Ga naar inhoud

bikiniweken


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Evanja

Ik heb vandaag mijn operatie betaald, dus vond dat ik wel alvast een nieuw iets voor op het strand mocht aanschaffen. Pas mijn oude spul straks toch niet meer.

Deze word het:

2lkzpfs.jpg

Ik vind het opeens veel leuker om zwemkleding te shoppen :P\\ :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hij is echt mooi Evanja! Ik ga hem ook bestellen, maar dan voor in een binnen zwembad... Aan het strand, of althans buiten in de zon moet ik altijd overal bruin worden (zonder stepen), dus dat wordt een iniminibikini :152:

Thanks voor de tip! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evanja

Je krijgt er wel vage strepen van ja, misschien dat ik hem ook maar alleen binnen moet dragen. ik moest mezelf gewoon alvast even verwennen hihi! Zat moois te vinden op al die sites :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Ach ja, 1tje voor binnen, 1tje voor buiten, 1tje voor in bed, of 2 of 3... :152: Laat ons ons zelf maar eens lekker verwennen... Weet zeker dat als onze kerels dat zien, ze zich ook verwend voelen...

Wilde hem met bestellen samen met die 1ste zwarte halterbikini met die ringen... Heb ik weer, uitverkocht!!! Beide niet op voorraad in s... :77::25::81:

Had jij hem al besteld?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evanja

Ik wilde ook een maat die er neit meer was, maar volgens de mevrouw van de winkel vallen ze een maat kleiner..dus heb ik maar een M besteld :D hopen dat dat werkt! Ze hebben zoveel leuks, moet me echt enorm in gaan houden als het zover is...of niet natuurlijk :123:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Haha ja idd... Arme bankrekening van ons!!!

Tja, dan moet ik eens ff kijken of ik dan ook een m pak... Zal je ook wel kunnen retourneren als het niet past he...

Wanneer word je geholpen?

Ik heb ook 380cc achter de spier...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evanja

Ik heb geen idee nog. Ik ben aan het wachten op een datum. Heb het vandaag betaald :D

Zou ik je wachtwoord mogen? want nu ben ik natuurlijk benieuwd.

Ik denk dat je wel kunt retouneren. Ik heb geen idee of ik nou een andere maat moet na die borstvergroting. Volgens mijn meoder wel 1 maat. Nou ja, ik zie het allemaal wel. Als deze maar past ben ik allang blij!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evanja

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit! met zo'n prijs zou je denken dat het niks is..

Over 2-3 dagen kan ik als het goed is vertellen of het wat is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Ja dat is altijd ff afwachten bij zo'n prijs he...

Wacht dan wel op jou, je hebt toch al besteld... Kun je me meteen vertellen hoe de m uitvalt...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn monokini is ook binnen en de kwaliteit is prima voor de prijs die je betaalt!

Hij past..maar nog niet als gegoten natuurlijk :D kan niet wachten tot ik hem aankan ná de operatie :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Strike in het midden los en gáán :P

Ik denk dat ik hem meer tegen de schemer aantrek hoor :D anders krijg je zo'n zebra printje!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.