Ga naar inhoud

Fem : 28 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat een eikel. Sorry dat ik het zeg :o Het is niet eerlijk tegenover jou, niet voor zijn vrouw en al helemaal niet voor zijn kinderen.

Krijg daar echt de rillingen van. Het zou je man zijn zeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank voor het reageren meiden! Jullie kunnen hier ook niks mee maar ik moest het gewoon even kwijt ;) hihi

En R1989, je hebt wel gelijk. Daarom vond ik toen ook dat hij moest kiezen. Hij kon niet terug gaan naar zijn vrouw en mij erbij houden... Aangezien hij niet met een keuze kwam heb ik die maar gemaakt! Maar ik heb altijd een zwak gehouden voor hem zeg maar.

Ik vind zijn berichtje super lief, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet en van moet denken... Denk dat weer afstand van hem het beste is! Jammer, want we gingen zo relax met elkaar om de laatste tijd, gewoon als goede vrienden en niks meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fem ja wat zal dat lastig voor je (geweest) zijn! Je kiest niet voor wie je een zwak hebt he.

Ik kan me voorstellen dat je dat jammer vindt.

Wel goed dat je het hier deelt :) kan je het toch een beetje kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je meid klinkt lullig maar denk dat jij altijd de tweede vrouw zult blijven ook al heb je zon goede klik en ja dit is super lief maar ook wel beetje oneerlijk!!

Want je hebt niet voor niks afstand genomen!!

Maar je kunt nu wel ff je ei kwijt hier en dat is ook fijn!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee als ik kon kiezen voor wie je een zwak hebt... Haha!

Gelukkig kan ik wel kiezen om hem weer op afstand te houden ;) en ook wel heel handig dat hij niet in de buurt woont en ik hem dus niet tegen kan komen zomaar.

Zijn gezin zal inderdaad altijd op de eerste plaats komen.

Over een paar weken met mijn nieuwe boobies en een bonk zelfvertrouwen (hoop ik ;)) gewoon lekker gaan daten met leuke vrijgezellen mannen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat die nieuwe boobs je zelfvertrouwen een boost gaan geven, want eerlijk gezegd, zulk soort mannen maken het alleen maar kapot. Hoe lief dit nu ook lijkt. Want dat is het niet. Als hij het echt lief bedoeld had koos hij voor jou (sorry als dit hard klinkt, zijn gevoelens zijn denk ik echt genoeg, maar niet genoeg om jou te kiezen). Maar al koos hij jou dan blijf je altijd met de angst zitten of hij jou dan ook weer aan de kant zou zetten. Dit soort type man is hier te makkelijk in heb ik gemerkt ;)

Genoeg leuke vrijgezellen mannen out there hoor meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je trouwens al begonnen met Arnica? Ik hoop dat het werk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey fem,

ah als ik dat lees smelt je gewoon, en hij zal dat ook weten denk ik, je bent nu al zo emotioneel van de zenuwen voor de operatie en dan ben je misschien wat zwakker en gevoeliger voor dit. Maar ik zou er niet weer helemaal in meegaan, dan eindig je weer met zoveel verdriet, want als hij nu nog niet weg is bij zijn vrouw denk ik dat hij dat nooit zal doen en houd hij jou alleen aan het lijntje en dat verdient niemand.

Ik hoop dat je na je nieuwe boobies heel veel zelfvertrouwen hebt en echt een leuke man tegenkomt die oprecht voor jou en alleen voor jou gaat.

xxxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben gelijk meiden! En ik weet het zelf ook, alleen mijn hart zegt soms wat anders... Daar heb ik niet zo veel invloed op helaas. Gelukkig dat ik nog wel rationeel kan nadenken! :38:

Toen ik hem een paar jaar geleden voor de keuze zette, hoopte ik natuurlijk dat hij bij zijn vrouw weg zou gaan en voor mij zou kiezen. Als ik er nu op terug kijk ben ik blij dat het niet zo gelopen is, maar dat ik voor mijzelf had gekozen! Ik had niet alleen hem gehad, maar ook gelijk een ex-vrouw en 3 kinderen erbij gehad! :20::39:

We gaan gewoon weer verder met daten. Ook al heb ik daar ook nog steeds niet echt veel geluk mee gehad. Volgens mij heb ik een abonnement op vreemde snuiters! Hahaha :45: Ach zo maak je nog eens wat mee :101:

Van straten is echt top !! Ik ben afgelopen maandag door hem geopereerd en is me zo meegevallen allemaal !! Zou het zo weer doen ! Komende dinsdag controle :)

Leuk! Gefeliciteerd met je boobs meid! :D Hoeveel cc heb je gekregen? En heb je ook dual plane?

Ben je trouwens al begonnen met Arnica? Ik hoop dat het werk :)

Jaa ik heb ze gister snel gehaald bij de Etos en er gelijk mee begonnen. Ik hoop ook dat werkt! Ik krijg altijd zo snel blauwe plekken namelijk :38:

Ik heb ook verwarmende spierbalsem gekocht. Als ik zo lees van anders meiden en me bedenk dat je veel ligt op je rug de eerste tijd, dan gaat mijn ruggetje dat niet leuk vinden :P Dus lekker warm smeren straks :)

Ben jij verder al helemaal voorbereid? Ik wel, denk ik? hihi ;)

Oooh ik ben wel rete zenuwachtig! :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb ze gister snel gehaald bij de Etos en er gelijk mee begonnen. Ik hoop ook dat werkt! Ik krijg altijd zo snel blauwe plekken namelijk :38:

Ik heb ook verwarmende spierbalsem gekocht. Als ik zo lees van anders meiden en me bedenk dat je veel ligt op je rug de eerste tijd, dan gaat mijn ruggetje dat niet leuk vinden :P Dus lekker warm smeren straks :)

Ben jij verder al helemaal voorbereid? Ik wel, denk ik? hihi ;)

Oooh ik ben wel rete zenuwachtig! :75:

Ow dat is inderdaad ook een goede, spierbalsem. Is dat ook bij op de spier dat je daar last van krijgt?

Hahaha ik ben dus niet zo goed voorbereid. :106: maar goed, story of my life.... ik kan niet plannen joh! hahaha

Wat trek jij aan? Ik zit te dubben wat handig is. Iets met een ritsje voor ofzo.

Ik wordt ook steeds zenuwachtiger! waar zijn we aan begonnen?! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook bij op de spier lijkt mij? Het komt omdat je totaal ontspannen door narcose op een harde tafel lag en de weken na de operatie alleen op je rug mag slapen en je telkens half omhoog ligt. Ik weet dat mijn rug dat niet leuk gaat vinden ;)

Dag zelf trek ik een joggingbroek aan en zo'n simpel basic topje van de vero moda ofzo met een vestje inderdaad. Makkelijk aan te trekken allemaal.

Aah zenuwen.... Waar zijn we inderdaad aan begonnen en waarom!! :126: Hahaha

Ohja ik weet het weer... Straks hebben we mooie boobs! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, komt ñu heel dichtbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh de spanningen worden toch wel steeds groter nu... Nog 3 dagen!!

Pfff ben echt zenuwachtig aan het worden maar kijk er ook echt zo naar uit! :D

Nu zat ik te denken wat moet ik eigenlijk meenemen de dag van de operatie. Had in ieder geval al ergens gelezen dat een emmer, frisdrank, dextro en een dekentje wel handig zijn voor de terugreis in de auto.

Maar wat mee te nemen naar de kliniek? Jogging broek, shirtje en vestje? Een broekje voor onder je sexy operatie hemd? ;) Ohja en een sportbeha is wel handig :38:

Iemand verder nog handige tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaa nog 3 nachtjes slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

13 april ben ik door frans geopereerd:-) 375 cc dual plane high profil mentor.

ben er super blij mee, heb geen pijn gehad. Alleen spierpijn, dat is de eerste drie dagen vervelend. Maar lekker jezelf laten verwennen en niks doen zelf.

Nog maar een paar dagen en het is zover voor je.

veel plezier alvast!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou geen shirtje meenemen maar een hemdje die je over je benen kan aan doen!!

Had ik ook en jogging broek en lekker wijd vest!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Son! Hopelijk gaat de pijn bij mij ook meevallen net als bij jou... Heb er echt zin in! :D

En Gigi dat is wel makkelijk inderdaad ;)

Zag net aan het einde van mijn dienst dat er een leuke verassing op mij stond te wachten in mijn locker. Een fles Hugo en 2 repen chocola. Met een briefje erbij dat deze mij de weken wel doorhelpen en "sterkte en je weet waar je het voor doet"

Wat super lief van mijn collega! :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.