Ga naar inhoud

Twentysix : 4 maart 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gelukkig maar!

Leuk je verslag te lezen trouwens!

Me ogen stonden wijd open, meisje grijs beneden zag komen..

Kan nooit zo goed tegen zulke dingen haha!

Kzie het allemaal wel!

Roep ook al heel dag tegen iedereen volgende week heb ik ze hahah

Waren er bij jullie trouwens mensen die zeiden mag ik ze zien dan?!

Me goede vriendinnen mogen het zien maar hun aanhang of verder mensen ga ik toch echt niet me blote laten zien haha!

Haha ja nou ik zal je zeggen dan krijg je t wel even benauwd hoor.

Maar allemaal goed gekomen, ik had nergens last van en liep 1,5 later vrolijk lachend de deur uit:)

En wat betreft dat zien of voelen, alleen m'n man, m'n moeder en schoonmoeder hebben ze gezien en daar blijft het bij, ik ben geen attractie!

Er zijn idd van die brutale nieuwsgierige mensen die daar gewoon om vragen, nou dan moeten ze maar bij iemand anders voelen en kijken maar niet bij mij adios!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Trouwens als jij 09:15 aanwezig moet zijn betekent dat 09:45 geopereerd en ik nooit 10:15 aan de beurt. Dus kom wel wat later anders zit ik een uur te wachten ;) mocht je tijd nog veranderen stuur dan ff een berichtje als je wilt :)

Ja klopt 9.45u ik laat het je weten als er wat veranderd! Wel vreemd als ze dat zo doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@livje kijk dat wil ik ook! Haha zo de deur uit lopen!

Ja heel vreemd al die mensen het vragen..

De vriend van een van me vriendinnen had tegen haar gezegt dat ie het ook wel wou zien en voelen haha ik dacht nou dat gaat dus niet gebeuren!

Kijken kijken.. Niet aanraken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die vraag heb ik ook al paar keer gekregen. Heb op werk ook al een vooraankondiging gedaan bij 3 collega's waar ik veel mee werk en goede band mee heb. Werk wel met veel mannen. 2 van die 3 gasten vroegen ook al of ze tegen die tijd mochten voelen en kijken. Haha mannen!! ;-)

Verder mogen mijn vriendinnen en een paar dames in mijn familie ze wel zien. Maar daar houdt het wel bij op... Uiteraard mag er volop gekeken worden door iedereen als ze "verpakt" zijn haha!

1 vriendin komt in ieder geval "op kraamvisite" om naar mijn nieuwe tweeling te kijken als ik ze heb. Hebben we al kostelijk om gelachen ;-)

Oh en jullie forumvriendinnen mogen ze uiteraard ook zien als ik tegen die tijd fotootjes plaats hier!

Hahaha kraamvisite! Geweldig!

Mijn vriendinnen zeggen ook ik kom wel langs hoor ff kijken..

Wat dat betreft ben ik niet preuts en loop makkelijk in me nakie rond maar om nou iedereen zo ff onder me deken te laten spieken vind ik ook zo wat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt werkelijk van die mensen die het alleen maar leuk vinden te kunnen rond bazuinen dat ZIJ jouw tieten gezien en gevoeld hebben.

Nou da gaat dus mooi nie gebeuren bij Livje he!

Ik bepaal zelf wel wie ik ze laat zien of voelen, erom vragen vind ik zo brutaal.

Zouden ze zonder protheses toch ook niet om vragen??

Raar iets vind ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies. Je hebt gelijk. Nou brachten mijn collega's het in een geintje, maar als ik ja zou zeggen tegen ze, zouden ze het nog echt willen ook! Blijven mannen ;-) maar helaas voor ze haha

Ik ben er heel open in tegen mijn omgeving over wat ik ga doen, maar dat ik er makkelijk over praat betekent niet gelijk dat iedereen mag kijken en voelen. Dat is toch wel gek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies. Je hebt gelijk. Nou brachten mijn collega's het in een geintje, maar als ik ja zou zeggen tegen ze, zouden ze het nog echt willen ook! Blijven mannen ;-) maar helaas voor ze haha

Ik ben er heel open in tegen mijn omgeving over wat ik ga doen, maar dat ik er makkelijk over praat betekent niet gelijk dat iedereen mag kijken en voelen. Dat is toch wel gek...

Nee precies dat vind ik ook.

Blijft toch iets privé's toch?

Net of je na zo'n operatie wel ineens bloot gaat gooien overal??

Maargoed, je hebt overal mensen voor he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snapje! Vind dat een vreemd iets! Me nicht heeft het een tijd terug ook gedaan en die zei zelf wil je voelen haha ja toen deed ik dat wel maar verder, nee!

Super brutaal!

Wat voor BH hebben jullie trouwens?

Ik heb er 1 bij diana gabriels aangeschaft maar de vrouw(anathesist, of hoe schrijf je dat?!) bij kliniek amstelveen wist niet of die goed was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor BH hebben jullie trouwens?

Ik heb er 1 bij diana gabriels aangeschaft maar de vrouw(anathesist, of hoe schrijf je dat?!) bij kliniek amstelveen wist niet of die goed was..

CMgiess heeft hier een topic over gestart. Misschien kan je daar wat info vandaan halen? Ik ga zelf de LipoElastic Pi extra New bestellen denk ik. Ook handige voorsluiting.

http://www.borstenforum.com/topic/12907-de-sportbh-voor-na-de-operatie/#entry279791

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Fem ik heb al op die site gekeken..

Ik vraag het dan nog wel even na of dat een goede is want er staat bij voor de eerste 2weken.. Lees wel dat meiden hem langer dragen maar dan denk ik weer het staat er niet voor niets..

Het liefst ga ik gewoon naar een winkel dus misschien dan indd maar ff langs de hema..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carefix anna of bella of Mary op stellen van www.onlinecare.eu kun je ze vonden vanaf 19 euro en zijn geschikt want zijn postoperatief Bh's.

Hema is ook fijn maar voor na zes weken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carefix anna of bella of Mary op stellen van www.onlinecare.eu kun je ze vonden vanaf 19 euro en zijn geschikt want zijn postoperatief Bh's.

Hema is ook fijn maar voor na zes weken.

Groetjes

Thanks ga ff kijken!

Ben net gebeld en word half10 verwacht, 10u onder het mes!

Dus anders moet je ff bellen of jij wel echt kwart over10 aan de beurt ben..

Of word dat door een assisente gedaan hechtingen eruit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ga ff kijken!

Ben net gebeld en word half10 verwacht, 10u onder het mes!

Dus anders moet je ff bellen of jij wel echt kwart over10 aan de beurt ben..

Of word dat door een assisente gedaan hechtingen eruit?

Hoi idd vaag.

Karim gaat het zelf eruit halen begreep ik dus ga zo even bellen idd

Thnx voor de tip ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi idd vaag.

Karim gaat het zelf eruit halen begreep ik dus ga zo even bellen idd

Thnx voor de tip ;)

Klopt wel assistent haalt ze eruit en over 3 maanden eindcontrole bij Karim. Ivm stoned vd narcose die dag heb ik t niet helemaal begrepen denk ik.

Hihi.. Nou ja nu weet ik teminste dat 10:15 goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh ja vandaar!!

Nou wie weet zie je me nog voorbij huppelen in me operatiejurk haha!

Nee dat is boven dus ik ga je echt niet zien.

Maar zal aan je denken als ik er zit te wachten ;) ze zijn super lief daar dus je bent in goede handen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ben ik aan de beurt!!!!

Ik ben normaal altijd zo een bikkel maar nu toch echt wel stikzenuwachtig!!!

Heb al me spullen bij me ouders gebracht omdat ik daar even ga logeren..

Me vader heeft z'n bed afgestaan zodat ik beneden kan slapen en dan een verstelbare bodem heb..

Ben hier wel blij mee want heb hier vaker gelezen dat dat toch wel heel prettig is!

Om half10 moet ik me melden en om 10u gaat het gebeuren!

Vind het nog steeds zoo raar idee dat ik morgen gewoon boobies heb!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.