Ga naar inhoud

Fem : 28 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Jeetje ik heb een datum!!! Kicke! Helemaal happy!

Ik zal even kort mijzelf voorstellen... Ik ben een meid van 26 jaar en wil al eigenlijk zo lang als ik mij kan herinneren een borstvergroting. Van mijzelf heb ik maar een 80aa cup en ben hier eigenlijk altijd onzeker over geweest...

Een aantal jaar geleden had ik hier al een account aangemaakt, maar had toen de financiële middelen nog niet om er mee door te gaan.

Eind vorig jaar zag ik dat mijn boobies spaarrekening zo goed als genoeg gevuld zat dus heb ik mijn account gelijk weer geactiveerd! Eerst veel meegelezen met jullie en weer opnieuw ingelezen.

Uiteindelijk een eerste berichtje op het forum gezet. Jeetje dat vond ik al spannend; nu werd het wel echt!

Na wat informatie over chirurgen te hebben gevonden had ik 3 consulten ingepland. Bij Frans Straten, schiettecatte en bij Nio. Maar ik had stiekem al een voorkeur voor Straten van deze 3 chirurgen...

Mijn eerste consult was bij Diana. Fijn gesprek gehad en al veel vragen kunnen stellen! Haar advies was max 350cc rond HP dual plane. Vond ik goed klinken alleen was ik beetje teleurgesteld over aantal cc's...

Wel vaak terug gekeken naar de pasfoto's en werd toch steeds blijer en enthousiaster! Ondanks dat met 350 cc was..

Consult ingepland bij Straten daarna. En sindsdien kan ik alleen maar aan boobies denken... Ik droom er zelfs van!

Had vorige week gedroomd dat ik was geopereerd door Straten en dat hij mij zulke mooie borsten had gegeven en dat mijn herstel zo super goed ging! Ik werd er al helemaal blij van!

Vandaag had ik dan mijn eerste consult bij Frans Straten! Jeetje wat een fijn gesprek en een goed en compleet consult zeg! Die man is echt aardig en heel relax! Hij nam de tijd voor me en legde mij alles nog eens uit.

Ik heb hem wat foto's laten zien van wat ik mooi vond. Hij was het met mij eens en vond dit ook goed passen bij mij.

Uiteindelijk maakte hij alvast wat voor foto's en ging hij mijn borsten opmeten. Toen mocht ik uiteraard ook bij hem even passen. Hij kwam zelf (gelukkig) al aan met dat 375 of 400 cc beter zou passen bij mij dan de 350 die Diana had geadviseerd... Yes!!

En toen passen... Kreeg 390cc om te passen... Jeetje wat stond dat mooi! Veel mooier dan de 350cc! Ik was helemaal blij!

Het wordt dus mentor 400cc rond, dual plane, cohesieve I

En 28 april 2015 wordt mijn dag dit jaar! Een kleine 2 weken later ben ik jarig. Mooi verjaardagscadeautje voor mijzelf al zeg ik het zelf ;-) haha!

Aan het einde van het gesprek vertelde ik over mijn droom van vorige week. Dus daarna zei ik tegen hem: "u bent de man van mijn dromen!!" Hahaha daar moest hij wel heel erg om lachen! Vervolgens maakte hij nog een grapje dat hij laatst zelfs een valentijnskaart had gekregen van een tevreden klant! Hihi hij is toch wel populair die Frans ;-)

Pffff jeetje wat een emoties vandaag! Was heel erg zenuwachtig geweest de afgelopen weken. Al wel paar keer wat traantjes gelaten. Maar Frans Straten heeft mij vandaag zoveel rust gegeven. Het voelde gewoon goed :-)

Ik zeg AFTELLEN!!!!! Jeej!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi leuk verhaal!

Nogmaals Gefeliciteerd met je datum meid !!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem, gefeliciteerd met je datum! Fijn dat het toch hetgene kan worden wat jij meer in gedachte hebt. Ik heb over twee weken een afspraak bij van Straten, ben heel benieuwd, zeker of na dit gesprek mijn twijfels wegnomen worden. Alvast veel plezier met de voorpret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dank je wel meis! Ik ben echt blij!!

Hopelijk vliegen die weken voorbij!

Liefs

HIHI Ik was ook zo blij na mijn consult !!

En die tijd vliegt zo voorbij!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem, gefeliciteerd met je datum! Fijn dat het toch hetgene kan worden wat jij meer in gedachte hebt. Ik heb over twee weken een afspraak bij van Straten, ben heel benieuwd, zeker of na dit gesprek mijn twijfels wegnomen worden. Alvast veel plezier met de voorpret!

Als je net zo'n fijn gesprek had als ik, dan komt dat helemaal goed met jou twijfels!

Ik kreeg eerst een gesprek met zijn assistente zeg maar. Zij had al een volledig verhaal aan de hand van een powerpoint presentatie. Ze neemt alles met je door; vooraf aan bv, de dag van de operatie zelf wat je kan verwachten, na de operatie, wat tips en uiteraard de risico's.

Gesprek en passessie daarna met Frans maakte het hele plaatje compleet en af! Ik ben overtuigd haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem,

Misschien ga ik je wel tegen komen. Ik heb de datum ook op 28 april laten zetten!
Helaas heb ik nog geen zekerheid, omdat ik gegevens van mijn cardioloog boven water moet krijgen (geboren met hartafwijking, maar hart functioneert als een hart zonder afwijkingen). Deze gegevens achterhalen is nog niet zo makkelijk blijkt. Ik hoop dat het voor die tijd geregeld is en de operatie plaats kan vinden.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem,

Misschien ga ik je wel tegen komen. Ik heb de datum ook op 28 april laten zetten!

Helaas heb ik nog geen zekerheid, omdat ik gegevens van mijn cardioloog boven water moet krijgen (geboren met hartafwijking, maar hart functioneert als een hart zonder afwijkingen). Deze gegevens achterhalen is nog niet zo makkelijk blijkt. Ik hoop dat het voor die tijd geregeld is en de operatie plaats kan vinden.

XX

Oh leuk! Zou wel leuk zijn als we elkaar tegenkomen ja! Hopelijk krijg je al die gegevens voor de tijd en kan de 28e gewoon doorgaan! Misschien tot dan ;-)

En dank je N1990! Ben inderdaad blij met de 400 cc! Kan niet wachten op mijn mooie Straten boobies :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verhaal, Frans heeft inderdaad humor!

Maar hij maakt ook hele mooie borsten, nog belangrijker natuurlijk..

Lekker aftellen!!!

X

Haha ja wel gelachen met hem ;-)

En de mooie boobies die hij maakt zijn ook heel belangrijk. Daarom wilde ik ook naar hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit weekend het geld overgemaakt. Nu is het toch echt definitief...

Super spannend!

Ben ook echt elke dag met boobies bezig. Oh en dit forum is ook echt verslavend hoor! Haha!

Ga van de week alvast een sportbh scoren... Denk toch dat ik gewoon het advies van Straten opvolg en de Triumph ga halen. Wilde eerst ook de lipo bestellen, maar lees wel vaker meiden die deze toch niet lekker vinden zitten en weer terug komen bij de Triumph of de Hema.

Nu komt woensdag nog het spannende momentje dat ik het mijn chef moet vertellen. Die is lang ziek geweest en had daarna vakantie, dus had hem nog niet eerder kunnen tekkelen...

Als dan op werk ook alles geregeld is, kan het feestje echt doorgaan! Jeej :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hee lief spannend nog 17 dagen!! Dat gaat hardstikke snel hoor :) als je bij jezelf blijft komt het met je chef vast helemaal goed, weet ik zeker. Over de sportbh's ik had op aanraden van forumleden de lipo gekocht toen ik daarmee aan kwam kakken bij nio smapte hij niet waar tegenwoordig die 'rage' vandaan kwam. Hij vind hem te slap en niet goed verstelbaar.. De gene die hij het best vindt ziin inderdaad de triumph en de hema heavy. Als ik joi was zou ik ze allebei kopen, voor als de een in de was zit zegmaar. Ik hou het zelf op de hema omdat ik een rare reactie van mijn huid kreeg op de triumph. En bovendien is de hema wat budget vriendelijker. Hihi komt goed hoor vast veel info voor je maar straks word je hardstikke blij wakkerxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lief spannend nog 17 dagen!! Dat gaat hardstikke snel hoor :) als je bij jezelf blijft komt het met je chef vast helemaal goed, weet ik zeker. Over de sportbh's ik had op aanraden van forumleden de lipo gekocht toen ik daarmee aan kwam kakken bij nio smapte hij niet waar tegenwoordig die 'rage' vandaan kwam. Hij vind hem te slap en niet goed verstelbaar.. De gene die hij het best vindt ziin inderdaad de triumph en de hema heavy. Als ik joi was zou ik ze allebei kopen, voor als de een in de was zit zegmaar. Ik hou het zelf op de hema omdat ik een rare reactie van mijn huid kreeg op de triumph. En bovendien is de hema wat budget vriendelijker. Hihi komt goed hoor vast veel info voor je maar straks word je hardstikke blij wakkerxxxx

Thanks meid. Ik heb inmiddels een Triumoh besteld bij de V&D. Was in de aanbieding voor 26 eurootjes :)

Denk dat ik ook nog van de week de Hema ga halen. Wil er inderdaad minimaal 2. Misschien ook wel handig om wit en zwart te hebben ;)

En ik heb het 3 weken geleden dan aan mijn chef verteld. Hij reageerde heel relax. Hij snapte het ook allemaal. Hij begon te vertellen dat zijn zijn vriendin uit zijn vorige relatie dit ook had laten doen. Toendertijd heeft hij veel met haar gesproken daarover en hij begrijpt ook waarom vrouwen dit willen. Sterker nog, hij had toen haar nieuwe borsten betaald omdat ze anders nog een tijd moest sparen! Hihi

Dus het hoge woord was eruit! Nu kwam het aan op het rooster, vrij krijgen en hebben na de operatie. En als ik weer terug zou zijn op werk, dat ik dan administratieve werkzaamheden ga doen.

Chef is naar de planning gegaan. Hij heeft alles super gunstig geregeld voor mij. Ik krijg vanuit werk 2 weken bijzonder verlof/ziektewet. En daarna neem ik zelf nog 2 weken verlof. Maar door het gunstig inplannen en spelen met het rooster komt het er uiteindelijk op neer dat ik straks 5 weken thuis ben en het mij weinig verlofdagen kost :D Jeej!

Het begint nu toch wel echt dichtbij te komen DE dag! Vind het spannend hoor...

Heb als ik 5 dagen PO ben een feestje staan, verjaardag van schoonzusje. En als ik 11 dagen PO ben ook nog een leuk feestje van tante die 50 wordt. Dus heb ook ff internet afgestruind voor een leuke jumpsuit om aan te trekken naar een feestje. Dat trek je makkelijk aan natuurlijk ;) En daar ben ik ook in geslaagd! :)

Verder heb ik ook genoeg paracetemol in huis. Wil nog wel even Arnica, bio oil en iets van spierbalsem halen. Ik heb al snel last van een stijve rug en als ik sommige meiden hier lees, denk ik dat een verwarmende spierbalsem wel fijn zou kunnen zijn :P

Nog 16 nachtjes slapen! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff fem ben jij ook al zo zenuwachtig??

Super goed geregeld zeg met je werk! Mij kost t 4 weken helaas. En dan daarna week administratief hopelijk, als dat met t rooster rond komt.

Ik heb gisteren MN sigaretten de deur uit gedaan (nou rookte ik er nog niet eens 1pd maar toch..) ook NGO even arnica halen, moeten we 2 weken van te voren mee beginnen toch?

Ik heb nu ook 2bhs. Maar of de maat goed gaat zijn... Ben benieuwd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook een witte en een zwarte bh. Ik zou naar de operatie de zwarte meenemen want de witte gaat helemaal roze worden van de jodium haha. Ah wat relaxt dat je chef zo reageerde zeg. 5 weken helemaal top en als het weer zo blijft kan je ook nog een beetje genieten van het zonnetje in die tijd :) oeh wel rustig aan doen hoor luisteren naar je lichaam als je naar die feestjes gaat. Jumpsuit is dan indd top of anders een losse rok als dat je stijl is. Jumpsuit moet je natuurlijk wel steeds bij het plassen helemaal uit trekken en weer over je schouders hijsen. Ik heb van te voren alleen vitaminepilletjes geslikt en nu slik ik paracetamol en voor straks op mijn littekens heb ik slakkengel van action werkt heel goed! Evt. Kun je ook brandnetelthee in huis halen voor als je veel vocht vasthoudt.

Ja snap ik dat het spannend is nog maar heeel evenejtes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff fem ben jij ook al zo zenuwachtig??

Super goed geregeld zeg met je werk! Mij kost t 4 weken helaas. En dan daarna week administratief hopelijk, als dat met t rooster rond komt.

Ik heb gisteren MN sigaretten de deur uit gedaan (nou rookte ik er nog niet eens 1pd maar toch..) ook NGO even arnica halen, moeten we 2 weken van te voren mee beginnen toch?

Ik heb nu ook 2bhs. Maar of de maat goed gaat zijn... Ben benieuwd ;)

Jaaaa Ik begin steeds zenuwachtiger te worden! Al die afgelopen weken had ik zoiets van Oh dat duurt nog wel even... Maar nu is het nog maar 2 weekjes! Heb er wel veel zin in! Ik Hoop dat die laatste weken echt voorbij vliegen :)

Wat super dat je bent gestopt met roken! Dat is echt veel beter! Ik was al gestopt sinds vorig jaar, maar de afgelopen weken stiekem af en toe wel eentje gebietst bij een collegaatje als ik weer een stress momentje had, voornamelijk om boobies... ;) Daar ben ik wel weer mee gestopt, bang dat het anders snel weer 'te gewoon' zou worden.

Zou wel leuk zijn als we elkaar nog zien de 28e! :D

Ja ik heb ook een witte en een zwarte bh. Ik zou naar de operatie de zwarte meenemen want de witte gaat helemaal roze worden van de jodium haha. Ah wat relaxt dat je chef zo reageerde zeg. 5 weken helemaal top en als het weer zo blijft kan je ook nog een beetje genieten van het zonnetje in die tijd :) oeh wel rustig aan doen hoor luisteren naar je lichaam als je naar die feestjes gaat. Jumpsuit is dan indd top of anders een losse rok als dat je stijl is. Jumpsuit moet je natuurlijk wel steeds bij het plassen helemaal uit trekken en weer over je schouders hijsen. Ik heb van te voren alleen vitaminepilletjes geslikt en nu slik ik paracetamol en voor straks op mijn littekens heb ik slakkengel van action werkt heel goed! Evt. Kun je ook brandnetelthee in huis halen voor als je veel vocht vasthoudt.

Ja snap ik dat het spannend is nog maar heeel evenejtes

Ja ik luister uiteraard naar mijn lichaam ;) Die eerste verjaardag van mijn schoonzusje is 12 deuren verderop bij mij in de straat. Dus als ik er klaar mee ben, ben ik ook zo weer thuis :P En met die verjaardag van mijn tante ben ik inmiddels bijna 2 weken verder.

En gelukkig zijn het gewoon verjaardagen en geen dans feestjes ;) komt vast goed!

Nog heel eventjes inderdaad... Zenuwen worden wel steeds iets meer nu hoor! Vind het toch wel spannend, maar ik kijk er ook echt zo naar uit! Als ik te veel over nadenk kan ik er gewoon emotioneel van worden en een traan laten omdat mijn langverwachte droom nu eindelijk uit gaat komen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet heel eventjes wat kwijt... En ik dacht ik dat ik dat hier wel kon vertellen ;)

Ik heb een aantal jaar geleden wat gehad met een man. Wij hadden elkaar leren kennen toen hij net weg was bij zijn vrouw. Alleen nadat wij een paar maanden met elkaar omgingen, was hij toch weer terug gegaan naar zijn vrouw vanwege zijn kinderen.

Op dat moment hebben we de fout gemaakt om door te gaan met onze soort van relatie. Dit kwam omdat er zo'n onwijze klik was tussen hem en mij. Het begon steeds meer uit de hand te lopen wat er tussen hem en mij was. Er kwamen te veel gevoelens bij kijken.

Op een gegeven moment trok ik het niet meer om een 5e wiel aan de wagen te zijn en constant in leugens te leven.

Ik heb hem voor de keuze gesteld toen. Hij kon (of durfde) niet te kiezen, dus ik koos voor mijzelf... Dit was 4 jaar geleden. Jeetje, wat heeft het lang geduurd voordat ik niet meer dagelijks aan hem moest denken zeg!

We hebben altijd contact gehouden. Wel in veel mindere mate dan daarvoor uiteraard. Op de een of andere manier moet ik de laatste tijd veel aan hem denken. Schijnbaar had hij dat ook, want hij komt ineens weer vaak op de lijn de laatste tijd. 2 weken geleden afgesproken na elkaar bijna een jaar niet te hebben gezien... Als vanouds, weer heel vertrouwd en mega in een deuk gelegen! :P Heb hem toen ook verteld over mijn aankomende operatie. Hij was oprecht geïnteresseerd en heel erg blij voor mij! Heel lief :)

Nou kreeg ik vandaag uit het niets een berichtje van hem. Toen ik het las, liepen de tranen over mijn wangen en stond het kippenvel op mijn lichaam. Het was zo'n lief berichtje! :blush: Hij schreef:

28!

Een 2 en een 8!

De 2:

De 2 twee staat bij mij voor ons 2! 2 mensen die aan elkaar blijven verbonden! Een soort 2 eenheid! Als je de 2 zou spiegelen en naast een gewone 2 zou zetten, ontstaat er een hartje! Mijn 2 naast jou 2! Een hart!

De 8:

De 8 zijn 2 rondjes op elkaar. 2 rondjes die niet zonder elkaar kunnen! Jij bent een rondje en ik ben er een! Zonder elkaar is het niet compleet! Een 8 kan in een beweging gemaakt worden. Een doorlopend iets! Net zoals mijn diepe gevoel voor jou. Oneindig!

De 2 en de 8 samen:

Samen 28! 28 april is de dag dat jij voor jou gevoel gaat! Een lang verwachte wens die in vervulling komt! 2 plus 8 is 10! Een 10, dat ben jij voor mij. Ik denk aan jou 10! Ik wens je alle geluk de 28e schat. Kus

Pffff nu ik het weer lees schiet ik gewoon weer beetje vol! :103: Ik ben er gewoon een beetje van slag van! Het zijn al emotionele weken de laatste tijd en dan dit berichtje erbij... Is niet goed voor mijn traanbuizen ;)

Heb ook geen idee wat jullie met deze info moeten, maar ik moest het even kwijt! Oh en sorry voor mijn lange verhaal ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verhaal kwijt mag altijd toch ook al weet je niet wat wij er mee moeten :-)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg wel heel erg lief.

En dat t een lang verhaal is geeft toch niet is goed om van je af te schrijven toch?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.