Ga naar inhoud

Twentysix : 4 maart 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zit nog te wachten beneden en zag karim net lopen hij kwam aan een man beneden vertellen dat het goed is gegaan en jij nog slaapt.

Je hebt ze gewoon meid. Boobiesss gefeliciteerd!

Beterschap xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa1981, ik word geholpen door Herm van Tits bij velthuis kliniek, nog 1 weekje spannend!

en twentysix , waarschijnlijk ben ik een beetje laat maar heel veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Twentysix... Je hebt je boobies nu... Gefeliciteerd meis! Hopelijk is alles helemaal goed gegaan en voel je je redelijk goed. Succes met je herstel en ben benieuwd naar je verslagje :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn eigen voorsteltopic dus nergens vinden.. Hel echt me best gedaan maar kan hem niet vinden haha🙈!

Maargoed ik hoor dus vanaf vandaag ook niet meer in het voorsteltopic maar in de operatieverslagen!

Bij deze dus!

Zoo dat heb ik achter de rug!

Vanmorgen om 8 uur zat ik met 2 vriendinnen in de auto naar Amstelveen.

Klein stukje file net na schiphol.

Kwart over9 waren we er dus keurig op tijd.

Om iets over half10 mocht ik naar boven, gelijk operatieoutfit aan en hup het bedje in!

Infuus in me arm(wat maybe nog wel t meeste zeer deed) en nog gezellig ff kletsen met de zuster.

Ze kon me al vertellen dat het wat uit liep omdat dr. Karim altijd ruim de tijd neemt.

Ik vroeg haar nog ik zou toch heel graag 350cc willen als het kan!

Nog een keer tegen Karim gezegt en hij zei dat ie ging kijken of het mooi zou zijn en zou passen!

Om kwart voor 11 mocht ik mee naar de OK, nooit onder narcose en best zenuwachtig ervoor(achteraf nergens voor nodig)

En ja ik heb dus wel gedroomt!

Wat weet ik niet meer maar echt gebeurd haha!

Om 5 voor half12 was ik weer op de kamer, wat suf me billen verschoven naar t andere bed en toen dacht ik zo wakker worden!

Voelde me prima!

Wat druk op me borst en een beetje dizzy maar gelijk weer praatjes haha

Beschuitje op, koppie thee en ik zei dat ik eigenlijk wel weg wou!

Voelde me prima, bh aan, draaierigheid verdween en was zelf naar wc gegaan.

Kwart over1/haf2 was ik beneden.

vriendinnetjes begroet, praatje met de mensen uit de wachtkamer en weg konden we!

Gelijk lang de apotheek en naar me ouders huis!

Waar ik nu dus lekker op de bank lig te hangen en verwend word!

De pijn is echt dragelijk en ik hoop dat het zo blijft haha(was al voorbereid door zuster van niet..)

We zullen het mee gaan maken!

Thanks nog allemaal die nog hadden gereageerd op me andere topic!

Tot zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie idd, dat we je topictitel niet aangepast hadden en je niet verplaatst hadden naar de operatieverslagen.. Over het hoofd gezien hihi..

Gefeliciteerd met je boobs!!! en een heel goed herstel gewenst!!

Ik voeg even je beide topics samen en pas je topictitel wat aan, zodat ie op de rest hier lijkt :)

Als je je topic zoekt, kun je rechtsboven op je naam klikken en dan op: mijn inhoud.

Dan vind je je topic zo terug :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!

En super dat alles zo goed en zo snel is gegaan bij je! Hopelijk gaat je herstel ook zo goed :-)

Nu inderdaad lekker relaxen en je laten verwennen door paps en mams

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh whahah toch dus!!

Nou eerste nacht doorgekomen!

Viel reuze mee, 1x wakker geworden om half4 maar dat was eigenlijk me moeder der schuld want die ging eruit haha!

Me bh zit veelste strak op de littekens, voel super blauw.

Heb al een andere besteld en daar wacht ik nog op..

Nu met van die ouderwetse stoffen zakdoekjes ertussen haha.

Maar eens kijken hoe we deze dag weer doorkomen

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey fem!

Lief je berichtje!

Het gaat allemaal rustig haha

Ik dacht dit word een eitje na de eerste dag maar ben er toch van terug gekomen!

Ondertussen bijna 6dagen verder, pijn gaat opzich beter, als ik stil lig voelt het als n lichte spierpijn maar als k ff heb gezeten/gelegen en ik kom overeind krijg ik weer steken..

Me huid staat nog steeds super gespannen en ik loop nog steeds als kwasimodo hahaha!

Ik doe heel de dag lekker niks en word hier bij me ouder heerlijk verzorgd en super verwend!

Me moeder zegt dat ze in tijden niet zo lekker geslapen heb want ik snurk tenminste niet hahaha!

Met de dag merk ik dat het beter gaat qua pijn gelukkig!

Ik probeer morgen uit te zoeken hoe en wat met fotos dan zal ik is wat uploaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.