Ga naar inhoud

Evanja : 27 mei 2010 : Dr. Melis : Rode kruis Ziekenhuis


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Heey meid,

fijn dat het wat beter gaat en dat je lekker uit je eigen bedje kunt komen.

Hoe gaat het verder? Staan ze nog strak? Morgen ben je al 6 dagen PO wat gaat het snel :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 278
  • Created
  • Laatste Reactie

haihai!

het gaat weer een stukje beter. elke dag een beetje!

alleen vandaag kreeg ik opeens meeega jeuk onder mijn rechter borst..dus ik kijken. Ben ik daat 4(!!!) keer gestoken door iets. Wat een rot timing zeg :blink:

Ze staan nog wel strak ja, mijn huidje heeft ook flink moeten oprekken :ph34r: maar ook dat zal wel snel beter gaan hoop ik. Bijna een week p.o. dat gaat inderdaad écht snel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Bloem lekker droog :131:

inderdaad Marisjuh, rotbeesten. Het word zomer en het grootste nadeel vliegt weer rond..insecten :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag 6:

godver de godver mijn douche is kapot en kan pas morgen worden gemaakt. Zou het kwaad kunnen dat ik een dag niet douche? Ik moet dagelijks douchen volgens mijn papiertje..pfff. Rot timing altijd van zulke dingen.

Verder gaat het wel goed, weinig pijn..af en toe een steekje. Ach..hoort erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe , ja dat heb je meestal op de onmogelijkste momenten . Denk wel niet dat je hier iets aan gaat overhouden ;) . Het is toch niet zo dat ze water nodig hebben om te groeien ? 152.gif of wel?? blink.gif ehe ehe

Hoop dat ik morgen eens voor het eerst MAG douchen... Is nu anders een heel evenement! Alles wat er beneden ligt wordt gedouched, en de rest gaat met een washandje.

Hoe doe je dat met je haren? Want dan gaan die armen toch wel boven je schouders??

Moet je trouwens ook een sportbh dragen ? Zoja, welke maat draag je? Vandaag 1tje gehaald , 75c van triumph , verkoopster zei absoluut een C ,B gaat te klein zijn. vind nogthans dat er vooraan aan de tepels nog plaats zat is ... En zie iedereen hier met een nogal strakke bh aan ... Zal toch nog maar een B ke erbij halen denk ik...

Hoop dat je douche snel in orde komt ...

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht vanaf de dag dat ik thuis was (dag 2) al douchen. En haar wassen doe ik voorover gebogen in de wasbak. Gaat goed!

Nou ja, dan morgen maar douchen..hoop dat het niet erg is hehe. Zal wel heerlijk voor jou zijn als je nu pas mag douchen!

Ik draag een sportBH van het ziekenhuis. Die gaan in S,M,L,Xl enz. Géén idee dus op welke cup ik zit. Ik ga ook gewoon de volle 6 weken wachten met het meetlint eromheen. Ik heb een M, en die zit heel strak..moet ook wel!

Succes morgen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robijn,

ik heb in mijn album een foto gezet van mijn bh. Dan kun je die ook zien!

Ik ga nu even wat foto's op mijn laptop zetten nog van gister en die er ook op zetten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evanja, heb je volledige topic gelezen! Ben blij dat je zo snel beter was na de operatie en dat alles goed is verlopen. Ben ook wel benieuwd naar je foto's :blush: Zou ik aub je ww mogen? Binnekort is het mijn beurt en ben nu volop foto's aan het zoeken en aan het vergelijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nogsteeds niet helderziend hehe helaas mag ik er wel bij zeggen :blush: wilde dat ik het wist. Het plan was een grote C cup..en zo gigantisch vind ik ze (nog..) niet. Even afwachten dus..kan echt niet wachten tot ik het weet en kan shoppen. Ik ben nu al gek op mijn nieuwe tweeling :D

baby mijn wachtwoord komt je kant op!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evanja,

Ziet er al goed uit hoor op je nieuwe picjes, denk wel dat het een C-cup wordt hoor, je spier moet nog oprekken en dan komen ze zeker nog meer naar voor. 't Is een mooie tweeling hoor!!! hahaha

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het maakt me eerlijk gezegd geen bal uit welke cup het is of word :D Ik vind ze nu al mooi en die cup is ook alleen maar een maat.

Eentje geneest volgens mij trouwens sneller dan de ander. Die gaat al wat meer zakken zeg maar. Het gaat nu wel stukken beter. Kan nu weer helemaal zelf lekker douchen en afdrogen. Heerlijk! Nog 5 weekjes en dan gelukkig dat harnas uit..lekker shoppeen en de leuke kleren weer aan zonder dat achterlijke ding erbovenuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nu al blij mee haha! (Gelukkig maar :P )

Een hele dikke proficiat met uw nieuwe boobs.

Blijkbaar heb je er niet zoveel last van hé.

Maar denk dat het ook af hangt van persoon tot persoon.

Dit is idd het voornaamste als jij er gelukkig mee bent

Groetjes Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe het verbaasd me dat het voor sommige mensen opeens een competitie is om grotere borsten te hebben dan die ik nu heb. Heb het dan trouwens niet over de forum dames, maar dames in mijn directe omgeving :124: best vreemd. Maar gelukkig ben ik er heel erg blij mee. eerst was ik te bang dat ze te groot zouden worden..toen dacht ik dat ze te klein zouden uitvallen en nu ik in de spiegel kijk kan ik er gelukkig heel blij mee zijn.

Oefff...net moest ik niezen trouwens, wat een rotgevoel haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha er zijn hier op het forum dames met minder cc die grotere resultaten hebben hoor, dus zeg dat niet te snel :ph34r:

Nog 21 dagen en we kunnen ons persoonlijk wedstrijdje houden :1bouncingboobs:

En niks van aantrekken, is gewoon jalousie! Je mag trots zijn dat je iets hebt om jaloers op te zijn :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.