Ga naar inhoud

Nathalie : 29 juni 2010 : Dr van der Meulen : Veldhuiskliniek R'dam


Aanbevolen berichten

Hey Nathalie,

Las in het andere topic je gevoel dat je hebt over het te groot zijn van je borsten, heb daar ook al reactie op gegeven, maar je bent dus echt nog maar 4 dagen po, gaat nog zoveel veranderen, slinken, indalen, soepeler worden, dan ga je er vanzelf al meer aan wennen!

Heb je al foto's die we kunnen beoordelen om te zien of ze echt zo buiten proportie zijn met je lichaam, kunnen we je misschien gerust stellen! :38: Wat vind je man er trouwens van, vind hij ze ook té groot? Las toch eerder dat hij ze mooi vond?!

Geef het tijd om te wennen meis, komt wel goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Eefje,

Ik heb mij WW naar je toe gestuurd.

Mijn man zei idd dat hij ze wel mooi vind...kort na de opperatie...maar ik zag wel aan hem dat hij schrok. En dat ie ze wel veel te groot vond bij mijn figuur

Hij zei er ook bij dat het niet ging om wat hij vond maar dat het ging om wat ik vond...tja...ik ken mijn man...

Hij vind het dus vreselijk...( de laatste dagen is ie ook veel stiller en anders naar me :102: )

Ik heb het 3dagen vol gehouden om heel blij naar hem over te komen...ik wilde hem niet teleur stellen..hij was namelijk al geen voorstander... en dan zou ik ook nog een sip gaan zitten doen...

Maarja, dat hield ik niet vol natuurlijk dus ik bij hem gister :102::102::102:

Maar weinig reactie..... "dit wilde je toch...je had toch geen twijfel"

Voor het eerst in mijn huwelijk voel ik dat er iets tussen ons in staat...letterlijk mij :1boobs:

Maar goed.... als ik de kliniek moet geloven en jullie reacties lees begrijp ik dat er nog hoop is dat het er natuurlijker en kleiner uit gaat zien.

Afwachten dus...

Liefs

Nathalie

Ik heb een album....ww via pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nathalie,

Heb je al gepb-t, maar hier ook nog effe schrijven, dat ik ze wel mooi vind en niet té groot, maar kan me wel voorstellen dat je er erg moet aan wennen! En ook voor je man is het natuurlijk erg wennen. Maar ze worden de komende weken/maanden zeker natuurlijker en minder nep aanvoelend. Ook hij heeft gewoon tijd nodig, komt vast wel goed allemaal! :147:

Liefs en knuff, Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat krijg je dan zeker.... ben ik bang..

Daarom doe ik ook mijn best...blij over te komen...

A.s dinsdag word het tape eraf gehaald. Hij brengt me dan... Maar ik vraag of hij in wachtkamer wil blijven wachten..anders kan ik niet helemaal eerlijk zijn..

Ik had van de week de consulente aan de telefoon die komt dan ook, omdat ik me zo k*t voel...

Ik heb trouwens geen behandelovereenkomst getekend...omdat ik 's-ochtens besloten had om voor 225 CC te gaan en na het betalen er een oveenkomst lag van 260CC

De keuze voor 260 heb ik op het laatste moment gemaakt...naja..ik vroeg nog iets aan de PC... over het verschil in vorm...maar hij zij dat het niets veel uit zou maken en dat de 260 al klaar lag op de OK...

Ik heb het toen maar zo gelaten omdat ik dacht..nou dan moet het zo zijn.

Maar ik heb dus in zijn geheel niets getekend...

liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al heel lang niet meer gereageerd maar nu ik jou verhaal lees wil ik toch even reageren. Ook ik ben geopereerd door dr van der Meulen en eigenlijk had ik een beetje "pech" deze kundige man toegewezen gekregen te hebben. Dr van der Meulen staat namelijk bekend om het feit dat hij persoonlijk niet van grote borsten houd. En er dus alles aan zal doen jou juist te overtuigen de kleinere prothese dan de iets grotere te nemen. De prothese's die jij hebt gekregen zijn dus echt niet té groot en voor mij was het wel helaas nog een stuk geslonken de weken na de operatie.

Moed houden hoor! Ook je man zal er aan moeten wennen.

Heb geduld......................

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sigest,

Thanks voor je reactie! Hoeveel waren ze bij jou geslonken?

En had je ze voor of achter de spier?

Toen ik wakker werd en de drains eruit haalt waren vond ik ze meteen al veel te groot

Ik ben echt heel slank...dus dat zal het probleem wel zijn...

Ik heb mijn ww naar je toegestuurd...dan heb je een beetje een idee.

Liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha mop, zoals ik je al pb-de, ik vind ze echt mooi en mooi bij je staan!!! En wat Eefje en Moontje zeggen; ze gaan nog heel wat veranderen komt echt goed!!! :119:

En idd Sigesh, Dr. van der Meulen zei ook tegen mij: mannen moeten eerst jou zien en dan pas je borsten. Dat wilde ik zelf ook, dus daarin voelde ik me gerustgesteld :):35:

No worries girl!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nathalie,

Het zal voor beide even wennen zijn.

Van mijn vriend hoefde het ook niet zo nodig en hij moest ook even slikken. Maar ik ben er megahappy mee en dat is toch wat heel belangrijk is.

Mag ik je ww misschien ben wel nieuwsgierig hoe mooi het bij je geworden is.

Succes van de week met het verwijderen van de tape, het komt echt goed!

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D:4:

Lieve meiden,

Jullie hebben allemaal gelijk gehad!!!!

Afgelopen maandag zag ik dat mijn rechterborst heel veel kleiner geworden was!

Mijn gedachte "als links net zo word als rechts...ga ik heel blij worden!!! " :1bouncingboobs:

En vanmorgen zag ik dat ook links wat geslonken is...wel minder dan rechts...maar...ik zie vooruitgang. Ze zijn veel minder puntig en breed!!!!!

Ik dus helemaal Happy de peppy :101::126::43:

Vandaag is in e kliniek het tape verwijderd...oehhhh..toch nog wel flink aan de maat..maar er valt mee te leven...

De verpleegpundige voelde nog veel vocht in mijn beide borsten... :43:

et gaat dus allemaal goed komen..ik heb er weer al het vertrouwen in!!!!

Maargoed....

ik heb mezelf ook weer terug gevonden...het mag raar klinken :11: en ik had dit ook nooit bij mezelf verwacht...ben alijd stabiel onder de meest hefige omstandigheden...maar ik ben dus (tot zondagavond) zwaar depri geweest... :56:

Ik kon heel de dag wel :102: Kon nergens anders meer aan denken, had geen vertouwen meer, en alles van k*t....echt erg als je even nergens meer van kan genieten!!!! Bizar!!! Had er geen controle over...

1 op de 1000 schijnt depressief te kunnen worden van bestanddelen van de pijnstilling die ik kreeg...laat ik nou precies zondagochtend de laatste medicatie in te hebben genomen ( heel de dag depri en 's-avonds... dacht ik "Naat...waar gaat dit feitelijk nou over...heb 2 gezonde pracht kinderen,..er is niemand dood...je borsten zijn alleen maar veel en veel te groot)

Nou, denk dus dat ik die ene op de 1000 ben....weet de kliniek ook weer dat ze nu weer 999 leuke patiënten kunnen verwachtn voordat ze weer een huilende,depressieve, mams krijgen die ze elke dag meerdere malen telefoonisch gerust moeten stellen....misschien kunnen ze er een speciaal nootplan voor maken...hihihihi..

Kijk... zondag voelde ik me dus beter...kennelijk was het uitgewerkt en toen ik de dag daarna ook nog eens kleine en mooie borsten bleek te hebben...kon ht natuurlijk even niet meer stuk.

:5:

Nadat ik van de kliniek kwam ben ik meteen maar even het centrum van R'dam onveilig gaan maken!!

Waar zijn jullie..mooie nieuwe bh's...

In de bijenkorf een paar hele mooie..dure..gepast.... :125:

WOW.....whhhhoooooo....wat gaaf! Wat staan die dingen toch weer super....of eigenlijk nog veel beter! Whoehoehoe!!!! ben ik dat :3:

Dit had ik even nodig....dat maakt mijn depri week weer helemaal goed.

Maar toch niets gekocht...in mijn borsten zit nog te veel vocht...bij de een is dat kennelijk meer het geval dan bij de ander!

Eerst wil ik mijn definitieve maat weten...

Maar vond het wel moeilijk hoor om ze niet toch mee te nemen :68:

Nou, ga zo mijn mandje maar is opzoeken..

morgen ga ik nieuwe foto's maken en plaatsen...

echt een verschil!

Meiden, thanks voor al jullie steun!Het gaat allemaal goed komen!!!! Joehoehoe!!!

Weer een happy women op de wereld!

Liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh, Naat, wat vind ik dit fijn te lezen!!! :43: Heb zoveel aan je gedacht, en zat er zo mee in dat je je zo slecht voelde! Ben blij zeg dat je gelukkig je vertrouwen helemaal weer hebt teruggevonden! En ze slinken dus nog een stuk bij jou als je nog zoveel vocht hebt zitten, gaat dus helemaal goedkomen, je bent wel de eerste waar ik bij lees dat ze blij is dat ze slinken hahaha :3: ! Zie uit naar je nieuwe foto's! Geniet van je herwonnen zelfvertrouwen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu echt lekker gaan genieten hoor meis! Lekker op internet naar mooie topjes/jurkjes/bikini's/beha's kijken!! En hopelijk gaat het vocht snel weg zodat je lieve man zo'n mooie sjieke Bijenkorf setje voor je kan kopen :P;)

Ben blij dat je je nu goed voelt, balen dat de eerste week zo is verlopen achteraf door de meds, maar des te meer plezier nu! Je hebt wat in te halen :P :P

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden...weinig tijd gehad...

maar ik heb er 3 nieuwe foto's opgezet...

Je kan duidelijk zien dat een meer geslonken is dan de ander...

het gaat helemaal goed komen en ik ben nog steeds heel blij :rolleyes:

liefs naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn inderdaad prachtig!!! :123: Wat een verschil al de ene buiten de andere, gaat helemaal goed komen! Straks heb je gewoon de maat die je altijd al wou! Geniet ervan meid! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Waarschijnlijk een dome vraag die ik nu ga stellen...maar ik ben het even kwijt...

Wanneer mag ik mijn dochter van ruim 10 kg weer tillen???

Ik ben nu 11 dagen PO...

Voel me trouwens super...ik bof echt...merk aan niets lichaamelijks meer dat ik een BV gehad heb...

natuurlijk wel als ik in de spiegel kijk....hihihi

liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, eingenlijk gaat alles prima...idd ook harenwassen/oksels scheren/autorijden/fietsen...

tja, kan er niets aan doen...denk dat mijn PC het netjes gedaan heeft...want ik ben van mezelf heel pijngevoelig...

Alleen is het nu zo lastig dat ik nog niet mag tillen..denk ik...als ik niet beter zou weten..had ik het al gedaan...ben alleen even kwijt hoe lang het ookal weer niet mocht...

was het nu 2 of 6 weken?????

liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.