Ga naar inhoud

Hoeveel cc?


Gast Dusty

Aanbevolen berichten

Hoi daar,

Tot nu toe heb ik 3 consults gehad bij 3 pc's. Ze hadden alledrie een ander idee over het aantal cc's wat uiteindelijk ingebracht gaat worden bij mijn bv.

Ik ben 1.65 m. en weeg 48 kilo. De dokters hadden ideeën tussen de 185 en 280 cc.

Nu snap ik dat jullie absoluut niets kunnen zeggen over hoeveel cc ik moet pakken (als jullie daar wel een idee over hebben: zeg het alsjeblieft!), maar wel vraag ik me af waar jullie je keuze op baseerden over het aantal cc?

Gingen jullie vrij hoog zitten, zodat je je borsten na de bv in ieder geval niet te klein zou vinden? Namen jullie juist een lager aantal cc zodat je naderhand geen prammen over zou houden? Of gingen jullie blindelings af op het voorstel van de pc?

Ik ben heel benieuwd! Wel heb ik al een B-sizer aangeschaft (van die zakjes die je kunt vullen met water om te schatten hoeveel je wil), maar eigenlijk word ik er niet veel wijzer van.

Dus... Als jullie je ervaringen met mij willen delen: graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dusty

ik weet niet op welke maat je zit en op wleke maat je wil komen maar als het goed is heb je gepast van die kipfiletjes gepast bij de pc

en daar kun je dan zelf kijken welke maat je het mooiste bij jou vind staan en ik zou wel voor de wat groter gaan want lees vaak dat ze ze toch te klein vinden of toch net een maatje groter hadden gewild

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik blindelings vertrouwd op de pc maar ben maar op één consult gegaan .

Had dus ook schrik om verschillende meningen te horen want daar wordt je soms meer verward dan wijzer van ...

Ik heb gekregen wat ik gevraagd heb : natuurlijk ogende borsten in verhouding met me'n lichaam .

Een grote C zou mooi bij me passen zei hij en raadde 335cc aan wat ik aanvankelijk wel veel vond maar nu ben ik blij dat advies gevolgt te hebben .

Wanneer je een smalle omtrek hebt heb je minder cc nodig om op eenzelfde cupgrootte uit te komen .

Welke maat heb je nu en welke wil je dan ? Wat heb je tegen de pc gezegt wat je wou hebben ? Daarmee bedoel ik ook qua vorm enzo . Als je zoals in je bericht aangaf 'geen prammen te willen overhouden' ook tegen de pc zei dan zal de éne daar wat voorzichtiger in zijn dan de andere en dus minder cc aanraden .

Cliché van dit forum : idd groter nemen want grootte went snel . Vond de mijne eigelijk wat groot het eerste half jaar maar nu wil ik niet minder meer :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

denk ook dat je gewoon die filetkes moet passen en kijken / voelen waar je je het beste mee vind. Hangt er vooral vanaf wat jezelf graag wilt , wat je belangrijk vind .

Ik wil bijvoorbeeld niet te klein , eenC-ke maar vind het belangrijk dat het nog natuurlijk oogt.

Dus dan ben ik al wat beperkter van wat er kan bij mij . Heb maar een heel klein A-ke en ben nogal smal.

Je moet maar eens blijven passen met allerlei kledingstukken erover en vraag eens de mening van de mensen rondom je . probeer een paar dagenlang grote en een paar dagen wat kleinere. Ergens gaat toch je voorkeur naartoe.

Tegen mij zeiden ze allemaal als je twijfelt moet je de grootste keizen 131.gif . En denk ook wel dat ze gelijk hebben .

Alvast heel veel succes!! 116.gif

Groetjes Robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gepast en kwam zo in overleg met de arts op het aantal cc.

Ik zou zelf niet snel onder de 200 cc nemen. Ik weet niet wat jij natuurlijk wil, maar heb wel es gelezen dat het boven de 200cc een cup vooruit ging. Ik zou zelf geen groot bedrag neerleggen voor een beetje meer.

Ik ging niet bewust op meer cc's zitten. De arts zei dat dit natuurlijk zou staan bij mij en daarom heb ik het gedaan (eigenlijk dus toch op het advies van hem afgegaan :P ) maar achteraf had ik het toch wel graag wat groter gewild, ik ben aan de maat gewend en vind het verschil niet heel veel (is het wel, maar ik merk het zelf eigenlijk bijna niet meer).

Ik zou gewoon doen wat goed voelt en bij welke arts je een goed gevoel hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties :)

Ik denk dat ik nog even regelmatig "de kipfiletjes" blijf passen en volgende week heb ik nog een consult bij een pc waar ik tot nu toe veel vertrouwen in heb, dus ik zal ook zijn ongezouten mening vragen ;)

Pfoeh, toch moeilijk, al die keuzes die komen kijken bij een bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dusty

jee wat moeilijk he meid,er komt zo veel op je af ineens,terwijl het op afstand allemaal makkelijk lijkt.

je bent in elk geval wel goed bezig,door naar 3 artsen te gaan,maar goed,vergelijken gaat in jou geval niet op,vergelijken en beslissen doen de meeste,maar ja,zoals nu in jou situatie kan het ook juist nog moeilijker wezen.

ik zou zeggen,vul toch zakjes,in die 3of 4 maten die er tussen liggen,maak er foto,s van,en leg die allen naast elkaar,kijk wat je het beste oogt,en waar je je blij bij voelt,ga op je gevoel af,en kijk niet alleen naar het aantal cc,s

vergelijk ook de zorg en alles eromheen wat betreft de arts/kliniek,ook niet ombelangrijk.

welke arts/kliniek bevalt het je beste

welke kliniek heeft de beste nazorg en voorzorg

prijzen,soort prothesen(merk) ga gewoon alles even na wat je het beste lijkt,

en een vertouwen in je arts,moet je wel voor open staan ook,ook belangrijk,als je hem of de kliniek niet geheel vertrouwt,zoek dan maar een ander hoor

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf voor het meeste aantal CCs gegaan,ik was heel eerlijk erin: ik wil volle borsten en een decolete,niets minder.

En ik vertrouwde hem 100%, alles werd wel goed uitgelegd,achteraf had ik wat meer dingen verteld willen hebben over het hele dual plane verhaal ,maar goed,das achteraf praten.

Ik wilde absoluut niet te weinig CCs,dat zou je bij mij niet gezien hebben,en moest ik zkr weer onder het mes,en dat wilde ik beslist niet.

het is een moeilijke kwestie he,je weet helemaal niet hoe t uiteindelijke resultaat wordt en dat is best eng dan.Had ik ook,maar ja,ik dacht ook,beter iets te veel dan iets te weinig.

Maar ja zo heeft ieder zn eigen dingetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Dusty,

Ik moest kiezen tussen 350 en 375, op zich niet zo'n groot verschil maar toch is het moeilijk! Per dag veranderde mijn voorkeur en mijn beslissing, echt irritant! Uiteindelijk ben ik blij dat ik geluisterd heb naar meiden die zeiden dat het erg snel went en je achteraf niet moet denken: goh, had ik ze nou toch maar groter genomen. Als je het doet, doe het dan meteen goed! :D

Succes hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal cc zegt denk ik heel weinig over de uiteindelijke cup-maat. Wilde uitkomen op een volle C, had voorheen cup A. De arts heeft er 280 cc ingedaan, vond dat wat weinig klinken, maar ben uitgekomen op een 70D en vaak zelfs 70E!

Als ik er aan denk dat een andere arts me 370 cc had geadviseerd, vraag ik me echt af op wat voor cupmaat ik zou zijn uitgekomen! Denk dat dat toch wel groot zou zijn geweest en niet meer natuurlijk...

Kan niet zeggen dat ik er nu problemen mee heb hoor, want had ze echt niet kleiner willen hebben. En dat terwijl ik voor de operatie uit wilde komen op een C cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier foto's die ik vandaag gemaakt heb met de zakjes (B-sizer).

Mag ik jullie mening vragen over wat jullie het beste bij me vinden passen? :)

(Ik hoop dat de foto's zichtbaar zijn, ben een leek op dat gebied..)

B-sizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook vertrouwen in mijn pc.

Heb hem verteld dat ik op een C wilde uitkomen.

Ik had een heeeele slappe B, en zit nu op een heeeele mooie (80)C!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier foto's die ik vandaag gemaakt heb met de zakjes (B-sizer).

Mag ik jullie mening vragen over wat jullie het beste bij me vinden passen? :)

(Ik hoop dat de foto's zichtbaar zijn, ben een leek op dat gebied..)

B-sizer

Hoi hoi, ik heb de B-sizer gekregen bij een consult aan dr. Vermeylen.

Maar op internet is ie ook te verkrijgen:

http://www.b-sizer.be/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dusty

het zijn flinke verschillen hoor,jee lastig hahahaha

wat heb je zelf in gedachten eigenlijk?

wat mij is opgevallen,bij mezelf dan he,ik mocht ook passen,wel met een pasprothesen dan,en ik dacht jee wat een boobs zeg,tot het erin zat,en slonk,hield echt maar de helft over,moet er wel bijzeggen,ik had dual plane,dan verdwijnt er ook nog is wat.maar ik vind het passen,groter lijken dan de werkelijkheid erna.(al ben ik een gevalletje apart ook) :141:

dus je moet echt goed nadenken en kijken wat je gevoel aangeeft,wat vind je zelf mooi?

ik ging zelf persoonlijk voor de 280,maar goed,vraag mij zulke dingen ook maar niet,want ben een grote(re) borstenfan :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie eerlijke meningen. Zelf ben ik bang dat 280 cc iets te groot zal zijn omdat ik best tenger en klein ben, maar ik denk wel dat ik in ieder geval 230 cc wil, zo niet misschien toch 280 cc "just in case".

't Was wel leuk om die B-sizer aan te hebben, net alsof ik al écht borsten had ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je maten komen heel erg overeen met mijn maten.Ik ben zelf 1,67 m lang, weeg 48 kg en heb maat 32/34. Ik heb een B cup en hoop naar een kleine D te gaan. Ik was zelf ook onzeker over het aantal CC. (Mij werd 265 CC aangeraden.) Het zal er toch wel mee te maken hebben dat we een slanke bouw hebben. Ik ga zelf nog een keer op consult om er helemaal zeker van te zijn. Ze gaan me foto's laten zien van meisje van mijn postuur in combinatie met verschillende CC's. Toch denk ik dat ik niet verder van 280 zou gaan. Als je klein en slank bent, ziet het er sneller onnatuurlijk uit. Ik had bij het passen eerste te grote pasprotheese in... dat zag er bij mij gewoon echt niet uit.

Maar ik begrijp je onzekerheid...(maar al te goed, want ik heb dat zelf ook.)

Veel suc-6 bij het maken van je keuze!

Groetjes nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

hey, ik heb een vraagje: die 'cc' is dat gelijk als gram of cl of zo?

Dr verpaele raadde mij aan om thuis eens zakjes rijst of zo in een bh te steken en zo een te kijken welke maat ik het mooiste

vond maar ik zie op geen enkele maatbeker cc staan. En dus weet ik ook niet of ik wel met de juiste maatjes rondloop..x!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.