Ga naar inhoud

10 april bv en ik weet het niet meer ....325cc of 360cc


Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

10 april is het dan eindelijk zover en mag ik mijn afschuwelijke kleine, lege a-cupje vaarwel zeggen. Ik ben al zenuwachtig vanaf dat ik moest bellen voor het consult en dat is alleen maar erger geworden. De laatste twee weken slaap ik niet meer, hoofdpijn, buikpijn, zenwuen niet normaal!!

Nu ben ik echt verschrikkelijk aan het twijfelen. Ik zou eerst 310 cc krijgen maar ik vroeg iets groter dus nu wordt het mx325 cc van natrelle. Medium height, extra full projection. Ik wil uitkomen op een volle c, kleine d qua zicht. Niet groter maar ook echt niet kleiner.

Was ik eerst te bang dat het te groot zou worden, nu ben ik weer veel te bang dat ze te klein worden. Ik zie sommige meiden voorbij komen die net als ik een a cupje hadden en dan met 370 of 420 op een c , kleine d qua zicht uitkomen. Maar ook sommige die met 325 wel op een c,d qua zicht uitkomen. Ik word echt helemaal lijp van die twijfels en weet niet meer wat ik moet kiezen.

Nu ben ik lang aan het zoeken geweest in de natrelle catalogus en heb er nog 1 gevonden die moet passen omdat die prothese dezelfde lengte en breedte heeft als de 310 cc. Het is de fx360 cc, dus 360 cc maar dan full height, extra fulll projection. Ik weet nu niet of dit teveel van het goede is en op welke maat ik hiermee zou uitkomen.

Bij het passen had ik de 310 en 370 gepast. de 325 niet eens maar de pc keek in zijn tabel en zei dat die het dan werd als ik wat groter wou. De 310 vond ik wel oke, de 370 te groot, dan zal de 360 waarschijnlijk ook wel te groot ogen.

Ik heb gisteren nog een keer naar velthuis gebeld om te kijken of ik nog een keer kan passen maar er was niemand, dinsdag pas en ik moet vrijdag al, dus denk niet dat het gaat lukken. Misschien kan ik vragen of ze de 360 erbij bestellen en dat ik dan op de dag van operatie nog een keer kan passen of kan overleggen met de pc ik weet niet of dat kan hoor. Normaal duurt het een week om protheses te bestellen maar met spoed kan het binnen twee dagen dus dat kan net.

Ik weet dat het bij iedereen anders valt daarom is het ook zo moeilijk, hoe weet je nou of je de juiste keuze maakt. Echt erg kan we janken hahah :102: :102: :102:

Misschien dat iemand advies voor me heeft??? Ik ben 1.65 en 48 kilo.

Hoe het er nu uitziet kun je in mijn gallerij zien.

Alvast bedankt!!!

xxkusxx Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

hey je kan altijd eens vragen aan bb die weet daar veel van :)

ik zou met mijn 320 cc ( sebbin high profile en 10,3 breed en 5,7 projectie )

ik ga wss uitkomen qua zicht op mooie D

qua bh mat zal da verschillen wss D of E

en idd die cc s maken ni veel uit hangt af van projectie enz :)

ik heb idd ook wat groter genomen

de 350 vond ik zelf TE groot ik zag mijn tenen niet meer hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey misstars,

BB zou er ff naar kijken hihi.

De 325 is medium height en extra full projection 5,7

De 360 is full height en extra full projection 5,7

Bij het passen vond ik 370 te groot maar het passen is toch een beetje een vertekend beeld omdat je de projectie en hoogte niet ziet en de prothese in de bh zit en niet erin , volgens mij valt het in het echt kleiner uit.

zoooooooooo moeilijk....

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk he! Ik heb zelf 305 en 320 gekregen (profiel 4.0) en ben daarmee van een lege B naar een 75D BH-maat gegaan. Voor het zicht een goede C. Ik was ook vreselijk bang dat het te groot zou worden, maar nu ik ze eenmaal heb valt het kleiner uit dan bij het passen lijkt het wel. Of ik ben er heel snel aan gewend, dat kan ook. Bij twijfel voor de grootste gaan, zeggen ze altijd he! Al is 5,7 projectie best al een hoop. Je zal dan idd wel uitkomen op een D/E-cup zeker qua BH denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is verschrikkelijk Suus,

De ene gaat met 325 naar een D-cup de ander naar een C-cup maar die c cup oogt dan als een b en dat is niet de bedoeling hahah

Weet jij hoeveel projectie jij hebt?

xxx

Zie dat de projectie erbij staat haha sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging eerst van een hele kleine a naar een grote b, kleine c, met 260 cc. Recent wissel gehad, wilde iets groter, heb nu mentor moderate plus 300 cc. Nu 80C of 75D. Perfecte grootte voor me. (ik ben 1,65 en 54 kg) Dacht eerst ook dat het nog wel groter had gekund, maar nu zie ik dat dit bij mijn lichaam past, ik vind het belangrijk dat het er wel natuurlijk uit ziet. ik heb ronde en die vind ik met een decolleté er groot uit zien vanwege meer volume boven. Ik denk dat 325 cc prima voor jou is, alhoewel jij anatomische krijgt, oogt toch weer anders in kleding

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de foto lijken ze wel groter als in reality... en hier was het net na de bv, dus nog wat opgezwollen. ik bekeek net jouw foto's en ik had destijds nog kleiner ;) hoewel klein zijn jouw borsten wel mooi van vorm, dus zal het resultaat straks erg mooi zijn. Ga bij jezelf vooral na wat jij erg belangrijk vind en overleg idd met de kliniek vooraf nog over de evt grootte. Ook zal jij ws ooit een 2e bv gaan doen, dan kan je altijd nog groter gaan, volgens mij moet je dan sowieso wat groter gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is verschrikkelijk he Joyce gek word je ervan.

Ik heb me nu toch dankzij BB neergelegd bij de 325 cc, ze zei namelijk dat die 360 cc hoger begon dus de borst begint dan hoger en dat is misschien niet mooi bij mij.

Dussssss...................... we gaan vol goede moed maar voor de 325 en hoop hiermee zoooooooooo om miniaal een volle c qua zicht uit te komen......

Nog 5 dagen :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:

xxxkusx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow nog steeds zo erg aan t twijfelen :( vervelend zeg... Ik hoop echt voor je dat je eruit komt!!

Niet teveel stressen he! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed schatje!!

En thnx voor je compliment! Die van jou worden ongetwijfeld ook mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.