Ga naar inhoud

Twentysix : 4 maart 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal!

Bij deze zou ik me even voorstellen, ik ben een meid van 26 (vandaar😏..) en ik kom uit zuid holland.

Zolang als k me kan denken wil ik graag mijn borsten laten vergroten.. Nooit de moed, tijd, geld etc voor gehad..

Tot ik eind 2014 dacht jaa ik ga er nu weer echt goed voor sparen! Het was niet helemaal gelukt om het bedrag bij elkaar te krijgen, maar ik heb nu de gelegenheid ervoor dus paps lief aangekeken en die wou wel voorschieten!

Op 10 februari heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels.

Ik zit nu met m'n maat op een 80aa.. Zij raadde mij aan om voor 375cc te gaan.

Ik heb internet af zitten speuren en nog eens naar de foto's gekeken te hebben, heb ik toch besloten om voor 350cc te gaan omdat ik denk dat dit beter bij mij past..

As donderdag de 19e heb ik een consult met dr Refaat Karim in kliniek Amstelveen.

En 4 maart is mijn grote dag!!

Zijn er andere die al door hem geopereerd zijn?

Of die toevallig ook rond 4 maart hun bv krijgen?

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit ook al maak ik me nu al druk om de narcose haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Rechtsboven zit een zoekbalk. Als je daar Karim intikt, zie je de verslagen over hem :)

Het kan best zijn dat Karim jou iets anders gaat adviseren dan Diana.. Dus spits je nog niet te veel op het aantal cc.. Het profile gaat ook een grote rol spelen! Het is niet sec te vergelijken met anderen....

Succes met je consult de 19de!!

en veel leesplezier op het forum!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb!

Ik snap er nog helemaal niks van haha!

Ik zit ook via me telefoon misschien dat het daarom niet zo handig gaat.

Mijn gedachte zijn blanco donderdag en ga inderdaad even afwachten wat dr Karim mij te vertellen heeft!

Ihad indd al gehoord dat Diana gabriels en de arts nogal wat kunnen afwijken..

Ik heb al veel rond geneusd op het forum dat ik dacht laat ik me maar aanmelden!

Dankje en een fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twentysix

Spannend hoor! 4 maart is al bijna! :-)

Ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste consult bij Diana. Ben benieuwd!

Mijn voorstituatie is hetzelfde als bij jou, ook 80aa.

Veel succes donderdag bij Karim!

Ik ga je volgen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Fem!

Spannend vrijdag!

K was zonder enig idee naar Diana gegaan omdat ik dit forum nog niet ontdekt had, voel dat ik inmiddels steeds wat wijzer word haha!

Ik vond haar een aardige vrouw, wel druk en ze praat soort van vlug!

Je zal merken wat ik bedoel. Verder een aardige vrouw hoor!

Thanks en ik je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, eindelijk een borstenforum gevonden !

Ik ben zelf 18 jaar, en heb vrij ongelijke borsten ( verschilt zeker 1 cup ) ik zit hier al heel lang mee,

na lang twijfelen en vanalles uit zoeken toch besloten een borstvergroting te ondergaan.

Ik heb op 21 januari dit jaar een consult bij Velthuis kliniek gehad ( bij Herm van Tits, nou als dat geen toeval meer is )

en dit beviel mij heel erg goed, we hebben zelfs al meteen een datum gepland, 11 maart!

Ik ga dus als het goed is van een a en b cupje naar 2 mooie c'tjes, ik vind het zo spannend , het voelt eigenlijk nog niet helemaal werkelijk, maar toch fijn om hier te lezen dat ik niet alleen ben :)

Alvast heel veel succes meiden, en hou me op de hoogte !

Hoi hoi

Misschien wil je even een eigen topic aanmaken, dan blijft het hier overzichtelijk :)

een topic kun je hier starten: http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=56

alvast bedankt!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica strawberry86?! Dat is nieuw voor mij haha!

Vitamine C slik ik al een tijd lang iedere dag..

Nog meer zulk soort tips?

He debbielicious!

Leuk ook al een datum! Ik begin me zenuwachtig te maken haha

De dame waar ik mijn frons altijd weg laat laten heeft in de veldhuiskliniek gewerkt, ik was net bij haar toen ze er over vertelde.

Zij heeft ze 7 jaar geleden laten doen en het is nog steeds prachtig!

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica is voor het algemeen goed tegen blauwe plekken, kneuzingen, enz. maar wordt ook vaak gebruikt sneller te herstellen na een operatie en minder blauwe plekken te hebben.

Je ziet het gebruik van Arnica vaak terugkomen op het forum.

Ik neem ook al preventief probiotica en heb al een kuur klaarstaan voor nadien om de negatieve impact van de antibiotica op m'n darmen wat te beperken (ik ben er heel gevoelig aan).

Verder neem ik ook krill-olie capsules (heeft dezelfde werking als visolie maar beter opneembaar) en werkt o.a. ontstekingswerend.

Arnicagel heb ik ook al in huis gehaald om m'n borsten mee in te smeren na de ingreep.

Je gaat er zo ver in als je zelf wilt, maar ik denk maar: 't is natuurlijk en het kan maar helpen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa goed bezig jij zeg!

Ik ga morgen naar de apotheek!

Vandaag te horen gekregen dat het 325cc hp voor de spier gaat worden.

Heb het gezien met een 3d simulation!!

Dat is echt wauw!

Ik wil de foto wel plaatsen maar snap hier nog niks van en wil wel dat het prive is haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama van 2!

Zoals het er nu naar uit ziet moet ik kwart over9 aanwezig zijn.. Dus dan loop ik je net mis!

Er is nog kans dat het uitloopt dus wie weet!

Hoe gaat het nu met je?

@Livje thankyou! Volgende week deze tijd heb ik ze gewoon! Zo een raar idee!

Hoe is het met jou? Veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama van 2!

Zoals het er nu naar uit ziet moet ik kwart over9 aanwezig zijn.. Dus dan loop ik je net mis!

Er is nog kans dat het uitloopt dus wie weet!

Hoe gaat het nu met je?

@Livje thankyou! Volgende week deze tijd heb ik ze gewoon! Zo een raar idee!

Hoe is het met jou? Veel last?

Ik mag niet klagen, het gaat steeds beter:)

Succes met aftellen, leuke en spannende tijd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die vraag heb ik ook al paar keer gekregen. Heb op werk ook al een vooraankondiging gedaan bij 3 collega's waar ik veel mee werk en goede band mee heb. Werk wel met veel mannen. 2 van die 3 gasten vroegen ook al of ze tegen die tijd mochten voelen en kijken. Haha mannen!! ;-)

Verder mogen mijn vriendinnen en een paar dames in mijn familie ze wel zien. Maar daar houdt het wel bij op... Uiteraard mag er volop gekeken worden door iedereen als ze "verpakt" zijn haha!

1 vriendin komt in ieder geval "op kraamvisite" om naar mijn nieuwe tweeling te kijken als ik ze heb. Hebben we al kostelijk om gelachen ;-)

Oh en jullie forumvriendinnen mogen ze uiteraard ook zien als ik tegen die tijd fotootjes plaats hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama van 2!

Zoals het er nu naar uit ziet moet ik kwart over9 aanwezig zijn.. Dus dan loop ik je net mis!

Er is nog kans dat het uitloopt dus wie weet!

Hoe gaat het nu met je?

@Livje thankyou! Volgende week deze tijd heb ik ze gewoon! Zo een raar idee!

Hoe is het met jou? Veel last?

Heyy

Als jij 09:15 geholpen word zien we elkaar niet nee.

Hier gaat het goed. Voor 1 week PO niks te klagen ;)

Over een week heb je boobiesss jeeyyyy

Ik liet ze alleen aan 3 goede vriendinnen en me moeder zien. De rest mag ze idd bewonderen in kledij.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama van 2!

Zoals het er nu naar uit ziet moet ik kwart over9 aanwezig zijn.. Dus dan loop ik je net mis!

Er is nog kans dat het uitloopt dus wie weet!

Hoe gaat het nu met je?

@Livje thankyou! Volgende week deze tijd heb ik ze gewoon! Zo een raar idee!

Hoe is het met jou? Veel last?

Trouwens als jij 09:15 aanwezig moet zijn betekent dat 09:45 geopereerd en ik nooit 10:15 aan de beurt. Dus kom wel wat later anders zit ik een uur te wachten ;) mocht je tijd nog veranderen stuur dan ff een berichtje als je wilt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.