeten lukken zou ik zo denken! Vraag me alleen af waarom ze bij jou niet voor de spier kunnen, je hebt daar toch wel genoeg weefsel voor met je B-cup, niet?!

Nou, wens je veel succes met het doorhakken van de knopen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Bedankt voor je reactie!ja, bij jou is het echt super mooi geworden!

Bij mij moet ie wel onder de spier, omdat ik een te dunne huid, bovenin zou hebben... ( tja, borstvoeding gegeven he)

dus borst genoeg weefsel, erboven te weinig.

Het is zo lastig.

breete blijft het zelfde 10,5--- hoogte ook 9.9 cm-----verschil zit het in de protectie, namelijk 4.4 cm of 5.3

Het gaat feitelijk dus idd om 35 CC/ 0.9 cm protectie meer

Maar goed misschien dat dat verschil nou net heel veel uitmaakt!

Misschien dat het dan te puntig word..

Kan ook niemand vinden die ook voor midium height-high profiel gekozen hebben..

Nou, dan toch maar op safe....

Raar eigelijk dat ik me zoooo druk maak en dat ik er heel de dag mee bezig ben! En over een maand en 1 dag is het al zo ver! :5::):31::23::lol::mellow::wacko::unsure::blink:

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Ahzo, nu begrijp ik het beter! Nou dan zou ik toch voor meer projectie durven gaan, denk niet dat het te puntig zou worden, bij mij is het 4,9 qua projectie (Extra Full Profile, ook met Medium Height) dus zou inderdaad dan net dat ietsje meer kunnen betekenen. Vind zelf dat die extra projectie bij mij er toch nog steeds natuulijk uitziet, verwacht bij jou ook wel! Hoop dat ik je een beetje help met m'n uitleg, vind onze protheses vrij gelijkend qua breedte, hoogte en projectie (afmetingen staan in m'n handtekening), alleen heb jij meer weefsel om erover te verdelen dus zal een mooie cup opleveren! Ben zelf wel blij met die extra projectie, anders was ik nooit op een C uitgekomen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,

Je bent mijn reddende engel voor vandaag! :71:

Ik vind jou borsten super, super mooi geworden!

Ik wist niet dat jij ook extra full profile midium height had. Ik dacht moderate...

Bij jou is het goed uitgepakt...mmmhhh....dan durf ik ook wel!

Thank YOU!

:59:

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nathalie!

Ben je al geslaagd voor een sportbh? Ik heb de mijne besteld bij sportbehashop, super snelle service!

Nog maar 3 weken en 5 dagen! :P

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, 3 weken en 5 dagen klinkt al zooo snel!

Maar ik kan eigenlijk ook niet wachten!!!

Vreemd dat je zin kan hebben in een operatie..

Ik heb een sportBH gekocht, 75 C van het merk Triumph, triaction (high model)

Overal gekeken, maarja...sportbh's blijven weinig sexy.

Die met die rode randjes van Triumph vond ik nog de mooiste, alleen vond ik de bandje niet lekker zitten, dus toch maar voor de "oma"BH gegaan.

Ik denk dat ik er ook nog een van de Hema ga kopen.

Cloud, ik heb trouwens ook met iemand gemailt die ook haar BV gedaan heeft bij dr van der Meulen. Haar borsten waren echt super mooi geworden. Altijd fijn om te zien... natuurlijk! Hoop dat wij ook van die mooie krijgen!

En Steffie, bedankt! Mooi geworden! Heb er een beetje een idee bij.

Maar goed, ben alles aan het voorbereiden....hoe met de kids, ziekte-uren in rooster verwerkt ect.

En ik heb gister een aanbetaling gedaan.

Jee, kan echt niet meer wachten. Als ik nu gebeld zou worden... ik heb een nog een gaatje over...zal ik ze vanavond nog even plaatsten.....dan was ik al in de auto gestapt....hihihihi

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha meid, alles goed? Gaat het al kriebelen bij je? :D

Hoeveel cc heeft dat meisje gehad? En wat waren haar start en eindmaten? (ben niet nieuwsgierig hoor :P)

We houden elkaar op de hoogte!

:116: C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Nathalie,

Wauw nog 4 dagen dan heb je ze, je zult uiteraard nu wel wat zenuwachtiger worden of niet?

Met mij gaat t goed heel druk op t werk vandaar dat ik niet zoveel tijd meer heb om als ik savonds thuis kom achter de pc te kruipen, want dan w8 ook t huishouden en de kids nog op me.

Mocht ik je niet meer spreken alvast veel suc6 en sterkte.

Liefs moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Aangezien ik na mijn eeste consult bij het ACCZ toch te veel twijfelde, besloot ik toch nog een kliniek te raadplegen. Gister heb ik de Veldhuiskliniek gebeld voor een consult, gezien voor mijn eind juni goed zou uit komen voor mijn BV, mocht ik vandaag al op consult komen!

Ik ben super goed geholpen. Dr van der Meulen heeft me heel goed voorbereid, heeft uitgebreid de risico's en nadelen met me besproken en heeft er echt de tijd voor genomen na te gaan wat ik precies wilde. Na een hoop meetingen, passen van kipfiletjes ect. zijn we er uit gekomen.

Aangezien ik vrij slank ben( maatje 32/34, 48 kg, 1,66m lang) en ik een heel natuurlijk resultaat wilde heb ik gekozen voor een Mentor Coh 3 CPG 322( druppelvormig) van 225 CC, welk onder mijn spier geplaatst gaat worden.

Bij een groter formaat zouden bij mij randen zichtbaar worden...

Het is de bedoeling dat ik van een 75 B naar een volle C ga.

Ik ben heel blij en heb er een super goed gevoel over!

Dinsdag 29 juni 2010 ben ik aan de beurt...........KAN NIET WACHTEN!!! :1bouncingboobs:

Een aantal dagen daarvoor moet ik al pijnstillen slikken om zo zo confortabel mogelijk uit de operatie te komen ( ze spuiten ook extra verdoving in de borstholte, zodat je de eerste 5 dagen bijna geen pijn schijnt te hebben...we zien het wel)

Ik ben Zooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Nathalie

hoihoi!

gaaf joh!je bent bijna aan de beurt!

laat het allemaal over je heen komen,veel succes over 4 daagjes!

:116: wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Jee......ik voel de zenuwen sinds vanmorgen de hele tijd door mij lichaam gaan!

Ik voel me net een stuiterbal Ik stuiter steeds van gedachte...

-Toch maar iets kleiner nemen, 225 CC zoals de arts me had aangerade..

Ja, dat moet ik doen...dat is veel natuurlijker.

-Toch maar voor de 260 CC...

Ja, dat moet ik doen...dan anders vallen ze te klein uit.

-Nee, toch maar..

-Moet ik eigenlijk wel aan een BV beginnen, mijn man vind ze zo toch mooi :84:

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Word even helemaal gek van mezelf. :145::85:

Laat ze er maar gauw iets in zetten, want ik weet het niet meer.

Wat erin zit, zit erin.

Toch maar weer even de kliniek gebeld...

Wat een schat is die consulente!!! Ze heeft ze voor mij allebei besteld!( De 225 moderade en de 260 high profiel)

Kan ik er toch nog even overna denken.... Al moet ik as dinsdag toch DE beslissing nemen. Het gaat feitelijk maar om 35 CC. Waar je je al niet druk om kan maken!

Zal er wel bij horen. Tja...

Wist niet vanmezelf dat ik ZO twijfelen kon.

Bizar dat ik me daar wel druk om maak en nauwelijks stil sta bij de opperatie en de pijn.

Ik denk zo ie zo eigelijk niet na over de oparatie. Voor mij is het: lekker slapie doen en hallo nieuwe mooie :1boobs:

Terwijl ik weet dat ik echt heel veel pijn ga hebben.

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Nog een tip, je laat ze achter de spier zetten net als ik, dan tonen ze toch al wat kleiner dan dat je ze voor de spier doet dit scheelt zoeen 40 cc ongeveer heb ik gehoord dus 260 is misschien wel de beste oplossing hoef je niet bang te zijn dat ze klein uitvallen.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Goh, je bent ook al bijna aan de beurt zeg! Ja, de zenuwen beginnen nu wel te komen hé! Gaat helemaal goed komen hoor, lees anders nog eens terug op de vorige bladzijde van je topic, ivm welke cc's te nemen, misschien dat je dan terug wat zekerder wordt over je keuze. Veel succes alvast en nog succes met het aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.