Ga naar inhoud

Moderate 'plus' profile?!


Aanbevolen berichten

Ik zie in m'n garantiebewijs van m'n implantaten staan dat ik de Mentor, 375 CC, moderate 'plus' profile heb. Dit is een hoger profiel dan de normale moderate (heb even de website gecheckt -_-) .

Ik heb er nog niemand eerder over gehoord, had alleen gehoord van low, moderate (medium) en high profile.

Wie heeft dit nog meer? Weet je ook waarom je een iets hoger profiel hebt?

Van tevoren zei Roddi dat ik gewoon moderate zou krijgen... Ben wel benieuwd naar de reden waarom hij hiervoor heeft gekozen bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even gaan opzoeken voor je : het is nml een nieuwe prothese in het Mentor'gamma' .

Op deze link vind je ze onderaan de pagina .

Als ik 't goed begrijp gaat het over een 'tussenmaat' .

Zoveel te meer projectie je naar voren gaat hebben stijgt ook de diameter waardoor een gewone high profile prothese er niet meer in geraakt .

Bij de 'plus' gaat dat dan wel . Deze prothese geeft meer projectie naar voren (zoals high profile)zonder de diameter groter te maken .

Waarschijnlijk wordt deze gebruikt bij vrouwen met een smallere torso (bvb omtrek 70) die toch meer volume (grotere borsten) willen hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Prinsesje

ik heb even op mijn label gekeken en zolas ik lees heb ik precies hetzelfde als jij.

ook de 375cc moderate plus profile,medium height van Mentor.

ik had bij het consult gevraagd om grote volle borsten met middelmaat projectie na voren dat zou voor mij

de juiste zijn.alleen nu staan ze in volle glorie zullen we maar zeggen en ik denk dat ze nog behoorlijk zullen zakken.

ik heb nu een 80,d-cup sportbh aan maar een 80,e-cup past ook prima,dus beide kan ik aan,vreemd eigenlijk?

maar ik ben wel happy met dez keuze :D

grtjs Angela

enne ik ga zo snel mogelijk ook een album aanmaken zodat je een kijkje kan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen heb ik rónde en de link van Bcupje komt uit op de moderatePLUS anatomische.

Ik heb dus volgensmij deze: klik hier, en dan de Siltex® rond Middelgroot plus profiel. Die is toch niet nieuw??? Of wel?

En ik heb 'cohesive II'. Weet iemand wat dat is?

Sorry, maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar dit soort dingen :blush:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dat nog ni eens gezien dat het anatomische waren in mijne link ...

Enfin , den uitleg van dieje 'plus' gaat volgens mij toch over hetzelfde zunne : meer projectie zonder de diameter te vergroten .

'Cohesief' is een woord dat wordt gebruikt om de “samenhangende” aard van de gel te beschrijven.

In cohesiviteit zijn 'graden' , met I als 'zachtste' en 'minst vaste' gel .

Vind je nieuwsgierigheid eigelijk normaal hoor . Sommigen weten graag alles , voor anderen is 't al goed als ze grotere bortsen hebben . Met geen van beide is iets mis als je'r achterstaat . Btw , zelf behoor ik ook tot de eerste groep :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook, ben ook niet zo breed.

Deze had het aantal cc's dat ik wilde zonder dat het te breed werd.

Ik denk dat ze voor deze kiezen wanneer je met de gewone moderate niet het gewenste aantal cc's kunt krijgen omdat ze te breed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook, ben ook niet zo breed.

Deze had het aantal cc's dat ik wilde zonder dat het te breed werd.

Ik denk dat ze voor deze kiezen wanneer je met de gewone moderate niet het gewenste aantal cc's kunt krijgen omdat ze te breed zijn.

Ik prijs mij gelukkig dat ik mijzelf blijkbaar smal kan noemen :rolleyes:. Ik was op de basisschool juist het dikke meisje weet je :blush::unsure:

Maar goed, dat betekend dus dat ik flink wat 'projectie' heb met 375 cc. Torentjes dus :7::1boobs:

Hoop dat het mooi wordt! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.