Ga naar inhoud

Bibi182 : 17 december 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi BB,

Mijn eerste bv was in het st elisabeth ziekenhuis bij dr Brinkerink. Maar die beste man is nu met pensioen. Ik heb toen 240 cc achter de spier gekregen. Nu wil ik 400 of 450 cc. Ik weet ook niet hoe het er dan gaat uitzien omdat ik geen foto's van 400 of 450 cc dus vind ik het moeilijk wat ik nu wil. 22 september heb ik mijn intake.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... Weet je toevallig precies welke prothesen je nu hebt? Kan ik evt, als je wilt, eens de mogelijkheden voor je vergelijken.. En misschien handig om even aan te geven wat je graag qua naast zou willen, wat je nu voor maat hebt, en wat je voor je bv had... Liefst even in pb, dan wil ik wel eens voor je zoeken :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bibi182,

Een vriendin van me is voor een implantaatwissel bij Verdonck geweest.
Haar borsten waren na drie jaar volledig ingekapseld en waren aan vervanging toe.
Ze heeft ook ineens voor een grotere maat gekozen.

Alles is goed verlopen en ze is zeer tevreden met het resultaat.

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees mee..ben ook op zoek nr een pc voor een wissel dus ik hoor het wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 Sept implantaatwissel bij collega Dr Visser gedaan. Van 250 cc naar 350, moest toch wel even wennen!

Na 2 zwangerschappen waren mijn borsten lekker soepel geworden, maar helaas ook een impantaat gedraaid. Ik Wilde eigenlijk weer anatomische vorm, maar die gebruiken ze niet in de welnesskliniek. Toch ovetstag gegaan voor ronde vorm.

Eerste 3 dagen voelde ik me wat onthand, maar na een week alsof er niets was gebeurt, alleen geen zware dingen tillen, moet alleen nog erg wennen aan die joekels. Nu 3,5 week geleden en ik.zorg zelfs al weer volop voor mijn kleine kindjes waarvan de jongste 1 is.

Prijs is ook erg aantrekkelijk tov Nederland! Goede service en kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm..trieske, vandaag is 21/09? :106:


Bibi 182 veel succes dan...ik heb consult 7/10, we shall see...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bib je kan morgen vragen welke datum in December nog vrij is, doe je een aanbetaling middels een bankoverschrijving, reserveer je de datum. Je kan je altijd nog bedenken en je reserveringsgeld terug krijgen.

Succes morgen!

Ik had de gegevens van de vorige kliniek uit NL meegenomen, mocht je die nog hebben is dat mss ook handig, bij mij bleken er namelijk andere protheses in te soften dan ik destijds bij Boerhave had afgesproken :( kwam daar nu pas achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bibi, fijn om te horen! 3 jaar geleden heb ik veel problemen gehad id welness :namelijk ik geraakte NIET op consult (lang wachten = 1 uur en nog 6 consults voor mij, andere dokter voorgesteld, weer 45 minuten wachten, dan de dokter de verpleegster afgeblaft...en laten wenen...) en ben dus vertrokken! Ik ben wel zeker dat verdinck ene goede dokter is! Ik wens je heel veel succes!Mijn consult is 7/10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alyssa. Zo jammer te horen dat je een nare ervaringen hebt gehad bij de welness kliniek. Ik ga bij de belgium breast clinic. Dat is van Dr Verdonck zelf. Woensdag ga ik de protheses passen voor de maat want daar wilde ik nog oven nadenken. Waar ga jij op consult? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bibi ik ga op consult bij Nelissen. ondanks de nare verhalen hierop heb ik zelf een goed gevoel bij hem gehad....verder vind ik zijn werk mooi...niet te groot, niet te opvallend...En ik las ook goede verhalen over hem. verder vind ik het heel belangrijk om kortbij thuis geopereerd te worden! nazorg vind ik erg belangrijk ...als er iets is en ik mij telkens 2 uur met de auto en of trein moet verplaatsen heb ik een probleem...

Deze nacht al mijn eerste BOOBIE NIGHTMARE gehad omg!! Ik kwam in de kliniek voor de operatie en zag de dokter telkens weglopen en blijkbaar was er helemaal geen afspraak vastgelegd! Hahahhaha

ik heb nu al zenuwen terwijl ik pas in januari mij ga laten opereren...wat gaat het zijn tegen dan? Ik vind het zo spannend...ik heb 2 kids en hoe ga ik het aanbrengen?Liegen is geen optie want ze gaan het zien....beuuuh...hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.