Ga naar inhoud

Dusty: 13 juli 2010 : Dr. van Rappard: Velthuis Kliniek


Gast Dusty

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Sinds een tijdje zwerf ik hier een beetje rond op het forum, omdat ik een borstvergroting wil en eindelijk heb besloten er ook echt werk van te gaan maken.

Ik heb nu 3 gesprekken gehad bij 3 pc's, omdat ik zeker wil weten dat ik geen overhaaste beslissingen neem.

Ik ben bij dr. Damen - Berglandkliniek, dr. Vermeylen - Clinica d'Oro, en vandaag bij dr. Visser - Wellnesskliniek geweest.

18 mei heb ik nog een afspraak bij dr. Rappard - Velthuiskliniek.

Op basis van dat laatste gesprek wil ik mijn keuze gaan maken.

Nu heb ik natuurlijk al heel wat gelezen hier, en vooral gezocht op deze specifieke chirurgen, maar als jullie nog persoonlijke ervaringen hebben bij een van deze chirurgen hoor ik het graag..

Ik ben 19 jaar overigens, bijna 20, en heb anorexia gehad waardoor ik de kans om nog borsten te krijgen in de prullenbak heb gegooid.

Hoe dan ook, ik hoor graag van jullie! :) En ik heb ook een borstvergrotingfotos-tic gekregen, dus als iemand nog foto's heeft die ik kan bekijken.. Graag! ;)

x

Dusty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Dusty,

Welkom op het o zo handige borstenforum!! :D

Wat goed dat je zo voorbereid bent! Hoe zijn de consulten die je tot nu toe gehad hebt gegaan? Stak er eentje bovenuit of juist niet? En heb je al een idee wat je precies wil of laat je het aan de pc over? :)

Trouwens, knap dat je je eetstoornis hebt overwonnen!:35: Ik heb er zelf ook ervaring mee gehad dus weet hoe moeilijk het is!

Als je vragen hebt, horen we het he?

Groetjes! Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer, en ook de rest natuurlijk, dankjewel voor jullie interesse!

Tot nu toe vond ik de drie consulten alle drie "mwah". De ene was heel aardig, maar leek weinig ervaren. De ander leek heel ervaren, maar raadde me waterprotheses aan waarover ik later weinig positiefs las. En de volgende gaf me tijdens het consult érg weinig informatie, maar lijkt wel ervaren. Ach... Als ik nu deze 3 pc's kon samensmelten tot één perfecte samenstelling: graag! ;)

Ik heb 18 mei nog het consult in de Velthuiskliniek en tot nu toe voelt dat alleen nog maar goed. Ik belde om een afspraak te maken en werd meteen heel vriendelijk geholpen en men sprak heel professioneel en probeerde ook al veel voorgeschiedenis te verkrijgen (leeftijd, eventuele medicatie, etc.). Vervolgens kreeg ik een volledig informatiepakket toegestuurd met een vragenlijst die ik voor het gesprek al in mag vullen zodat ze de nodige informatie al hebben. En bovendien lees ik alleen maar positieve dingen over de Velthuiskliniek.

Zoveel zorg, en zo'n goed gevoel, heb ik bij geen van de andere 3 consulten ervaren. Dus ik ben benieuwd naar het werkelijke consult!

Hè, het is een heel verhaal geworden. :unsure:

Hoe is het nu met jou? Jouw BV is 2 weekjes geleden? Geneest het goed? :) Ben je er tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dusty, inderdaad een moeilijke beslissing hé, je moet gewoon doen wat bij jouw het beste voelt, dr vermeylen ben ik ook geweest vroeger en toen werkte hij ook alleen maar met zoutwaterprotheses. Het is inderdaad wel zo dat je soms wat weinig info krijgt tijdens je eerste consultatie, dat gevoel ken ik.

Veel succes nog met je zoektocht,

liefs,

Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oeh oeh!

Gisteren ben ik bij dr. Rappard in de Velthuiskliniek, Eindhoven geweest. En het voelde zó goed daar. Ik heb nog geen datum, dat moet nog geregeld worden, maar ik weet wel dat ik het daar wil!

Ben ook helemaal verliefd op dr. Rappard. Hele aardige, grappige man! :)

Zo, dat wilde ik toch maar even vertellen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, het is zo ver!

Net ben ik gebeld door de Velthuiskliniek, één week na mijn consult daar, en samen met mijn consulente hebben we 13 juli afgesproken als operatiedatum.

Er zal 225 cc geplaatst worden, als het goed is dual plane (misschien besluit de dokter tijdens de operatie voor vóór de borstspier). Ik hoop op een grote b, kleine c uit te komen.

Ik heb er zin in en kan bijna niet wachten! :)

De mensen bij de Velthuiskliniek zijn ontzettend aardig en professioneel en daardoor heb ik ook het volste vertrouwen in ze.

Eindelijk! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Dusty!

Wat onwijs spannend zeg! Lekker ook al zo snel! 13 Juli komt veel sneller dan je denkt!

Hoe oud ben je? En hoe ga je het regelen qua werk enzo?

Laat je maar goed voorlichten hier op het forum! We weten er allemaal alles van :rolleyes:

Ik weet niet wat jouw voorsituatie is, maar met 225 cc krijg je een mooie cup!

Gefeliciteerd!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Dusty, gefeliciteerd met je datum! Dat schiet al lekker op zeg, gelukkig maar ;)

Heel fijn ook dat je zo een goed gevoel hebt overgehouden aan je consult, iets wat echt belangrijk is. Krijg je trouwens ronde/anatomische protheses?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik weet dat ik hier niet zoveel post, ben meer een stille meelezer..

Maar omdat ik zo blij ben, wil ik toch nog even zeggen dat het morgen dan eindelijk zo ver is! Joepie! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo bij anderen lees lijkt bij iedereen het herstel met vrij weinig pijn te verlopen, maar ik moet zeggen dat dat bij mij niet het geval is. Ik heb ook nog twee drains (doet mijn chirurg altijd), maar ook veel pijn vind ik zelf. Het is te doen hoor, maar vind het wel gek.

Nou ja, zolang ik nog zo'n pijn heb ga ik gewoon lekker niksen en blijf ik jullie verhalen lezen op 't forum om mezelf bezig te houden en om te zien hoe mooi jullie resultaten zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo bij anderen lees lijkt bij iedereen het herstel met vrij weinig pijn te verlopen, maar ik moet zeggen dat dat bij mij niet het geval is. Ik heb ook nog twee drains (doet mijn chirurg altijd), maar ook veel pijn vind ik zelf. Het is te doen hoor, maar vind het wel gek.

Nou ja, zolang ik nog zo'n pijn heb ga ik gewoon lekker niksen en blijf ik jullie verhalen lezen op 't forum om mezelf bezig te houden en om te zien hoe mooi jullie resultaten zijn :)

Heyyyy ik geef je een hand, heb sinds 12 juli 430cc dual plane en ik barst ook van de pijn, al gaat het vandaag alweer iets beter.

Dus je bent zeker niet de enige hoor, het is heel normaal om HEEL VEEL pijn te hebben bij Dual plane.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy ik geef je een hand, heb sinds 12 juli 430cc dual plane en ik barst ook van de pijn, al gaat het vandaag alweer iets beter.

Dus je bent zeker niet de enige hoor, het is heel normaal om HEEL VEEL pijn te hebben bij Dual plane.

Sterkte!

Vervelend voor je, dat je ook zo'n pijn hebt. Al vind ik het "fijn" om te horen dat het gelukkig niet zo gek is om zo veel pijn te hebben. Ik ging al bijna denken dat er iets mis was.

Ik vind het een beetje moeilijk om een verslagje te schrijven, omdat ik zelf niet zoveel reageer op anderen. En dan komt er zo'n "wie wil dat nou lezen"-gevoel in me op, aangezien ik nog niet echt mensen ken hier.

Ik vind het wel fijn dat dit forum er is zeg. Het biedt afleiding en geruststelling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Goldengirl, ik zal er nog eens over nadenken. Sowieso is het nu weer even tijd om te gaan liggen voor me. Voel me net een dametje van 80, maar dan wel met mooie strakke boobies ;)

Ik had je trouwens gePB't, of ik je ww ook zou mogen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dusty, alles goed met je? Verloopt het herstel al een beetje beter? Tis toch niet niks hé...Maar elke dag kan het alleen maar beter worden nu :rolleyes: Proficiat nog met je nieuwe :1boobs: en een goed en hopelijk niet te pijnlijk herstel! Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.