Ga naar inhoud

Twentysix : 4 maart 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel mama van 2!

Ik ben nooit zo een stilzitter dus wil wel weer dingen doen maar merk echt dat dat dus niet gaat..

Ben gister wel ff naar het centrum geweest en vanavond ff naar de ikea want wil er toch wel ff uit haha!

En hoe is het met jou?

Is je huid al wat ontspannen of staat dat ook strak?

Kdenk dat k daar t meeste last van heb, tussen me boobs dat trekkerige gevoel..

Het is voor een goed doel en ik denk heel tijd maar geduld geduld hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is je avondje in de ikea gegaan, lekker afleiding gehad? Je bent vast niet met lege handen naar buiten gekomen?! Dat effect heeft ikea ;-)

Ben benieuwd naar je foto's!

Gelukkig gaat de pijn al wel wat beter! Hopelijk ben je snel genoeg van die pijn af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Zomaariemand

Dat is grappig, ik ben op 4 maart ook door Dr. Karim geopereerd! Ik was om 12.30 u gepland en ik was de laatste klus van de dag!

Het is me super bevallen, weinig pijn, weinig blauwe plekken en 400 cc per tiet rijker! :-)

Achteraf had het misschien wat groter gemogen, maar aan de andere kant, ik sport heel veel, dus het moet ook niet in de weg zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik kwam rond half 1 naar boven... Heb wel wat bleke snoetjes voorbij zien komen toen ik aan het wachten was...

Ik heb nergens last van... Ik hou me wel strikt aan het niet sporten en ik hou absoluut nog rekening met tillen enzo. Ik wil wel het mooiste resultaat natuurlijk.

Achteraf hadden ze misschien iets groter gemogen, maar misschien ziet het er al heel anders uit als ik normale bh's draag... Ik heb ook geen idee hoe ze nog kunnen gaan veranderen, maar naar mijn idee zijn ze redelijk stabiel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.