Ga naar inhoud

Thassie : 15 oktober 2015 : Dr. : Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Oh water sorry

Ik begreep je positiviteit wel

En jullie hebben ook allemaal gelijk

Ik moet en probeer ook van het positieve uit te gaan

En soms lukt het me ook en kijk ik er naar uit!

En ja ik krijg voor de spier toch zijn de verhalen hier zo wisselend

Maar goed ik onderga het en kijk uit naar het resultaat

Nog maar 11 dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik krijg net deze mail!!!

Nu is het echt echt!!!

Hallo,

U ben tals 2de aan de beurt. Dat betekend 8.30 naar de ok ongeveer. Ik zie u om 7.00! U kunt zaterdag naar een rustig etentje. Maar doe rustig aan anders krijgt u nog een nabloeding en moet u weer geopereerd worden. Vooerbeelden zijn lastig in te schatten en heb je niet zoveel aan daar een borstvergroting bij iedereen een ander resultaat laat zien afhankelijk van de begin situatie. Dus relax en vertrouw erop dat het mooi gaat worden.

Mvg

Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, heb echt een week lang als een kluizenaar geleefd, kon echt helemaal niets.

Zelfs niet alleen uit bed komen, plassen, douchen, kleren aantrekken, eten etc.

En als Dr.Nio dan al zegt dat je nabloedingen kan krijgen, wat logisch klinkt, dan dan zal ik er niets eens twee keer overnadenken en alles cancellen.

Meis het is wel een operatie heh, geen bezoek aan de kapper ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, heb echt een week lang als een kluizenaar geleefd, kon echt helemaal niets.

Zelfs niet alleen uit bed komen, plassen, douchen, kleren aantrekken, eten etc.

En als Dr.Nio dan al zegt dat je nabloedingen kan krijgen, wat logisch klinkt, dan dan zal ik er niets eens twee keer overnadenken en alles cancellen.

Meis het is wel een operatie heh, geen bezoek aan de kapper ;-)

X

Idd ben ik het helemaal mee eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh jee

Misschien moet ik het inderdaad cancellen!!

Ik krijg wel op de spier he... Misschien scheelt dat!!!

Ja inderdaad, heb echt een week lang als een kluizenaar geleefd, kon echt helemaal niets.

Zelfs niet alleen uit bed komen, plassen, douchen, kleren aantrekken, eten etc.

En als Dr.Nio dan al zegt dat je nabloedingen kan krijgen, wat logisch klinkt, dan dan zal ik er niets eens twee keer overnadenken en alles cancellen.

Meis het is wel een operatie heh, geen bezoek aan de kapper ;-)

X

Thnxxxx voor mijn lach

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG das best een tegenvaller

Ik dacht eigenlijk een dag of 3

Ik kan echt niet zolang afhankelijk zijn hoor

Ik hoop voor jou dat het idd na 3 dagen al beter gaat, maar het beste is om daar niet vanuit te gaan, het is idd een operatie en en word wel gesneden en gewrongen aan je lichaam, ga er echt niet te licht over, je moet zowiezo rustig aan doen ook al voel je geen pijn meer, is heel belangrijk vr je kapsel.

En Nio geeft zelf al een waarschuwing dat je kan nabloeden, komaan??!

Denk even goed na, het zo spijtig zijn als het herstel misloopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Thassie

Ik wil je voor Donderdag alvast veel succes wensen bij dr.Nio de vakman eerste klas.

Heb je het topic van (water) als eens bekeken wat dr.Nio daarvoor kunstwerk heeft afgeleverd na haar wissel.

Ik ben door hem geholpen in 2004 voor een wissel en nog steeds heel tevreden,en mijn Dochter is in 2012 door hem geopereerd en zeer tevreden met het resultaat.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie ik ben 12 dg geleden geopereerd door dr Nio en heb ook voor de spier gekregen. Pijn is me heel erg meegevallen maar ik had mezelf na 2 dagen nog niet in een restaurant zien zitten. Ik vind het ook best lastig om rustig aan te doen zeker omdat ik ook weinig pijn heb maar ik merk wel dat als ik wat dingetjes gedaan heb (die wel al mogen) dat mijn borsten dan wel weer even iets gevoeliger zijn. Ik ben na 8 dagen pas voor het eerst naar buiten gegaan en toen ik een half uur buiten liep werd ik zo duizelig en moe, denk van de narcose, maar om aan te geven dat het best nog wel tegenvalt.

Nou meid alvast heel veel succes donderdag! Ik was als eerste en om 9:15 klaar, het gaat best snel als je daar bij de OK ligt te wachten... Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie ik ben 12 dg geleden geopereerd door dr Nio en heb ook voor de spier gekregen. Pijn is me heel erg meegevallen maar ik had mezelf na 2 dagen nog niet in een restaurant zien zitten. Ik vind het ook best lastig om rustig aan te doen zeker omdat ik ook weinig pijn heb maar ik merk wel dat als ik wat dingetjes gedaan heb (die wel al mogen) dat mijn borsten dan wel weer even iets gevoeliger zijn. Ik ben na 8 dagen pas voor het eerst naar buiten gegaan en toen ik een half uur buiten liep werd ik zo duizelig en moe, denk van de narcose, maar om aan te geven dat het best nog wel tegenvalt.

Nou meid alvast heel veel succes donderdag! Ik was als eerste en om 9:15 klaar, het gaat best snel als je daar bij de OK ligt te wachten... Xxxx

Oh weer een eyeopener!!

Jeetje ik onderschat het een beetje zeker!!

Das best een enge gedachte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi thassie,

Wat spannend je bent al over 2 dagen aan de beurt!

Heb je al besloten hoeveel cc je gaat nemen?

Ik wens je alvast heel veel succes!

Liefs

Te spannend!!!

Heb me serieus al 4x bedacht hahah

Ik ga voor de 700cc alleen nu zelfs daar twijfels over...

Eerst dacht ik veelste groot en nu ben ik bang dat ik het te klein ga vinden...

Ik ben een beetje koekkoek van....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te spannend!!!

Heb me serieus al 4x bedacht hahah

Ik ga voor de 700cc alleen nu zelfs daar twijfels over...

Eerst dacht ik veelste groot en nu ben ik bang dat ik het te klein ga vinden...

Ik ben een beetje koekkoek van....

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?

En wat heb je nu?

Ik zou bij twijfel altijd voor de grootste gaan :P je went er heel snel aan en dan denk je van had ik toch maar groter gegaan!

Wel super spannend hoor! En ik zou ook veel brandnetelthee drinken na de operatie om zo snel mogelijk de narcosestoffen af te voeren.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?

En wat heb je nu?

Ik zou bij twijfel altijd voor de grootste gaan :P je went er heel snel aan en dan denk je van had ik toch maar groter gegaan!

Wel super spannend hoor! En ik zou ook veel brandnetelthee drinken na de operatie om zo snel mogelijk de narcosestoffen af te voeren.

Liefs

Hello Bigboob,

Ik ben 1.78 en 78 kilo...

Ik heb nu een lege B

Brandnetelthee staat inderdaad om mijn lijstje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eig eerlijk gezegd niet wrm er altijd zoveel heisa is rond die cc's ?

Als jij aan Nio voorbeeldfotos laat zien van wat jij mooi vind van grootte moet hij toch kunnen zeggen of dit mogelijk is of wat het beste van aantal cc bij jouw lichaam past en welke niet te groot gaan zijn of te klein nr jouw wensen.

Ik had gwn veel fotos mee en Plovier zegt dat is dan 400cc om dat te bereiken, dus voila klaar, wrm dan ng verder twijfelen daarover denk ik dan? :)

Sommige maken het hun veel te moeilijk dan dat het eig is hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.