Ga naar inhoud

Cloud9 BV : 15 juni 2010 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Gast Cloud9

Aanbevolen berichten

Hai ladies,

sinds vanmorgen aan het rondsnuffelen op deze website, erg handige info!

Ik ben 27, 1.64 m lang en weeg 52 kg, tenger postuur.

Ik ben afgelopen dinsdag voor een consult naar Velthuiskliniek geweest. Dr. van der Meulen gaat mij behandelen.

Afspraak is bevestigt en aanbetaling ook de deur uit.

15 juni 2010 wordt mijn grote dag :wub:

Ik zie er wel tegen op, maar ik denk dat iedereen dat heeft. Ik heb nu 70B en krijg 295 cc in elke borst, anatomisch, dual-plane. Wordt +/- 75 C, hopelijk :D .. Ik heb 2 weken vakantie opgenomen en hoop echt dat dat genoeg is voordat ik weer ga beginnen met werken (kantoor).

Nu rook ik nog, maar ben van plan om vanavond mijn laatste alcoholische versnapering te nuttigen en sigaret te roken ... Spannend!

:62: Ik blijf nog lekker rondkijken hier op het forum, ONTZETTEND veel info te vinden van jullie. Dank! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

He Cloud9!

Spannend zeg allemaal he! Ik heb toevallig gisteren mijn eerste consult gehad bij dr. Bos in de Velthuiskliniek in Rotterdam! Mijn operatie gaat plaatsvinden op 10 september. Duurt dus nog even. Ik krijg waarschijnlijk 325 cc op de spier.

Veel kijkplezier nog op het forum! Ik heb er veel info vandaan gehaald. Altijd makkelijk als je iets wil weten.

Succes met stoppen met roken :131::rolleyes:

Groetjes Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Je bent wel wat kleiner dan ik ben maar we hebben ongeveer dezelfde startpositie.

Ook dezelfde kliniek, alleen ben ik bij Dr. Bos geweest.

Ik kreeg 305 cc, ook anatomisch en dual plane.

Ben benieuwd wat het jou gaat brengen.

Heel veel succes met het stoppen van je hobby's ;)

En vooral veel voorpret toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cloud

Welkom :)

ik ga hopen dat je met 2weken vakantie genoeg hebt met een dual plane plaatsing.

mischien heb je wel wat hulp nog na die 2weken,van familie,je man????

dat word een mooi cup hoor met dit aantal cc,s,en zekers ook natuurlijke look,met dual plane en anatomische prothesen.

in de gallery en me album staan ook foto,s van dual plane,anatomsiche en 375cc

neem gerust een kijkje,als je me album wilt bekijken,waar een flinke reeks foto,s in staan,stuur je me maar een mailtje,dan pb ik je me ww.

sucses met aftellen...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, thanks voor jullie welkom :119:

Ik was van plan om gisteren te stoppen met roken, maar helaas rook ik nu nog steeds .. ik moet as. weekend echt gestopt zijn dan is het nog 3 weken voor de operatie.

Ik hoop ook dat ik dat red Moontje, ik ga iig 3 weken bij mijn ouders wonen, maar waarschijnlijk langer omdat ik niet mijn hondjes (Cavalier King Charles Spaniels) kan uitlaten de eerste paar weken.

Grappig Wen en tietie dat we bij dezelfde gaan / geweest zijn .. Mijn moeder heeft daar 2 jaar geleden haar ogen laten doen en was heel erg tevreden, vandaar mijn keuze. Hebben jullie ook voor de Velthuiskliniek gekozen vanwege de goede verhalen?

Ik heb er in ieder geval super veel zin in, eindelijk niet meer huilen in de pashokjes en me niet meer schamen als ik mijn bikini aanmoet of mijn vet gevulde gelbh uitdoe! Jippie! :136::1bouncingboobs:

Liefs, C

ps. ik ga ook een album aanmaken :D ff checken bij jullie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 7 april geopereerd in het velthuis in rotterdam door dr van adrichem.

Ik koos voor deze kliniek omdat de website me aansprak en vooral omdat ze een gecertificeerde kliniek zijn.

Heb absoluut eenhele goede keuze gemaakt, ze zijn behulpzaam, heel vriendelijk en je kan er ook erg lachen.

Ben super tevreden over hoe je behandeld wordt.

Succes met het stoppen van je hobby´s maar je doet het voor een goed doel.

Ik blijf je volgen.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 1 week en 6 dagen!

Ik ben momenteel ziek thuis, ik wil echt goed uitzieken met m'n operatie voor de deur!

Het volledig stoppen met roken is me helaas nog niet gelukt :92::85:

Ik ben wel gigantisch geminderd en rook nu ongeveer 2 tot 3 van die stinkstokken per dag. Ik hoop dat als mijn ouders as. dinsdag terugkomen van vakantie (zijn bijna een maand weggeweest) dat het me dan wel gaat lukken. Mijn ouders kunnen me net dat duwtje in de rug en steun geven welke ik nu zo hard nodig heb.

Ik heb mijn Triumph triaction vorige week besteld bij Sport Beha Shop (super service!!) want bij de Livera hadden ze "mijn maat" niet voorradig 70D. De consulente zei dat ik een beha moest kopen van 75C of 70D, en de verkoopster zei dat het dan D wordt aangezien je omvang niet toeneemt. Ik kan altijd nog een 70C erbij aanschaffen als deze te groot blijkt. Jammer genoeg hebben ze bij de Hema geen 70 omvang van de sportbh's .. Ik ga daar wel checken als ik de operatie heb gehad. Kan ik thuis passen in het "eggie" en weer terugbrengen. Nu is het toch nog koffiedik kijken.

Ik heb ook al een album aangemaakt (zie mijn handtekening) nu alleen nog even een slachtoffer vinden om de voor-foto's te maken :P

Hoe weten jullie allemaal wat voor soort protheses jullie krijgen (profile high medium enz)? Ik heb dat niet te horen gekregen bij mijn consult .. Weten ze dat dan nog niet op voorhand? Zal ik de kliniek kunnen bellen hiervoor?

Goedemorgen Cloud! Pff ik pak mijn behandelingsovereenkomst er even bij .. Staat het er gewoon in hoor! Wat een muts ben ik toch ook hahahah

aangepast door Cloud9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet nog maar 1 week en 5 dagen!!!!!

Dat gaat opschieten! Spannend.

Ik ben zooooooo benieuwd hoe het bij jou word! Hoe het gaat. EN NATUURLIJK NAAR HET RESULTAAT!!!

Tja, jij gaat 2 weken voor me bij dr van der Meulen.

Ik heb van de week foto's gezien van een meisje met ook een heel slank postuur, welk ook haar BV van bij hem gehad had..... Die had mooie borsten! Leuk om te zien! Die PC kan het wel.

Bedankt nog voor je tip van de BH's.... ik heb zelf ook eigenlijk een omvang van 70...maar kon geen 70D vinden.

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Over 48 uur is het al gebeurd en achter de rug .. heel raar ..

@ Lesilla ik heb gisteren bij de Hunkemöller van die tussenstukjes gekocht, 3 kleuren (zwart/wit/huidskleur) in een pakje, E 6,99. Zeker wat jij zegt als je vocht gaat vasthouden onder je borsten is een grote onderwijdte key. :35:

@ Nathalie mijn moeder gaat iedere dag foto's maken dus dat komt helemaal goed :1:

Ik ben nu de laatste dingetjes in huis aan het doen, heel raar dat ik even niet thuis ga komen in mijn eigen huis :4: blessed met zulke ouders!

Ik kan ook echt niet wachten tot Decibel Outdoor (21 augustus) .. mijn eerste feest na mijn BV waar ik hoop voldoende hersteld te zijn om te dansen in een mooie outfit welke ik nu nooit zou durven aandoen ;)

Hou jullie op de hoogte!

:116: C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cloud,

Ik krijg mijn BV ook bij de Velthuiskliniek (Eindhoven)

Ben erg benieuwd naar de operatieverslag.

Heel veel succes alvast!

PS: Ik moet helaas nog met mijn 75B naar Decibel :139:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cloud,

Ik krijg mijn BV ook bij de Velthuiskliniek (Eindhoven)

Ben erg benieuwd naar de operatieverslag.

Heel veel succes alvast!

PS: Ik moet helaas nog met mijn 75B naar Decibel :139:

Groetjes

Hai mamavandene,

Ik heb even snel je topic doorgelezen, maar kan niet vinden (of ik kijk met mijn neus ;)) waarom je het niet eerder laat (kon laten) doen. Maar kan zo 100.000 redenen verzinnen waarom je het de 31e augustus laat doen :119:

Voor mijzelf was dit echt belangrijk, óf ruim voor Decibel óf erna, de rest maakte me niet zo uit qua datum, maar meid en komen nog zat leuke feestjes waar je straks kan pronken!!! Waar ga je meestal naar toe?

Heb je al wat meer kunnen vinden over je PC?

.. Ik begin nu echt wel zenuwachtig te worden hihihi .. Ik probeer asap als ik me goed genoeg voel m'n verslag hier neer te zetten :)

Nou meides .. morgen is de wereld een gelukkig mens rijker :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai mamavandene,

Ik heb even snel je topic doorgelezen, maar kan niet vinden (of ik kijk met mijn neus ;)) waarom je het niet eerder laat (kon laten) doen. Maar kan zo 100.000 redenen verzinnen waarom je het de 31e augustus laat doen :119:

Voor mijzelf was dit echt belangrijk, óf ruim voor Decibel óf erna, de rest maakte me niet zo uit qua datum, maar meid en komen nog zat leuke feestjes waar je straks kan pronken!!! Waar ga je meestal naar toe?

Heb je al wat meer kunnen vinden over je PC?

.. Ik begin nu echt wel zenuwachtig te worden hihihi .. Ik probeer asap als ik me goed genoeg voel m'n verslag hier neer te zetten :)

Nou meides .. morgen is de wereld een gelukkig mens rijker :127:

--------------------------

Ik ga over 1,5 week op vakantie en kom midden in de bouwvak terug. Mijn man kan dan moeilijk zorgverlof krijgen. Dus het wordt na decibel. Wij gaan meestal naar bijna alle hardcore buitenfeestjes zoals Harmony of Hardcore, Dominator, Nightmare outdoor en Decibel.

Nee, heb trouwens niet veel kunnen vinden over de PC, maar dat hoeft in mijn ogen niet slecht te zijn. Heb er alle vertrouwen in :141:

Heel veel succes. Ben erg benieuwd!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hey hey.

Ik zie dat morgen jouw grote dag is.

Ik wil je toch even veel succes en een voorspoedig herstel toewensen.

Geniet van je nieuwe :1bouncingboobs: , dat doe ik ook nog iedere minuut vn de dag.

Toi toi toi.

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heeeeeeeel veel suc-6 morgen!!!!

Spannend....!

Ik vind het bijna net zo spannend als bij mezelf over 2 weken....zal wel komen omdat we dezelfde PC hebben.

Ben zoooooooooooooooo benieuwd naar jouw resultaat.

Nou, meis....het gaat allemaal goed komen. Morgen heb je mooie :1bouncingboobs:

O, zie net dat het al over 24:00 uur is.

Je krijgt ze vandaag!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :1bouncingboobs:

Succes vandaag! Hoop dat je je na de operatie meteen kiplekker voelt!

Over een paar weken kan je volop genieten van je mooie boobies!! :1big_boobs:

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve meides,

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!

Ik voel me beter dan gisteren iig. Ik hoop vanmiddag m'n verslag te kunnen schrijven..

Liefs :116: Cloud

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.