Ga naar inhoud

10 april bv en ik weet het niet meer ....325cc of 360cc


Aanbevolen berichten

Ik had me al neergelegd bij die 325 cc maar toen mailde de consulente of ik morgen om half 1 nog een keer kon komen passen omdat ik zo twijfelde.

Ik dacht ach ja laten we dat maar doen hahah, beter een keer te veel dan te weinig.

Op naar morgen en dan................nog maar 2 dagen na morgen. Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey BB,

Nee hoor helemaal niet voor niks. Ik weet nu waar ik om moet vragen dankzij jou :45: :45: :45:

Ik moet gewoon minimaal 5,7 profiel toch?

Denk dat het die 325 blijft hoor maar gewoon ff voor de zekerheid. Weet niet eens of nog meer kan bij mij.

Ik had niet eens gedacht dat ze zou zeggen kom maar langs hahah.

Ik dacht beter een keer teveel dan te weinig hahah.

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da dacht ik ook hahaha ! Mijn vriend vind ze nu al groot dus maar ikzelf tjah had mss nog groter gemogen maar ik ben nog maar 5 dagen po dus er gaat zoveel nog veranderen er zal wss nog volume bijkomen zodus :)

Allesinds ik heb borsten nu ! Dus ! Ben al blij haha

Suc6 morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ga het opschrijven !!!PROJECTIE!!!!! :45: :45: :45:

Nou zit weer in de natrelle catalogus te kijken maar behalve die 325 is er alleen die 360 maar dat is full height, extra full projection dus dan zitten ze bijna in mijn nek dat is ook niet de bedoeling he.

En mocht de pc er een vinden die past met meer cc maar minder PROJECTIE :45: dan kan ik toch beter voor die 325 gaan toch bb?

xxxkuss

ps:

fm310 12breed, 12,5 hoog 4,4 projectie

mx325 12 breed, 11,1 hoog, 5,7 projectie

fx360 12 breed, 12,5 hoog 5,7 projectie

Die 310 was ook full projection

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, let op he, komt ie :45:

Als de maximale breedte van je prothese, 12 cm mag zijn, dan zijn je opties:

325MX (je eerste keuze) en die heeft een projectie van 5,7

360FX (die hogere ) en die heeft dus ook een projectie van 5,7 cm

Dit zijn de enige twee prothesen die hij je kan aansmeren met een breedte van 12 cm.

Stél dat je ook een prothese kunt hebben van 12,5 cm breed, dan zijn de volgende prohtesen een optie:

370MX (die je vorige keer te groot vond) Die heeft een projectie van 6,0 cm

410FX (diezelfde hogere, als de 360 van 12 cm breed) en die heeft ook een projectie van 6 cm

Dus... conclusie.. Je hebt de keuze tussen de 325 MX als je maximale breedte 12 cm is, en de 370 MX als je maximale breedte 12,5 cm is ;)

Sjnappie?

Je gaat dus passen: de 325 MX, evt. de 360FX (maar die heeft dezelfde projectie als de 325, alleen begint de bolling wat hoger) en de 370MX

haha. Schrijf het op, en neem het mee :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het uitprinten hahahahahhahaha :45:

Nee ga het gelijk opschrijven zit hier al met mijn a4 hahahah

Maar volgens jou is het enige verschil tussen die mx325 en fx360 dat de borst wat hoger begint toch, dus niet dat ik een grotere cupmaat krijg

Oh fucking hoofdpijn hahah idioot die ik ben :63: :63: :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus niet bij mijn sleutelbeen :45: :45:

Nou ben benieuwd denk dat die 360 dan zowieso afvalt als het geen verschiil verder maakt met die 325

xxxxx dank u weer :6::119:(wou je niet weer lastigvallen maar je reageerde zelf dus dacht ah kan wel :5:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat helaas nog steeds de 325 cc worden.

Beetje rare passessie was het. Pc was erg chagrijnig vandaag (geen sex gehad denk ik :7:) Hij schoot in de lach toen ik binnenkwam omdat ik aan 1 kant 370 en in de andere kan 315 had. Vond ik vorige keer 315 oke en de 370 te groot. Nu vond ik de 370 helemaal goed :45: Helaas zei de pc dat 325 mijn max was. Bij 370 ging je randen zien. Ik baalde maar zei als u zegt dat dat niet gaat of dat je randen gaat zien dan doe ik die 325 maar. Hij was heel geiriteerd en zei pak de 370 maar. Nou waar slaat dat nou weer op. Ik zeg u zegt net dat dat niet gaat. Hij zei pak maar wat je wil, soms gaat het goed soms niet :5: Nou zwaar geiriteerd. Ik zeg dat moet u niet zeggen zodat u snel van me af bent. Als het niet gaat gaat het niet, helaas maar het is niet anders. Ik bood zelfs mijn excuus nog aan en ook aan de consulente. Ik vroeg waarom hij zo boos en geiriteerd was en ze zei dat dat niet zo was maar dat ze heel de week al vrouwen hebben die ineens twijfelen en een andere maat willen. Nou daar kan ik toch niks aan doen. Ik zeg ook het is niet een paar schoenen die ik terug kan brengen. Begon hij over wasmachines met allerlei opties, hij zegt als je een wasmachine koop doe je het er ook gewoon maar mee ook al is ie niet goed. :wacko: Nou als mijn consut bij hem zo was geweest was ik er niet heel gegaan waarschijnlijk , maar misschien had ie een slechte dag. Ach ja we zien het wel. Het blijft dus helaas de 325, en nu maar hopen dat ie groot uitvalt bij mij :4: :4: :4:

Hoop dat ie vrijdag wel een goede dag heeft want dan moet ik bij hem onder het mes :blink:

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Even een vraagje ik heb 10 dagen geleden een bv gehad en ben niet tevreden over de maat.

Ja ik weet het 10 dagen is niet lang en geduld ik weet het maar ze gaan met geduld echt geen cupmaten groeien.

Ik had vantevoren gezegd een volle c kleine d qua zicht, na het consult zelfs nog meerdere malen gezegd per mail en telefoon ook echt duidelijk gezegd qua zicht dus niet qua bh maat. maar geen zorgen dit werd zeker een volle c. Toen ik wakker werd uit de narcose zag ik het al. Blijkbaar had ik dat gelijk ook gezegd toen ik uit de narcose kwam, nou ja eerst dat de arts knap was en daarna dat mijn borsten te klein waren. Ik weet daar absoluut niks meer van maar het is wel zo. Het ziet eruit als een b en heb vandaag bh 70 b aangehad en de omvang zat te strak dus zal denk 75 moeten zijn maar de cup b zat perfect. Ik heb niet 4600 euro betaald en zoveel pijn gehad om van een a naar een b cup te gaan, niet qua zicht ook niet qua bh maat. Ik heb hier zoveel jaren van gedroomd en was zo gelukkig toen ik mijn man eindelijk had overgehaald en ik dit mocht doen. Hij zei oke een keer en dan nooit meer dat ik dit betaal.

Het is ook niet zo dat ik ff kan zeggen betaal zo maar weer een nieuwe. Ik voel me zo kut en huil vaak, ben nog steeds ongelukkig als ik in de spiegel kijk en zoveel ongelukkiger als voor de borstvergroting. Droeg ik eerst alles nu heb ik wijde kleren aan.

En dan kan er gezegd worden je hebt meer als eerst, ja dat is zo maar hier heb ik het niet voor gedaan, dit is kleiner dan de pasprothese van 310 terwijl ik 325 heb. Ik vroeg vantevoren nog verdwijnen er cc's met dual plane? Nee natuurlijk niet was het antwoord.

En dan kom ik vandaag ook nog iemand tegen die vraagt wanneer de borstvergroting plaatsvind. Dit bevestigd mijn gevoel alleen maar.

Qua gevoel voor mij is alles voor niets geweest. Ben ongelukkiger als voor de bv hoe stom dat nu ook klinkt misschien voor sommige mensen helemaal als je zelf wel tevreden bent, ik had zo gehoopt om gelukkig wakker te worden uit de narcose maar helaas.

Mijn vraag heeft iemand hetzelfde meegemaakt?. Is er gezegd dat je zou uitkomen op een bepaalde cup maar is dit kleiner uitgevallen dan vantevoren is gezegd? En kan ik hier iets mee? heb de consulente al twee keer gemaild, 5 dagen geleden en vandaag, maar krijg geen enkele reactie.

Ik heb echt het gevoel van er is betaald, bekijk het maar. ik heb hier de algemene voorwaarden liggen maar kom er niet helemaal aan uit. Dus misschien dat iemand kan helpen bij wie dit ook is overkomen.

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ff niet je hele verhaal gelezen, maar ik wil even zeggen dat die 70B bh die je aanhebt, veel te klein is! Als iemand dat geadviseerd heeft in een lingeriezaak is ie flink blind geweest!!
De cups zijn veel te klein, die moeten namelijk OM je boob zitten, niet erin!

Daarnaast idd.. het is nog veel te vroeg.. Ik heb meiden zien groeien in bh maat, van 2 weken po van een c naar 8 weken po een e..

Geef het nog ff de tijd..

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met best_boobie eens, die bh is echt te klein!!

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat het bijvoorbeeld nog veel zal groeien. Voor mezelf hoop ik dat ook niet trouwens, vind ze namelijk eerder te groot dan te klein..

In mijn geval is het tussen de operatie en nu afgenomen, had heel veel vocht wat gelukkig nu bijna helemaal weg is.

Het zou kunnen dat het nog groter wordt, ik kan het me alleen niet zo goed voorstellen. Waar zouden die cc's vandaan moeten komen?!

Je zou gewoon open kaart moeten spelen en uitleggen hoe je erover denkt. Dan afwachten welke reactie je krijgt.. Voor nu zou ik me alleen wel meer zorgen maken over het verschil tussen beide ipv de grootte (ik vind ze echt mooi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.