Ga naar inhoud

Thassie : 15 oktober 2015 : Dr. : Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van 2 kinderen en al jaren de wens om na 2x borstvoeding een borstlift cq borstvergroting te laten doen.

Uitgesteld en uitgesteld maar nu wordt de wens steeds groter

Ik heb nu een B cup maar ze hangen heel erg en zijn slap.

22 september ga ik naar het velthuis kliniek in Hilversum naar Dr. Laura Moojen en graag zou ik van jullie willen horen lezen ervaringen maar ook wellicht andere klinieken als aanbeveling...

Ik hoop op veel informatie.

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik en bij d'r Verdonck geweest in de welness kliniek in belgie. Op aanrader van een vriendin. Nu ben ik sinds een week hier op het forum aan het lezen en lees ik zoveel goede en positieve verhalen over hem. Hij is echt een hele fijne man. Ik raad je echt deze aan.

Ook een stuk goedkoper dan Velthuis kliniek. Hij heeft ook een eigen kliniek. Belgian breast kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ohhh nu al reacties wat fijn

ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer...

Ik woon ergens in Utrecht zijn er ook wat klinieken in deze buurt?

Ga lekker naar Dr Karim bij Kliniek Amstelveen... Qua kosten ook prettig: 2.600 euro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind niets raar hoor ik trek alle tips na...

vind het allemaal zo spannend

bang om verkeerde keuzes te maken

door alle keuzes bang om sws een keuze te maken...

Waarom zit er zo een verschil in

veltman kliniek rond de 4600 euro

en bij diane gabriels rond de 2600 euro das echt veel verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duur is niet altijd beter. Mijn vriendin heeft 4000 euro betaald en ik 2600 bij d'r Verdonck on de welnesskliniek. bij die van 4000 euro hebben ze net wat meer tijd voor je en doen ze heel vaak twee operaties per dag. Bij de welnesskliniek is het lopende band werk en doen ze er wel 15 op een dag. Ik kies dan toch voor de ervaring. Of 2 of 15 op een dag. Wanneer ze er minder op een dag doen die artsen willen toch hun geld hebben. Ik denk dat daarom zon welnesskliniek en Diane gabriels zo goed koop kunnen zijn ondat hun er erg veel op een dag doen.

Zoek maar eens recensies van Verdonck. Echte aanrader voor iedereen en dat voor veel minder geld. Ik moest een 1,5 uur rijden en heb nergens geen last van gehad onderweg. Ritje van een 1,5 uur was me die 2000 euro wel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag bij dokter Plovier geweest, in Be Clinic, Brussel. Ben in 2004 ook door hem geopereerd, toen was hij nog werkzaam bij kliniek Beau Care. Was ook al op consult geweest bij dokter Nio in Rotterdam. Na vorig jaar een prothesewissel te hebben gehad, ga ik toch weer de stap wagen... Was vorig jaar niet tevreden en ben dat nog steeds niet jammer genoeg. Na veel gezoek en kijken hier op het forum, toch Plovier meer maar eens gebeld. En daar ben ik wel blij mee. Fijne man, duidelijk, geen poespas. Dacht al wel dat ik een lift nodig zou hebben, na 2 kinderen en nogal wat gewicht schommelingen... Maar bij hem een erg goed gevoel, ga dan ook voor hem. Ga morgen bellen om een afspraak te maken, met de hoop dat ik nu weer wel blij mag worden als alles achter de rug is... Dus ik zeg Plovier! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb op 20 sep een afspraak staan bij diana gabriels.

Ik ben benieuwd!

Kan iemand mij een beetje vertellen hoe dit werkt? Ik heb namelijk gelezen dat zij de pc kiest?

Ik zie hier heel veel positieve reacties over Straten, dus ik denk dat ik hier ook naartoe wil.

Ze geeft je een advies. (niet te veel van aantrekken hoor, ze weet wel waar ze het over heeft maar ze is geen PC) Ik heb het consult met haar overgeslagen en aan de meiden daar gevraagd of ik direct bij dr. Straten op consult kon. Ivm tijd en oppas zoeken enzo had ik geen zin in het consult met Diana zelf. Dat kan dus. Als jij dr Straten wil is dat jouw keuze ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thassie!

welkom :)

Ik krijg 4 oktober een bv van dr Moojen-Zaal in de Velthuiskliniek in Hilversum.

Voelde me er erg op mijn gemak en dr Moojen-Zaal komt als een fijne arts over.

Het passen is natuurlijk fantastisch, eindelijk borsten haha. Heb gekozen voor 475cc anatomische protheses van mentor.

Ben erg benieuwd wat jouw ervaringen zullen zijn!

xx Blue-eyes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeer al een tijdje rond te neuzen op dit forum

En eigenlijk een beetje vergelijkingsmateriaal te vinden...

Maar wat valt mij op dat iedereen hier zo superrrr slank is...

ik ben 1.78 en rond de 79 kilo....(met nu een slappe B cup)

Wie is er een beetje vergelijkbaar aan mij?? zodat ik wat gerichter informatie kan snuffelen..

of is een BV gewoon niet handig met een maatje meer???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.84 en was vroeger 99 kilo. Nu afgevallen naar 72 kilo.

De pc zei wel tegen mij dat het handig is om pas een bv te laten doen als je klaar bent met afvallen.

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie is, maar als jij van plan bent dit gewicht te behouden dan zou je t gewoon moeten kunnen doen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik ben 1,82 en weeg 84 kilo...


Ik ben 1.84 en was vroeger 99 kilo. Nu afgevallen naar 72 kilo.

De pc zei wel tegen mij dat het handig is om pas een bv te laten doen als je klaar bent met afvallen.

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie is, maar als jij van plan bent dit gewicht te behouden dan zou je t gewoon moeten kunnen doen toch?

Grappig, ik heet ook Laura en ben ook dus lang! (vind ik iig grappig ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben zelf ook wat molliger (1,70 & 74kg) en kwam van een platte/lege B75 (leek meer een AA maaroke) en ik vind het nu ongeveer een volle D lijken.. (Heb nu bh maat F/G)

Ik moet zeggen sinds de bv zit ik stukken beter in mijn vel en ik ga binnenkort ook druk bezig om een paar kilootjes eraf te werken (ik voelde me zo onzeker over mn boobs dat ik mn favo sport zwemmen niet meer durfde) nu kan ik zodra mijn abonnement start mooi weer 3x in de week gaan zwemmen dus zal ik neem ik aan toch wel wat af vallen :)

En sowieso qua poporties klopt het nu gewoon meer, ik heb altijd al een volle kont gehad en heupen en dat zal niet heel veel smaller worden omdat het toch ook wel een beetje bojw is, en nja met volle grote borsten ziet dat er sowieso heel anders uit dan als je letterlijk plat bent.

Het is wel zo dat als je voor de spier krijgt je niet te dun moet zijn ivm rimpels van het implantaat wat je dan kunt gaan zien, maar sinds ik ze achter de spier heb ga ik er vanuit dat ik best kan afvallen :) en zelfs als je gewoon lekker zo wilt blijven als je toch onzeker bent over je borsten kan ik me niks bedenken waarom je het niet zou doen hahah :)

Ik voeg je wel even toe dan kun je fotos van mijn voor en na situatie bekijken als je wilt

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf klein, net 160 cm en ook redelijk stevig gebouwd. Althans van onderen dan, van boven juist heel smal.

Ik vind dat mijn lichaam nu heel mooi in proportie is nu de boobs er zijn! Veranderd gewoon het hele aanzicht mat me een stuk zelfverzekerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik ben ook molliger dan de meeste meiden hier ik ben 1.72 en weeg nu 72 kilo en heb brede schouders en heupen. ben een paar jaar geleden wel flink afgevallen woog toen 90 kilo. en toen ging bij mij de knop om.

Ik heb 9 maart een bv gehad heb 400 en 450 cc gekregen en vind het nu helemaal bij mijn figuur passen ( veel meer vrouwelijk)

liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnxxx lieve meiden voor jullie reacties

Ik ga nu pas beginnen met orienteren

Soms haak ik weer een paar dagen af omdat het een overkill is aan informatie en ik niet weet waar ik moet beginnen...

Ik hou jullie op de hoogte

Bedankt voor jullie vriendschapverzoeken fijn om te kunnen spieken hoe het resultaat eventueel kan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat langzaam maar gestaag...

vanmorgen bij mijn huisarts geweest om over mijn BV te babbelen.

Een goed gesprek geweest maar inhoudelijk kon ze er natuurlijk niet teveel over zeggen.

Wel een verwijzing mee gekregen voor Dr. Nio in het SLAZ dus die ga ik binnenkort bellen

Volgende week dinsdag avond heb ik een gesprek bij het veldhuiskliniek in Hilversum

en dan wil ik ook graag nog naar kliniek amstelveen.(wel of niet via Gabriels)

het wordt met de dag spannender en dan sta ik nog in de kinderschoenen;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.