Ga naar inhoud

Nieuwsgierig; hoe hebben jullie je borstvergroting gefinancierd en hoelang hebben jullie er over gedaan?


Aanbevolen berichten

Vroeg mij zomaar eens af, hoe hebben jullie je borstvergroting betaald? Helemaal zelf? Je partner? Met hulp? Heb je er keihard voor moeten werken of was het zo rond? Hoelang hebben jullie er voor moeten sparen als dit t geval was?

Ik heb het verwijderen van de borstprothes op grond van medische indicatie vergoed gekregen; de overige 1390 heeft ml voor mij betaald vanuit z'n loon na het eerste consult. Mijn eerste bv voor zijn tijd heb ik zelf betaald en heb ik dik 1.5 jaar voor gespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jaren elk klein beetje geld wat ik met mijn bijbaantje kreeg naast mijn studie opzij gezet. Ik kreeg de afgelopen jaren constant financiële tegenslagen, als ik op de helft zat...kwam er weer een gigantische rekening door mijn ex.

Ik heb 4 maanden geld bijgeleend voor mijn studie, omdat ik er zo wanhopig van werd.

Uiteindelijk zou ik het geld dan door werken het eind van het jaar rond hebben, tot ik van mijn baantje 800 euro belasting terug kreeg en het bedrag opeens rond had.

Ik heb echt wel keihard gewerkt van het trieste baantje wat ik had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja iets wat ik al 10 jaar wil. Er gaat echt een droom in vervulling. Dankje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb belasting dienst tieten :)

en er ook gewoon voor gewerkt. dat schoot minder snel op, aangezien ik naast mijn werk ook weer aan een opleiding ben begonnen en dus minder ben gaan werken.

dan was de belastingdienst teruggave een leuk extra bedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sparen dat heb ik er niet bewust voor gedaan. We hebben altijd wel goed gespaard en ons 1e huis goed verkocht. Daarom hadden we het geld wel op een rekening staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder betaald de helft. En de andere helft heb ik zelf voor gespaard. Onder andere door energieleverancier haha. Ik heb het maandbedrag hoger gezet zodat ik 1x per jaar geld terug krijg. Was toch een flink bedrag dus zo schoot het lekker op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast mijn studie bijbaantjes gehad en heel veel gewerkt. Heb echt heel zuinig geleefd het laatste jaar zodat ik ervoor kon sparen. Vriendlief heeft ook een rooike bijgelegd, super lief. Anders was ik nu nog aan het sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bedrag van mijn BV had ik van mijn spaarrekening gehaald. Toen ik de vorm toch raar ging vinden stelde een pc mij een tepelverhoging voor. Dat bedrag had ik gelukkig nog wel. Maar het werd er niet mooier op, integendeel. De explantatie met lift had ik niet voorzien. Dat bedrag had ik voor een deel op mijn spaarrekening staan, maar een groot deel heb ik er nog bij moeten schrapen. Dus ik heb heel zuinig geleefd. Nu ben ik bezig met tatoeage om de littekens te camoufleren.

Bij elkaar hebben mijn tietjes heel wat gekost....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om te lezen hoe iedereen er zn best voor heeft gedaan!

Mijn partner en ik hebben het in vijf maanden bij elkaar gespaard. Was een grote hap, omdat we na drie maanden sparen opeens te horen kregen dat ik ook gelift moest worden om het gewenste resultaat te halen, toen moest er ineens nog 2000 euro extra bij!

Heb 200 euro van mn ouders gekregen en 200 euro van mijn oudtante! Verder kregen we natuurlijk vakantiegeld en toen hebben we het op het nippertje gered voor de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder betaald de helft. En de andere helft heb ik zelf voor gespaard. Onder andere door energieleverancier haha. Ik heb het maandbedrag hoger gezet zodat ik 1x per jaar geld terug krijg. Was toch een flink bedrag dus zo schoot het lekker op.

Deze vind ik echt super en ook erg grappig :P

Gewoon je maandbedrag omhoog zetten, zodat je aan het einde van het jaar wat terug krijgt!! Hoe verzin je het!! :45:

Maar wel echt heel slim, als je weet dat je het anders niet bij elkaar krijgt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vind ik echt super en ook erg grappig :P

Gewoon je maandbedrag omhoog zetten, zodat je aan het einde van het jaar wat terug krijgt!! Hoe verzin je het!! :45:

Maar wel echt heel slim, als je weet dat je het anders niet bij elkaar krijgt hihi

bij mij zou zelfs dat ni werken want ik verbruik van alles teveel :P dit jaar kon ik de helft van m'n vakantie bij betalen hahaha
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb belasting dienst tieten :)

Lol. Ik ook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs

Mijn man heeft ze voor me voorgeschoten van de erfenis van zijn moeder.

Ik betaal hem beetje bij beetje af. Niet perse een vast bedrag per maand. Maar gewoon als ik wat over houd elke maand iets, of als ik van de belasting terug krijg en dergelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb naast mijn gewone spaarrekening een extra spaarrekening voor mijn boobies geopend. Na bijna 3 jaar stond er eindelijk genoeg geld op! Had er in de tussentijd wel 1 keer 800 euro vanaf gehaald omdat ik nieuwe bank had gekocht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.