Ga naar inhoud

Fem : 28 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Update dag 3 po:

Gister kwam eindelijk de moeheid bij mij. Had overdag al uurtje geslapen op de bank. En savonds lekker warme douche genomen en daarna mijn bedje in gedoken. Heb wel 9 uur geslapen vannacht... Heerlijk!

Echt pijn heb ik nog steeds niet. Zo af en toe voel ik mijn borstspier weer wat meer trekken maar pijn doet dat niet. Heb wel sinds gisteravond af en toe wat steken ter hoogte van mijn rechter tepel. Maar ik moet eigenlijk ongesteld worden dus die extra gevoeligheid zou daar ook mee te maken kunnen hebben?

Maar al met al voel ik mij goed! Ik neem vandaag overdag ook geen tramadol. Die bijwerkingen vind ik maar niks... Ik word er zo draaierig van, ben dan echt aan het spacen :P en droge mond krijg ik ervan. Bleh

Straks weer een stukje wandelen denk ik. Het is prima weer, zonnetje erbij! :)

Boobies moeten nog wel gaan zakken hoor. Ze zitten nog aardig hoog als je het mij vraagt... Vanmiddag weer even fotootje maken en plaatsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk verslag om te lezen! Ik ben alle operatieverslagen een beetje aan het doorlezen.. ik moet nog 5 weken wachten voor m'n operatie en dat duurt zo lannnnng haha.

Fijn dat je niet echt heel erg pijn hebt! Hopelijk heb je een fijn herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk verslag om te lezen! Ik ben alle operatieverslagen een beetje aan het doorlezen.. ik moet nog 5 weken wachten voor m'n operatie en dat duurt zo lannnnng haha.

Fijn dat je niet echt heel erg pijn hebt! Hopelijk heb je een fijn herstel verder!

Ja het valt mij alles mee... Ik zou het zo weer doen! Gewoon ontspannen en niet verkrampt doen en zitten. En ik heb mazzel dat ik eigenlijk geen last heb van die narcose :)

En joh die 5 weken zijn zo voorbij! Vooral die laatste 2 weken vlogen echt voorbij joh! Nog paar weekjes voor jou, maar dan heb je ook wat ;)

Bij welke chirurg ga jij en hoeveel cc krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meis, voor je leuke verslag, ik ben ook echt schijt, ik ben maandag aan de beurt, moet me om 7.00 uur melden, ben de eerste van de dag, je leest me verslag snel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee pop hoe is het nu? Xxx

Ja ik zal weer eens even een update geven. Heb niet heel veel geplaatst en we zijn weer een week verder!

Het is eigenlijk allemaal wel goed gegaan de afgelopen week. Ik ben sinds bijna een weekje gestopt met de tramadol. En sinds woensdag neem ik alleen in de ochtend 2 paracetemolletjes, omdat ik dan wat stram en stijf ben.

Sinds dinsdag slaap ik ook weer in mijn eigen huis in plaat van bij paps en mams. Die zijn woensdag namelijk naar de camping gegaan in Zeeland. Dat was wel even wennen toen ik woensdag wakker werd en er was niemand in de buurt. Mijn buik werkte ook tegen en voelde mij niet lekker. Dan ben je ineens heel erg alleen, dus ik had even een "emo-momentje" :38:

Gelukkig wonen mijn broertje en schoonzusje 12 deuren verderop. Dus als er iets is, kan ik hun altijd om hulp vragen :)

Afgelopen weekend begon ik wel een gekneusd ribben gevoel te krijgen. Dat was wel vervelend gevoel. Verder heb ik weinig pijntjes moet ik zeggen. De eerste 5 dagen voornamelijk had ik af en toe een onwijze steek vanaf mijn rechter tepel naar mijn litteken toe. Maar dat heb ik ook al paar dagen niet meer gevoeld.

Qua gevoelsverlies heb ik ook geen last van. Alles voel ik nog en mijn tepels doen het ook nog als ik het koud krijg :P

Toen ik nog bij mijn ouders zat ging ik elke dag 2 keer mee met wandelen met hun hond. Dus elke dag had ik een wandeling van 1,5/2 uur gehad. De eerste dagen wat rustiger tempo, omdat ik toch een beetje eng vond ;)

Nu ik thuis ben, wandel ik wel wat minder. Zonder hond en mensen om je heen toch minder leuk haha

Woensdag moest ik om 17:20 uur weer bij de praktijk van Diana zijn voor een eerste controle. Mijn schoonzusje is met mij mee gegaan. We waren 5 minuutjes te laat door de drukte op de weg en onze tomtom was niet duidelijk dus waren we een klein stukje omgereden :75:

Maar dat maakte niet uit, want de wachtkamer zat zo vol en er was een flinke uitloop. Ik was ook pas om 18:00 uur ongeveer aan de beurt.

Wel leuk dat ik Melan weer tegenkwam. Zij moest toevallig net na mij aan de beurt. Dus hebben we weer even gezellig staan kletsen! :)

Bij de controle was alles goed. De pleisters werden eraf getrokken en de knoopjes aan de uiteinden van de hechtingen weg geknipt. Mijn littekens zagen er ook goed uit volgens die man (ik weet zijn naam niet meer :12:) Hij zei dat mijn borsten nog wel wat hoog zaten en dat het wel een beetje zou gaan zakken nog. Toch kreeg ik wel een borstband om dat zakken een beetje te helpen. Die moet ik voor 4 weken dragen.

Ik moet zeggen dat ik hem nog niet eens zo heel vervelend vind zitten. Vind het vervelender en lastiger om hem te moeten verbergen met kleding enzo... :unsure:

Vanochtend waren een paar gasten van mijn ploeg van werk op "ziekenbezoek" geweest :38: Ik had al een kaart gehad en een bos bloemen van ze (allebei groot uiteraard, omdat ik voor groot ging haha :P) maar ze hadden nu nog een cadeautje bij zich. Een flesje prosecco en een giftcard voor de Hunkemoller :7: en uiteraard zaten ze allemaal even te kijken naar mijn nieuwe dames :1boobs: hahaha!

En ik heb ook een leuk weekend voor de boeg staan! Gister is mijn tante 50 jaar geworden. Dit viert zij zaterdag avond en ze woont in Zeeland. Dus daar rijden mijn broertje, schoonzusje en ik heen zaterdag. Daarna slapen we bij mijn ouders op de camping daar in de buurt. Ik lekker in de caravan :) en broertje/schoonzusje in een tent ;) En dan zondag is het natuurlijk moederdag, maar ook mijn verjaardag! Dus dat wordt ook een gezellig dagje :D

Oh en die band draag ik zaterdag stiekem even niet hoor voor die paar uurtjes 's avonds... Had namelijk een leuke outfit gekocht voor dat feestje en daarmee kan ik die band niet verbergen :106: hihi

Zo even een update van afgelopen week dus. Ik heb ook gelijk mijn foto's bijgewerkt. Staan er een paar op van afgelopen week! Ik ben heel blij met mijn boobs :33::123:

Thanks meis, voor je leuke verslag, ik ben ook echt schijt, ik ben maandag aan de beurt, moet me om 7.00 uur melden, ben de eerste van de dag, je leest me verslag snel...

Graag gedaan meid!

Het gaat helemaal goedkomen maandag bij jou! Jij kan ook een leuk verslag schrijven volgende week! :D

Nog een paar dagen... Leuk leuk leuk!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag en hoe fijn dat het zo goed gaat! Die martelband is even balen maar dan valt het wel weer dik mee dat je er niet zo'n last van hebt :) Ja ik ken het, alleen is dan ineens heel alleen, maar wacht inderdaad maar tot je er weer op uittrekt zoals dit weekend, dan ben je gauw van je eenzaamheid af en mag je lekker met je meiden pronken :P xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.