Jump to content

Pipi : 16 oktober 2015 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en moet nog even uitzoeken hoe alles werkt. Mijn bijnaam is Pipi en ik ben ook van plan een borstvergroting te laten doen. Ik ben 29 jaar, ik studeer en werk ernaast en heb nog geen kinderen.

Al sinds me 17e wist ik zeker dat ik een borstvergroting wilde laten doen, alleen ik durfde niet. Ik ben van mezelf best slank en ik zie er te jong uit voor mijn leeftijd. Soms schatten mensen mij gewoon 22 :(

Dit is leuk af en toe maar ik wil er toch vrouwelijker uitzien, vandaar ook mijn beslissing om mijn borsten te laten vegroten. Heb vorige week een eerste consult gehad bij Diana en ze stelde Frans Straten voor... 375cc of max 400cc rond. Morgen heb ik de tweede consult bij Frans Straten zelf en zou ik al volgende week geopereerd kunnen worden. Vind het een beetje snel, en had iets anders in mijn hoofd dan wat Diana mij had voorgesteld. Na het lezen van een paar berichten hier heb ik vandaag besloten een afspraak in te plannen bij Dr. NIO in Rotterdam, alleen nu moet ik wachten tot de 25e van september voor mijn eerste consult omdat hij op vakantie gaat :(.

In ieder geval, ik zou graag een paar borsten willen zien van Dr. NIO omdat ik bij Diana toch nog niet echt een goed gevoel heb. Dus dames als jullie dit geen probleem vinden zou ik graag met een paar van jullie vriendinnen willen worden zodat ik een idee kan krijgen van hoe en wat mbt borsten van Nio.

Alvast bedankt dames 

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply
  • 2 months later...

Hallo ladies,

Afgelopen week heb ik mijn borstvergroting gehad bij een toparts. Ik werd 400cc geadviseerd om ongeveer tot een cup d te komen. Met de pasprothese leek 400cc best groot voor mijn lichaam maar door advies van de arts, heb ik toch besloten om 400cc te doen.

Ben best slank 1.70cm/55kilo en was 400cc dus genoeg.

Was voordat ik voor deze arts had gekozen, naar een ander arts, waar ik 325cc tot 375cc werd geadviseerd omdat mijn bouw best small is.

Na de operatie van 400cc dual plane, vind ik de maat veels te klein :(. Ik was hiervoor 70A. Heb een bh van een vriendin gepast (70B) en dat past mij gewoon!

Voel me dus zwaar teleurgesteld.

Hebben andere dames hier dit ook meegemaakt? Ben nu 5 dagen po, en heb totaal geen pijn. Aleen voelen ze best zwaar aan. Mijn pc zei dat ik geduld moet hebben en dat ze vast groter zullen worden na het zakken. Ik geloof niet dat dit mijn geval zal zijn omdat ze nu al best smal en klein ogen en zijn ze al een beetje gezakt.

Ik had de pc de dag van de operatie gevraagd wanneer ik een wissel zou kunnen krijgen omdat ik nadat ik uit de narcose was en ze zag, ze gelijk niet groot genoeg vond. Hij zei dat ik voor 600cc kon gaan, en volgende week al geopereerd zou kunnen worden.

Maar waarom had hij dan niet gelijk 600cc geadviseerd en nu wel? Ik denk dat hij zelf zag dat ze te klein waren.

Ik snap er niks meer van.

Alle advies is welkom.

Liefs,

Pipi

Och meid wat lastig !
het enige wat ik hier heel vaak lees is dat je bij dual plane echt geduld moet hebben.
Dat ze echt groeien hoe langer ze gedaan zijn.
Zo snel een wissel zou ik niet doen ... Lijkt me ook bijzonder pijnlijk en ik denk dat dat toch vrij gevaarlijk is zo snel?
Maar daar kan ik mis zijn natuurlijk...

Ik zou zeggen, afwachten.
Iemand met dual plane kan je daar meer advies in geven.
Succes meid :(

Och meid wat lastig !

het enige wat ik hier heel vaak lees is dat je bij dual plane echt geduld moet hebben.

Dat ze echt groeien hoe langer ze gedaan zijn.

Zo snel een wissel zou ik niet doen ... Lijkt me ook bijzonder pijnlijk en ik denk dat dat toch vrij gevaarlijk is zo snel?

Maar daar kan ik mis zijn natuurlijk...

Ik zou zeggen, afwachten.

Iemand met dual plane kan je daar meer advies in geven.

Succes meid :(

Vrijdag heb ik een naconsult met de pc. Zal dit met hem bespreken.

Iedereen die weet dat ik een borstvergroting heb gedaan zegt dat ze best klein zijn en dat je niet veel verschil ziet. (Alleen aan de zijkant).

Volgens de pc kan ik volgende week al terug voor een wissel. Ik vind het persoonlijk best eng om zo snel weer te doen dus het wordt dus afwachten.

Dankjewel MeMo :)

Geloof me, die 70B past je nu niet (echt niet, die beugels kunnen nooit om een breedte van een prothese heen die 400 cc is) en die bh past je ook al zeker niet over een paar weken.

Laat je tegen die tijd goed adviseren over je bh maat in een goede bh-winkel (En dan bedoel ik niet de hunkemoller haha)

Er gaat nog een hoop veranderen, maar een 70B is het echt niet.. Met 400 cc, (heb je high profile?), kom je minimaal uit op een 70D, maar waarschijnlijker op een 70E. Daarom, laat je straks goed adviseren, en ga nu niet kniezen over de maat hihi..

Is nu nog niks over te zeggen.. Herstel duurt niet voor niks minimaal zes weken, en meestal 3 maanden totdat je iets over het evt. eindresultaat kunt zeggen.

xx BB

zou ook inderdaad even geduld hebben narcose is al niet goed voor je lijf twee keer zo kort op elkaar niet beter natuurlijk. Laat de boel even zakken en tot rust komen straks neem je 600 en vind je ze te groot een goede bh doet idd ook wonderen ....maar niet tevreden over een tijd dan gewoon terug.

Wacht even inderdaad zoals de meesten zeggen. Ik heb met 350cc na de operatie 70D aangehad en dacht....hmmm. Alhoewel ze naakt mega oogden. Laatst heb ik mijn borsten laten opmeten. En ik zit op 70F. Dus mijn advies is toch even te wachten. Maar het is en blijft je eigen keuze natuurlijk ;) Succes ermee!

Dames bedankt voor jullie reacties. Ik zal idd moeten afwachten tot alles gezakt en genezen is om te kijken wat het precies word. Ik ben gister de stad in geweest en heb een sportbh van de hema gepast 75C en die past ook precies. Geloof dus dat het toch een Ctje word. Een D denk ik niet echt. Balen want je ziet niet veel verschil. Misschien komt het door mijn omvang?! Ik heb idd high profile euro silicone. Morgen heb ik de naconsult en zal ik alles met de pc bespreken en kijken wat de mogelijkheden zijn. De borsten hebben een mooie vorm dus ik ben daar supertevreden over. Alleen de maat is klein. Zal proberen om foto's te plaatsten zodat jullie kunnen zien wat ik precies bedoel.

Eerst uitvogelen hoe ik dat precies moet doen.

Zal morgen nadat ik de pc heb gesproken ook laten weten hoe het is gegaan.

Fijne dag allemaal.

Pipi

Wacht even inderdaad zoals de meesten zeggen. Ik heb met 350cc na de operatie 70D aangehad en dacht....hmmm. Alhoewel ze naakt mega oogden. Laatst heb ik mijn borsten laten opmeten. En ik zit op 70F. Dus mijn advies is toch even te wachten. Maar het is en blijft je eigen keuze natuurlijk ;) Succes ermee!

Hi Essay350cc,

Zo zie je maar dat ieder lichaam anders is. Wauw 70F met 350 cc en ik wou eerst ook 350cc nemen want ik vond 400cc in de pasbh te groot. Ben nu blij dat ik toch voor de 400cc ben gegaan en toch zie je niet veel. Ik zal idd geduld moeten hebben, al is dat soms moeilijk. Maar goed.

Geloof me, het wordt echt geen c :P

Hoop dat je met zes weken po, als je je maat hebt laten opmeten, terug komt om te vertellen wat je maat is :)

Ben benieuwd hihi

Xxx

haha best_boobie dat hoop ik ook heel erg! Ben nu iig weer positief!

Zal jullie sws op de hoogte houden. xx

zou ook inderdaad even geduld hebben narcose is al niet goed voor je lijf twee keer zo kort op elkaar niet beter natuurlijk. Laat de boel even zakken en tot rust komen straks neem je 600 en vind je ze te groot een goede bh doet idd ook wonderen ....maar niet tevreden over een tijd dan gewoon terug.

Ja stiekem is dat ook mijn angst. Nu lijken ze te klein en straks neem ik 600cc en vind ik ze te groot en kan ik niet meer terug. Oei

Time will tell.

Xx

We zijn ongeveer even lang en zwaar. Ik heb 375cc gehad. Eerst vond ik ze ook wat te klein, maar echt in die paar weken veranderd er zoveel. Ik heb nu zelfs momenten dat ik ze aan de grote kant vind. Meestal ben ik gewoon dik tevreden hoor haha. Geef het tijd, een 70b ga je in ieder geval nooit passen ;)

hoi,

ik ga dit even volgen... Zit namelijk met hetzelfde probleem als pipi!

Ben twee weken geleden geopereerd en heb na lang twijfelen toch voor 375cc gekozen ipv 400cc..

Deze keuze heb ik gemaakt omdat dit volgens diana en de pc het beste bij mijn lichaam zou passen!

bij mijn figuur zou 375cc uitkomen op een volle D kleine E cup...

Op dit moment pas ik de 80B bh van mijn moeder :(

Heel herkenbaar dit. Ik heb 440cc anatomisch hp gekregen de pc zei dat dit op een d uit zou komen ik ben wel heel breed maar pas nu naar 4 weken pk een sportbh 90b ik heb 15 verschillende maten en modellen gepast maar ze waren allemaal te groot. Ik vindt ze veel te klein bij mijn lichaam het lijkt gewoon op een b.

denk niet dat de px er wat aan gaat doen:(

We zijn ongeveer even lang en zwaar. Ik heb 375cc gehad. Eerst vond ik ze ook wat te klein, maar echt in die paar weken veranderd er zoveel. Ik heb nu zelfs momenten dat ik ze aan de grote kant vind. Meestal ben ik gewoon dik tevreden hoor haha. Geef het tijd, een 70b ga je in ieder geval nooit passen ;)

hi Fynic,

Ik zie dat je in juli de borstvergroting heb laten doen.... Welke maat ben jij uiteindelijk uitgekomen?

Vind die van mij nog steeds te klein. Zal morgen via de laptop (want via de ipad wil het maar niet lukken) proberen om foto's te plaatsten van de ontwikkelingen tot nu toe samen met een update.

Xx Pipi

Zelf heb ik 390 cc..ook dp..moet wel zeggen dat op foto's duidelijk zichtbaar is dat ze zijn gegroeid..tja elke dag kijk je ernaar dan zie je het niet zo meer..

Kom van een 75 a/b af en me maat is nu cup E/F..

Kan me niet voorstellen dat het bij jou een b of c gaat worden..

Toen mijn verband eraf ging na 2 weken, dacht ik ook van:" hmm, dat is toch maar een C?" Maar inmiddels zit alles op de juiste plek en worden ze steeds zachter. Zeker bij dual plane kunnen ze dan 'ineens' groter worden/lijken na een paar weken. Ik ben met 350 cc dual plane van 70B naar 70F gegaan.

De kans dat jij op 75C blijft hangen, is vrij klein hoor. Heb je wel goed gekeken of de bh mooi aansluit? Je bh moet mooi overlopen op je huid, het mag niet in je huid drukken bij je borsten. Kijk maar in mijn gallerij, bij die zwarte bh. Daar zie je aan de boven-/zijkant dat hij indeukt en dus te klein is.

Hallo jeetje wat vervelend ik zelf ben ook erg small en weeg ook 55 kilo ik word eind januari geopereerd en mij werd ook geadviseerd 325 tot 375cc met passen was ik erg tevreden met 375cc maar als ik nu dit hoor ben ik toch wel een beetje bang dat ze mischien bij mij ook klein uit gaan vallen..... ik krijg ook dual plane

ik ben ook 1.63 en weet ook 55 kg.

ik heb 375 cc gekregen en kwam van een 75 aa

vind ze alles behalve klein..

me eerste bh gekocht(na6weken geduld).een 75 D..

heel veel geduld moete we hebben.

Hi meis, hoe gaat het nu met je? Vind je ze al mooier geworden?

Hi Jersey, gaat goed, hopelijk met jou ook. Ik vind ze mooi maar nog klein. Misschien omdat ik elke dag ernaar kijk?! Nu ze een klein beetje gezakt zijn vind ik ze wel mooier

Update:

Beste dames, bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik ben op consult geweest bij de pc.

Hij zei net zoals velen van jullie zeggen, namelijk dat ik geduld moet hebben. Heb besloten dus dat ik idd geduld zal hebben.

Toen ik hem vroeg welke maat hij denkt dat ze zullen worden, zei hij waarschijnlijk een grote C kleine D. Ik gaf aan dat mijn verwachting grote D of DD was maar hij zei dat een pc je nooit garantie kan geven over de exacte maat. Na 6 wkn nadat ze gezakt zijn, zullen ze ietsjes groter worden. Ook is het zo dat wanneer ze dualplane geplaatst zijn, dat het langer duurt voordat je echt kan zien hoe ze uiteindelijk worden.

Ik vroeg hem verder over een wissel en nu gaf hij aan dat het pas over drie maanden mogelijk was. (Eerst zei hij volgende week). En dat ik de normale prijs weer zou moeten betalen aangezien het kliniek dit prijs hanteer.

Hij heeft heel kort naar mijn borsten gekeken (hij had 1uur uitloop) en zei dat alles er goed uitzag. Ik hoef van hem geen sportbh te dragen maar alleen een band omdat mijn protheses via de oksel zijn ingebracht.

Ook zei hij dat masseren niet nodig was en ook hoef ik niks te smeren op de littekens.

Over 6 weken als alles gezakt is moet ik weer gaan en dat ik dan pas kan oordelen of ik een wissel nodig heb of niet.

Hij zei dat 400cc bijna onmogelijk was via de oksel maar dat het hem toch gelukt is en wil hij ook de uitdaging aangaan om in geval van een wissel 600 cc via de oksel te plaatsen.

Conclusie dus : Geduld hebben want ze worden groter....

Geduld hebben, zo moeilijk.

Xx Pipi

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.