Ga naar inhoud

Ooglaserbehandeling bij bijziendheid


best_boobie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

International vision care, in Amsterdam. Zij zijn de enigen in Nederland die die reLexSmile doen :) En aangezien ik dat heel graag wilde, na me ingelezen te hebben, ven ik daar terecht gekomen :)

Ik ben ook een doos he... Schrijf ik de naam van de kliniek verkeerd!! :45:

Het is:

Internetional Vision Centers!!

Deze website:

http://www.internationalvisioncenters.nl/

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha komt me bekend voor!

Denk er nog maar eens over en lees je eens in, het loont de moeite :)

Gaat vandaag ook alweer stukken beter met droogte van ogen. Tis ongelooflijk hoe goed het gaat :D

Jaja ik raak er niet over uit haha :P

Als je iets specifieks wilt weten, pb me maar hè Gigi!

Xxx

Ja erg he gelukkig ben ik niet de enige :-)

Maar ga me zeker inlezen , en zal je zeker wat vragen gaan stellen!!

Maar super fijn dat het zo goed gaat!!

Ideaal hoor!!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te lezen dat het allemaal is meegevallen .

Maar hoe herkenbaar je verhaal ....

Na mijn behandeling kon ik ook de wereld aan ..

Toen kwam ik thuis ...de verdoving was uitgewerkte en mijn ogen begonnen te branden , tranen ..kon ze gewoon niet openhouden ...

En ineens was het voorbij , en heb ik s,avonds TV gekeken ..al zat daar wel een halo omheen :154:

Succes met je herstel ..goed blijven druppelen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te lezen dat het allemaal is meegevallen .

Maar hoe herkenbaar je verhaal ....

Na mijn behandeling kon ik ook de wereld aan ..

Toen kwam ik thuis ...de verdoving was uitgewerkte en mijn ogen begonnen te branden , tranen ..kon ze gewoon niet openhouden ...

En ineens was het voorbij , en heb ik s,avonds TV gekeken ..al zat daar wel een halo omheen :154:

Succes met je herstel ..goed blijven druppelen ...

Ja haha, erg he, opeens is het ff een tijdje bikkelen :P

En onze tv had ook opeens een enorme aura joh! ;)

Maar de mist is opgetrokken, bizar hoe snel dat gaat..

Die droge ogen zijn wel nog een dingetje, zeker gaandeweg de dag en met dit mooie weer, maar! ik druppel goed volgens schema, en ga daar zeker niet van afwijken :) Veel te belangrijk :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'maar' - 3.. Maar vind dat ik zonder bril echt niet goed zie. Ben benieuwd wat t met - 6 ofzo zal zijn.haha Ik vind t vooral s nachts vervelend, met bv auto rijden. Veranderd dit dan ook of zou t n vorm van mss wel nachtblind zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw.....wat fijn om te lezen dat het je zo is meegevallen!!! Ik heb zelf geen bril of lenzen, maar ben ooit geheel blind geweest en dat herstelde zich langzaam naar een halfzijdig zicht en ik weet nog hoe bijzonder en fantastisch het was om langzaam aan weer dingen te gaan herkennen en zien en dit vervolgens ook weer helder te kunnen zien. Probeer mij dan ook zo in te beelden dat het voor jou ongeveer hetzelfde moet zijn, als je eerst zonder bril of lenzen slecht ziet en nu na zo'n behandeling zonder bril en lenzen goed ziet... Elke ochtend weer een feestje :5:. Fijn hoor wijffie, lekker van genieten en ik hoop dan ook dat het 'droge' steeds een stukje beter gaat!

X Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'maar' - 3.. Maar vind dat ik zonder bril echt niet goed zie. Ben benieuwd wat t met - 6 ofzo zal zijn.haha Ik vind t vooral s nachts vervelend, met bv auto rijden. Veranderd dit dan ook of zou t n vorm van mss wel nachtblind zijn.

Je kunt altijd eens een vooronderzoek laten doen in een goede kliniek. Er zijn verschillende behandelmethoden, en er wordt precies gekeken wat het beste bij jouw 'afwijking' past. Ook nachtblindheid kan behandeld worden :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw.....wat fijn om te lezen dat het je zo is meegevallen!!! Ik heb zelf geen bril of lenzen, maar ben ooit geheel blind geweest en dat herstelde zich langzaam naar een halfzijdig zicht en ik weet nog hoe bijzonder en fantastisch het was om langzaam aan weer dingen te gaan herkennen en zien en dit vervolgens ook weer helder te kunnen zien. Probeer mij dan ook zo in te beelden dat het voor jou ongeveer hetzelfde moet zijn, als je eerst zonder bril of lenzen slecht ziet en nu na zo'n behandeling zonder bril en lenzen goed ziet... Elke ochtend weer een feestje :5:. Fijn hoor wijffie, lekker van genieten en ik hoop dan ook dat het 'droge' steeds een stukje beter gaat!

X Vera

Hey

Mag ik vragen hoe het kwam dat jij blind geweest bent? En hoe je je zicht terug gekregen hebt? Lijkt me heel byzonder!! Wat enorm fijn voor je!!

Het is idd een openbaring! Ik zal zo nog ff een update schrijven, want ben vandaag even op extra controle geweest :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie meeleven meiden!! Heel lief :)

Even een korte update voor de geïnteresseerden..

Gisteravond had ik erg droge ogen en op een gegeven moment ook het gevoel dat er iets in mijn linkeroog zat.. Ik zat toen even in dubio wat te doen, maar heb uiteindelijk een flesje met kunst tranen gepakt (dat ik sowieso moet gebruiken om te druppelen van de kliniek) en heb daarmee goed mijn oog gespoeld. (Wrijven in het oog is namelijk ten strengste verboden de eerste week) Vervolgens ben ik met mijn nacht bril op, in bed gaan liggen. Wat je niet ziet, is er niet hè :131:

Vanochtend stond ik echter op met een raar gevoel rondom mijn oog... Een soort hoofdpijn gevoel tussen wenkbrauw en jukbeen....

Op een gegeven moment toch maar de kliniek gebeld en ik kon meteen langs komen.

Dus, 20 minuten later was ik er al, fijn om zo dichtbij te zitten :)

Ze hebben daar uitgebreid de tijd genomen om mijn ogen na te kijken en hebben me volledig gerustgesteld. Er was niks aan de hand :)

Aangezien het al rond was, dat ik de dag na het laseren al zo ongelooflijk goed zag, wilden ze ook nog even een meting doen haha. Er was dus al over me geroddeld ;)

De uitslag van de meting was verbluffend. In 1 oog -0,25 in het andere oog +0,25

Dat hadden ze niet verwacht hihi, maar wel de bevestiging dat ik dus echt zo goed zie als ik denk dat ik zie haha. Deze uitslagen kunnen normaal gesproken alleen nog maar verbeteren of gelijk blijven, zover ik weet.

Droogheid van ogen neemt ook al echt af! Ik moet echt op mijn telefoon de wekkers op bepaalde tijden zetten zodat ik niet vergeet te druppelen!!

Dus... Tot zover weer mijn update :)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt altijd eens een vooronderzoek laten doen in een goede kliniek. Er zijn verschillende behandelmethoden, en er wordt precies gekeken wat het beste bij jouw 'afwijking' past. Ook nachtblindheid kan behandeld worden :)

Xx

Ik ga me zeker laten testen was al wat aan t rond kijken.Heb nog geen afspraak gemaakt. Zeker nu ik weer vaker n zonnebril draag ga ik me meer ergeren aan mn bril. Toch maar s bellen.. Iig fijn dat jij ' verlost' bent en dat je je goed voelt

Xbibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt altijd eens een vooronderzoek laten doen in een goede kliniek. Er zijn verschillende behandelmethoden, en er wordt precies gekeken wat het beste bij jouw 'afwijking' past. Ook nachtblindheid kan behandeld worden :)

Xx

Ik ga me zeker laten testen was al wat aan t rond kijken.Heb nog geen afspraak gemaakt. Zeker nu ik weer vaker n zonnebril draag ga ik me meer ergeren aan mn bril. Toch maar s bellen.. Iig fijn dat jij ' verlost' bent en dat je je goed voelt

Xbibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je het heb laten doen BB! En wat fijn dat het resultaat al zo goed is.

Ik vind het idee toch altijd zo eng als ze iets met je ogen doen, maar geweldig natuurlijk dat het kan allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast liesje83

Nav van jou ben ik naar de info avond van dat centrum geweest bb. Heel verhelderd, super uitleg en vriendelijke man. Daarna de quick scan gedaan maar ik kom helaas niet in aanmerking voor de behandelin, voor geen een. Grote teleurstelling want ik zag het al helemaal voor me. Ach ja, dan maar verder met lenzen en bril grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat jammer!!

Dus je hoornvlies was niet dik genoeg, en je kwam ook niet in aanmerking voor lensimplantaat?

Balen zeg!!

Van de andere kant, weet je het nú wel en hief je niet steeds te denken: doe ik het? Of doe ik het niet?

Maar balen.... Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is.

Ik ben ondertussen twee weken verder,en het gaat super. Ik moet 6x daags blijven druppelen van de kliniek, en 's morgens heb ik dat ook echt nodig, maar eerlijkheid gebied me te zeggen, dat ik 's avonds vaak even wat druppels moet inhalen haha... Overdag echt geen last van m'n ogen.

Merk wel, als mijn ogen droger zijn,dat ik soms wat minder goed zie, en in het donker of donkerdere ruimtes, zie ik wat halo's. Het is echter niet heel erg, want tijdens autorijden heb ik er geen last van, ook niet 's avonds.

Dit is echter maar tijdelijk is mij verteld. Met drie maanden zou dit duidelijk minder moeten zijn al.

Dus ik wacht lekker af. :)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Leuk om deze ervaringen te lezen! Ik heb jn maart 2014 extralens implantaten gehad in mn oog. Ik wilde geen Lasik of Lasek ivm met mijn al droge ogen( kon daarom geen lenzen meer dragen). Toen ik mijn keuze had gemaakt voor lens implantaten hadden ze nog geen ReLexSmile in Nederland volgens mij, alleen in Duitsland. Ik ben suuuperblij met t resultaat! Straks heb ik naast lensimplantaten ook nog borstimplantaten haha. Heerlijk zo zonder bril. Is jouw zicht ook nog goed, best_boobie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic! Dit staat op mijn verlanglijstje voor volgend jaar of het jaar erop!

Eerst nog andere dingen afvinken hihi

Ik weet nog niet wat ik kan qua laseren etc, maar ik kan echt niet zonder bril en lenzen heb ik 3 maanden geprobeerd maar is echt een hel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.