Ga naar inhoud

10 april bv en ik weet het niet meer ....325cc of 360cc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik lees net je bericht. Ben nieuw hier. Vind het vreselijk rot voor je.

Als het nu al tegenvalt... ( en je bent nog niet eens op de helft), dan ben ik inderdaad bang dat je teleurstelling terecht is.

In het begin heb je nog heel veel vochtophoping.. soms lijkt de cup dan wel 2 a 3 x groter ( dat verschilt per persoon)

Erg verdrietig dit.

Hoop dat je snel contact krijgt met je Arts.. Voor jezelf opkomen hoor! Je niet laten afschepen door één of andere consulente.

Het moet gewoon opgelost worden- jij moet blij zijn met het gewenste resultaat..

Wens je heel veel sterkte...

Liefs,

Gotcha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gotcha,

Dank je wel. Nou dat gevoel had ik ook al, ik zei al als ik wakker word en vind ze dan al te klein is het niet goed want ze zullen alleen nog maar verder slinken als de zwelling weg is. En ja hoor toen ik wakker werd vond ik ze al veel te klein.

Ik mag a.s. vrijdag op gesprek bij de chirurg gelukkig al weet ik niet of ik er iets aan heb. Hij zei na de operatie dat hij ze mooi vond en de mensen op de ok ook maar ja daar heb ik niks aan natuurlijk.

xxxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt balen hoop dat het bijtrekt kan je foto´s niet zien dus mijn mening niet geven maar 1 kleine tip als ze enige toezeggingen doen van mocht het zo blijven dan blabla... probeer dat dan op papier te krijgen of voicememo dan kunnen ze het later iig niet ontkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad gaan met die banaan, heb niks te verliezen in ieder geval

:53: :53: :53:

Hey happy,

Heb je toegevoegd nu kan je ze zien.

Heb net wel ff contact had met rechtsbijstand en die zeiden inderdaad antwoord van pc op papier of per mail ook te vragen.

Dank je wel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat echt geen B cup krijgen hoor. Heb geduld, zo te zien heb jij veel grotere borsten nu dan ik (225cc). Ik heb nu bh's van 75C en 70/75D (ligt eraan welk model, welke winkel). Ja ik pas ook nog wel mijn opgevulde B bh's, maar zit voor geen meter en is echt wel te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sorry was een drukke middag hier zwemles voor de kleine heb even gekeken en indd snap je vergissing qua bh aan de bovenkant lijkt hij perfect te zitten maar indd de beugel zit in je borst ipv er omheen dus toch beter advies vragen volgende x maar denk indd dat links nog moet drop en ploppen komt vast goed dde een is sneller dan de ander maar ik hoop met je mee iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendy,

Zoals ik al zei het gaat me niet om de cupmaat het gaat erom hoe ze eruit zien. Ik wou qua zicht en volle c kleine d en niet qua bh maat. Ik vind die van jou mooi en dan kan je wel c of d cup hebben maar zo ziet het er zeker niet uit. Ik vind de jouwe eruit zien als een kleine b, niet dat ik ze daarom minder mooi vind maar dit is niet wat ik wou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is heel logisch hoor (vind ik dan) maar hopelijk worden ze indd nog groter vind t echt rot dat t niet is geworden wat je had gehoopt/verwacht/afgesproken en zelf heb k gern ervaring nog maar als ik zo kijk moet de linker nog meer tot zn recht komen en t is even afwachten of ze nog groter worden ik duim voor je maar indd zijn "live" oordeel/conslusie even afwachten t verschilt echt v persoon dus ...iig succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendy,

Zoals ik al zei het gaat me niet om de cupmaat het gaat erom hoe ze eruit zien. Ik wou qua zicht en volle c kleine d en niet qua bh maat. Ik vind die van jou mooi en dan kan je wel c of d cup hebben maar zo ziet het er zeker niet uit. Ik vind de jouwe eruit zien als een kleine b, niet dat ik ze daarom minder mooi vind maar dit is niet wat ik wou

Hoi Melissa,

Waarvoor gaat het jouw niet om de cupmaat?daar moet je het tenslotte mee doen in de toekomst.

En dat @Wendy aangeeft dat zij beha maat 75 C en 70/75 D heeft zal je dat van haar moeten aan nemen,wat voor protheses zijn er bij jou geplaatst als ik vragen mag.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey happy,

Ja links is sinds gister keihard en doet ook erg pijn. Die pijn trekt helemaal door vanuit mijn oksel maar mijn arm en mijn vingers voelen verdoofd. Heel raar en beetje eng zo ineens

Xxxx

Hey ank,

Dat Wendy die maat heeft geloof ik zeker maar dat is ook de reden waarom het mijn niet om die maat gaat. Het ziet er namelijk niet uit als die maat. En daar gaat het mij om waar het qua zicht lijkt niet qua bh maat, tevens vallen alle bhs anders dus een maat zegt helemaal niks.

Ik heb natrelle anatomische 325 medium height extra full projection 5,7 projectie

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

als ik het zo hoor lukt het wel of je een complicatie hebt... Zou voor de zekerheid toch even bellen met de kliniek en zeggen dat je deze klachten hebt nu. Ondanks je vrijdag en afspraak hebt. Misschien willen ze wel dat je meteen komt! Sterkte! Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieuw520,

Nou ik had het er net met mijn moeder over en vind het wel raar ja dat de pijn eigenlijk redelijk weg was en sinds gisteren ineens terug links.

het begon gisteren middag met een gevoel van stuwing en daarna werd hij steeds harder, leek ook net alsof ik hem voelde groeien van binnen,nu loopt de pijn door vanuit mijn oksel naar mijn arm en vingers en heb daardoor in mijn vingers een doof gevoel. Stilzitten doet pijn maar lopen ook mijn arm strekken ook maar dat lijkt mijn spier te zijn, lijkt ook een beetje alsof de spier knel zit. Vooral onder de tepel en aan de zijkant is het heel hard. Ik zal nog ff wachten misschien hoort het erbij en bel ik weer voor niks en het is bijna vrijdag

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Waarvoor gaat het jouw niet om de cupmaat?daar moet je het tenslotte mee doen in de toekomst.

En dat @Wendy aangeeft dat zij beha maat 75 C en 70/75 D heeft zal je dat van haar moeten aan nemen,wat voor protheses zijn er bij jou geplaatst als ik vragen mag.

xx Ank

Het gaat er puur om hoe je borsten er uiteindelijk uit zien toch? Ik bedoel ik nam niet een bv puur zodat ik een groter maatje kon kopen, sterker nog nu kan ik amper bh's waarschijnlijk vinden en word dat nog een hele klus..

een bv neem je toch meestal omdat je grotere borsten wilt, de een wat groter dan de ander natuurlijk..

& dan lijkt het me logisch dat als je borsten kleiner lijken dan je had gewild dat je niet tevreden bent toch?

En wat bh maat betreft.. mijn boobs lijken denk ik een D of volle D (dat wou ik en ik ben ook tevreden, al mocht het ook zeker 1 of 2 cupmaten groter lijken)

maaroke.. waarschijnlijk heb ik dus een E of F cup aan bhmaat.. dat verschil tussen het lijken en wat het is kan zo verschillen en dan is het heel mooi als je bhmaat zegt dat je een flinke cup hebt.. maar als het dan niet zo lijkt is dat flink balen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.