Jump to content

Pipi : 16 oktober 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en moet nog even uitzoeken hoe alles werkt. Mijn bijnaam is Pipi en ik ben ook van plan een borstvergroting te laten doen. Ik ben 29 jaar, ik studeer en werk ernaast en heb nog geen kinderen.

Al sinds me 17e wist ik zeker dat ik een borstvergroting wilde laten doen, alleen ik durfde niet. Ik ben van mezelf best slank en ik zie er te jong uit voor mijn leeftijd. Soms schatten mensen mij gewoon 22 :(

Dit is leuk af en toe maar ik wil er toch vrouwelijker uitzien, vandaar ook mijn beslissing om mijn borsten te laten vegroten. Heb vorige week een eerste consult gehad bij Diana en ze stelde Frans Straten voor... 375cc of max 400cc rond. Morgen heb ik de tweede consult bij Frans Straten zelf en zou ik al volgende week geopereerd kunnen worden. Vind het een beetje snel, en had iets anders in mijn hoofd dan wat Diana mij had voorgesteld. Na het lezen van een paar berichten hier heb ik vandaag besloten een afspraak in te plannen bij Dr. NIO in Rotterdam, alleen nu moet ik wachten tot de 25e van september voor mijn eerste consult omdat hij op vakantie gaat :(.

In ieder geval, ik zou graag een paar borsten willen zien van Dr. NIO omdat ik bij Diana toch nog niet echt een goed gevoel heb. Dus dames als jullie dit geen probleem vinden zou ik graag met een paar van jullie vriendinnen willen worden zodat ik een idee kan krijgen van hoe en wat mbt borsten van Nio.

Alvast bedankt dames 

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Hallo ladies,

Afgelopen week heb ik mijn borstvergroting gehad bij een toparts. Ik werd 400cc geadviseerd om ongeveer tot een cup d te komen. Met de pasprothese leek 400cc best groot voor mijn lichaam maar door advies van de arts, heb ik toch besloten om 400cc te doen.

Ben best slank 1.70cm/55kilo en was 400cc dus genoeg.