Ga naar inhoud

Bibi182 : 17 december 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Luna! Ik hoop voor je 12 december. Maar ik zou het ook leuk vinden om iemand te zien van het forum! Hoeveel cc ga jij krijgen?

Ja ik hoop ook 12december, want ik kan echt bijna niet meer wachten :P!

Waarschijnlijk 275cc van Mentor of misschien 300cc ben nog beetje aan het twijfelen. Ga binnenkort nog eens nieuwe afspraak maken zodat ik het nog eens kan bespreken en nog eens kan passen. heb nu B70 en wil uitkomen op de dikke C, kleine D.

Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben nieuw op het forum, ik zal me nog voorstellen ergens maar ik heb overmorgen mijn consult bij dr Verdonck en heb 22 december vast laten leggen voor de operatie. Spannend!

Ik wil eigenlijk een beetje af gaan op zijn advies, hij zal vast kijk hebben op wat mooi bij mijn lichaam past. Ik hoop dat voor de spier gaat lukken.

Groetjes Snoeppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben nieuw op het forum, ik zal me nog voorstellen ergens maar ik heb overmorgen mijn consult bij dr Verdonck en heb 22 december vast laten leggen voor de operatie. Spannend!

Ik wil eigenlijk een beetje af gaan op zijn advies, hij zal vast kijk hebben op wat mooi bij mijn lichaam past. Ik hoop dat voor de spier gaat lukken.

Groetjes Snoeppie

hey!

waarom wil je voor de spier? Verdonck plaatst normaal altijd achter de spier of bij sommige dames ook dual plane. Heb nog nergens gelezen dat iemand voor de spier heeft bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dat zal ik dan morgen wel horen. Ik heb begrepen dat voor de spier een sneller herstel geeft, natuurlijk oogt en fijner is als je graag sport.

Achter de spier wordt toch minder vaak gedaan de laatste tijd als dual plane?

Groetjes Snoeppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tessa, spannend he? Ik ben zo benieuwd hoe iedereen het gaat ervaren! En wat krijg jij?

mijn god ik kan niet wachten!!!!hahaha

ik krijg 425 CC dual plane, profiel bespreken we de dag van operatie, en jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben nieuw op het forum, ik zal me nog voorstellen ergens maar ik heb overmorgen mijn consult bij dr Verdonck en heb 22 december vast laten leggen voor de operatie. Spannend!

Ik wil eigenlijk een beetje af gaan op zijn advies, hij zal vast kijk hebben op wat mooi bij mijn lichaam past. Ik hoop dat voor de spier gaat lukken.

Groetjes Snoeppie

ik moet ook 22 December, gezellig! hahaha

ik neem Dual Plane, kijk maar bij foto's van hem, dat ziet er prachtig uit en nog steeds natuurlijk, voor de spier kan sneller gaan "Hangen" heb ik gehoord

ik doe veel aan sport.krachttraining, vandaar dat achter de spier (dual Plane) slimmer is volgens de meeste PC's

enne herstel, is per persoon verschillend, heeft niks te maken met hoe hij geplaatst wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

Dat zal ik dan morgen wel horen. Ik heb begrepen dat voor de spier een sneller herstel geeft, natuurlijk oogt en fijner is als je graag sport.

Achter de spier wordt toch minder vaak gedaan de laatste tijd als dual plane?

Groetjes Snoeppie

ik krijg ook dual plane en ik sport elke dag gaat wat worden 8 weken niet echt sporten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg ook dual plane en ik sport elke dag gaat wat worden 8 weken niet echt sporten

Ik sport nog niet dagelijks maar wil eigenlijk het hardlopen wel weer gaan oppakken in de toekomst. Beetje druk momenteel met 2 kleine kindjes en een drukke baan.

Tijdens het consult 350cc afgesproken, achter de spier (dual plane volgens dr Verdonck). Voor de spier ging niet lukken.

Ik vind het wel spannend hoor. Vraag regelmatig aan manlief of hij het niet stom vind. Ik wil zo graag maar ik ben een beetje een controlfreak :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijdens consult 320 afgesproken dual plane maar heb nu zoiets van is dat wel genoeg ....

donderdag voor de operatie nog maar een keer extra vragen of het misschien wat meer

zou moeten zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bibi182,

Waar ergens is de Belgian Breast Clinic gelegen? Vind het niet terug op zijn site. Heb een consult gepland bij Verdonck zelf in Tessenderlo op maandag.

Hi Popie,

De Belgian Breast Clinic is de kliniek van dokter Verdonck. De consulten vinden inderdaad plaats in Tessenderloo en de operatie in Heusden-Zolder, in de global care clinic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.