Ga naar inhoud

Nathalie : 29 juni 2010 : Dr van der Meulen : Veldhuiskliniek R'dam


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Leuk van jullie te horen.

Leuk forum is dit toch!

Ik heb even terug gelezen...Tja, toen was ik er idd helemaal uit. Gek dat je dan toch weer voor dezelfde keuze kan komen te staan als het zo dichtbij komt...

Zullen de zenuwen wel zijn.

Wat ook meespeelt is dat mijn bang is dat hij te groot niet mooi gaat vinden.

Maar ja, wat is te groot he! Ik vind grote borsten super mooi. Moet alleen even rekening houden met mijn figuurtje.

Ik heb besloten morgenavond maar kop of munt te doen.... :wacko:

Bijna dinsdag...nog een paar nachtjes...

En ik hoop dan ook zulke mooi :1boobs: te hebben!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja hoor, is puur zenuwen dat je nu terug begint te twijfelen! Maar als je zelf grote borsten mooi vind, ga dan toch gewoon voor die 260cc :125: , nepborsten zien er toch niet vlug te groot uit! Maarja, jij moet natuurlijk beslissen, dus succes! :116: Benieuwd wat het zal worden, hihi :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ja....MORGEN heb ik ze!!!!

Help, ik vind het zo spannend!!!!

Ik heb nog geen knoop kunnen door hakken mbt tot de groote. Het is gewoon iets waaraan allebei voor en nadelen zitten. Het word dus morgen lettelijk: KOP of MUNT

Hou wel van een gokje....ga me er nu niet meer druk om maken.

Nu nog de spanning zien te drukken. Vandaag niet te vroeg naar bed...anders slaap ik echt niet.

Lieve meiden, bedankt voor al jullie steun en advies tot nu toe!

Jullie zijn TOP!!!!

Morgen heb ik mijn borsten weer terug....(hoop ik)

Liefs Nathalie

please duim voor me...hihihi :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Whaaah, beetje eng toch :blink: , zo kop of munt doen, maar goed, als jij je er maar goed bij voelt, hihi en denk dat het alletwee wel een mooi resultaat zal geven, zowel de 225 als de 260cc, aangezien je toch al een B-cup hebt van jezelf! :32:

Dus je blijft de spanning er lekker inhouden, ben nu echt wel heel benieuwd hoor, hahaha :126:

Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht en zal zeker voor je duimen, komt in orde!:35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moppie! Het is gebeurd! Je bent klaar!!!!!!!!! :1bouncingboobs:

Hoop dat ik je straks ff zie in de kliniek, maar liever ook niet, betekent dat jij al lekker opgeknapt bent en al lekker thuis op je eigen bank zit! ;)

Ben heeeeeeeel benieuwd naar je ervaring en verslag! En als je je ellendig voelt door de pijn, weet dan dat het echt tijdelijk is! :D Ik ben ook super benieuwd naar de cc's !!!!!!

Dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd alvast! :64: Hoop dat alles goed is gegaan, en je nu lekker ligt te bekomen! En ben echt heeeel benieuwd of het kop of munt is geworden, hahaha :14: ! Zie uit naar je verslagje straks! :62:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woohoo! gefeliciteerd dame :143: En dan ook nog eens 260CC! :1bouncingboobs:

Nou hopen dat je je goed blijft voelen! Ik duim voor je! :71:

Zo grappig, de verpleegster die mijn hechtingen checkte zei dat je over me had verteld! Je bent lief! :116:

Ik was daar binnen (boven) rond 12:50 en ze zei dat je toen net glad een half uurtje klaar was (?) watskeburt? Moest je net als mij ff wachten?

Ik ben erg benieuwd naar je verslag en je ervaring! Maar ben erg blij dat je je goed voelt! Zoals je weet voelde ik me ietwat anders ;)

Lekker rustig aan doen mop, de zon is weer lekker voor je aan het schijnen :)

Dikke beterschap-:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik ben thuis! En ik heb weer:1bouncingboobs:!!!!!!!!!

Jee, pijn valt zooooooooo erg mee!!!!

Teminste als je het vergelijkt met een keizersnede...

maargoed, er natuurlijk ook extra pijnstilling in mij borstholte gespoten...(ben blij met de velthuiskliniek :D )

Maar goed... hier mijn verslagje.

Vanmorgen wakker geworden om 07:00 uur, wassen, klaarmaken en super zenuwachtig. Ik zweet normaal niet veel...nou het leek wel de noordzee :blush:

Ja, ik was er vanmorgen helemaal uit. Ik ga voor de 225CC...te weinig? dan maar een piepklein beetje vulling..

Mijn moeder kwam voor de kids. Samen met mijn man opweg gegaan...tja sta je ineens in de file....grrr

Toch op tijd gekomen, maar goed zonder mij konden ze dan ook niet starten..hihihi

Foto's gemaakt en ja dan het afscheid met mijn man.... en vervolgens naar de venkoever.

Infuus erin en maar blijven zweten...

En toen kwam dr van der Meulen. Ik legde hem het nog een keer voor. Zijn reactie: De 260CC liggen al klaar op de OK! Ok, dit moest dus kennelijk zo zijn. Hetzou niet ten koste gaan van het natuurlijke effect en inderdaad een kleine hoeveelheid CC verdwijnt onder de spier.

Helaas liep de opperatie ervoor uit en werd ik een uurtje later pas naar de Ok gebracht.

Gelukkig was er een hele leuke zuster(eigenlijk waren ze allemaal leuk)waarmee ik een leuk gesprek had...mijn zenuwen verdwenen steeds mee en het werd eb in de Noordzee :4:

Toen werd ik gehaald. Ik moest gaan liggen op mijn rug, met mijn hoofd in een kuiltje. Mijn armen werden gesprijd en ondersteund. ""Hoeveel weeg je?" "Eh...47 kg nu geloof ik." "Ok, dan stel ik hem in op 50 KG dan weten we zeker dat je lekker gaat slapen..."

En toen werd het allemaal heel echt! Dr van de Meulen in zijn OK, de anestesist naast me. Nu gaat het prikken in het infuus en dan val je langzaam inslaap. Het laaste wat ik me herinneren kon was dat ik nog zachtjes de namen van mijn kids noemde in de hoop dat ik over mijn schatje ging dromen.

En toen werd ik wakker. Kapje over mijn mond met zuurstof. Lekkere warme lucht onder mij dekens. De zuster vroeg hoe het ging en ik verelde dat het wel ging. Had wel super dorst.

Na een kwariertje na sudderen ging de kap van mijn gezicht en kreeg ik drinken. En ik mocht kijken. Voorzichtig deed ik de dekens om laag..

WOHHHHHH....zooooooooo, jeee, even een traan van blijdschap.

IK BEN HAPPY!!!! Jee, groot zeg en zo stevig. Zijn dat mijn borsten? WOW!!!!!

Ja, het voelt gek. Ik begrijp nu de druk die je op je bost voel, waarover je steeds leest en spierpijn in mijn rug...oef!

Maar goed ik herinerde me Cindy's advies, bewegen, draaien met je schouders....je ja, het werkt...waar is die rugpijn nu? Jippy ervan af. Maar na een kwartier silliggen, jahoor daar is ie weer. Oja, hup Naat...beweeg en...weg.

En toen even plassen, iets eten en de drains eruit.

Links ging goed, maar rechts wilde niet. Ok, dr van der Meulen erbij.

Mijnhuid bleek zichzelf heel snel te herstellen...

tja, 2 hechtingen moesten er uitgehaalt worden. Oei...daar is mijn angst weer...voelde me net zo goed. Z'n grote spuit om me lokaal te verdoven??? iehhh. Maar ik voelde niets!

"is er al geprikt dan?"Dr van der Meulen haalde netjes de hechtignen los, drain eruit en hechte me opnieuw. Hij had zo'n kep op met een licht er op om het goed te zien. Jee, stond hem nog leuk ook....best wel een knappe man. Leuke uitstraling....o, ik dwaal af..hihihihi :66:

Omdat mijn hechtingen opnieuw gezet waren, heb ik voor de zekerheid een antibiotica kuur gekregen. En daana, BH weer aan. Zo geeft dat even steun!

Fijn zeg! En aankleden. Ik had makkelijke kleding aan en kon het meeste zelf al weer doen!

En toen naar mijn man....hij dacht dat ik toch voor de 225CC gekozen had, want hij vond ze qua grote gelukkig meevallen. Zijn reactie Zooooohhh..dat ziet er mooi uit"en dat voor iemand die niet van grote borsten houd!

En toen naar huis, nog even een film halen in de videotheek en het kuurtje opahalen en toen naar huis. Dacht dat ik op bed zou gaan liggen, maar voel me eigenlijk heel goed, beetje druk aan de voorkant....maar pijn? Nee, nu nog niet, niet branden, niet ongemakkelijk.

Maar goed, hou er heel erg rekening mee dat morgen hefig zal worden, zeker nu het zo goed gaat, morgen staat me vast een tegenslag te wachten.

Maar tot nu toe: De Velthuiskliniek heeft zijn belofte waargemaakt. Minder pijn en lekker confrontabel thuis....ja, sorry...ga er even reclame voor maken, want ik gun alle meiden dit! En ik ben erg pijngevoelig!

Maar goed, misschien piep ik morgen heel anders.

Het resultaat: Jee, daar kan ik wel aan wennen, ookal is het nu opgzet. Ik vind ze nu al mooi!! Zodra ik foto's heb, plaats ik ze.

Liefs Nathalie

Eefje en Monique en de rest bedankt voor jullie advies

Cindy....bedankt voor je mailtjes en eigelijk alles. Ik ga je nog mailen.

Je bent een super meid en een mooie meid ook. Mijn man heeft je wel gezien,..ik helaas niet....en mijn man vind niet gauw een vrouw mooi!

Sorry voor de spelfouten.... ben nog een beetje moe...maar goed heb vannacht hooguit 2 uur geslapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee, net samen mijn man even gekeken...

GROOT!!!!!!

Schrok even, zal er ook wel bij horen...

of hadden jullie dat niet??????

manlief durfde ook niets te zeggen, behalve..........zo, jee dat is echt groot. dat zie je niet als je een truitje aan hebt. tja,.... dat maatje is hij gewend met mij opvul bh's

Wie,wie weet hoeveel ze slinken?????

ze zij echt mega.... maargoed die maat wilde ik toch....

ben iets in de war, maar ze zien er wel mooi uit! wat een zeur ben ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PROFICIAT met je nieuwe vriendjes ! ! ! Wat een leuke schrijfstijl heb je!

En die grootte went hoor, ik herinner me hetzelfde gevoel toen ik het verband eraf deed. Er zit dan ook nog zoveel zwelling op en ze zitten nog hoog.

Nu kijk ik héél anders naar mijn borsten, ik ben ze al zo gewoon. Natuurlijk heb ik niet zoveel cc's, maar kom, het is al een héél verschil met wat ik had.

Morgen zal je het misschien wel wat gaan voelen, dus laat je maar goed verwennen en rust goed !

Nog een fijn herstel !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis wat een waanzinnig verslag zo net na je operatie! :49::35:

Ik hoop dat je pijnvrij blijft! Ik kan niet wachten om je foto's te zien! Heb je tape?

Het was best druk boven in de wachtkamer en er zat een man alleen, die kwam net voor ons binnen rijden op het terrein, langer haar en een zwart/donkerblauw gestreept poloshirt aan. Er werd aan hem gevraagd of hij een tosti wilde, dus daaruit begreep ik dat hij aan het wachten was op een client .. Maybe you? Later kwam er ook nog een man binnen met een groen shirt en een bril, maar beetje lullig om te gaan vragen of man 1 of man 2 in een drukke wachtkamer de man van Nathalie is hihihi :68:

Ik vond het zo leuk dat de verpleegster erover begon :D En ook fijn om te horen van haar dat het goed ging met je :)

Wel een goed vooruitzicht dat je snel heelt, maar minder dat die drain dan meteen meegeneest :22: Gelukkig heb je er niet zo veel van gemerkt .. Mag ik vragen welke maat sportbeha je hebt aangeschaft?? :11:

Geniet lekker van je rust en laat je maar lekker verwennen door manlief ;) Blijven de kinderen even bij je moeder of heeft je man ze al opgehaald?

Je gaat vannacht heerlijk slapen, geloof me, als je eenmaal lekker ligt en je draai (welke? aangezien de rughouding voorlopig ff de enige is :P) gevonden hebt kunnen ze een bom naast je af laten gaan .. Sweet dreams!!!

Liefs :116: Xx :119:

ps. Bedank je man voor zijn compliment! Heeft hij wel de juiste meid voor zich? Het was best druk in de wachtkamer ;)

ps2. ik vond ze de eerste dagen ook HUGE, nu nog, maar wel lekker groot :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Wwoooww, 't is dan toch de 260cc geworden, en je hebt eigenlijk niet meer zelf moeten kiezen, hihi, lekker makkelijk! :106: Leuk verslag heb je geschreven zeg! Hoop dat je je morgen even goed blijft voelen!

Wat de grootte betreft, ben overtuigd dat je dat snel zal gewoon zijn, en blij zult zijn dat het niet die 225 is geworden, kun je alvast geen spijt hebben dat je niet groter hebt genomen straks als de zwelling eenmaal weg is. Ben heel benieuwd naar je eerste fotootjes! :118: Rust lekker uit en laat je nu maar verwennen! Wens je een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Nou, mijn eerste nacht is achter der rug...eigenlijk de eerste nacht op mijn rug...hihihi

En dat is even wennen! Maargoed, dankzij alle tips die ik de afgelopen tijd gelezen heb op dit forum, kon ik daar wel iets mee. Hup, 2 kussens onder mijn matras en een onder mijn benen en ik lag al een heel stuk lekkerder.

Vanmorgen vroeg wakker...nieujwe borsten geven kennelijk ook energie, dus klokslag 6 uur stond ik me te verwonderen bij de spiegel :126:

In BH....ohhhhh super gaaf! Wat ben ik happy...zonder bh...even wennen...hihihi

Netje de voorgechreven pijnstilling en antibiotica ingenomen en mezelf aangekleed.

Jee, geen spierpijn??? Ok, toen ik opstond iets wat brandend in mijn borst.

Maar stond toch echt zelf alweer een Bh te wisselen. Handig zo'n voorsluiting!

Voel me opvallend goed! Bizar...ben zo'n pijngevoelig typetje..

Mijn man vind me nu ineens heel stoer...hij had gedacht dat hij me de komende week contant moed in had moeten spreken...

Cindy...het was die man met het wat langere haar en het blauw/zwart gestreepte shirt. Dat is mijn schatje en nog steeds mijn eeste echte liefde (sinds mijn 15de!!!) :55:

Weet zeker dat jij het geweest ben die hij gezien heeft! Het compliment is echt voor jou bedoelt hoor! (als het goed is heet je heet Cindy V....)

Nou, ga me zo even lekker laten verwennen..als ik spierpijn zou hebben zou manlief lekker mijn rugje gaan massseren...

goh, NU krijg ik toch spontaan het heel erg in mijn rug :6:

Liefs Nathalie

ps ik ga nooit meer klagen dat ik mijn borsten te klein vind.

Zal zo wat foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Zo wat voel jij je al goed zeg! Hopen dat dat zo blijft! :D Ja, zonder bh wordt het even wennen, maar komt goed hoor, went heel snel, straks wil je ze niet meer kleiner, hihi ^_^

Laat je maar lekker verwennen tegen die spontane rugpijn hihi :4: zie echt uit naar je picjes hoor! Zal vast heel mooi zijn! :P

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.