Ga naar inhoud

Frans straten boobs verzamelen !!


Gigi21

Aanbevolen berichten

@myboobs

Ja bizar he! Achter de spier. Brr

Maarja ik train mijn borstspieren niet dus had ook niet verwacht dat m'n boobs zouden bewegen bij aanspannen.. Misschien wordt dat minder naarmate ze oprekken? Ik heb geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste Reactie

@myboobs

Ja bizar he! Achter de spier. Brr

Maarja ik train mijn borstspieren niet dus had ook niet verwacht dat m'n boobs zouden bewegen bij aanspannen.. Misschien wordt dat minder naarmate ze oprekken? Ik heb geen idee.

Ja echt eng gezicht bah!

Misschien inderdaad dat het met de tijd minder word.

Ik moet zeggen dat het bij mij wel meevalt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames...ik ben 9 maart geopereerd Door Frans, 350 en 325 cc...ben er heel blij mee!! Nu 6 dagen na me bv. .maar nog wel zwelling en ze zitten nog best hoog, dus hoop dat dat snel gaat zakken.

Xx

Hoi hoi!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Ja hoor dat zakken komt vanzelf wel , die van mij zaten na 9 dagen ook nog hoog heb daarom de band gekregen!!

Die heeft heel mooi zn werk gedaan hoef um al1 nog maar snachts om!!

Maar dat word bij je controle bekeken!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ja meld!!

Sinds 28 april heb ik twee straten boobs. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk weer leven in dit topic!!

Welkom en gefeliciteerd voor de dames die net geopereerd zijn!!

Ik heb afgelopen week mijn eindecontrole gehad, alles is goed en zag er super uit Frans was heel erg tevreden :-)

@les1988 ja hoor en lang ook nog leken af en toe wel 2 stenen, maar ook dat word minder en gaat uiteindelijk weg!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mij voor het laatst gemeld nadat ik net een consult met Frans had gehad. Dat is alweer ruim 3 maanden geleden!

Nu ben ik alweer bijna 7 weken PO en ben super trots en blij met mijn boobies made by Frans Straten :D

28 april heb ik 400 cc hp dual plane gekregen. Dit heeft geresulteerd in een mooie 75E cup! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie alleen maar mooi werk van Frans Straten boobies en lees allemaal positieve verhalen. Ik hoop dat ik me hier in de toekomst ook bij aan kan sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! 18 augustus kan ik me hierbij toevoegen! 15 Juli gaat hij alles opmeten en kies ik voor de definitieve grootte. Superspannend. Ik heb voor de kinderen 70DD gehad en en passen mijn theezakjes in een 70A/B 390 vond Diana mooi, ik vind 300 te groot. Maar als ik hier zo lees twijfel ik heel erg en denk dat Diana er natuurlijk een betere kijk op heeft. Iemand tips? Ik ga zo al wat beha's bestellen vanuit het buitenland in maat 70D Dat zal.toch voldoende zijn?

Ahhhh, superspannend allemaal :)!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje aan de dames met boobs made by Frans. Hebben jullie gekozen voor het pakket met één jaar nazorg/garantie of drie jaar nazorg/garantie?

Ik heb 3 jaar genomen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! 18 augustus kan ik me hierbij toevoegen! 15 Juli gaat hij alles opmeten en kies ik voor de definitieve grootte. Superspannend. Ik heb voor de kinderen 70DD gehad en en passen mijn theezakjes in een 70A/B 390 vond Diana mooi, ik vind 300 te groot. Maar als ik hier zo lees twijfel ik heel erg en denk dat Diana er natuurlijk een betere kijk op heeft. Iemand tips? Ik ga zo al wat beha's bestellen vanuit het buitenland in maat 70D Dat zal.toch voldoende zijn?

Ahhhh, superspannend allemaal :)!!!!

Hoi hoi!!

Super spannend allemaal!!

Ik zou gewoon even je consult met Frans afwachten zijn advies wil ook nog wel eens verschillen met die van Diana,, en hij is toch diegene die je gaat opereren en heeft er meer kijk op :-) Daarna kun je ook je bh,s gaan bestellen!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Even afwachten dan, het is zo moeilijk. Je wilt zo natuurlijk mogelijke borsten creeeren met implantaten. Hihi, wie niet. Alleen ben ik foto's aan het bekijken en "schrik" behoorlijk hoe de borsten de 1e weken na de operatie er uit zien. Bij de een zien ze er al snel natuurlijk uit maar sommigen hebben hoogliggende schijven. Ik weet dat dit allemaal gaat zakken, maar ik kan nergens op deze site vinden wanneer dat dat is.

Ik bedenk met eigenlijk dat er zoveel is waar ik nog niet aan heb gedacht, maar dankzij deze site zal me dat vast en zeker gaan lukken

Overal waar ik de naam Frans Straten tegenkom, lees ik niets dan positieve ervaringen. Dus ben benieuwd en verheug me nu al op de grote dag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Even afwachten dan, het is zo moeilijk. Je wilt zo natuurlijk mogelijke borsten creeeren met implantaten. Hihi, wie niet. Alleen ben ik foto's aan het bekijken en "schrik" behoorlijk hoe de borsten de 1e weken na de operatie er uit zien. Bij de een zien ze er al snel natuurlijk uit maar sommigen hebben hoogliggende schijven. Ik weet dat dit allemaal gaat zakken, maar ik kan nergens op deze site vinden wanneer dat dat is.

Ik bedenk met eigenlijk dat er zoveel is waar ik nog niet aan heb gedacht, maar dankzij deze site zal me dat vast en zeker gaan lukken

Overal waar ik de naam Frans Straten tegenkom, lees ik niets dan positieve ervaringen. Dus ben benieuwd en verheug me nu al op de grote dag!!

Er komt veel op je af idd en hier staat veel info heb er zelf veel aan gehad, maar ook tijdens mijn consult bij Frans en Tanne kreeg ik veel informatie waar ik veel aan had!!

Mijn boobs zaten ook hoog en waren gezwollen heb veel foto,s gemaakt en zag ze met de dag veranderen!! En ze zijn zo mooi nu hihi, Frans heeft goed werk verricht :-)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanaf dag 1 al blij! Vind zelf bij mij niet schijven ofzo of heel hoog zitten... Heb 1 foto bij m'n profiel van 1 dag na operatie en zijn vrijwel zelfde nog ( vandaag 1 week geleden) wel ietsjes gezakt maar van mij mogen ze zo blijven hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gekeken bij jou zien ze er idd al mooi uit!! Kijk maar eens bij mijn Foto,s heel anders, maar goed wel vanaf dag 1blij want ik had eindelijk boobies :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.