Ga naar inhoud

Thassie : 15 oktober 2015 : Dr. : Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja voor mij was het alleen controle! En hij vond ze gelukkig net zoals ik heel mooi geworden. Ik vond rechts iets harder en hij zei dat dat nog wat vocht was dus echt rustig aan moet ik blijven doen, is echt moeilijk als je 2 ½ week PO bent want dan voel je je weer een stuk beter (ook al slik ik nog pijnstillers)...

Maar ben nu meer benieuwd naar wat hij voor jou kan doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel

Die Dr Nio is mijn held

Veegde alles van Dr Schiettecatte van de baan

Liften nee joh ga ik niet doen krijg je alleen maar lelijke littekens van

Super gesprek ga ik straks meer over vertellen

Nu moet ik alleen nadenken of ik 15 oktober

600 cc 700 cc of 800 cc op de spier rond hp wil

Ik ben zo blij met deze man

Dank jullie allemaal heel erg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat fijn!! Hij is ook mijn held!! Ik dacht al dat hij misschien niet ging liften; hij houdt ook niet van littekens etcetera als het niet echt nodig is.

Ben benieuwd hoeveel cc je gaat kiezen; gaf hij niet aan wat hij het mooiste voor je vond; zo ja, dan zou ik daar vanuit gaan, en anders even goed kijken bij andere dames die aantallen cc's.

Nu kun je je tenminste gelukkig voelen en weer zin krijgen in de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEEEEJ!! Super leuk voor je!!!!!!! Nou... succes met je keuze voor 600 700 of 800... !!!

Ik blijf volgen... ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat een fijn nieuws zeg! En nu de twijfels over het aantal CC's , maar dat is niet zo'n ramp. Ik ben inderdaad ook benieuwd of Nio ook heeft gezegd wat het mooiste bij je zou staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou even een verslagje van mijn consult

Ik had die man bijna ten huwelijk gevraagd

Hij ging zitten en zei verteld u maar

Dus ik mijn verhaal gedaan en hij wist natuurlijk al dat wat we gemaild hadden.

Vervolgens ging hij meten en meten en meten en bleef stil

Op dat moment dacht ik shit dit gaat niet goed hij komt straks met hetzelfde verdict

En hij bleef maar meten

Moest spieren aanspannen

Hier drukken daar trekken en hij vertrok geen spier

Totdat hij zei

Sorry

Ik schrok me werkelijk kapot

Maar ik zie geen slappe hangborsten

A symmetrie ja

Maar geen haar op mijn hoofd die denkt aan liften

Ik ga zelfs geen twee verschillende prothese maten gebruiken

Toen kwam er een verhaal over 1 appel en 2 appels is een groot verschil

11 en 12 appels is een kleiner verschil

Dus hij zegt je mag kiezen hoe groot je wilt

Daarna heeft hij zelf mijn man gebeld met zijn verhaal hoe hylarisch is dat!!!!

Toen passen wat vragen over en weer en heel blij weer weg!!!

Ik voel me veilig bij deze man

Hoe bang ik nu ook ben voor de operatie

En ik twijfel over de ccs

Toch gaat hij mijn borsten geven

Nogmaals bedankt voor jullie steun en hopelijk hebben jullie nog wat adviezen over mij. Cc s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige vent die Nio hahhaaa en mooi om te horen dat hij je geweldige borsten gaat geven! Tja die ccs...afspraak maken om ( nogmaals) te passen en kijken wat je mooi vindt staan. Ik zeg...als 800 mag.. en kan... Why not? hahahaha

Ook hierin je gevoel volgen, komt het ook goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat zo goed is gegaan; ik had niet anders verwacht!! Heb je de verschillende cc's niet gepast? Ik kan je daarover geen raad geven; blijkbaar gaat hij ze gewoon echt opvullen en kan het allemaal. Alvast veel geluk en lekker snel al he 15 oktober!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed zeg !!

Goed nadenken welke maat je nu wilt.

Ik had vandaag mijn nacontrole maar andere tijd stip.

Ik had ook wat verschil in borsten en ook geen verschillend cc en ze zijn ondanks dat toch gelijk hoor.

Ik heb zelf 700 cc en dat vind ik groot genoeg voor mijn bouw.

Wel moet je echt een stevige bh gaan dragen met zoveel cc.

Kreeg ik weer als advies vandaag.

Suc6 met je operatie straks xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt vast helemaal goed...bij de een is de pijn minder als bij de ander..maar de pijn schijnt de moeite waard te zijn ;-) Straks mooie boobs! ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG vanmorgen doodziek opgestaan

Gewoon zenuwen hadden jullie ook??

Ik ben op en top bang zenuwachtig dit gaat toch geen 2,5 duren

Probeer je zenuwen in bedwang te houden meis :1: is niet goed voor je gezondheid.En en bv voor de spier geven in het algemeen minder pijnklachten,

Dat is ook mijn ervaring.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Thassie, wilde je niet bang maken en zag inderdaad dat jij voor de spier krijgt. en dat herstelt veel sneller en dan heb je veel minder pijn (wat ik hier tenminste steeds lees). En als je wel wat pijn hebt dan heb je daarvoor je pijnstillers. Dat zijn maar een paar dagen pillen maar dan heb je wel mooie boobs!!

Als je toch heel nerveus bent voor de narcose kun je ook vantevoren een validispert innemen zodat je een beetje relaxt of daarom vragen aan PC/huisarts. Maar bij mij viel het heel erg mee, je gaat gewoon lekker slapen.

Ik bedoelde vooral met mijn opmerking dat je dan (eventueel) pijn hebt maar wel gelukkig bent met mooie boobs, bij mijn verwijderingsoperatie had ik heel veel pijn en ik zag er afschuwelijk uit (dan voelt de pijn dubbel) maar bij mijn hersteloperatie (achter de spier) deed het pijn maar was ik gelukkig met mijn boobs en dan voel je de pijn minder!!

Verheug je nu vooral op wat je toch zo graag wilt: mooie boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.