Ga naar inhoud

Fem : 28 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

ahhh! lief van je collega :D Ik moet morgen nog werken. Hahaha zal wel niks worden gok ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Jij ook succes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden! Melan is net pas gehaald. Er is ietsje uitloop...

Pffff ik krijg honger!!! En ik wil een bakkie koffie.

Melan en ik gaan straks ff een high tea laten bezorgn hier :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben ze!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super :) :) allebei gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten. En wens jullie een goed herstel toe. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, en nu lekker herstellen!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden!

Alles is helemaal goed gegaan! Ik heb BOOBS!!! :wub::43: Ik vul een mooie 80D sportbeha :D :D

Vannacht heel weinig geslapen, maar dat kwam meer omdat ik gewoon niet moe was! Heb 5 uurtjes heerlijk aan 1 stuk door geslapen.

Ook vandaag gaat alles eigenlijk heel erg goed. Ik voel mijn boobies wel maar echt pijn kan ik het niet noemen. Ik heb zelfs het idee dat mijn spier zich al een beetje begint te ontspannen. Gister voelde het namelijk meer of ze tegen mijn kin aan zaten. Vandaag is dat al veel minder!

Heb heerlijk anderhalf uur gewandeld vandaag met mijn vader en de hond. Lekker op een rustig tempo, af en toe de boos extra ondersteundend en nog even gezeten tussendoor.

Lekker in beweging gebleven vandaag, geen dingen gedaan die niet mogen hoor. Maar ik ben echt heel blij en het valt mij tot nu toe alles mee!!

Ik weet niet meer wie dat nou laatst zei op het forum.. Volgens mij was dat Tjiklit... Maar die vrachtwagen van mij staat volgens mij ook ergens verschrikkelijk vast in een file of in een sneeuwstorm!! Haha beter!! Hij staat wel goed daar ipv op mijn borst :59::101:

Heb ook eigenlijk in mijn hele borst wel gevoel. Tepels doen het ook nog, zijn iets gevoeliger en reageren ook op kou en rillingen :67:^_^ Wel vervelend is het beurse gevoel wat ik aan de buitenzijde van beide borsten heb. Dat zal ook wel blauw zijn zo te voelen.

Vandaag was mijn tweeling ook iets groter dan gister. Zit wat vocht in, maar ook dat valt wel mee.

Ik was al begonnen aan mijn operatieverslagje. Die zal ik vanavond of morgen even afmaken en plaatsen.

Eerst even een foto gaan toevoegen van gisteravond! :)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even niet veel op het forum geweest. Maar ook ik zal even een operatieverslagje tikken. Kijken of er ook ergens een schrijfster in mijn schuilt :P

De afgelopen dagen voor de operatie was ik zo zenuwachtig en had weinig geslapen. Zo ook de nacht voor mijn operatie. Daarbij zat ik ook nog in een nachtritme door mijn nachtdiensten. Ik had mijn wekker gezet om half 8. Maar uiteraard werd ik daarvoor al wakker ;)

Ik moest dinsdag om 11 uur aanwezig zijn in kliniek Heyendael. Het was nog wel een stukje rijden. Dus om 09:45 uur stond moeders voor mijn deur en om 09:55 uur zaten wij al in de auto. Gelukkig verliep de reis daarheen voorspoedig en hadden we geen files. Onderweg naar de kliniek had ik contact met Melan hier van het forum die zich om 10 uur moest melden en ook Straten boobs zou krijgen.

Om 10:45 uur meldden mijn moeder en ik ons aan de balie bij de kliniek. We werden gelijk naar mijn kamer gebracht. Ik lag op een kamer met iemand anders. En hoe leuk: ik lag met Melan op een kamer!! :D

Lekker liggen kletsen en lachen. Was echt gezellig. Op een gegeven moment kwam Gerry de kamer binnen om mij instructies te geven. Toen kregen we eigenlijk ook te horen dat er iets uitloop was.

Nadat Melan gehaald was en naar de OK werd gebracht, heb ik nog helemaal in een deuk gelegen met mijn moeder. Zij ging een quiz doen met mij uit de Cosmopolitan. Er stonden een paar begrippen in die zij niet kenden zoals YOLO en Namaste. Hoe zij dat allemaal uitsprak... Whahaha ik lag helemaal in een deuk, je kon me echt wegbrengen... Nou en wat kwamen ze gelijk doen?? Ik werd gehaald en mocht ook naar de OK gebracht worden! :D Jeej!

Bij de recovery kreeg ik Kees. Ik had al eerder op het forum wat gelezen over Kees. Wat een leuke man inderdaad zeg! Hij houdt van een grapje en ik ook. Dus dat was wel even gezellig en zorgde voor iets wat ontspanning bij mij. Infuusje werd geprikt en weer voor de laatste keer wat controles.

Toen kwam Frans. Terwijl hij aan mijn voeteneinde nog wat papierwerk in orde stond te maken was ik zijn gezicht aan het bestuderen. Hahaha wat je allemaal wel niet doet van de zenuwen :P Ik zag een grijs bakkebaardje onder zijn operatiemutsje vandaan komen. Maar ik kon niet heel veel rimpels op zijn gezicht ontdekken. Verder zag zijn huid er ook netjes en glad uit en had hij geen wallen. Ik kwam dus tot de conclusie dat Frans er niet moe uit zag en ik mijzelf met een gerust hart aan hem over kon geven :45:

Nadat hij mij had afgetekend en 400 cc op mijn mini boob had geschreven, zei ik tegen Frans dat ik er alle vertrouwen in had dat hij mooie boobs ging maken bij mij. Hij reageerde wat verlegen. Dus ik zei tegen hem: tuurlijk dat gaat wel lukken, je bent de man van mijn dromen weet je nog?!

Hahaha toen moest hij wel weer lachen en zei hij Ohja das waar! :45:

Toen ik de operatiekamer in werd gereden, kwam Frans weer alles dubbel checken. Naam, geboortedatum, waar ik voor kwam. Hij liet mij ook nog de dozen van de protheses zien. Oké check! Kom maar op met die cc'tjes!!

De anesthesist en nog een man gingen mij klaar maken. Op de klok was het half 2. Ik kreeg te horen dat ik mij zou gaan voelen alsof ik een bakkie op had. Ja hoor dat voelde ik, voelde wel lekker zei ik nog :) En weg was ik.

En toen was ik ineens weer wakker. Ik keek om mij heen en zag dat ik weer op de recovery lag. Ik zag een klok hangen en zag dat het 5 over/10 over 2 was. Ik keek naar beneden en tilde mijn deken wat op. En ja hoor! Ik had borsten!!

Ik keek nog een keer want ik kon het niet goed zien omdat ik nog wat draaierig was van de narcose. Pfff ik kon het al niet meer zien, want de watervallen kwamen. Ik heb 20 minuten lang gehuild, tranen met tuiten! :102::103: Alle emoties van al die jaren en de spanningen van de laatste tijd kwamen er allemaal uit. Waarom moest ik nou precies nu gaan huilen? Nog dizzy van de narcose en al dat water in je ogen maken je zicht er niet veel scherper op... En ik wilde mijn boobies zien!!! Kon ik ze nog niet zien :45::45:

Na 5 minuten kwam Gerry binnen en had mijn moeder aan de telefoon. Ik kreeg mijn moeder en zei tegen haar: " mam, ik heb borsten, maar ik moet de hele tijd huilen". En toen ging ik weer vrolijk verder met de hele recovery bij elkaar huilen hahaha :46: Gewoon omdat het kan :38:

Vlak daarna zag ik dat Melan terug werd gereden naar onze kamer. Volgens mij heb ik mij nog verontschuldigd tegen haar. Melan reageerde nog dat ik maar lekker moest uithuilen en dat ze mij straks weer zou zien. Aaah de lieverd! :)

Nou toen de watervallen over waren, was ik ook klaarwakker en wilde ik eigenlijk wel drinken. Kreeg wat water van Lisette. Ik kreeg een spiegel en bleef naar mijn tetten kijken. Ik dacht dat ik wel klaar was met de narcose, maar eigenlijk was ik nog onder invloed hoor. Ik flapte er van alles uit!

Ik riep Kees weer die ergens aan de andere kant stond: Kees kijk dan, ik heb tetten! :01: (niet beseffend dat er nog meerdere mensen op de recovery lagen :45::45::45: )

Vlak voordat ik terug naar mijn kamer mocht zei ik nog tegen Kees dat ik over hem had gelezen op het forum en dat ik wel begreep waarom iedereen hem wel mocht. Ik heb ook meerdere keren gezegd tegen Liset en Kees dat ik ze echt schatten vond!

Ik bleef lullen joh, was ook klaarwakker! Wat moeten ze wel niet van mij hebben gedacht daar joh :152:

Terug op de kamer vol trots aan moeders mijn nieuwe aanwinsten laten zien! Ook nog gezellig liggen kletsen met Melan en haar vent. Wel grappig dat de man van Melan een collega van mij bleek te zijn! Wat is de wereld dan weer klein he :P

Nou al met al is alles mij meegevallen! Ik heb ook een super leuke dag gehad met iedereen! En op de kamer was het ook een dolle pret met moeders, Melanie en haar vent erbij! We hebben paar keer flink gelachen. Melanie had bijvoorbeeld meer cc dan de motor van haar vent nu :45: hahaha!

Eerste nacht bijna niet geslapen, maar ik was ook gewoon niet moe. De 5 uurtjes die ik wel had geslapen, heb ik heerlijk geslapen. Gister lekker anderhalf uur naar buiten geweest en even naar mijn eigen huis gebracht om voor mijn poes te zorgen (of klinkt dat gek :38: haha)

En ik heb vannacht als een blok geslapen voor bijna 9 uurtjes! Hoppa :D

Pijn heb ik ook bijna niet. Ik denk dat ik vandaag ook geen tramadel ga nemen. Ik heb het niet echt nodig en ik krijg er een onwijs droge mond van, ben van tijd tot tijd onwijs aan het spacen en draaien in mijn kop en ben niet heel de tijd even helder :19::17::kez_11:

Ik heb volgens mij bijna een boek geschreven nu. Ik stop er even mee voor nu. Voor alle meiden die mijn verhaal lezen en twijfelen of nog moeten: gewoon doen! Je wordt er zoo blij van :101::57::43:

Ooh en wat ook nog wel leuk is om te melden. Ik had hiervoor een 80aa cupje... En nu heb ik een goed gevulde 80D sportbeha aan hoor dames!! :43: Me so happy! :D

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Je hebt met heel veel enthousiasme geschreven! Ik ben blij voor je dat het zo is meegevallen en dat je een leuke dag hebt gehad... Fijn herstel Fem! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag en gelukkig super positief en enthousiast!! Fijn dat het zo goed gaat met je. Kees ja geweldige man! Schilt heel erg veel als je wat gezelligheid hebt voordat je de OK in gaat. Heel veel plezier ervan ❤️

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha geweldig dit!!

Zie het helemaal voor me daar op die kamer en Frans aan je bed haha en Kees ja die is zo leuk !'

Ik was de eerste dus was helemaal al1 op die grote lege recovery haha Jij met meedere en je nieuwe tetten geweldig!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.