Ga naar inhoud

Pipi : 16 oktober 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

ik ben ook 1.63 en weet ook 55 kg.

ik heb 375 cc gekregen en kwam van een 75 aa

vind ze alles behalve klein..

me eerste bh gekocht(na6weken geduld).een 75 D..

heel veel geduld moete we hebben.

Hi Angela wat fijn!

Heb nu al zin om bh's te kopen maar heeft niet veel zin nu.

Idd heeee veel geduld haha.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo jeetje wat vervelend ik zelf ben ook erg small en weeg ook 55 kilo ik word eind januari geopereerd en mij werd ook geadviseerd 325 tot 375cc met passen was ik erg tevreden met 375cc maar als ik nu dit hoor ben ik toch wel een beetje bang dat ze mischien bij mij ook klein uit gaan vallen..... ik krijg ook dual plane

Hoi Daphnee,

Ik zou als ik jou was nooit voor 325 gaan. Dat kan je ook met een goed gevulde pushup bereiken.

Zelf ben ik blij dat ik toch voor de 400 ben gegaan. Van 375 naar 400 scheelt niet echt veel. Wel is het belangrijk dat jij het mooi vind en dat het mooi in balans is met jouw lichaam. Volgens mij lijken ze in pasbh's altijd groter. Bij mij iig wel. Je kan in mijn albums kijken hoe die van mij eruitziet zodat je een idee hebt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet in paniek raken meis! Bij dual plane zullen ze nog een stuk zakken en je spier meer gaan 'loslaten'. Hierdoor komen ze wat meer naar voren (niet in de zin dat het ineens kanonnen worden, maar je gaat zeker verschil merken). Geef het wat tijd!

Misschien een oppepper... ik was twee weken PO en ik kon gewoon mijn 80A BH nog aan. Nou, die zal nu echt nooit meer passen! De vorm gaat nog wel veranderen.

Ik sluit me bij BB verder aan, het implantaat heeft met 400 cc afmetingen waardoor 70B zeker nooit past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet in paniek raken meis! Bij dual plane zullen ze nog een stuk zakken en je spier meer gaan 'loslaten'. Hierdoor komen ze wat meer naar voren (niet in de zin dat het ineens kanonnen worden, maar je gaat zeker verschil merken). Geef het wat tijd!

Misschien een oppepper... ik was twee weken PO en ik kon gewoon mijn 80A BH nog aan. Nou, die zal nu echt nooit meer passen! De vorm gaat nog wel veranderen.

Ik sluit me bij BB verder aan, het implantaat heeft met 400 cc afmetingen waardoor 70B zeker nooit past.

Haha geeft toch hoop. Dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies,

Afgelopen week heb ik mijn borstvergroting gehad bij een toparts. Ik werd 400cc geadviseerd om ongeveer tot een cup d te komen. Met de pasprothese leek 400cc best groot voor mijn lichaam maar door advies van de arts, heb ik toch besloten om 400cc te doen.

Ben best slank 1.70cm/55kilo en was 400cc dus genoeg.

Was voordat ik voor deze arts had gekozen, naar een ander arts, waar ik 325cc tot 375cc werd geadviseerd omdat mijn bouw best small is.

Na de operatie van 400cc dual plane, vind ik de maat veels te klein :(. Ik was hiervoor 70A. Heb een bh van een vriendin gepast (70B) en dat past mij gewoon!

Voel me dus zwaar teleurgesteld.

Hebben andere dames hier dit ook meegemaakt? Ben nu 5 dagen po, en heb totaal geen pijn. Aleen voelen ze best zwaar aan. Mijn pc zei dat ik geduld moet hebben en dat ze vast groter zullen worden na het zakken. Ik geloof niet dat dit mijn geval zal zijn omdat ze nu al best smal en klein ogen en zijn ze al een beetje gezakt.

Ik had de pc de dag van de operatie gevraagd wanneer ik een wissel zou kunnen krijgen omdat ik nadat ik uit de narcose was en ze zag, ze gelijk niet groot genoeg vond. Hij zei dat ik voor 600cc kon gaan, en volgende week al geopereerd zou kunnen worden.

Maar waarom had hij dan niet gelijk 600cc geadviseerd en nu wel? Ik denk dat hij zelf zag dat ze te klein waren.

Ik snap er niks meer van.

Alle advies is welkom.

Liefs,

Pipi

ik heb op 16 oktober een bv laten doen.

ik zou ook een 400 cc krijgen maar nog net voor de plaatsing adviseerde mn pc toch een 375cc dat t anders ook te groot was en t niet mooi bij mn lichaam zou staan.

toen ik weer thuis was was ik de eerste week ook echt verdrietig omdat ik ze ook veelste klein vond.. Iedereen zei tegen mij dat ik echt moet afwachten en dat t echt een halfjaar duurt tot je het resultaat heb.

nu 2 weken laten begin ia steeds blijer te worden van mn boobs.. ze komen steeds mee naar voren en lager te zitten.

heb geduld meid!! hoop dat je over een paar weken wel blij kan zijn met je boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op 16 oktober een bv laten doen.

ik zou ook een 400 cc krijgen maar nog net voor de plaatsing adviseerde mn pc toch een 375cc dat t anders ook te groot was en t niet mooi bij mn lichaam zou staan.

toen ik weer thuis was was ik de eerste week ook echt verdrietig omdat ik ze ook veelste klein vond.. Iedereen zei tegen mij dat ik echt moet afwachten en dat t echt een halfjaar duurt tot je het resultaat heb.

nu 2 weken laten begin ia steeds blijer te worden van mn boobs.. ze komen steeds mee naar voren en lager te zitten.

heb geduld meid!! hoop dat je over een paar weken wel blij kan zijn met je boobs.

Ik ook op 16 okt toevallig! Bij mij begint het ook te zakken en mooier te worden. Ik zal geduld hebben. Dankjewel Becca xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Interessant topic dit. Ik lees even mee. Vind 3 dagen po de maat nl. ok (vul gemakkelijk de 80D sportbh en zit behoorlijk strak) maar de vorm vind ik nog niet mooi. Zijn er dames hier die zowel een foto kort po hebben staan in hun gallerij als foto's van een aantal weken later? Ik heb al een beetje gezocht, maar kon t niet vinden. Lijkt me fijn om even te zien hoeveel er kan veranderen in een aantal weken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant topic dit. Ik lees even mee. Vind 3 dagen po de maat nl. ok (vul gemakkelijk de 80D sportbh en zit behoorlijk strak) maar de vorm vind ik nog niet mooi. Zijn er dames hier die zowel een foto kort po hebben staan in hun gallerij als foto's van een aantal weken later? Ik heb al een beetje gezocht, maar kon t niet vinden. Lijkt me fijn om even te zien hoeveel er kan veranderen in een aantal weken..

In het begin kun je nog niet veel over de vorm zeggen hoor. De prothesen moet zakken, je weefsel moet zich herstellen en alles wordt zachter en natuurlijker. Geduld is een schone zaak maar wel het sleutelwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant topic dit. Ik lees even mee. Vind 3 dagen po de maat nl. ok (vul gemakkelijk de 80D sportbh en zit behoorlijk strak) maar de vorm vind ik nog niet mooi. Zijn er dames hier die zowel een foto kort po hebben staan in hun gallerij als foto's van een aantal weken later? Ik heb al een beetje gezocht, maar kon t niet vinden. Lijkt me fijn om even te zien hoeveel er kan veranderen in een aantal weken..

Bij mij zijn ze echt enorm veranderd per week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant topic dit. Ik lees even mee. Vind 3 dagen po de maat nl. ok (vul gemakkelijk de 80D sportbh en zit behoorlijk strak) maar de vorm vind ik nog niet mooi. Zijn er dames hier die zowel een foto kort po hebben staan in hun gallerij als foto's van een aantal weken later? Ik heb al een beetje gezocht, maar kon t niet vinden. Lijkt me fijn om even te zien hoeveel er kan veranderen in een aantal weken..

Heb je zelf ook foto's om te delen? Misschien ook leuk voor anderen om te zien tzt :)

Het is natuurlijk geen 'moeten', maar omdat je vroeg naar andermans foto's, bedacht ik het me :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 21 december 2015om14:28 zei Boobs2015:

hoi Pipi, was even benieuwd hoe ze er nu bij hangen... ;-) :125: Ben je al wat meer gerustgesteld?

Hi Boobs2015. Ik zit nu op maat 70E. Alleen ze ogen wel kleiner. En de linkerborst zit hoger dan de rechter :( ben net terug van een lange vakantie dus ga deze week een consult inplannen om mijn linkerborst te laten checken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 december 2015om15:34 zei KurtCobain:

Ga dit topic volgen! Ben zelf ook teleurgesteld, ben benieuwd of je er wat gelukkiger mee bent naar mate de weken voorbij zijn gegaan..

Hi KurtCobain, 

ik zit nu op bhmaat 70E die totaal niet eruitziet als een 70E. Dus gelukkiger ben ik nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Pipi:

Hi KurtCobain, 

ik zit nu op bhmaat 70E die totaal niet eruitziet als een 70E. Dus gelukkiger ben ik nog niet

Maar dat is een algemeen vaststaand feit.. Als je prothesen hebt, zegt de BH maat niks over hoe het eruit ziet. Iemand met een 70e in BH, heeft een borst die uitziet als een C.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 december 2015om13:14 zei Monique82:

Interessant topic dit. Ik lees even mee. Vind 3 dagen po de maat nl. ok (vul gemakkelijk de 80D sportbh en zit behoorlijk strak) maar de vorm vind ik nog niet mooi. Zijn er dames hier die zowel een foto kort po hebben staan in hun gallerij als foto's van een aantal weken later? Ik heb al een beetje gezocht, maar kon t niet vinden. Lijkt me fijn om even te zien hoeveel er kan veranderen in een aantal weken..

Hoi Monique, je mag bij mijn foto's kijken hoor. Hier zie je het verloop van de afgelopen weken. Morgen komt 4 weken po er nog bij! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Beste dames,

Ik ben nu bijna 5 mnd po. In het begin nog teleurgesteld over de grootte... Moest geduld hebben en zit nu op maat 70E. 

Alleen ik zit met iets waardoor ik mijn borsten nog niet mooi genoeg vind. Ik voel me er best onzeker over en is ook de reden waarom ik geen foto's meer van mijn borsten maak.

In een bh zien ze er wel normaal uit maar zonder zie je wel verschil. Mijn pc zei dat ik geduld moest hebben, band moet dragen en of mijn bh losser moet zetten. Maar ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken omdat de linkerborst heel erg veel aantrekt. Het voelt wel zacht aan alleen niet zo zacht als de rechter die wel mooi gezakt is... Kan dit een kapselvorming zijn?

En wat adviseren jullie mij als goede pc waar ik een So kan laten doen?

 

Groetjes Pipi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Pipi:

Beste dames,

Ik ben nu bijna 5 mnd po. In het begin nog teleurgesteld over de grootte... Moest geduld hebben en zit nu op maat 70E. 

Alleen ik zit met iets waardoor ik mijn borsten nog niet mooi genoeg vind. Ik voel me er best onzeker over en is ook de reden waarom ik geen foto's meer van mijn borsten maak.

In een bh zien ze er wel normaal uit maar zonder zie je wel verschil. Mijn pc zei dat ik geduld moest hebben, band moet dragen en of mijn bh losser moet zetten. Maar ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken omdat de linkerborst heel erg veel aantrekt. Het voelt wel zacht aan alleen niet zo zacht als de rechter die wel mooi gezakt is... Kan dit een kapselvorming zijn?

En wat adviseren jullie mij als goede pc waar ik een So kan laten doen?

 

Groetjes Pipi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hallo Pipi

Ik weet niet welke PC je BV heeft uitgevoerd maar je linker borst is achter gebleken voor een natuurlijke hang.

Maar BB is hier de deskundige die je een goede uitleg geeft

Ik zou voor een So kiezen bij Dr.Nio,

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ank:

Hallo Pipi

Ik weet niet welke PC je BV heeft uitgevoerd maar je linker borst is achter gebleken voor een natuurlijke hang.

Maar BB is hier de deskundige die je een goede uitleg geeft

Ik zou voor een So kiezen bij Dr.Nio,

xx Ank

Hi Ank,

mijn pc is Dr. Nio...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapsel vorming is het normale proces dat ontstaat na het implanteren van een lichaamsvreemd 'iets'

Kapselcontractie is het probleem dat kan ontstaan na verloop van tijd, of als reactie van het lichaam. Het zou kunnen, dat als je borst nu meer begint te trekken, zoals je het noemt, dat dit een beginnende contractie kan zijn.. Dat bestaat namelijk in verschillende gradaties.

Het lijkt mij echter ook, dat het misschien je spier kan zijn die lastig doet. Een spier die op spanning staat...

Hieraan zijn twee dingen te doen: rekoefeningen enkele malen per dag, of het slikken van diazepam. Ik zou wel zeker even contact opnemen met Nio, om je onzekerheid en verschil met hem te bespreken.

Met 5 maanden po wordt er heus niet meer tegen je gezegd dat je geduld moet hebben.

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Kapsel vorming is het normale proces dat ontstaat na het implanteren van een lichaamsvreemd 'iets'

Kapselcontractie is het probleem dat kan ontstaan na verloop van tijd, of als reactie van het lichaam. Het zou kunnen, dat als je borst nu meer begint te trekken, zoals je het noemt, dat dit een beginnende contractie kan zijn.. Dat bestaat namelijk in verschillende gradaties.

Het lijkt mij echter ook, dat het misschien je spier kan zijn die lastig doet. Een spier die op spanning staat...

Hieraan zijn twee dingen te doen: rekoefeningen enkele malen per dag, of het slikken van diazepam. Ik zou wel zeker even contact opnemen met Nio, om je onzekerheid en verschil met hem te bespreken.

Met 5 maanden po wordt er heus niet meer tegen je gezegd dat je geduld moet hebben.

Xxx BB 

Bedankt voor jouw uitleg best_boobie. 

Ik was vorige week nog bij mijn pc en die vond ze er goed uitzien. Moet volgens hem alleen een borstband dragen af en toe en mijn bhbandje aan de linkerkant (hogere borst) iets losser zetten. Ik vroeg aan hem of het wel goedkomt en hij zei dat het met geduld zou goedkomen. Echter vind ik het verschil erg storend en omdat de borstspier zo aantrekt maak ik me toch een beetje zorgen. Weet niet of het na 5 maanden nog gaat zakken. De rechterborst is zoals op de foto te zien is mooi in vorm en superzacht. De linker iets minder zacht en af en toe jeukt het. Ook dat schijnt normaal te zijn volgens pc. Ik zal mijn pc even bellen om te kijken wat de oorzaak kan zijn en wat ik eraan kan doen.

Ik hou jullie op de hoogte 

Pipi xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Karin1985:

Ik heb hetzelfde maar ben nog maar 7,5wk PO. Ik zou ook eerder denken aan niet goed gezakt dan aan kapselconstractie. SO misschien bij Straten? Das ook een goeie arts

Ja met 7 weken merkte ik ook dat de ene borst maar niet meeging met de andere.. Maar toen maakte ik me geen zorgen. Nu met 5 maanden wel. 

Ik zat idd te denken aan Straten...

Zal eerst mijn pc weer contacteren hierover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.