Ga naar inhoud

Pipi : 16 oktober 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Oh! Je bent nog bij hem geweest, sorry, heb ik waarschijnlijk niet goed lezen.

Ik denk wel, dat het misschien ook kan helpen om je spier wat te rekken. Ik weet dat marieke89 dit destijds gedaan heeft, ook zo lang po, en dat heeft echt geholpen.

Weet je nog dat hier ergens een topic was over welke oefeningen je kunt doen? Icm de band lijkt me dat de beste optie...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei best_boobie:

:35:

Ik hoop dat het je helpt. Zorg dat je even heel consequent bent in het rekken van de spier, meerdere malen per dag.

En laat tot nog eens weten hoe het is :)

Xxx

Yes! Zal ik doen.. En ik hou jullie op de hoogte.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20 maart 2016om10:54 zei Loes123:

@Pipi hoe is het nu?

Hi Loes,

Het lijkt of de borst ietjes gezakt is. Moet foto's vergelijken om te kijken of het werkelijk echt zo is.

Verder heeft mijn andere borst (die wel gezakt is) een rare vorm vandaag en jeukt het erg veel. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Pipi:

Hi Loes,

Het lijkt of de borst ietjes gezakt is. Moet foto's vergelijken om te kijken of het werkelijk echt zo is.

Verder heeft mijn andere borst (die wel gezakt is) een rare vorm vandaag en jeukt het erg veel. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb dus pcies zelfde met 1 borst. Ook raar vorm. Wat zou het zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pipi Het lijkt idd wel of hij meer gezakt is. Is de rare vorm bij de ander al weg? Zelf heb ik het idee dat je borsten met prothesen sowieso sneller vervormen. Naar je bh bijvoorbeeld. En dat trekt dan later weer weg..

Ik heb een foto naar mijn pc gestuurd en die gaf aan dat hij verwacht dat het de komende maanden nog bijtrekt. Ik kon eventueel de borstband weer gaan dragen. Dat doe ik nu op mijn vrije dagen. Met een washandje bij de kleinere borst, zodat hij daar extra druk uitoefent. 

@Karin1985 hoe lang heb jij dat al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 maart 2016 om 14:57 zei Loes123:

@Pipi Het lijkt idd wel of hij meer gezakt is. Is de rare vorm bij de ander al weg? Zelf heb ik het idee dat je borsten met prothesen sowieso sneller vervormen. Naar je bh bijvoorbeeld. En dat trekt dan later weer weg..

Ik heb een foto naar mijn pc gestuurd en die gaf aan dat hij verwacht dat het de komende maanden nog bijtrekt. Ik kon eventueel de borstband weer gaan dragen. Dat doe ik nu op mijn vrije dagen. Met een washandje bij de kleinere borst, zodat hij daar extra druk uitoefent. 

@Karin1985 hoe lang heb jij dat al?

Hi Loes, 

ik draag de borstband ook weer. Misschien moet ik ook een washandje proberen. De vervormde borst was de volgende dag weer normaal. Denk dat het idd met mijn bh te maken had

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Op 9 augustus 2016 om 15:23 zei BrownieG:

Hey Pipi, 

Las je status dat je terug was :) Het laatste nieuws was dat je op controle ging bij Nio voor het verschil in je boobs. Heel nieuwsgierig hoe hij hierop heeft gereageerd en of dit op te lossen is?

Groetjessssss

 

Hi Brownie, was weer op vakantie vandaar dat ik niet meer actief was. 

Ben idd toen bij Nio geweest en kan er helaas pindakaas niks aan gedaan worden....

1. Ik heb incisie onder de oksel dus is hij bang dat ik lelijke littekens aan over hou als hij een hersteloperatie zou doen. 

2. Hij zag toen pas dat mijn borsten in de voorsituatie niet gelijk waren, en gaf aan dat als hij een grotere prothese in de linkerborst zou krijgen, mijn tepels niet meer gelijk zouden zijn.

3. De borst is ongeveer 1cm te hoog geplaatst dus gaat niet meer zakken. Maar zag hij nu bij mijn voorsituatie dat ik voor de borstvergroting al ongelijke borsten had.

Dus tja... niks aan te doen

Moet wel zeggen dat mijn rechterborst iets meer gezakt is (denk ik) want de bh die ik normaal aan heb zit niet meer als paar mnd terug. Nu zie je mijn tepels aan de bovenkant een beetje....

Dus lieve Brownie om antwoord te geven op je vraag: Helaas niet op te lossen. 

Groetjesss Pipi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy,

Je hebt tenminste duidelijke uitleg gehad en snap nu het hoe en waarom! Geeft ook rust in je koppie. Het verschil is ook niet super groot maar begrijp je wel als het jouw opvalt. Neeee schele tepels willen we niet hihihi Ze zijn prachtig en vol. En die bh's blijven een apart verhaal, sommige zitten ook anders nu bij mij. Zitten nog in de groei denk ik :45: ( ben al 15 maanden :106:

Veel plezier nog met je boobs en werk/school!! Je bent nu lekker uitgerust van je vakantie :P Thanks for the update!! 

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1 september 2016 om 14:58 zei BrownieG:

Heyyy,

Je hebt tenminste duidelijke uitleg gehad en snap nu het hoe en waarom! Geeft ook rust in je koppie. Het verschil is ook niet super groot maar begrijp je wel als het jouw opvalt. Neeee schele tepels willen we niet hihihi Ze zijn prachtig en vol. En die bh's blijven een apart verhaal, sommige zitten ook anders nu bij mij. Zitten nog in de groei denk ik :45: ( ben al 15 maanden :106:

Veel plezier nog met je boobs en werk/school!! Je bent nu lekker uitgerust van je vakantie :P Thanks for the update!! 

:53:

Hola Brownie,

Ja het is toch goed om uiteindelijk duidelijkheid te hebben over mijn situatie. Geeft idd vrede en rust (voor nu) haha. 

Gelijk heb je. Heb liever ongelijk dan scheve tepels.

Haha die van mij ook in de groei volgens mij hahah

Brownie dankjewel voor je interesse in mijn situatie. Je bent zo lief. 

Jij ook succes met alles :wub:

groetjes, Pipi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.