Ga naar inhoud

Heanne : 20 juli 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik wil me even voorstellen. Ben Heanne. En zit al jaren te dubben wel/geen borstvergroting. Maar knoop doorgehakt en ik ga ervoor.

Ik had voor 24 mei een consult gepland bij praktijkgabriels, maar ontving vandaag een bericht dat een collega een dubbele afspraak had gemaakt, de overige datums kon ik niet en aangezien ik in juli het wil laten doen, ik heb dan 14 dgn vakantie wordt het wel allemaal krap.

Dus ga bellen met andere klinieken of zei wel op kort termijn een consult kunnen inplannen.

Boerhave kliniek in Amsterdam heeft ook ruime consult tijden. En las hier positieve dingen over boerhave.

Morgen ga ik er meteen achteraan bellen en zal het jullie laten weten.

Welke kliniek raden jullie eigenlijk aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Zomaariemand

Bel Kliniek Amstelveen; kun je ook vlot terecht...

En tietengoeroe Dr. Nio heeft ook nog wel eens heel vlot plek!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kliniek Amstelveen heeft geen consult in het weekend. Mijn man wil mee, maar kan alleen tijdens het weekend.

Ik ga zo boerhave bellen. Eens horen of ze op kort termijn een plekje hebben.

Pffff ik dacht mei, tijd zat maar het is zo juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen om 16:00 een consult bij boerhave kliniek in Amsterdam.

Al aan de telefoon had ik een goed gevoel.

Zijn er vrouwen hier die ervaring met boerhave kliniek hebben?

Spannend. Ben zo benieuwd. Mss echt weer een stel gevulde borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Twee weken terug ben ik bij de pc geweest. Ik wil mijn borsten weer gevuld zien en dat ze daarna nog iets hangen vind ik niet erg. Zolang ze maar vol zijn.

Maar hoe meer ik op internet lees, hoe onzekerder ik word. Ik heb geen lift nodig volgens de pc, dmv inplantaten zouden ze behoorlijk gelift worden. De 3D die gemaakt was, zag er heel mooi uit.

Maar nu lees is overal dat een lift wel degelijk nodig is. En ik wil niet de vergroting doen en blijkt dat ik over een jaar alsnog een lift nodig heb.

Mss staat deze vraag onder het verkeerde kopje, sorry daarvoor. Maar kunnen jullie naar mijn foto kijken en daar een oordeel over geven. De pc is heel kundig. Ik ben al mijn leven lang op het zelfde gewicht, dus heb een stevige huid. En mijn borsten waren van nature ook hangend alleen een stuk voller.

Ik krijg 425cc anatomisch. Maar ga volgende week terug om een grotere te passen. Wil uiteindelijk op een F cup uitkomen, ik wilde eerder niet groter alleen gevuld. Maar van gedachten veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat helemaal goed komen hoor! Mijne waren net zo leeg. Ik had ook een lichte hang. Met 425 & 450cc rond Dual Plane zijn ze goed gevuld, en gelift.

Nu ben ik pas 4 weken PO dus het echte resultaat zal op zich laten wachten.

Ik pas nu bh's 75F maar gok eigenlijk dat wanneer her soepeler wordt ik naar een Gcup ga.

Welke PC ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien en ziet er goed uit. Alleen ik wilde anatomisch. Zodat de onderkant goed naar voren zou komen ( dat hoop ik)

Heb je mijn foto gezien? Zoals het nu is, hangen die van mij niet meer dan die van jou, ik heb een lege D.

Ik ga naar de boerhaave kliniek bij dr van der weij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik krijg trouwens mentor inplantaten.

Ik wilde ook een high gaan passen, alleen als ik de breedte, 13 cm en de tall heigh zou nemen dan is dat boven de 500cc en dat wil ik liever niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat anatomisch ook heel mooi zal worden!
Zelf ben ik afgegaan op het advies van dr. Straten qua implantaten. Ik vind dat hij mooie boobs maakt, dus ik vertrouwde er op dat hij bij mij daarvoor de juiste vorm zou kiezen. Ik wilde ook graag weer wat volume terug aan de bovenkant.

Bij mij zit veel volume nu nog hoog, ik denk (hoop) dat dat nog wel gaat zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn nu al zo mooi. Ik denk als ik high of plus profile kies voor de anatomische dat er dan ook meer bolling aan de bovenkant komt.

Daarom wil ik sws meer cc's.

Jammer dat ik nog zo lang moet wachten. Haha wil het nu al, maarja dan heb ik geen vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hingen ze bij jou ook jade?

Ik draag nu een 75D maar alleen omdat ik een brede borst heb. De bovenkant is dan gewoon plat. Ik hoop ook op een 75F uit te komen.

En dan dat er boven de bh ook borst zit ipv ribben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen vrijdag een consult gehad bij dr vito koeijers. Heb een aantal jaar geleden een lift gehad. Maar wil ze nu toch meer opvuld aan de boven kant. Ik heb nu een slappe d/e cup. Zijn adviezen waren of alleen een lift waardoor ze strakker worden maar op den duur geen vulling bovenin geven, maximaal vullen(met grote kans ook hang door de hoeveelheid cc's of een weer een lift met prothese, waardoor alles strak wordt getrokken en opgevuld wordt. Ik denk dat als je voor het langste resultaat het beste een lift erbij kan doen. Ik lees best veel verhalen dat als het alleen opgevuld word met veel cc's het super snel weer gaat hangen, en die littekens van een lift vallen echt mee hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift is een behoorlijke ingreep, en ik heb maar 14 dgn vrij. Vandaar liever geen lift.

Maar wat je zegt, ik wil ook niet over 2 jaar enorme hangers. Maar vind gevulde hangers wel mooier dan lege, en een siliconen lossen niet op. Kan je het uithangen niet voorkomen door ook snachts een bh te dragen?

Ik denk dat bij mij het hangen erger lijkt omdat er niks in zit. Pfff moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg trouwens tall height. Dan beginnen ze vanaf bovenaan al te vullen. Een ronde zit denk voornamelijk onder aan de borst. Zou het juist door de druppelvorm langer in model blijven? Ze zijn ook wat steviger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevraagd of een lift nodig was. Mijn PC raadde het af. :) tegen de tijd dat het door gaat hangen zie ik het wel weer. Dan miss een nog grotere prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tegen mij is gezegd dat ik beter anatomisch kan nemen. Omdat de lengte van m'n sleutelbeen naar m'n tepel best lang is. De ronde zal m'n borst dan alleen in het midden of onderop vullen waardoor er een kans op double bubble is.. Zit wel wat in., maar toch lees ik ook vaak teleurstellende verhalen omdat ze niet genoeg boven in vullen., al die ervaringen maakt het er soms niet makkelijker op he..

En jij hebt toch al kindjes dus als je geen lift wilt en de arts zegt dat het zonder kan zou ik dat mooi doen! En idd savonds een bh dragen helpt ook tegen uitzakken en hangen! Ik slaap nooit meer zonder bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

De 20 ste word ik eindelijk geopereerd. Ik wacht al zo lang. Maar ik heb een keelontsteking. Een bacterie dus ik krijg nu antibiotica.

Ik kan er niet van slapen, de pijn maar ook de angst dat ze niet gaan opereren.

Durf het niet te vragen aan de pc. Wil geen slapende honden wakker maken.

Ik heb vakantie opgenomen. Hulp geregeld dus het moet doorgaan.

Nog nooit keelontsteking gehad en dan uitgerekend nu 😡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je antibiotica heb gekregen dan is de keelontsteking binnen paar dagen weg. Indien je een goede kuur heb gekregen natuurlijk. Helaas heb ik er ervaring mee. Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat jevana zegt, maar dat van die slapende honden, dat is je hoofd in het zand steken... Het gaat om je gezondheid hè ;)

Dus mocht je nog keelontsteking hebben tegen die tijd dan moet je dit echt aangeven. Je kunt door de beademingsapparatuur anders een fikse longontsteking oplopen, aan beide kanten. Dus hoofd in het zand steken is niet de slimste oplossing ;)

Beterschap!!

XxBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar met keelontsteking gaan ze zeker niet opereren. Dan kan je beter toch antibiotica gaan slikken? Ik heb het voor 7 dgn dus zaterdag voor de operatie ben ik ervanaf. Mag je als je net antibiotica heb gehad wel geopereerd worden?

Baal hier zo van, nooit ben ik ziek en uitgerekend nu wel. Als de operatie niet door gaan moet ik dus een jaar wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.