Ga naar inhoud

bikiniweken


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja maar het is toch lastig gokken hoor,want een bikini mag bij mij best wat strak zitten,anders ben ik bang dat hij wegschuift of zakt als je uit het water komt,en nu ben ik wel trots hoor op me boobs,maar niet iedereen hoeft te zien hoe ze eruit zien,hahahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Moontje,

Thanks voor de super site! Had er nog nooit van gehoord, ga er meteen shoppen en mijn winkelwagentje volgooien! En niet alleen bikini's haha...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken, leuke site! Thnx voor de tip, heb al wat in het winkelwagentje hehehe

Trouwens, ze hebben ook ondergoed, het ziet er wel leuk uit, maar is het niet van dat 'prut' kwaliteit? En ligt het aan mij, of zijn al die stringetjes zo ontzettend hoog? Of valt dat mee? Heeft iemand wel es besteld daar? Ik vind deze namelijk erg leuk maar de string lijkt zo supergroot

v918.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,haha,klinkt groot he,maar een E is me net te krab bij de beugels en mn tepels steken dr vaak ietsje boven uit als ik beetje voorover buig.maar zal ook aan t merk liggen,ik vind de bhs van de hunkermuller qua kwaliteit trouwens wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een SUPER gave bikini's zeg!!!

Krijg al helemaal de kriebels. Als ik zie dat ik dat straks misschien wel aankan.

Mijn BV is pas 25 juni. Heb nu maat 36/38. Maar bovenstukje past nooit, maar of hij dadelijk wel past???

Heb je hem al binnen Moon?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.