Ga naar inhoud

Bibi182 : 17 december 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben je zenuwachtig tata?

Euhm ja :) Vooral omdat ik nog steeds twijfel over het aantal cc's. Gaan dan maar vlak voor de operatie beslissen. Niet ideaal mrja...

En jij Bibi? Voor jou is het nog minder lang :) Alvast veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is minder twijfelen over het aantal cc.... waar twijfel je tussen? Weet je al hoe laat je aan de beurt bent? Jij ook veel succes!

Tussen 300cc en 320cc... Krijg er hoofdpijn van :P

Ik moet me om 9u30 aanmelden, operatie is om 10u :)

Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis.

Ik wil je voor vandaag veel succes wensen met je wissel,bij mij is de pijn enorm meegevallen.

Ik ben van achter de spier na voor de spier gegaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel iedereen voor de lieve berichtjes!

Dan nu mijn verslag:

Vanochtend om 900 melden en mocht nog even wachten. Toen mocht ik mee naar de kamer. Uitgekleed infuus geprikt en door naar de OK. Anesthesist was een hele leuke man met pretoogjes zo leuk! Hij vertelde me dat hij een borreltje zou bereiden voor me met bubbels. En weg was ik. Toen ik wakker werd mocht ik ze nog even zien maar ik weet echt niet meer hoe het eruit ziet nu. Ben dat gedeelte kwijt. Alles was verder goed en was goed wakker en had geplast en mocht naar huis. Maar man o man wat had ik een honger. Dichtstbijzijnde tankstation een broodje gehaald en drinken. Nu lekker thuis en ga ik me door mn manneke laten verwennen en vertroetelen. De pijn valt me reuze mee. Hopelijk blijft dat zo. Ben heel erg blij dat het voorbij is. Heel erg bedankt voor jullie medeleven en succes wensen. Doordat ik het in mn omgeving niet verteld had voelde ik me heel erg eenzaam maar door jullie niet meer. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even nog een vraagje.... Mijn linkerborst maakte net een heel vreemd geluid het leek wel een soort ritselen ofzo. En het deed geen pijn maar dit heb ik nog nooit gehoord. Wie weet wat dit is? Kan het kwaad?

Ik denk wel dat je lucht of vocht hoorde.. Je huid kan ook wat knisperen als je er op drukt.

Kan geen kwaad, hoort erbij :)

Gefeliciteerd met je boobies meid!! Neem je tijd om te herstellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.