Ga naar inhoud

Nieuwsgierig; hoe hebben jullie je borstvergroting gefinancierd en hoelang hebben jullie er over gedaan?


Aanbevolen berichten

Ik was van plan om alles zelf te betalen tot mijn ouders zeiden dat zij het gingen betalen, zonder discussie mogelijk :) Ze hebben liever dat ik mijn spaargeld gebruik om op reis te gaan en voor later als ik afgestudeerd ben. Ik ben ze hier echt wel super dankbaar voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vind ik echt super en ook erg grappig :P

Gewoon je maandbedrag omhoog zetten, zodat je aan het einde van het jaar wat terug krijgt!! Hoe verzin je het!! :45:

Maar wel echt heel slim, als je weet dat je het anders niet bij elkaar krijgt hihi

Ja hahaha. Het is eigenlijk ontstaan toen we gingen verhuizen. We gingen groter wonen en wisten niet hoeveel we zouden verbruiken. Vorige bewoners hadden belachelijk hoge rekening elke maand. Hoe? Geen idee? Maar na een jaar kregen we dus paar honderd euro terug. En dat vond ik wel een handig spaarpotje. Ipv dat je elke maand een paar tientjes apart legt, gaat het bij ons daar naar toe. Je kan er niet aanzitten dus je spaart gegarandeerd. En ik heb een hekel aan onverwachte hoge rekeningen dus wil voorkomen dat ik terug moet betalen en krijg liever terug. Op deze manier dus altijd terug en hoeveel is dan een leuke verrassing ;-) Voor de rest wel extra's apart gelegt en zo verder gespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik "spaar" ook op dezelfde manier als jou Jevana! Dit word het eerste jaar. Ben benieuwd!

Haha wat leuk! Ben ik gelukkig toch niet de enige ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol. Ik ook!!

Ik heb 'spaarloontieten' :D Stond nog een bedrag van 4000 euro op een spaarloonrekening. De regeling is al een poosje afgeschaft, maar het geld stond er nog, niets te doen. Kon ik het mooi voor mijn BV gebruiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar niet op vakantie :P

en ik had nog wat spaargeld over na mn studie (lening bij de ib groep :P ).

klinkt heel slecht maargoed ik heb nu een goede baan dus nooit geldproblemen gehad en de lening netjes afbetaald. het was vlak na mn studie gewoon de ideale periode om het te doen want ik had geen verplichtingen (studie was klaar en nog geen werk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.