Ga naar inhoud

Evanja : 27 mei 2010 : Dr. Melis : Rode kruis Ziekenhuis


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Al sinds mijn 15e ben ik ontevreden over mijn boobs..of nou ja boobs..er zit niks..dus hoe zal ik ze eens noemand haha. Begin dit jaar heb ik de knoop doorgehakt, ik kreeg het niet uit mijn hoofd: ik ga voor een borstvergroting.

Op 15 april had ik mijn eerste consult bij dokter Melis in het Rode kruis ziekenhuis. Dit voelde meteen goed, dus toen moest ik alleen nog het geld overmaken. Dit liep allemaal even anders, door een verbroken relatie...maar op koninginnedag had ik opeens een meevaller en heb ik het tóch nog kunnen doen dit jaar!

Vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn datum: 27 mei word mijn boobie dag! De wachttijd zou veel langer zijn volgens de afdeling opname, maar blijkbaar viel het mee. Ik was nogal in shock dat ik hoorde dat het over 13 dagen al kon :blush: Ik ben nu al een tikje zenuwachtig!

Het worden trouwens ronde protheses van 350-375 cc (dat gaat hij tijdens de operatie bekijken) onder de borstspier. Hiermee zou ik dan op een volle C moeten uitkomen.

Wauw..ik vind het allemaal nog onwerkelijk hoor! :D Dat zal allemaal wel de week van te voren komen de échte zenuwen. Ik heb alvast de arnica ingeslagen haha!

13 days and counting lady's :1boobs:

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 278
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast jennifer_whatever

Wacht maar tot je jouw mooie langverwachte eindresultaat strakjes ziet Evanja... haha dat wordt pas janken geblazen :102::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik ook wel :D

Pff ik ben vast begonnen met op mijn rug slapeb..of nou ja..poging tot.

Voedingskussen erbij, bed omhoog. Ik kon dus gewoon niet slapen :angry: Ik ben een echte zij slaper en werd dus ook op mijn zij wakker! Dat word nog wat straks. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik ben ook een enorme rugslaper en ik vreesde ook voor wakkere nachten! Maar je bent zo verdomd moe in het begin dat je echt wel slaapt op je rug :) Ik deed een groot kussen onder mijn matras, dat lag lekkerder, en zo lag ik een beetje schuin zittend/liggend. Als ik plat zou liggen zou er teveel druk zijn op mn borst. Het wende heel erg snel!

En sinds een paar nachten slaap ik weer op mn zij! Toch wel echt heerlijk na al die tijd :32:

Komt wel goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn ook van die onzinnige dingen waar ik me nu last minute druk over ga maken :D Misschien nog maar een extra kussen onder het matras dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Evanja, zit nog even te mee te denken over het aantal cc's dat jij gaat krijgen, maar ik denk dat je niet vreemd moet opkijken als je hiermee op een D of zelfs E-cup gaat uitkomen! Ik had echt een AA(A) en ben met 265cc dual plane naar een 70D gegaan (of 75C, maar is iets te wijd). Misschien vind je het helemaal niet erg om groter uit te vallen, maar even ter overdenking ;-)

Wat betreft het rugslapen: lekker veel onder je matras leggen en veel kussens gebruiken. Een beetje een kwestie van uitproberen hoe je dan het lekkerst ligt. Ik moest de eerste nachten meerdere keren m'n bed uit vanwege de pijn in mijn rug. Kon echter wel al vrij snel weer op mijn zij slapen, denk na zo'n 1,5 a 2 weken. Ik ga je volgen!!! (Had ook een consult gehad bij dr. Melis; we hebben hierover volgens mij nog contact gehad).

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd met veeeeel kussens, wat een hel. Vanavond maar met wat minder..heb nog 10 dagen om het uit te proberen.

ik hoop dat het allemaal goed komt..hij zal wel weten wat hij doet toch? Ik lees veel verschillende cc aantallen met veel verschillende resultaten. Las net zelfs iemand die van AA naar een kleine D ging met 450cc.. :| we zullen zien hoe het gaat worden bij mij :D

en zeker Marisjuh, daar hoop ik op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip, dankje!

Vanavond maar eens proberen :D

Ik heb vannacht al iets beter geslapen, dus het went denk ik uiteindelijk ook wel.

Ik begin me nu sterk af te vragen hoe het komt dat de ene dame met 250cc van een AA naar een C gaat..en een ander er 450cc voor nodig heeft. (Of 350 in mijn geval) Weet iemand dat? Moet er niet aan denken om op iets van een E uit te komen, dan ben ik met mijn lengte/figuur echt een vreemde verschijning :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen voor-foto's dan Evanja, misschien kunnen we er dan wat zinnigs over zeggen. Ik moet wel zeggen dat bij mij 3 pc's hetzelfde advies gaven (wat achteraf meeeer dan bleek te kloppen) en dat dr. Melis er behoorlijk boven zat (uiteindelijk 85 - 110cc!!!!). Als ik zijn advies had opgevolgd had ik nu met een E cup of groter gezeten denk ik. Kende je niet meer vrouwen die het bij hem hebben laten doen? Dan kan je misschien vergelijken?

Het begint al lekker op te schieten voor je he?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto's kun je mijn omtrek niet zien :D en ik geloof dat dat en het weefsel wat je wel of niet hebt, waar ze worden geplaatst, plus de rekbaarheid van de huid allemaal meewerkt. Niet echt te zien op foto's ;) En ik moet toegeven dat ik ook nog geen foto's heb gemaakt :blush: ook maar eens doen!

Ik ken geen enkele vrouw die een bv heeft laten doen, dus nee.

Wel heeft 1 meisje me haar foto's laten zien en dat zag er erg mooi uit.

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evanja,klopt wat je zelf al zegt,je bouw,weefsel,huid speelt enorm mee,en ook een stukje hoe je lichama alles plaatst uiteraard.

het is ook erg oneerlijk soms hihi kijk naar mij,wat ik wel niet nodig heb om een beetje borst te hebben,en het is nog niet bijzonder groot,gewoon normale maat wat bij me lichaam past in verhouding,maar sommige hebben dit idd al met een kleine 400cc ofzo

zo zie je maar,dat je je niet blind kan staren op cc,s he

enige wat je kan doen is,je arts duidelijk uitleggenw at je wenst,en vertrouwen erin hebben,en dat niet alleen,een cc meer of minder hahaha maakt toch niet uit :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cc maakt mij geen bal uit, een E cup zou mij alleen zo vreemd staan :D

En last minute iemand die je aan het twijfelen brengt in je eigen topic zet je toch even aan het denken op een niet zo'n leuke manier :ph34r:

Maargoed, je berichtje is geruststellend :P Had inmiddels stiekem mijn arts gebeld, vandaar dat ik dat allemaal zelf al neerzette haha! :blush:

Nog 9 daagjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry dan voor mijn eerlijkheid. Je gaf zelf al aan dat je absoluut niet op een E cup zit te wachten, maar het zou zomaar kunnen.... Al moet ik zeggen dat ik een 'natuurlijke' E cup er denk ik groter uit vind zien dan een 'siliconen' E cup en daar hoor ik vaker dames over, dat het minder groot lijkt met protheses. Het is ook maar een maat he, een getalletje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor, eerlijkheid is goed :D Het zette me alleen aan het denken/twijfelen. Zal wel komen omdat het nu zo dichtbij komt, no big deal! Boob hormonen..zoiets haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eerlijk gezegd had ik best een onsje meer willen hebben hoor haha... maar of het dan nog bij me gepast had?

En twijfels zijn zowiezo heel natuurlijk. Je gaat toch vrijwillig in jezelf laten snijden en dat is altijd heeeel spannend toch?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, heel spannend vind ik. Haha een onsje meer :D

Nou ja ik vertrouw erop dat hij weet wat hij doet..en anders moet ik maar een gewicht op mijn rug tegen het omvallen :152:

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evanja!

Eventjes jou topic gevolgd .

Vind het ook wel interessant om te weten op hoeveel je nu eigenlijk

uiteindelijk gaat uitkomen. Maar denk ook dat dat toch redelijk moeilijk te bepalen is op voorhand . ( hoewel , zoveel kunnen ze er toch niet langs zijn volgens mij hoor)

Wel denk ik dat je toch nooit groter kan uitvallen dan wat je hebt gepast van prothesen toch ??? blink.gif

Ik dacht eerder kleiner...

En als dat je aanstond is dat toch helemaal oke , niet?

Maak je geen zorgen meid wink.gif

Ik zou nog even passen voor ze eraan beginnen en dan zie je nog eens of het wel goed zit of niet .

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robijn!

ik ben zelf ook érg benieuwd..pff het komt zo dichtbij nu :D

Voor jou natuurlijk ook! Weet jij al hoelaat je moet? Ik hoor dat pas de dag ervoor :ph34r:

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , ik moet om 11u00 daar zijn .

Valt nog mee he .

Hopelijk wijzigd zich dat niet teveel ( of het moet vroeger zijn 2.gif )

En je weet ook niet voormiddag of namiddag ?

hopelijk zo vroeg mogelijk zeker ?!

Het rugliggen al onder de knie ?? :P

liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.