Ga naar inhoud

Dusty: 13 juli 2010 : Dr. van Rappard: Velthuis Kliniek


Gast Dusty

Aanbevolen berichten

Ik snap er helemaal niets meer van :(

Voor de borstvergroting had ik 70AA of zo, volgens de berekeningen. Maar ik kocht altijd bhmaten 70B, omdat 70A en 70AA altijd te klein waren. Dat vond ik al gek, maar ja, wat past dat past, dacht ik maar.

Nu meette ik net, na mijn borstvergroting dus, mijn omvang en zou ik volgens de berekeningen 70A hebben?! :wacko: Terwijl ik nu een sportbeha maat 70C aan heb, die goed past, en zelfs bijna aan de strakke kant zit.

Meet ik mijn onderwijdte en bovenwijdte soms helemaal verkeerd of zo?

Ik baal echt en kan wel janken. Heb ik nu, zelfs na een borstvergroting, nog maatje "12jarigepuber"? :(

Help :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

heeey meiden,

ik ben nieuw hier........ heb even gezocht op dr rappard en kwam op dit topic. Misschien hebben jullie adviezen. Heb 1 september een afspraak met dr Rappard in Eindhoven. Ik weet niet wat er moet gebeuren want ik ben 30 kilo afgevallen dus bij borsten zijn niet echt stevig meer maar ik zou het liefst alleen opvulling hebben en geen lift. ik heb nu al een 75D maar wel een vrij lege aan de bovenkant....als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Nou is het volgende mijn dubio........ de prijzen. Ik weet niet of ik het verkeerde zuinigheid vind om een kliniek in belgie te gaan zoeken omdat ik weet dat deze dokter echt perfect werk afleverd.... hebben jullie misschien info of meningen die mij kunnen helpen???

ik ga zowieso 1 sept naar de intake maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

xxx Manon

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.