Ga naar inhoud

Heanne : 20 juli 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Haenne,

Mij werd juist geadviseerd om 6 mnd te wachten na de BV met een tepellift/verkleining.

Ip kan een correctie onder plaatselijke verdoving en hoeft dan ook lang niet zo veel te kosten. Maar een complete borstlift is natuurlijk een ander verhaal. Zelf overweeg ik een benelli lift, afhankelijk van het eind resultaat. Kijk maar eens op youtube... ( bijvoorbeeld door Clayton molivier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Indubio ik hoop het helemaal niet nodig te hebben, ben afgelopen maandag geopereerd maar nu zitten de tepels ergens onderaan. Hoop dat het niet zo blijft natuurlijk!

Waar ga jij het laten doen? Ik wil het sws niet bij de chirurg doen die mijn bv heeft gedaan, want als het zoals dit blijft is mijn vertrouwen in hem verdwenen.

Maar ik wacht het af ze moeten nog zakken dus ga ervanuit dat het goed gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heanne,

Ik wacht ook eerst mijn resultaat af hoor! Ik krijg mijn BV bij dr de Meyere. En als dat goed bevalt en ik het nodig heb, laat ik ook die lift bij hem doen.... Maar daar zit dus sowieso 6 mnd tussen. Hij had ook gezegd dat t beter is deze 2 dingen los van elkaar te doen. Omdat er veel spanning op de huid komt na BV en daardoor de littekens minder mooi worden. Het zou dan dus beter zijn 6 mnd te wachten. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch blijft het me storen dat jouw pc op het moment van aftekenen je toen pas over een lift begon te vertellen...

Weet het verder ook niet maar bij een lift word vaak dus de tepel verkleint.

Dat gaan ze bij mij dus ook doen.

Ik weet niet hoe je borsten er nu uit zien maar overleg dit met je pc. Ik hoop dat het mee valt en dat jij zelf en je lichaam gewoon moet wennen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig komen ze weer op de goede plek, de inplantaten zakken waardoor de tepels weer omhoog komen. Ben ik heel opgelucht over.

Ik vindt het ook belachelijk dat hij er ineens over begon. En dat ga ik hem zeggen ook, je maakt iemand vlak voor de operatie ineens heel onzeker, mede daardoor heb ik al die dagen onnodig met stress gelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Mijn borsten beginnen weer zachter en soepeler te worden en dankzij de vochtafdrijvende kruiden is het vocht verdwenen. Heel fijn want ze gaan nu zakken en vormen.

Alleen... Ik lag op mijn zij en keek zo mijn bh in, mijn borsten waren wat opzij gezakt en ik schrok van de huid! Dat leek gewoon te groot voor de borsten. Is het door de zwelling uitgerekt? En komt dat wel goed, ik ben niet de jongste meer dus ben nu bang dat de huid zo slappig blijft. Dit had ik nooit.

Straks is alle vocht weg en heb ik een huid die om de inplantaten heen hangt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieverd,

Ik heb er nu 650 cc in, en als ik op mijn zij lig heb ik ok huid over.. Ik ben 46. Soms denk ik wel eens dat we borsten van een 20-jarige zouden willen, maar dat is ook niet passend meer bij ons.

Als ik nu op mijn rug lig, zijn de boobs er ver uit elkaar... Ook niet natuurlijk..

Ik denk als ik er nu 1000 cc in laat doen, ik nog kritiek blijf houden, dus ik ga het omarmen..

Ik heb mooie boobs, en naakt ook..

Ze passen bij wie ik ben

Hoop dat jij het zo ook mag gaan voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik dacht dat het kwam omdat ze door het vocht zo strak stonden, vond dat wel mooi eigenlijk... Ik had voorheen een lege D maar mijn huid zag er beter uit dan nu. Of het viel minder op?

Mijn man zei zojuist nog tegen me, nu wil je zeker nog grotere erin.

Ik had het gewoon niet verwacht, dacht echt dat het zo strak zou blijven maar dan zacht en soepel maarja we kunnen niet alles krijgen he?

Ik heb inderdaad nog steeds niet het happy gevoel, ben bang dat mijn verwachtingen echt te hoog waren. Maar hoop dat ik er straks toch heel blij mee ben. Zou anders wel triest zijn na de pijn en kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

20 juli heb ik een bv ondergaan. Ik ben nu dus 10 wk po. De eerste weken zaten ze ergens bij mijn sleutelbeenderen maar intussen zijn ze prachtig en ben ik er heel blij mee.

Behalve... Al vanaf dag 1 po, heb ik hevige pijn aan de linkerborst. Mijn schouders, bovenarm en de borstspier richting de oksel. Nu 10 wk nog steeds. Ik slaap dus al 10 wk erg slecht. Ben bij de fysio geweest, en helaas heeft dat niet mogen baten. Ik slik nog altijd pijnstilling.

Mijn linkertepel en onder de borst is geheel gevoelloos, ik bedacht me ineens, zou dit zenuw herstel pijn kunnen zijn? Ik ben erg bezorgt of ik geen overmatig kapsel ofzo aanmaak.

De pc heb ik weer gemaild, voelde me erg bezwaard, want ik heb elke keer wat, nu weer( of nog steeds) dit.

Ik heb nog geen antwoord gehad. Dus wacht dat af, ik moet sws eind deze mnd voor de eindcontrole.

Maar herkent iemand dit? Is het de zenuwen die herstellen die ik voel? Ik heb ze naar mijn weten voor de spier, dus ik kan niet zeggen dat het de spier is die moet oprekken. Maar als ik Google dan lees ik steeds dat het de spier is die moet herstellen.

Rechts heb ik totaal geen pijn. En teveel doen is het niet, want ik kan door de pijn die kant niet eens fatsoenlijk gebruiken.

Is het de zenuwen die ik voel dan ben ik er geruster op,

Maar het is geen stekende pijn, het is een diepe altijd aanwezige pijn. Een bepaald soort druk gevoel. Richting de oksel en boven de borst richting het sleutelbeen.

Hoop dat iemand me kan vertellen wat het is en wanneer het eens overgaat.

En me kan vertellen dat het niet het kapsel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je borst harder dan de andere borst , ik heb zelf dat juist de rechter af en toe nog pijn doet en de linker totaal niet ,maar als je nog steeds pijnstillers moet nemen lijkt me dat niet echt normaal .

Ben benieuwd wat je pc gaat zeggen ,pfff het zit jou ook niet mee he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de pijn is ook niet de borst. Maar erboven en ernaast bij de oksel. Echt richting het sleutelbeen. Mijn borsten voelen zacht aan. En ja als ik er in knijp is het gevoelig. Maar het is een niet te beschrijven pijn. Een drukkend gevoel. Wat erg pijnlijk is.

Vind zo raar, ik lees hier nooit dat iemand 10 wk po nog pijn heeft, en nog pijnstilling gebruikt. Ik hoop dat het niks met de tiet te maken heeft. En dat het toeval is ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je verhaal kan ik niet precies opmaken wat je voelt maar ik herken mijzelf er wel in. Ik heb ook nog een hele tijd na de operatie last gehad van mijn linkerborst, vooral onder mijn oksel. Het voelde als een soort knoop en ik kreeg het toen mijn borst ineens een stuk is gezakt / opzij is gegaan. Hierdoor zijn de zenuwen in mijn oksel extra gestrest geraakt wat dit gevoel veroorzaakt. Helaas is daar niks aan te doen en hoort het bij het herstel van de zenuwen.

Ik weet dat het heel moeilijk is en ik ben zelf ook meermaals in huilen uitgebarsten maar het gaat echt beter worden! Neem tot dan gewoon nog lekker pijnstillers als het nodig is en draag zo nodig je sportbh. Vooral 's nachts vond en vind ik het nog steeds fijn om een topje te dragen, dan merk ik ook dat ik minder last kreeg van die spier. Ga ook gewoon even bij je pc langs voor de zekerheid, dat stelt ook altijd wat meer gerust!

Ik heb trouwens ook voor de spier :) Eventueel kan je even op de laatste pagina van mijn topic kijken: http://www.borstenforum.com/topic/8804-boho-1-juli-2014-drs-rhemrev-haaglanden-kliniek/page-4Hier heb ik beschreven wat de pc mij destijds vertelde. Hoop dat je wat aan deze info hebt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel erg. Ik heb zelf ook het idee dat het erger is geworden ipv minder.

Ik ben heel blij, maar de pijn breekt me op, vooral snachts. Had jij ook steeds het gevoel dat je moet duwen onder je sleutelbeen? Alsof daar een erge spanning op staat?

Wat voor pijnstillers gebruikte jij? Ik heb zelfs tramadol. Maar het helpt niks, ik slik voor het slapen een diazepam. Maar ik word zelfs daarmee wakker door de pijn. En smorgens heb ik links een lamme arm. Ik heb amper kracht in die arm.

Een beknelde zenuw klinkt heel aannemelijk, was je tepel ook geheel gevoelloos?

Ik kreeg net ook bericht van de kliniek, dat mijn vraag doorgestuurd is naar de pc en dat ik me niet bezwaard hoeft te voelen. Ik zit hier al lang mee, maar dacht moet ik de beste man weeeer mailen. Dus wacht zijn antwoord af.

Ik heb liever een beknelde zenuw dan een teveel aan kapsel, als ik maar weet waar de pijn vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel erg. Ik heb zelf ook het idee dat het erger is geworden ipv minder.

Ik ben heel blij, maar de pijn breekt me op, vooral snachts. Had jij ook steeds het gevoel dat je moet duwen onder je sleutelbeen? Alsof daar een erge spanning op staat?

Wat voor pijnstillers gebruikte jij? Ik heb zelfs tramadol. Maar het helpt niks, ik slik voor het slapen een diazepam. Maar ik word zelfs daarmee wakker door de pijn. En smorgens heb ik links een lamme arm. Ik heb amper kracht in die arm.

Een beknelde zenuw klinkt heel aannemelijk, was je tepel ook geheel gevoelloos?

Ik kreeg net ook bericht van de kliniek, dat mijn vraag doorgestuurd is naar de pc en dat ik me niet bezwaard hoeft te voelen. Ik zit hier al lang mee, maar dacht moet ik de beste man weeeer mailen. Dus wacht zijn antwoord af.

Ik heb liever een beknelde zenuw dan een teveel aan kapsel, als ik maar weet waar de pijn vandaan komt.

Inderdaad, precies onder m'n sleutelbeen! Daar zit de aanhechting van die zenuwen blijkbaar en daar zit het meeste gevoel is wat ik had begrepen. Ik heb echter niet zoveel pijn eraan als jij, ik werd er niet wakker van 's nachts. Heb ook niks anders geslikt dan de 4x 1000mg paracetamol die me toen is aangeraden.

Je bezwaard voelen hoeft sowieso echt niet, ook je pc wil dat alles goed zit! Ik denk ook niet dat het hier om kapsel gaat, tenminste dat was bij mij niet zo. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

Ik zit zelf ook heel te denken aan een beknelde zenuw, helemaal nu je aangeeft dat je vaak een lamme arm hebt.

En een beknelde zenuw geeft ook een uitstraling naar oksel, en dit kan enorm veel pijn doen.

Maar denk wel dat je ondanks de pijn toch moet proberen om te blijven bewegen met die arm,anders worden je spieren daar stijver en meer verkrampt, en creer je er nog een extra probleem bij.

Dat de onderkant verdoofd aanvoelt komt nog steeds doordat de zenuwen zijn doorgesneden maar dit gaat geleidelijk aan helen, en over het algemeen krijgen de meeste dames het gevoel weer volledig terug

Overmatige kapselvorming geeft een pijn in de borst zelf, dus daar ben ik ( ik ben natuurlijk geen arts) niet zo bang voor,en de pijn over het algemeen pas in een veel later stadium begint ( uitzonderingen daar gelaten)

Misschien kan je proberen om 's nachts de arm op een kussen te leggen voor extra ondersteuning

Hoop dat je pc met een duidelijk antwoord komt, en je eindelijk eens kan gaan genieten van je bv

sterkte meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten de pijn om geniet ik wel hoor, mijn arm op een kussen doe ik al vanaf het begin.

Nouja ben al blij als het een zenuw is, pijnlijk maar ok dat gaat weer over.

Dankje voor jullie meedenken. Echt super. Voel me meteen minder bezorgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contact gehad met de pc. Het kan een zenuw zijn maar ook dat ik meer pijn heb.

Hij gaat me sterkere pijnstilling voor schrijven. Wel moet het in de loop der tijd minder worden. Zolang de pijn niet in de borst is, hoef ik niet bang te zijn voor het kapsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van jullie. Nu ik lees dat meerderen dit ervaren ben ik tenminste geruster, want ik dacht echt dat ik de enige was.

Ben al blij als ik goede pijnstillers krijg. Van niet kunnen slapen word je labiel als wat.

Zoals nu, lig weer te draaien in bed, pfff die irritante pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

In juli 2015 heb ik een borstvergroting gehad. Ik was toen redelijk aktief op dit forum. Mijn borsten waren goed genezen en ben er zeer tevreden over. 

Ik heb anatomisch boven de spier. Afgelopen vrijdag trok ik s'avonds mijn bh uit, en voelde de rechterborst vreemd aan. Dus toen ik voelde, voelde ik de rand aan de onderkant en aan de zijkant. Ik schrok mij rot want heb het nooit eerder gevoeld. Ik ging toen mijn borst wat masseren en later was er niks meer aan de hand. 

Het leek alsof de onderkant vd prothese wat naar voren gekanteld was, want ik kon er zo een vinger onder steken. 

Kan het door de bh komen? Ik had de bh strakker op de rug gedaan omdat het niet lekker zat. Dus dat de beugel onder de prothese was geschoten? Ik dacht dat de prothese vast zat in de borst?

mijn man zit graag aan mijn borsten? Kneden, masseren en trekken aan de tepels, ik had gehoord dat dat geen probleem mag zijn, maar ben bang dat er iets stuk is gegaan. 

Iemand enig idee wat het geweest kan zijn? heeft iemand dit ook eens gehad en kan dat vaker gebeuren. 

 

Ik ben wel gewicht verloren door stress de laatste tijd. Zou dat de oorzaak kunnen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.