Ga naar inhoud

mening over de borsten


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zie hier heel wat boobs voorbij gaan ik moet zeggen dat ik er soms echt tussen zie zitten dat ik denk ik ben blij dat dat niet de mijne zijn.

Ik vind het dan ook desondanks dat ik het soms afschuwelijk vind niet netjes om dat te zeggen. Hoe doen jullie dat want ik denk dat ook jullie ze van de 1 wel mooi vinden en van de andere weer niet. geen reactie of toch maar zeggen dat je het mooi vind. :excl::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik nog niet echt borsten gezien die ik niet mooi vind :blush:

Iedere borst is natuurlijk anders maar eerlijk gezegd zou ik zeggen dat ze dan toch mooi zijn :blush:

Wil de ander zeker niet kwetsen, gelukkig nog niet meegemaakt!

Ben benieuwd hoe anderen dat doen...

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf kei eerlijk,als ik het niet mooi vind,kan ik het niet over me hart halen om te zeggen,ik vind het mooi.ik zou het wel subtiel overbrengen,om de ander niet te kwetsen,zelf hoop ik ook altijd dat een ander eerlijk is,en respecteer het dan ook als ze zeggen het is te groot of niet mooi,oke even goede vrienden,heb dat liever,dan dat men zegt,ooh wat mooi en ze menen het niet,wat koop je daarvoor.

ik ben eerlijk,en hoop eerlijkheid terug.

greeetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Ik ben zelf ook heel eerlijk en probeer dat idd hoe moontje zegt ''subtiel te brengen'' Het laatste wat je wilt is iemand kwetsen... Maar ja wat is kwetsen? Elke smaak is nu eenmaal anders...

Zeg nu wel eerlijk als ik ze nog te gespannen vind, te groot, te klein, nog te vierkant...

Daarbij is de grote een kwestie van smaak en mag je daar best eerlijk over zijn... Stel je voor, adden we allemaal dezelfde borsten door vergrotingen en verkleiningen...

En als iemand net po is mag je toch ook eerlijk zijn over de vorm of de zwellingen? Mij stelde dat juist gerust toen meiden met ervaring mij vertelde dat ze nog vierkant waren en gezwollen, maar dat dat normaal was en helemaal goed komt en mooi wordt hoor...

Denk gewoonweg dat eerlijkheid het meest gewaardeerd word... Door mij tenminste wel!!!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het niet zeggen, kan het niet over men hart halen.

Uiteindelijk wat haalt het uit om te zeggen hmm vind ze niet mooi, als de persoon ze zelf mooi vind kan ik geen meerwaarde aan koppelen om de borsten in een negatiever daglicht te plaatsen.

en inderdaad kwestie van smaak, dus hoef ik geen onzekerheid te geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me aan bij lesilla,

Van te voren weet je niet hoe iemand anders met ''kritiek omgaat''

Zou zelf onzeker worden als iemand vlak na mn operatie zegt, ze zijn wel heel gezwollen.. :blush:

Ligt eraan hoe het moment is :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt idd wel als iemand net een bv heeft gehad zijn ze nog niet hoe ze moeten zijn en moet je daar even doorheen kijken. Ik zie er soms ook zijn al een paar jaar verder en dan denk ik echt omg. Maar eerlijk zijn ben ik normaal wel maar ik wil ook niemand kwetsen maar ja zijn er ook wel die die van mij niet mooi vinden terwijl ik er wel blij mee ben. Sommige vinden ze te groot of te rond. Tegen mij zouden ze dat wel kunnen zeggen or als ze ze niet mooi vinden.Tot nu toe heb ik alleen tegen mensen waarvan ik het echt mooi vind gezegd dat ze mooi zijn.

Dus voor de gene die een reactie van mij hebben gehad ik MEEN HET!!! :):1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met Moontje eens! Ik zal gewoon eerlijk zijn, wel op een bepalde manier het wel dan overbrengen, om die persoon dan niet te kwetsen...en daty is idd een kwestie van smaak.Ene zzegt oprect dat het mooi is, omdat ie het ook echt mooi vindt, de andere zou het misschien helemaal niet mooi vinden...maar dat ook niet durven te zeggen. Kijk als die persoon het zelf ook aangeeft,dat het niet helemaal dat is geworden,wat ie verwacht had en zei zelf dat het niet het gewenste resultaat is en hij (die persoon zelf dan) het zelf niet mooi vindt, dan kwets je hem toch ook niet... Maar wat ook looontje zei, als je net PO bent en andere zeggen, nog te vierkant/te gezwollen/ zitten nog te hoog (had ik tegen haar ook gezegd hoor hihi) en dat het nog gaat veranderen...dat is natuurlijk wat anders. Zo kan je mensen ook geruststellen :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo maar wat foto's aan het bekijken vind en ik vind ze niet mooi, ga ik geen moeite nemen om te zeggen dat ik ze niet mooi vind. Weet niet wat voor waarde iemand daaraan zou moeten hechten...

Maar als iemand me echt expliciet vraagt wat ik ervan vind, dan ben ik wel eerlijk maar breng het wel subtiel. Het laatste dat ik wil, is iemand kwetsen namelijk.

Moet eerlijk zeggen dat ik de meeste borsten wel ok vind. Mensen plaatsen alleen vaak maar foto's van de eerste weken en dan zijn ze vaak gewoon nog niet zo mooi. Na een paar maanden zijn ze hier niet meer actief en dan zie je ook niet wat het uiteindelijk geworden is, vaak wel veel mooier uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evanja

Ik heb nog geen borsten gezien die ik niet mooi vond, maar als ik die zou zien dan zou ik het subtiel overbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog niet borsten gezien waarvna ik denk 'wow lelijk!'. Maar wel borsten waarvan ik dacht 'ik ben blij dat het de mijne niet zijn'. Maar dat is meer een kwestie van smaak. Dan nog reageer ik niet daarmee, want de verandering zelf van de borsten zijn vaak wel mooier.. van kleiner naar groter en dat zou ik dan ook zeggen. Ik vind de meeste boobs wel echt mooi(er) geworden. En zitten zeker ook wel wat bij waarvan ik denk 'moooooi!!'

Volgens mij heb ik ook wel es gereageerd met 'ze zijn nog wel wat bol/gezwollen' maar dat lijkt me eigenlijk niet iets geks? Want in 't begin hangen ze toch ook net onder je kin en heb je 2 harde stenen in je sportbh :4: Volgens mij weten we allemaal wel dat ze in 't begin er anders uit zien als hoe ze uiteindelijk worden. Na een tijdje gaan ze hangen en worden ze zacht.

Normaal hou ik ook van eerlijkheid, dan kan ik het wel waarderen als iemand zegt 'ik vind het niet mooi' maar weet je, dat gaat meer op voor een broek of schoenen hahha. Ik was zo onzeker over mijn borsten dat ik niet weet of ik het zou kunnen hebben als iemand zegt 'ik vind ze echt spuuglelijk'. :blush: IEmand heeft wel eens gezegd dat ze het mooi geworden vond, maar het zelf groter zou willen. Dat snap ik. Ik wou 'normale' borsten, dus begrijp dat mensen het goed gelukt vinden maar toch nog klein? Nja, ik heb een D en vind 't ergens wel meevallen maar begrijp het wel. De 1 houdt van grote en de ander niet.

@Bloodelf, heb je uiteindelijk nog wel gereageerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed topic dit, want daar 'worstelde' ik ook al een paar keer mee.

Ik ben eerlijk gezegd (haha!) niet helemaal eerlijk als ik borsten echt niet mooi vind. Heb het nog niet vaak gezien, maar er zitten we heel soms foto's bij die ik niet zo mooi vind. Maar meestal is het dan wel een verbetering; de voor-situatie maakt natuurlijk ook heel veel uit!

Ik ben wel eerlijk als ik het wel echt heel erg mooi vind. Dan reageer ik ook echt enthousiast!!! :1bouncingboobs: . Als ik het minder mooi vindt dan zit ik dus in dubio; de ene keer reageer ik helemaal niet (beetje lomp vindt ik dat zelf, maar soms is dat ook gewoon omdat ik het 'druk' heb op de pc en vergeet te reageren nadat ik gekeken heb :unsure: ). Soms reageer ik matig enthousiast, meer voor de vorm, en soms ontwijk ik mijn persoonlijke mening in de reactie. Maar wat jullie ook zeggen; vaak is het nog niet mooi omdat het te kort geleden is. Ik ben dan wel echt benieuwd naar hoe het er over 3 maanden uitziet!

Zelf zou ik het ook lastig vinden als ik negatieve reactie's krijg. Reactie's over de vorm enzo ivm zwelligen vindt ik niet erg, als er maar bij gezegd wordt dat het 'wel goed komt'. Maar als iemand zou zeggen: "ik vindt ze echt veel te groot; wat heb jij een Pamela borsten :1boobs: !" dan zou ik echt in janken kunnen uitbarsten :mellow: . Iedereen heeft zo zijn onzekerheid en als je daar precies iets negatiefs over zegt dan kan dat best moeilijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ben het wel met Excella eens. Ik ben ook zooooo lang onzeker geweest dat ik echt geen negatieve opmerkingen zou kunnen handelen! :25::P Een opmerking over de maat of over de zwelling vind ik trouwens ook niet zo'n probleem, maar dat ze gewoon lelijk zijn van vorm... zou ik niet kunnen/willen zeggen.

Zelf heb ik maar heel weinig foto's gezien die ik gewoon echt niet mooi vond! Over het algemeen worden ze er naar mijn mening echt veel mooier op door een bv :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een goeie topic dit! Ik reageer zo ver ik weet, altijd nadat ik foto's heb bekeken. Er zijn borsten die ik gewoon mooi vindt en borsten die ik echt prachtig vind, maar dan krijg je dat ook zeker te horen. De grootte laat ik vaak buiten beschouwing, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Over de vorm zeg ik ook weinig, meestal als de vorm niet mooi is, was dat daarvoor ookal zo en kan ze daar niks aan doen. Hoef je iemand dan niet te melden lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik denk toch dat het niet heel erg leuk is als je te horen krijgt dat mensen ze niet mooi vinden.

Ik heb idd ook een hoop borsten gezien en ook echt een hoop die ik niet mooi vind, maar dat ook het geval met natuurlijke borsten.

Daarnaast heeft iedereen natuurlijk een andere smaak, er zijn mensen die houden van lola borsten en mensen die het liever natuurlijker hebben..

En ik vind ook dat mijn borsten er echt heel anders uitzien op een foto, dan als ik ze in de spiegel zie.

Maar ik ben er blij mee, en ik denk dat dat het allerbelangrijkste is.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Ja het is best wel druk aan het worden met de boobs hier. Ik merk ook vaak dat het aan de eigen bosrsten ligt war het eind resultaat word. Van de week was ook iemand niet tevreden en ik heb ook eerlijk gezegd dat het niet mooi gedaan was maar haar eigen borsten waren ook al niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk is dat moeilijk om te zeggen dat een ander minder of geen mooie borsten heeft. Er zijn hier op dit forum dat ik denk wow dat zijn nog eens mooie borsten. Maar ook minder mooie. Waar dat aan ligt dat ze minder mooi zijn weet ik ook niet. Misschien aan de prothese die ze geplaatst hebben. Of de hoeveelheid cc. Ik weet het niet. Eerlijkheid duurt het langst. Ik zou het nooit zo zeggen dat ik een ander kwets of zo. Zelf schrok ik ook afgelopen zaterdag. Echt niet mooi bij mij. Nu begint het langzaam aan een beetje bij te trekken. Gelukkig!!!

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.