Ga naar inhoud

Thassie : 15 oktober 2015 : Dr. : Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Leuk verslagje om te lezen! Hoop dat het verder allemaal meevalt voor je.

Enne waar ik benieuwd naar was... gaat je etentje nog door??

Ik heb ook voor de spier en donderdags ben ik geopereerd en vrijdagavond zijn we uit eten geweest om het te vieren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben in de war!!!

Nio zei thuis je bed in..

Zaterdag er pas uit en zondag voor het eerst douchen

Ik wilde de hele tijd lopen

Totdat manlief zei:

Je moet liggen want anders gaan je littekens kapot

Klonk logisch

Maar nu ga ik dood van de pijn in mijn rug

Wat mag nou wel en niet!!! Help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toen ik thuis kwam nog lekker bami zitten eten aan de keukentafel en zitten kletsen op de bank. Lopen deed ik rustig (weinig) met mijn handen op de tetten. Liep wel als een oud wijf en ben daarna wel naar mijn bed gegaan met heel veel kussens in mijn rug. Rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je nu wel dat die zenuwen voor niks nodig waren! :P

Ben blij vr jou dat alles goed verlopen is, stresskippie :D

Ja die rugpijn is killing he! En daar ga je ng niet direct van verlost zijn, maar ik kon dan ook niet rechtstaan want dat was nog erger! Kreeg ik eens zoveel druk.

Probeer heel veel kussens achter je rug op te bouwen zodat je half recht kan liggen en goed op tijd die pijnstillers slikken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie!!

Gefeliciteerd met je borsten! Ik vond dat veel kussens in de rug hielpen, vooral het moeten slapen op je rug vond ik (en vind ik nu nog) verschrikkelijk... Hopelijk vind je ze wel mooi?! 700 moet toch aardig wat zijn, helemaal voor de spier?

Gauw een foto? En tegen die rugpijn vooral goede pijnstillers nemen om de 6 of 8 uur, afhankelijk van wat je neemt, ik zette mijn Iphone om de 6 uur zodat de ergste pijn gedekt bleef..

Ik moest van Nio in bed blijven maar ik had ook 2 drains met emmertjes vol bloed, niet zo handig. Maar de eerste dagen zou ik toch rustig aan doen, maar fijn als je al zoveel wilt lopen!!

Hopelijk gaat alles verder heel goed, maar je weet dat als je toch te veel verkeerde bewegingen maakt of op je buik slaapt of op je zij (kussens aan elke kant van je lichaam helpen in het begin om te wennen om op je rug te blijven) je echt sneller complicaties krijgt.. pas dus op ook al voel je je goed!

Veel geluk er verder mee en genieten maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie!

Ik heb ook al op je foto's net gereageerd! Ik zie eigenlijk niet wat je met " klein" bedoelt.... Ze lijken mij aardig grote borsten!! En van bovenaf zien ze er indrukwekkend uit! Zijn je tepels al meer op gelijke hoogte gekomen? Ik hoop dat je er gelukkig mee wordt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stond net in de badkamer en heb inderdaad even gechecht

Zoals ze nu door mijn sportbh staan

Lijken ze inderdaad gelijk te staan

Ik durf mijn bh niet uit te doen

Maar vooralsnog ziet het er redelijk goed uit

Heb alleen wel 2 blauwe plekken op iedere borst 1

Das niet zo erg toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt goed, want dat wilde je toch?! En blauwe plekken gaan vanzelf over, er is toch aan getrokken etcetera... Ik had mn bh wel even uit gedaan, maar heel voorzichtig en direct weer aan; daar ben je voorlopig nog niet vanaf ha ha... Ik ben de sport bh nu na 5 weken dag en nacht wel zat maar moet m nog aan van Nio. En zonder voelt t ook nog heel raar; zul je ook allemaal wel gaan krijgen! Welke maat bh draag je nu? De maat die je wilde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

The day after

Oh my god

Wat was ik gisteren hyper zeg en wat voel ik me vandaag slecht

Wat een grote auwww

Ik dacht echt dat dit een eitje zou worden

Op de spier nog wel

Maar ik kan niets!!!!

Echt alle medicatie neem ik

Paracetamol om de 4 uur

Diclofenac 3 x

Tramadol 3x

En nog kan ik mezelf amper bewegen

Beetje een terugvalletje

Hopelijk is het morgen beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie,

Ja het valt echt niet mee he? Sterkte! Maar ik geloof dat bij op de spier het na 3 a 4 dagen minder wordt! En het is ook een echte operatie met een grote verandering, daarom willen we het ook! Er is natuurlijk behoorlijk in gesneden en doorgesneden en dat doet echt pijn... Maar het is wel voor jaren plezier!! Als je t even niet ziet zitten kijk dan voorzichtig even naar je borsten en geniet er van!!

Ik was trouwens ook de eerste dag nog hyper en de ochtend daarna....viel zwaar tegen, verschrikkelijke pijn met uit bed proberen te komen etcetera... maar t wordt gauw echt minder!!

Dus sterkte en kijk maar in de spiegel en geniet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het viel mij ook tegen de pijn... ondanks dat ik dolblij was met het resultaat... Maar het valt me op dit forum wel vaker op dat men er te gemakkelijk over denkt..

Weet je, gelukkig is het bij ons een operatie en pijn voor ons plezier! en niet omdat er een noodzakelijke reden zoals kanker is, dan heb je ook die erge pijn maar geen mooi resultaat...

Daarom hoop ik dat gauw het beter gaat met je en je kan genieten van je borsten! Ik begreep dat je ook een vriend hebt die je helpt, ik was alleen en dan is het zwaar in het begin... Dus nog even doorzetten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het viel mij ook tegen de pijn... ondanks dat ik dolblij was met het resultaat... Maar het valt me op dit forum wel vaker op dat men er te gemakkelijk over denkt..

Weet je, gelukkig is het bij ons een operatie en pijn voor ons plezier! en niet omdat er een noodzakelijke reden zoals kanker is, dan heb je ook die erge pijn maar geen mooi resultaat...

Daarom hoop ik dat gauw het beter gaat met je en je kan genieten van je borsten! Ik begreep dat je ook een vriend hebt die je helpt, ik was alleen en dan is het zwaar in het begin... Dus nog even doorzetten!!

Serieus water was je alleen?

Hoe dan?? Dit kan toch niemand alleen??

Wat erg voor je..

En de reden dat ik dit niet had verwacht komt ook door verhalen die ik hier heb gelezen

Mensen volledig zonder pijn

Na 2 dagen al in een restaurant

Etc etc

Misschien heb ik gewoon een baal dag

Maar mijn hele lijf doet vreselijk pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt met de dag beter!!! Tja , sommigen hebben blijkbaar echt mazzel want ik snapte ook niets van sommige verhalen..Of hele hoge dosis pijnstillers ha ha!! Maar je borsten zijn echt prachtig hoor!!

En soms is het niet anders als je alleen bent; gelukkig bracht een lieve buurvrouw me ontbijtjes. Verder lag ik eigenlijk de eerste week zoveel mogelijk heel stil in bed... en op mijn rug...zo moeilijk om dat vol te houden; maar het is voor mooie borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt met de dag beter!!! Tja , sommigen hebben blijkbaar echt mazzel want ik snapte ook niets van sommige verhalen..Of hele hoge dosis pijnstillers ha ha!! Maar je borsten zijn echt prachtig hoor!!

En soms is het niet anders als je alleen bent; gelukkig bracht een lieve buurvrouw me ontbijtjes. Verder lag ik eigenlijk de eerste week zoveel mogelijk heel stil in bed... en op mijn rug...zo moeilijk om dat vol te houden; maar het is voor mooie borsten!!

Respect zeg!! Maar ook jij moet toch wel naar het toilet en eten en drinken en medicatie

Wauw heb met terugwerkende kracht toch medelij met je

En denk nu serieus ik had je graag geholpen

Ik hoop echt op een betere dag morgen!!

BB heb jij misschien nog tips!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach alles lukt hoor, ik had maaltijdsalades gehaald etcetera; het opstaan van bed was lastig maar dat kun je met je voeten doen met afzetten; Nou, morgen wordt vast weer wat beter voor je! Verder gewoon afleiding zoeken in leuke filmpjes kijken etcetera en rustig aan doen, niets forceren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Water ik herken mezelf in jou verhaal stond er ook meermaals alleen voor. Smorges brachten ze mijn eten voor de hele dag en dat was het, haha!

Uit bed komen was echt een hel, ik liet mij altijd uit bed zakken, dan ging ik op mijn knieen zitten om vervolgens mijn been te zetten en dan rechtkomen :D

Achja twas de hel, maar goed, word je alleen maar sterker van :)

Af en toe eens klagen deed bij mij al deugd, nu nog altijd :P

Thassie nog veel beterschap hoor, ik had ook een heel arsenaal met zware pijnstillers mr het was soms alsof dat niets hielp.

Je gaat zowiezo nog dagen krijgen met up en downs.

Maar je bent niet de enige met die pijn , trek je daar een beetje aan op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.