Ga naar inhoud

Cloud9 BV : 15 juni 2010 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Gast Cloud9

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meis,

Ben jaloers dat jij je nieuwe BH al kan gaan uitzoeken...IK WIL OOK, IK WIL OOK... :1bouncingboobs: hihihi, moet nog even gedult hebben.

Be benieuwd waamee je thuis gaat komen. Mooie bh's kopen is veel leuker dan op zoek te gaan naar een enorme opvulbh die er meestal niet uitziet....behalve onder tuitjes...

Ik kon het niet laten over jou en over het forum te vertellen..in de hoop dat je even bij mij mocht gaan kijken..hihihi... Maarja, mijn man mocht dat ook niet natuurlijk

Vond de zusters echt supper lief. Echt een warme deken die je over je heen krijgt...tja, die kreeg ik natuurlijk ook letterlijk. Bofte, mijn buurvrouw had het veel te warm en ik ben echt een koukluin...dus ik mocht tot ik naar huis ging de lekkere warme lucht eronder!

Heb net nog even naar je borsten zitten kijken....echt super mooi! Dr van der Meulen kan het echt! Ze staan je heel mooi.

Meid, veel suc-6 met het shoppen! :71:

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Hey Cloud!

Net als jij ben ik ook 15 juni onder het mes geweest en ga ook vrijdag lekker shoppen!!!

Kan niet wachten, ben zo benieuwd wat mijn maat nu is. Ze zullen in ieder geval kleiner zijn dan die van jouw, ik heb 275 cc gekregen. Maare... alsnog zijn het ook échte Rocky's hoor :101::1bouncingboobs: !! Haha.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update:

Vandaag 3 wkn PO :136:

Het gaat echt goed, de eerste week was echt afzien maar kan nu al best veel! Van het weekend moest ik verplicht plat liggen (was logeren) en dat ging erg goed, beetje rugpijn maar verders goed geslapen. Gisteren heb ik voorzichtig gestofzuigt (pas op de katten van vriendin en met dit weer verharen ze te erg!!!) en dat ging ook goed. Uitkleden gaat ook steeds makkelijker, maar niet zoals ik normaal een t-shirt uit deed, sowieso moet ik nu topjes óver mijn borsten omhoog doen voordat ik 'm uit kan trekken en normaal zat er niks dus dat is een extra "opstakel" met uitkleden wat me er iedere keer aan herinner hoe blij ik ben met mijn nieuwe borsten! Ik ben nú al veel zelfverzekerder en voel me veel vrouwelijker :wub: Het zijn al steeds minder "de Rockies" en gaan nu ook voor mijn idee steeds zachter worden (behalve als ik wat meer heb gedaan bv. afdrogen na het douchen en mijn haar doen dan zijn ze wat harder, om vervolgens na 15 min. weer te gaan relaxen).

Ik heb geen pijn meer, soms nog wel een beetje branderig gevoel aan de zijkanten. Wat wel raar is dat ik de protese voel zakken (schuren) als ik voorover buk en weer omhoog kom, en dan alleen bij het omhoog komen. Meer ladies met dit "probleem"? Van wendy80 ;) weet ik dat ze dit altijd heeft gehad met haar plaatsing voor de spier.

Ik ben van het weekend met mama flink wezen shoppen, strapless topjes, jurkjes, bikini en een beha!

Ik was eerst alleen naar de Hunkemöller geweest, uitverkoop!! Ik paste een 75C (bij gebrek aan 70D in die soort) en daarvan is de onderwijdte too much, dus echt 70 nodig. Van een ander soort (bijna hetzelfde model) 70D gepast, komt de cup echt maar milimeters boven mijn tepelhof uit ... :( Dus toen maar nóg een ander model gepast (niet mijn smaak maar omdat het uitverkoop is hebben ze nog weinig nieuwe leuke modelletjes van de nieuwe collectie) in 70E :16: .. en die zat echt lekker ...

Dus dat was mijn eerste schrik ;) De dame van de Hunkemoller moest wel erg lachen om mij; mijn reactie: maar daar heb ik niet voor betaald! Hihihihi .. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij een lingeriezaakje waar ze veel grote maten verkopen (Middelbosch?) en het is een taupe-kleurige t-shirt beha van Sloggi (hoe fout ;) en niet sexy) geworden in de uitverkoopbak voor 15 euries :) in 70D, zat meteen erg lekker en aangezien mijn borsten nog erg kunnen gaan veranderen ga ik niet meteen een dure kopen :) Ik heb Sapph ook geprobeerd maar deze beha's zijn wat stugger en dat doet nu nog wat pijn, dus die koop ik wel later. Ook daar was uitverkoop in, maar de leuke die ik hier voorbij zie komen (bv. met die blokjes in verschillende kleuren) hadden ze nog maar weinig keus in maten in.

Ik heb een bikini gekocht bij de H&M, die paarse met draken erop (5 eurie voor broekje en 5 voor topje) maatje 40 voor het topje :D Ik heb van het weekend lekker in de zon gezeten op het dakterras van mijn "lover" maar was mijn bikini vergeten, dus lekker met sportbeha in de zon. Je raad het al GIGANTISCHE witte aftekening! Hihihi :145::S

Ik probeer nu iedere week foto's te maken en in mijn album te plaatsen, het heeft nu weinig zin om vaker foto's te maken denk ik ;)

Ik zal ook wat foto's maken met bikini en nieuwe beha :)

Als ik weer wat nieuws heb zal ik het weer posten, Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net foto's gemaakt er op gezet :) Ik moet echt een andere manier verzinnen dan met mijn iPhone foto's te maken, slechte kwaliteit waar ik me echt aan erger! Ze zijn in het echt veel mooier en ze lijken nu in bikini op de foto wel ienimienies :wacko: Maar het verschil is al te zien van de voorkant genomen foto's. Ze zijn weer een beetje rechtgetrokken :D ten opzichte van vorige week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis....wat ziet dat er goed uit!!!!!!!!!

Je bikinie staat je ook echt super!!!!!!!

Jou borsten zie ik ook nog veranderen...super mooi en natuurlijk!

Dat heeft ie mooi gedaan he...

Je liteken geneest ook mooi...jee allemaal complimenten :56:

Ben gewoon heel blij voor je!

Bij mij gaat het nu ook mooi worden! Ben zelf er nu ook blij mee!!!

Ze zijn aan het slinken!!! :43: en de vorm veranderd helemaal!

Morgen zal ik ook wat nieuwe foto's maken!

Meis, helemaal TOP!

Je ziet super uit!

Liefs Naat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cloud,

Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

Een beetje laat, maar ben net terug van mijn vakantie uit Kos dus heb je niet eerder kunnen feliciteren.

Wat fijn ook om te horen dat je zo goed bent verzorgd in de Velthuis. Dan weet ik in ieder geval dat ik straks in goede handen ben. :141:

Nog heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.