Ga naar inhoud

10 april bv en ik weet het niet meer ....325cc of 360cc


Aanbevolen berichten

Oke na heel de dag gejankt te hebben schoot ik bij jouw reactie toch wel ff in de lach (ook al wou ik niet lachen).

Eromheen niet erin??? Euh wat bedoelt u? :45: zit toch goed dacht ik zo. ik moest zelfs het kant nog goed rechttrekken want anders was ie nog te groot zelfs...

God zeg, schiet nu toch weer in de lach om je reactie over de blinde in de lingeriezaak (ook al wil ik nog steeds niet lachen) :45:

Euh nee had ik nog ergens liggen en dacht a paste net niet, dan moet een b zeker passen en ja hoor perfect (mijns inziens dan, behalve de omvang)

Heb gelezen idd dat bij sommige groter worden maar ook bij sommige helemaal niet geen verschil dus met net na bv en ik ben bang dat als dat bij mij ook zo is en ik er nu niks mee doe dat ze dan zeggen, had je eerder moeten zeggen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik kan me ook niet voorstellen dat ze groter worden.

En inderdaad maak me ook zorgen om het verschil want heb twee selfies van vandaag en op 1 zie je zo goed hoe groot het verschil nog steeds is na 10 dagen en vraag me af of dat zo lang kan duren.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je vorige topic heb ik eea al voorbij zien komen.

Vrijwel iedereen heeft al gezegd dat het tijd nodig heeft

Je bent pas 10 dagen.

Bij mij duurt het ook nog minimaal paar maanden voordat alles gezakt en soepel is zei pc vandaag.

Ook vandaag zag ik voorbij komen bij linapinda dat nio zei geef het een jaartje tijd.

Heb geduld, je hebt een operatie ondergaan. Je bent niet Nasr een beautysalon geweest toch?

En anders sparen en volgend jaar naar Nio.;)

Die staat erom bekend dat hij groot groter grootst plaatst en kost 3100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi melissa, welke maat had je voor de operatie?

Protheses ogen inderdaad kleiner. Zelf heb ik 345 cc en ik vraag me vaak af waarom ik niet groter ben gegaan. Heel vervelend voor je meis. Concenteer je eerst op je herstel. De rest komt later wel. Welk merk heb je genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve schat die bh is écht te klein. De cup moet om je borst heen sluiten, dus overal op je platte borstkas zitten zeg maar. Jij hebt de cups halverwege je tiet zitten. Ik weet zeker dat ik m'n 75D ook nog wel aankrijg maar ik weet ook zeker dat t niet mn maat is ;).

Ik denk dat je een 75C nodig hebt.

En ze kunnen wel degelijk nog groter worden.

Ik zou zelf wel bellen met Velthuis en vragen waarom er niet op je mails gereageerd wordt, en aangeven dat het je echt dwars zit en je een afspraak met de pc wil. Maar dat is eigenlijk puur om te voorkomen dat ze over 6 maanden doen alsof je eerst wel blij was.

Maar echt... Voor de tiende keer: GEDULD!

Link naar reactie
Delen op andere sites

o meis vind het zo vervelend voor je. als je straks op controle gaat zou ik het in ieder geval wel zeggen. weet niet of je controle hebt bij pc of bij assistent maar zou anders zeker ff 1 bij je pc afspreken.

wij kunnen hier zeggen wat we willen maar jij voelt je rot, dus zeker aangeven.

heb geen idee of een pc hier wat mee doet maar zou eigenlijk wel moeten, al is het pas over een jaar. daarom wel nu al aangeven want dan kan je over een jaar zeggen, ik vind ze nog steeds te klein. over een jaar hoef je niet meer aan te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer het zelfde aantal cc en kwam ook van een a cup, ik ben bij een lingerie zaak geweest en kwam op een e cup uit nu. Vraag me af waar de cc dan gebleven zijn bij jou. Ben trouwens ook bij de velthuis geholpen. Hoop dat je snel reactie krijgt van de velthuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Lieve schat die bh is écht te klein. De cup moet om je borst heen sluiten, dus overal op je platte borstkas zitten zeg maar. Jij hebt de cups halverwege je tiet zitten. Ik weet zeker dat ik m'n 75D ook nog wel aankrijg maar ik weet ook zeker dat t niet mn maat is ;).

Ik denk dat je een 75C nodig hebt.

En ze kunnen wel degelijk nog groter worden.

Ik zou zelf wel bellen met Velthuis en vragen waarom er niet op je mails gereageerd wordt, en aangeven dat het je echt dwars zit en je een afspraak met de pc wil. Maar dat is eigenlijk puur om te voorkomen dat ze over 6 maanden doen alsof je eerst wel blij was.

Maar echt... Voor de tiende keer: GEDULD!

Mee eens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke die bh maat is te klein, als je het aan mij zou vragen zit ie perfect, zelfs te groot als ik het kant niet had rechtgetrokken maar oke te klein. Ik zal morgen inderdaad even bellen met velthuis want inderdaad ik ben bang als ik te lang wacht dat ze daarna zeggen je komt er zo laat mee.

Zoals ik al zei ik weet het geduld en hoop zo dat ik hier over een paar weken of maanden lachend zit en mezelf uitlach maar stel dat dat niet zo is. Ik heb inderdaad gelezen dat bij sommige het wat groter is geworden maar ook bij sommige bij wie dat helemaal niet het verschil is.

ik weet het elk lichaam is anders maar als ik bij andere kijk met ongeveer dezelfde lengte en gewicht die 300 tot 330 cc hebben gehad weet ik niet waar die 325 cc met 5,7 projectie bij mij zit? Die ligt nog op de ok ofzo?

En het verschil met links en rechts kan het verschil na 10 dagen nog steeds zo groot zijn? Loop ik dadelijk ook nog met twee verschillende.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je vorige topic heb ik eea al voorbij zien komen.

Vrijwel iedereen heeft al gezegd dat het tijd nodig heeft

Je bent pas 10 dagen.

Bij mij duurt het ook nog minimaal paar maanden voordat alles gezakt en soepel is zei pc vandaag.

Ook vandaag zag ik voorbij komen bij linapinda dat nio zei geef het een jaartje tijd.

Heb geduld, je hebt een operatie ondergaan. Je bent niet Nasr een beautysalon geweest toch?

En anders sparen en volgend jaar naar Nio. ;)

Die staat erom bekend dat hij groot groter grootst plaatst en kost 3100.

Klopt helemaal! En ze waren bij mij pas op 8 weken van een C naar een E/F gegaan!!

Op twee weken zat ik ook te janken dat het nog allemaal klein was hoor, maar het zit gewoon allemaal opgepropt, heeft gewoon tijd nodig!

Ineens gingen mijn borsten ook en voelden ze ineens veel soepeler! En natuurlijk is het kut, want je hebt het nooit eerder meegemaakt en je hebt ook geen vergelijkingsmateriaal. Dan is het moeilijk om te snappen wat je lichaam doet, maar heb geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een a naar een e gegaan, maar als ik je foto's bekijk is de bh wat je aan hebt inderdaad te klein. Ik zou morgen de velthuis bellen en ook zou ik eens naar een lingeriezaak gaan om je eens op te laten meten, ik weet dat, dat nog wat vroeg is maar misschien dat je dan wat meer gerust gestelt bent en er anders naar gaat kijken. Ik heb me ook laten opmeten en.toen ze zeiden het is een 75e dacht ik dat kan nooit, zo ziet het er ook niet echt uit maar dat is het wel en als ik jou foto's zie heb je denk ik echt makkelijk een grote c of zelfs een d. Maar ik raad je echt aan om je eena te laten opmetem. Ik ben er vanaf toen ook heel anders naar gaan kijken en het verschil in borsten trekt echt nog wel bij, maar zou het zeker ook even vragen aan de velthuis al is het maar zo dat ze je gerust kunnen stellen. Sterkte verder nog denk dat je er over een tijdje anders tegen aan kijkt, ik vind ze in elkgeval mooi uitzien en hoop dat je dat zelf ook snel gaat vinden zodat je je wat beter gaat voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je clau, maar ik denk dat ik niet blijer wordt van een grotere maat maar van wat ik in de spiegel zie en daar word ik niet blij van vooral rechts niet die is zo mini.

Dank je linapida is het bij jou pas na 8 weken gaan groeien of gaan ploppen

dank jullie voor je begrip het is misschien moelijk voor te stellen hoe ik me voel als je wakker wordt en je bent wel blij gelijk!

Ik maak me ook veel zorgen om links, hij is niet alleen veel groter dan rechts ook keihard terwijl rechts dat niet is

Het is heel frustrerend dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je clau, maar ik denk dat ik niet blijer wordt van een grotere maat maar van wat ik in de spiegel zie en daar word ik niet blij van vooral rechts niet die is zo mini.

Dank je linapida is het bij jou pas na 8 weken gaan groeien of gaan ploppen

dank jullie voor je begrip het is misschien moelijk voor te stellen hoe ik me voel als je wakker wordt en je bent wel blij gelijk!

Ik maak me ook veel zorgen om links, hij is niet alleen veel groter dan rechts ook keihard terwijl rechts dat niet is

Het is heel frustrerend dit

Ploppen, floppen, BAM. In ene waren ze een stuk groter. Maar ik had het eerst niet zo door want gevoel was nog niet echt terug. Ze zijn hard want alles moet nog settlen joh. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend melissa1981. Ik kan me je verdriet goed voorstellen. Ik ben ook niet gelukkig.. Ongelijke borsten en te klein. Maar over het volume ben ik zelf niet duidelijk geweest.

Vervelend ook hoe Velthuis niet reageert. Ook herkenbaar. Heel frustrerend hoe ze na de operatie opeens zo 'boven' je gaan staan.

Hoop dat je toch de pop ervaring ook gaat krijgen, maar herken dat bij ook mezelf niet. 10 dagen is nog erg pril.

Ik heb geen goede tips, maar hoop dat je er een beetje 'rust' in kan vinden.. Je kan er met veel spanning en piekeren nu helaas niks aan veranderen. Wat heb jij nu nodig om er een beetje in te kunnen ontspannen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de consulente heeft net gemaild, heel toevallig, alsof ze hier mee zat te lezen. ..... :6:

Ze is al die tijd wel superlief geweest en nu ook, ze stuurde: Jammer dat je zo ontevreden en verdrietig bent, kan je a.s. vrijdag om 11.45 dan plan ik een afspraak met de pc in. Had donderdag eigenlijk controle maar die gaat ze proberen om samen te voegen. Daarna stuurde ze op mijn reactie weer terug. Niet zo verdrietig zijn, we moeten echt afwachten en we willen graag een tevreden client zien. Probeer rustig te blijven alles is bespreekbaar. Super lief natuurlijk maar ben een beetje bang voor de reactie van de pc. Toen ik voor de tweede keer ging passen was hij al geiriteerd en toen ik vroeg of ze nog groter werden zei hij nee maar heel de ok vond ze mooi ja daar heb ik heel weinig aan natuurlijk. Ik ben wel blij dat ik een reactie terug heb gehad want heb echt migraine hiervan en van het huilen en drukmaken.

Misschien komt het zoals sommige van jullie zeggen wel goed, maar als het zo blijft zoals sommige zeggen heb ik het in ieder geval al optijd aangegeven aan de pc. Ik ben erg benieuwd.

@Linapinda, zou geweldig zijn als dat bij mij ook zou gebeuren uiteindelijk

@mamaboobs, fijn dat je mij begrijpt, ik kreeg net van iemand hier in een pb een reactie die zei dat als ze heel eerlijk mocht zijn ze ook klein vond en of ik haar eerlijkheid niet erg vind. Nee absoluut niet, ik waardeer haar eerlijkheid juist enorm, daar heb ik wat aan. Ik vond het fijn om te horen omdat het lijkt alsof sommige vinden dat het in mijn hoofd zit ofzo. Zijn ze bij jou ook niet groter geworden na het ploppen? Ongelijke borsten heel erg. ik lees dat je binnenkort weer onder het mes gaat. Wat fijn, ik hoop dat het dan beter uitpakt voor jou en je dan eindelijk gelukkig kan zijn met je droomboobs.

Dank je wel .xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve melissa, ik heb net je foto's gecheckt. Ze zijn echt wel groter dan een b cup. Hoe dan ook. Concenteer je op je herstel. Als ene 1,5 groter is dan de ander, zou ik zeker de kliniek bellen. Met de ongelijkheid van je borsten kan het goed komen. Bij mij zagen ze in het begin iedere dag anders uit. Eerst herstellen meis! Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Sterkte !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het de tijd daar wordt je waarschijnlijk moe van maar het is wel zo.Fijn dat de consulente contact met je hebt opgenomen.

Ik hoop dat er iets uitkomt.

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid, echt vervelend dat je nog steeds zo verdrietig bent.. maar ik zou ook verdrietig zijn als ik iets in me hoofd heb en het er veel kleiner uitkomt, als je zo duidelijk bent geweest over wat je wilt en het is niet uitgepakt zoals je wou. En ik weet dat iedereen zegt dat ze nog groter worden, maar niet gemeen/lullig bedoeld maar dat is natuurlijk niet bij iedereen, dus vind zeker dat je nu al echt duidelijk moet zijn over je ontevreden heid, straks wacht je nog 1 jaar en zijn ze helemaal niet groter geworden.. ja dan hoef je tuurlijk niet meer aan te komen ermee!

Ben super benieuwd hoe je afspraak gaat verlopen! En laat je niet te makkelijk afschepen!

Dikke kus van mij x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook blij, mocht het vanzelf goed komen. Heel blij, zo niet heb ik dat vanaf het begin al aangegeven

Ben benieuwd

Xxx

Ik vind ze zeker niet te klein hoor je borsten moeten nog de natuurlijke hang krijgen.

Je bent nog te kort po,om een beha te passen die goed zit.

Heb je al zelf je maten al opgemeten?

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat vervelend! had je dan ook medium profile?

ik moet wel zeggen dat die van mij echt enorm verschillen 1 week en bijna 12 weken, dus misschien is er nog hoop?

hoop in ieder geval dat je een oplossing dan vind als je niet tevreden bent..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romina,

Dank je voor je lieve berichtje. Nee inderdaad ik heb ook meiden gesproken bij wie het helemaal niet is gegroeid en dan zijn ze al een jaar of langer verder daarom. Als het gebeurd ben ik zeker blij, maar zit ik ook tussen het groepje bij wie dat niet gebeurd heb ik wel gelijk aangegeven in het begin dat ze te klein zijn, als ik er na een jaar mee aankom kan ik er helemaal niks mee, ik weet niet of dat nu wel zo is maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Ik laat me zeker niet zomaar afschepen.

Hey ank,

Ik vind ze wel te klein. Je bent het toch zeker wel met me eens dat dit zeker geen volle c is of niet?

Aangezien de pc vantevoren zei geen zorgen, zeker een volle c, en hij zei een paar dagen na de operatie nee ze worden zeker niet groter kan ik dat ook aangeven aan hem in het gesprek. Hij heeft zelf gegezd dat ze niet groter worden. Dit is zeker geen volle c nu. Ja opgemeten onder wisselt boven niet. Onder is nu 72 boven al die tijd 86

hey loveut,

Ja heb ook medium profile, dank je voor je pb. Heb je foto;s bekeken en ze zijn erg mooi en erg verandert. Hoop dat het goed komt met je linkerborst. Als ik naar je foto;s krijg heb ik een beetje hoop, maar ik weet ook dat het niet bij iedereen gebeurd, stel het gebeurd bij mij niet heb ik wel gelijk stappen ondernomen.

Jullie zijn het toch wel met me eens dat ze er niet uit zien als een volle c toch?

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.