Ga naar inhoud

Evanja : 27 mei 2010 : Dr. Melis : Rode kruis Ziekenhuis


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

nee plakken heb ik meerdere ervaringen mee met littekentjes hier en daar,en word juist mooi,mits het goed en met beleid gedaan word :rolleyes: (denk je trouwens dat dat lange tijd open blijven en gaan steeds,mooier word?)en over de bacterien maar te zwijgen die erin kunnen steeds.is niet goed

ja ik snap je zorgen wel,is ook niet bedoeling hoor na zo lange tijd dat het open blijft gaan :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 278
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou even langsgeweest dus. De dokter die ernaar keek (mijne was op vakantie) die vond het bizar dat het niet wilde helen en die deed wat de vorige dokter 3 weken geleden al had moeten doen. Hij heeft me antibiotica zalf en betadinezalf met pleisters voorgeschreven en zegt dat als het over 2 weken nog niet dicht is ik langs moet komen. Hij vond het vreemd dat ik dit 3 weken geleden niet had meegekregen van dokter Staudt. Het was verder niet ontstoken en het zag er (buiten dat gaatje om dan) goed uit allemaal.

Wel moet ik mijn harnass weer aan tot het dicht is...pfffff

nou..nóg maar wat geduld opbrengen, niet zwemmen én mijn inschrijving bij de sportschool..helaas pindakaas..ik moet nog een week wachten met sporten in welke vorm dan ook. Dus pasje in the pocket maar mag nog niet heen :(

Gedoe!

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dagt je nu enigzins wel serieus bent genomen,om het maar ff zo te zeggen.

hopen dat het nu echt maar eens snel dicht gaat en vooral,dicht blijft!

betadinezalf heb ik zelf persoonlijk slechte ervaring mee,je wondje/gaatje word er week van en blijft dan open gaan,mijn ervaring he,ben benieuwd wat het bij jou doet.

en hopenlijk kan je nu eens snel gaan sporten en zwemmen he :)

sterkte ermee en hopen op goed nieuws over een paar dagen/week

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff nou ik hoop ook dat het nou eens klaar is :P

Ik heb trouwens 1 tepel die voor de helft "werkt". die word zeg maar aan 1 helft hard en de andere helft ervan blijft zacht :ph34r: Hadden jullie dit ook? Die andere tepel doet wel alweer volledig normaal zeg maar.

En ik heb spierpijn in 1 borst bij de aanhechting van de spier. Had gehoopt dat dat wel mee zou vallen na zo'n tijd, maar kwam een paar dagen geleden ineend opzetten (niks vreemds gedaan trouwens)

Iemand deze dingen ook gehad?

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evanja ,

Wat een vervelend gaatje, begrijp je frustratie .

Die spierpijn is misschien het zetten van de prothese nog , ik begrijp dat dit op deze tijd nog steeds kan ,niet?

Had daar een week geleden last van maar dan als ik lag , ook meer aan 1 kant .

Ik gebruik regelmatig het kruidenboek van Maria Treben ( ik vind dat persoonlijk een beetje een wonderboek)

Ik heb hier een kruidenmengsel recept van haar dat super werkt , weet niet of je al hebt gehoord van zweedse kruiden , recept is: Het kleine zweedse bitter . Kan je gewoon in een kruidenwinkel kopen klaargemaakt.

Een ervaring van iemand die een operatiewonde had die niet wilde dichtgroeien na 3 JAAR, en die na een flinke slok uit de fles zweedse kruiden , de wonde na 1 nacht dicht was...18.gif

Nu het goedje (heb het zelf in huis, wel eigenlijk nog niet ingenomen nu na de bv ? Ga ik nu ook doen nu ik er aan denk ) , is niet zo lekker natuurlijk ,mag je aanlengen met water maar is misschien wel het proberen waard . Is puur op basis van kruiden dus kwaad kan het niet .

Moest het jou interresseren he , ik dacht er net aan , je moest er maar eens mee geholpen zijn he... :)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey robijn!

wat een goede/leuke tip. Ik ga meteen eens kijken naar dit mengsel. Al gaat het (denk ik) al wel iets beter nu. Er zat vandaag geen bloed in het pleistertje. Maarja..nog niet te hard juichen haha!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ging gesteren een sportbh top halen. Het harnass zat veel te strak (de striemen stonden erin)

Ik naar de sport winkel, passen passen passen. uiteindelijk een hele leuke gevonden, die goed zat en ook echt zat zoals zo een top zou moeten zitten volgens de winkel mevrouw.

Ik blij naar huis. Lees ik later op het logo: deze top is het beste geschikt voor een C cup.

Nou schiet mij maar lek haha! Want met gwone lingerie pas ik dat helemaal niet. Wat een raar systeem zeg die maten allemaal. Maargoed, een leuke sport top in the pocket! En nog in de maat die ik bij de chirurg besteld had ook haha!

Zo even douchen en kijken hoe het met het wondje is.

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai moontje,

nee ik moet het wondje spoelen 1 keer per dag voor ik de zalf erop doe. Beetje nasty om dat niet te doen lijkt me. maar vaker dan 1 keer per dag kort schoonspoelen mag ook niet, anders word het week/open. Het gaat al wel beter met het gaatje. Geen bloed meer..maar dat was vorige keer ook..dus nog even niet juichen haha.

jij ook fijn weekend!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor het eerst weer naar de sportschool geweest: eindelijk!

Lekker cardio gedaan..nog maar even geen gerichte spier oefeningen voor de zekerheid. maar was wel even lekker zeg!

En het bleef dicht..so far soo good zullen we maar zeggen.

morgen gaat mijn zus voor haar BVK! Zit helemaal met haar mee te zenuwen haha.

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het lijkt erop da het gaatje dan eindelijk echt dicht is. Ik heb gesport en motor gereden inmiddels en er was niks aan de hand. Van de week als het weer het toelaat dus eindelijk zwemmen op mijn strandje :101:

Met mijn zus is het gisteren goed gegaan! Nu het resultaat afwachten.

ik vroeg me trouwens nog af. Na hoeveel weken p.o. kun je de hele dag zonder bh lopen zonder dat het kwaad kan?

En wanneer kun je helemaal zonder bh slapen?

ennn kunnen de prothesen na 9 weken nog verplaatsen omdat je geen bh draagt? Zag gister echt lelijke plaatjes..dus dat wil ik niet hehe

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat fijn meid!

Nou maar hopen op lekker weer en jij kan leker pronken met je boobies! :3:

Wat fijn dat alles is goed gegaan met je zus is ze al weer thuis?

Ik denk dat je na 6 weken gewoon dag en nacht geen sportbh meer aan hoeft. Overdag een normale bh en snachts niks? Weet het niet zeker meid dus wacht even meer reacties af :D

Heel veel plezier met je boobies hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zus is weer thuis ja!

Hmm mijn gaatje is dicht, mar nu is er weer iets anders (moet ik hier nu haha of boehoe typen :D)

Vandaag kneep ik eens zacht in mijn borst om te voelen hoe zacht die was en ik kreeg me toch een steek in mijn tepel. Wat is dit nu weer.

Nou ja..maar even geen geknijp in mijn en kijken of het over gaat haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat super te lezen dat je gaatje eindelijk eens dicht blijft,en dat je heerlijk weer eens op de moter gezeten hebt,heeft je vast weer eens goed gedaan :136:

na de 6weken mag je sportbh achterin de kast smijten,en dan hoef je dus ook snachtds geen bh meer aan.

ik mocht zelfs na 2weken al snachtds zonder bh,heerlijk!

die steken in je tepel horen er allemaal bij hoor,kan je wel tot een jaar lang met pech,last van hebben :153:

geen zorgen,het gaat gewoon prima dus met jou en je boobs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik had net echt een prachtig momentje.

Ik zat op een buiten festival en iemand kwam op het onderwerp borsten. Iemand had die niet en kon er toch niks aan doen? Daar zei iemand op: jawel hoor!

Waarop die gozer tegen mij zegt: Ach..nou..ik vind fake boobs maar niks hoor..echte zien er veel mooier uit. Jouwe zijn tpch ook sexy!!

Dus ik: wel he? Ze zijn alleen wel nep :P

Die kop! Heerlijk hahaha

en ik had vandaag voor het eerst (weer) een BH aan en ik vond het niet lekker zitten. Zonder loopt veel lekkerder rond..maar dat is zeker niet goed voor prothesen (onder de spier..als dat uitmaakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evanja,

Tja, zou denken als je ze voor de spier hebt en een behoorlijk aantal cc, dat je beter niet zonder bh kunt rondlopen, maar bij achter de spier, denk ik dat het minder kwaad kan om bijvoorbeeld thuis in pyama zonder te lopen. Maar als je buitenshuis gaat, zou ik toch ook wel een bh aandoen, je gaat toch sneller lopen, rekken, tillen, fietsen en dergelijke.

En als een gewone bh nog niet echt lekker zit nu, zou ik gewoon nog wat langer die verfoeide sportbh verderdragen tot het wel lekker zit. :106:

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Heerlijk verhaaltje hierboven trouwens, whahahaha, zou dat gezicht wel eens willen zien hebben! :154:

Liefs, :54:

PS: bij twijfel kun je ook nog steeds raad aan je pc vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.